/fotboll/osk/forum/2916.aspx/fotboll/osk/forum/2916.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Åtvidaberg Laaban
2012-04-01 09:44
Snart smäller det, lycka till imorgon, hoppas på en bra match, men tyvärr får ni stryk med 1-2
AIK Saywee
2012-04-01 09:32
@Bulten i Boo:

Jag har i alla fall inte gnällt, utan undrade bara över detta med pisseplatser, liksom HC, vill enligt tidigare fall (Norrköping) inte uppleva några dumheter på stan som svärtar Kubanerna. Undrar dessutom om BBanks kommer att marschera i vår vackra stad och så vidare ....

I övrigt "hyllade" jag valet av Stallyktan och Kubanernas jobb, jag vet inte var du läst om gnäll och från vem?

Är det bara ett påhitt?
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-04-01 09:30
Djurgården såg, trots förlusten, starka ut och Elfsborg kom undan med blotta förskräckelsen och vann orättvist sett till spelet.

Den aggressiva pressen Dif hade relativt genomgående under matchen har gett mig magbesvär när ÖSK kommer att utsättas för detsamma. Hur ÖSK agerar under hög press fick vi många kvitton på i fjol. Och inte tror jag det är bättre i år.
Örebro Valderinho
2012-04-01 00:53
Det ska tydligen bli storm i vindbyarna när vi möter Mjällby. 20m/s i medelvind.
Men imorgon ska det bli växlande molnighet/sol och någon plusgrad.
Örebro Oggeboi
2012-04-01 00:18
Läste lite på Mattias Lindströms blogg ang tipping av allsvenskan.

Lite kul att det enda lag han "vet" var det kommer är ÖSK o de är på 6e plats;D
Örebro ÖSK-Boldt
2012-03-31 23:05
Nu börjar förväntningarna växa igen. Förmodligen blir man överkörd av ÖSK-tåget och alla drömmar krossas. Men vad tusan gör det bara vi är med och kämpar. "Och tillsammans ska vi tro, och bära fram vårt Örebro" Kom igen nu för h-vete. :D
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro cellblock
2012-03-31 21:41
Vad hände med Paulinho egentligen?
Örebro Harry Cripps
2012-03-31 21:01
-In med katetrarna alla 55+are! Vi ses på Stallyktan!
Nu ska vi sjunga "Elden inuti" med hjärta och själ

-Viva los Kubaneros!

Örebro Bulten i Boo
2012-03-31 20:44
@Benny Böckling:

Tråkigt att Djurgår'n åkte ur Elitserien. Håller på dem i hockey... Hockeylaget i Örebro som jag en gång i tiden höll på är ju dessutom nedlagt.
Örebro Bulten i Boo
2012-03-31 20:26
Bra jobbat Kubanerna! Tråkigt att det ska höras visst gnäll när ni gjort ett så bra jobb. Men, som vanligt så kan ju inte alla alltid vara nöjda....
Örebro kubajonte
2012-03-31 20:09
Eller GIF sundsvall
Benny Böckling
2012-03-31 19:06
Skönt att man inte håller på Djurgården en kväll som denna
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-31 18:50
Om någon ville veta så är det Daniel Stålhammar som dömer matchen på måndag.
Örebro go_osk (Spela Haginge som högerback)
2012-03-31 18:41
Håller med. Atmosfären på Stallyktan är riktigt bra. Lite lätt brittisk pubkänsla över stället om ni frågar mig.

Precis som Pennybridge är inne på så blir det garanterat lapp på luckan på måndag, så det gäller att vara ute i god tid.

Som det står i nyheten så kommer bland annat den nya inmarschlåten Elden Inuti att framföras live.

Alla ÖSK:are är välkomna att delta!
Örebro Sekt. E
2012-03-31 17:53
I mina ögon är Stallyktan en riktigt bra pub, tror att det blir ett juste ställe för Kubaner att ladda på.

Heja Sport! OU tror på seger på måndag.
Örebro Pennybridge
2012-03-31 17:11
Jag kan förstå tveksamheterna utifrån..varav jag försökte ge en förklaring till vårat val.. även om jag själv inte har erfarenhet av brist på toaletter på Stallyktan.. =)

Att folk inte drar åt samma håll är ju inget nytt.. men med stallyktan känner vi att det går att utveckla något bra och framför allt långsiktigt =)

En fördel med ett "mindre" ställe är att det kan bli lapp på luckan vilket det till 99% kommer bli på måndag och förhoppningsvis ofta under året ;)

Vi i styrelsen tror starkt på det val vi gjort =)
Oddevold *Mackan*
2012-03-31 16:57
Djurgården spelar ut Elfsborg i Borås efter noter.
Elfsborg leder med 2-0 efter första halvlek.

Allsvenskan är här! :)

AIK Saywee
2012-03-31 16:20
@BBanks:

Menar du det du skriver ?

eller vill du bara trolla eller hetsa lite ....
Mjällby Grahnfantast
2012-03-31 15:52
@ÖSK KRILLE (GFG):

Sorry, jag menar naturligtvis i er premiärmatch!
Örebro kubajonte
2012-03-31 14:34
Pennybridge // Bra förklaring där sorry för mitt griniga inlägg tidigare var väl närkingen i mig som tog över lite där ;) trist att dom andra barerna ser så på vilka kunder dom prioriterar , Nåja Bandyväder på måndag och ösk ;) kan man begära mer btw Drog ner NA:S ÖSK app till android nu iaf vetifan ser ut som en kopia av Svenskafans appen hehe länkar iaf till dom som har android , Man kan även gå in på sin "Google play" och söka på "Na Inspark" så kan man ladda ner den så
Örebro Harry Cripps
2012-03-31 14:13
Pennybridge!
Ni gör det bra som alla säger! Faktum kvarstår dock att toalettproblemet på Stallyktan är stort. Efter x antal afterwork där så vet jag och alla andra gäster det. Lägg därtill att vid after-w står folk mest och findricker en, eller på sin höjd två öl.
Att mat+öl dealen är bra känns lite ovidkommande. Vem vill äta mat när det är matchladdning? Nä, nu är det lite gnälligt...
Oerhört trist att höra om Pitchers. Men som vanligt, money talks.

Kubaner! Keep up the good Work!

Örebro 707
2012-03-31 14:00
Jag har tyvärr inte haft möjlighet att se träningsmatcherna i år, så ni som sett dem: Att vi förlorade mot Forward och spelade jämt mot Elfsborg är det ett tecken på att vi inte kan föra matcher utan är mer kontringsinriktade?
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Hertig_Karl
2012-03-31 13:11
Var hittar man svartvitt-appen? Eller finns den endast till iphone?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-31 12:38
Det verkar bli bandyväder på måndag.
Örebro BBanks
2012-03-31 12:20
Det som är så bra med stallyktan är att man måste tåga igenom hela stan för att komma till arenan och då kanske man kan få boxa nån på truten! Kunde inte bli bättre faktiskt.
Örebro rirobban
2012-03-31 12:17
Grahnfantast //

Hoppas jag med, men jag hoppas ännu mera på att han gör succé på måndag på fotbollsplanen :)
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-31 12:17
Grahnfantast//

Du får nog ge dig till tåls till måndag, för att det är då ÖSK lirar mot Åtvid :).
Örebro Sekt. E
2012-03-31 12:16
Aha, tack för info!
Mjällby Grahnfantast
2012-03-31 12:06
Håller tummarna för att Grahn gör succé i dag!
Örebro Brus-Nilsson (Nordin tog tåget)
2012-03-31 11:58
@Sekt. E:

Inte ännu, eller som rirobban skrev....inte alls! :-D
Annons: