/fotboll/osk/forum/2933.aspx/fotboll/osk/forum/2933.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bulten i Boo
2012-03-24 21:14
Saywee// Inga problem, bara D'Artagnan som påstår att Aftonbladet ljuger när de skriver att ÖSK kommer att sälja 5.200 årskort, men att Eyravallen talar sanning när de skriver att ÖSK kommer att sälja 5.200 årskort.
AIK Saywee
2012-03-24 21:11
Ursäkta, nu har jag läst de närmaste inläggen, men håller ni fortfarande på och tjafsar?
AIK Saywee
2012-03-24 21:09
Drog hastigt i väg häromdagen, har firat min tabelltipparvinst utom-lands.

Har inte kollat några inlägg de senaste dygnen, men förstått att ÖSK spelat 2-2 mot Elfsborg, det stärker nog självförtroendet och årets målsättning kan väl ändå bli ganska hög, eller siktar vi fortfarande neråt?

På onsdag (?) är det ett riktigt träningsderby, alltså lag från samma stad, underbart, våren är här och allsvensk premiär är nära :)

I veckan kommer de så kallade "kvällstidningarnas" fotbollsbilagor :)

Heja SPORT, GFG !!!
Örebro Bulten i Boo
2012-03-24 21:07
D'Artagnan// Du skrev inte "att aftonpressen inte har lika bra uppgifter som lokla bloggar". Du skrev : "Du ska använda díg av mer korrekt uppgifter än aftonpressen när det gäller ÖSK". Aftonbladet skrev 5.200 sålda kort, detsamma skrev eyravallen. Erkänn att du nu har hoppat i helt galen tunna.
Örebro D´Artagnan
2012-03-24 20:46
Bulten i Boo //Ville bara testa din IQ kapacitet. Du klarade inte av ett positivt besked när Du väntade något annat.
Du läste inte mitt inlägg. Jag skrev bara att aftonpressen inte har lika bra uppgifter som lokla bloggar. Och det stämmer!!
Örebro Bulten i Boo
2012-03-24 20:33
D'Artagnan// Hmmm... Klippt från just din länk: "Detta skulle tillsammans ge 5.200 kort, vilket nog är ett nytt årskortsrekord"
Örebro kubajonte
2012-03-24 20:30
Mhm kan knappt vänta tills säsongen 2013 med detta unga lovande lag :)
Örebro D´Artagnan
2012-03-24 20:22
Bulten i Boo // Tycker Du ska använda díg av mer korrekt uppgifter än aftonpressen när det gäller ÖSK. T ex eyravallen.com.
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-03-24 20:10
@_Adde_:

Vilket visar hur oerhört viktigt det är att få spela matcher för sin utveckling. Islands-turen var nog bra för honom.
Örebro bison
2012-03-24 19:42
Utan att ha sett matchen kan jag förstå AIK, Strömbergssons domslut är mer orimliga än en schimpans med ögonbindel. Den mannen borde inte släppas i närheten av elitfotboll - han borde fan inte ens få se matcherna på Pay per view.
Örebro Bulten i Boo
2012-03-24 19:38
@ÖSK KRILLE (GFG):

ÖSK:s säsongsförsäljning skulle ju sjunka drastiskt enligt våra kraxande kråkor...
Örebro chilie
2012-03-24 18:56
Kommer gärna 12 i år om sport spelar in Viktorsson, Berger ,attachkade,Yassin,baricha,holmberg till start spelare att räkna med till nästa år.. ganska skönt med ett år utan förväntningar på topp 5....
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-24 18:50
Messi, Ronaldo, Zlatan och... William Atashkadeh! :)
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-24 18:40
13 av 16 klubbar har en vecka före premiären 2012 ökat sin försäljning av årskort.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-24 18:28
Atashkadehs drömmål.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-24 16:58
Minatankar//

Holmberg och Atshkadeh får slåss om en startplats i premiären tillsammans med Samuelsson. Haddad tror jag inte är fit for fight till premiären.

Saeid tror jag får börja på bänken om nu inte visar sig att Bamberg inte är disponibel mot Åtvid. Alimi tror jag startar med tanke på att han start i stort sett i alla matcher på försäsongen och Grahn är ju så gott som given i start 11:an.
Örebro _Adde_
2012-03-24 16:47
BoP// Jag blev imponerad av Boris idag, han har tagit rejäla kliv!
Minatankar
2012-03-24 16:40
ÖSK Krille: Delar din uppfattning. Men det är svårt att hålla Kalle Holmberg och Muhammed Saied utanför, med tanke på vilken match de gjorde mot Syrianska FC. Skulle också helst vilja ha en mer teknisk och följsam högerback, men det finns nog inte i nuvarande trupp. Men visst, en Anttonen i form vore ju bra och så Haddad förstås.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-24 16:22
Min premiär 11:a.

-------------------Sandqvist----------------------

Haginge----Berisha----Wikström----Wowoah

---------------------Grahn------------------------
-----------------Alimi----Bamberg---------------

Astvald---------Atashkadeh------------Rama

När Berger är tillbaka från sin körtelfeber, så vill jag gärna se den här 11:an.

-------------------Sandqvist----------------------

Haginge----Berisha----Wikström----Wowoah

---------------------Berger------------------------
-----------------Alimi----Grahn-------------------

Bamberg-------Atashkadeh--------------Rama
Örebro kubajonte
2012-03-24 16:05
Dagen minus går till ösk kanterna och wirtanen . deras betyg är ungefär : Var dom ens med denna match ? josef,astvald ,wirtanen fick inte ut ett smack denna match tyvärr
Örebro kubajonte
2012-03-24 16:04
BoP // skrev nyss att detta är utan tvekan Tomers bästa match hittills i den svartvita dressen gjorde bra ifrån sig efter hårt Elfsborg tryck men får ändå släppa in 2 bollar vilket är väldigt synd för båda han och hela ösk.
Alldeles för mycket mål gjorda bakåt på ösk denna försäsong tyvärr
Örebro Valderinho
2012-03-24 16:03
Kolla på AIK´s forum, upprors-stämning mot domaren. Verkar ha varit ännu sämre än Ahlsén..
Örebro kubajonte
2012-03-24 16:02
Sankan utan tvekan :)
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-24 16:01
Vilken målvakt tror ni startar i premiären?

Tomer eller Sankan?

Jag gissar på Sankan.
Örebro Bastard on Parade
2012-03-24 16:00
Missade matchen. Hade fått för mig den skulle börja 16.00. Hur skötte sig Boris och Tomer?
Örebro kenya
2012-03-24 15:58
Grahn stabil bollvinnare.
Hagge gjorde det bra trots att Hult ställde han på prov flera gånger om.
William gör ett underbart mål men är inte speciellt delaktig i övrigt.
Vill se mer av Alimi, han måste få bollen rättvänd lite oftare.
Örebro KCMarten
2012-03-24 15:56
Utklassning av Syrianska och och oavgjort mot Elfsborg med frånvarande nyckelspelare.

Nä, ÖSK kommer inte vara i de nedre regionerna i tabellen i höst. Hur högt är det däremot svårt att spekulera i.

Skönt dock att experterterna dissar oss igen. Då brukar ÖSK prestera som bäst.
Örebro kubajonte
2012-03-24 15:55
2-2 Tomer gör sin bästa match hittils tyvärr ändå två insläppta men klart hans bästa instats hittills.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-24 15:55
2-2 är fullt godkänt om man ska gå efter NA:s direktrapportering.

I premiären mot Åtvid kommer antagligen Berisha, Bamberg och Rama vara med.
Örebro Lekiller
2012-03-24 15:53
Tycker nog överlag att ÖSK gör en helt ok match idag.
Lite för mycket slarv stundtals bara.

Boris tycker jag spelade upp sig ju längre matchen pågick, stor och stark i duellerna och vågar trycka till.

Minus idag är väll de båda herrarna på kanterna. Astvald fick inte ut mycket och Josef fick mycket boll men det hände inte så mycket.

Kul att se William börja våga mer och mer efter sitt mycket fina mål. Kanske kan bli ett utropstecken i år. Bara han får hålla sig hel så...
Annons: