/fotboll/osk/forum/2896.aspx/fotboll/osk/forum/2896.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bulten i Boo
2012-04-07 13:15
@kubajonte:

Haha, tänk att adrenalinpåslaget är så stort! Du skulle ju helt enkelt bara kunnat svara typ "än du själv då?".. På detta forum tycks det omöjligt att försöka ha ens den minsta glimt i ögat...
Örebro kubajonte
2012-04-07 13:13
Valderinho // det var mitt coola sätt att säga "förklara gärna" :) helt enkelt synd att du inte uppfatta det din omoderna stofil :(
Örebro kubajonte
2012-04-07 13:12
Bulten i Boo // Nä gör om gör rätt som mitt gamla befäl sa . Va i helvete är det du skriver ? gå och lägg dig fundera på vad du skriver och återkomm tack
Örebro Bulten i Boo
2012-04-07 13:10
@Conjuration:

Haha, tänk att adrenalinpåslaget är så stort! Du skulle ju helt enkelt bara kunnat svara typ "än du själv då?".. På detta forum tycks det omöjligt att försöka ha ens den minsta glimt i ögat. Jag ska kamma mig.
Benny Böckling
2012-04-07 13:06
Conjuration// Instämmer med dig...
Örebro pemo
2012-04-07 13:01
Jag kommer ihåg mötet med MaIF i SE. Då vann vi välmed 6 - 0 har jag för mig.
Ser gärna en upprepning. Fast det var ju hemma förståss.
Det jag kommer ihåg bvar att M spelade fin fotboll, men inte hann med ÖSK.

I dag tiitar jag på hockey och följer lite smått på text-TV. Har inte näerver för att följa matchen på radio/NA.

Men hur det än går håller jag i alla fall på ÖSK.
Örebro Conjuration
2012-04-07 12:56
Bulten i Boo//

Det var det dummaste som jag någonsin har hört!

Är man en sämre supporter som inte följer med på alla bortamatcher? Är man inte en riktig ÖSK supporter ifall man väljer att fira påsk med sin familj som man inte träffat på 8 månader? Vad gör en riktig supporter mer? Skänker halva lönen till klubben och lägger ut sina jackor över vattenpölar för spelarna på stan?

KAMMA DIG
Örebro Bulten i Boo
2012-04-07 12:28
Det är väl mest bara medgångare som sitter framför datorn nu. Supportrarna i såväl med- som motgång sitter just nu på buss mot Listerlandet...
Örebro Valderinho
2012-04-07 12:25
Om du kommer med en riktig frågeställning kanske jag kan hjälpa dig ;)
Örebro Conjuration
2012-04-07 12:25
Gillar också "Det som varit betyder ingenting". Kan väl bara vara i svenska sammanhang det är okej att uttrycka sig så, andra hade blivit kränkta.

Jag gillar Mjällby. Fin arena, trevliga supportar, familjevänlig atmosfär. Det är mitt andra lag i Allsvenskan.

Vi har dock alltid haft svårt mot MAIF och jag tror inte det blir något undantag idag då jag finner MAIFs trupp lite underskattad, speciellt anfallet.

2-0 till MAIF. Önskar jag har fel. ÖSK - ghostbusters!
Örebro kubajonte
2012-04-07 12:02
@Valderinho:

Wait what ? Hur var que ??
Örebro kubajonte
2012-04-07 12:01
Glad påsk Vänner , Idag är man sjukt nervös usch Mjällby som vi har kalasdålig statistik emot men ändå en sanlöst viktig match. Hoppas försvarsinsatserna mot åtvidaberg bara var en rejäl slump. Nä usch NERVÖStT . Nån som har nå lugnande :)
Örebro Grixx
2012-04-07 11:58
Saywee// Jag tycker bara att man välja sina strider. Att gå igång och klaga på en uttagning som inte gjord är meningslös energi. Att spekulera om uttagningar är en helt annan eller hur!

Jag tillåter mig att ha den åsikten att vi alla har fel till och från och att det gödslas med tvärsäkra åsikter. En viss ödmjukhet är inte bara klädsamt utan ett tecken på insiktsfullhet.

När det så småningom kommer en spikad uttagning så känns det såååå skönt smart att skrika avgång pga att någon spelare inte är med....eller pga att någon spelar. Under eller efter match meddelas att det var en skada som resulterade omdispositionen. När det sker titt som tätt så kunde man kanske välja sina strider eller när man ska ropa att vargen kommer.

Bara en tanke som jag tog upp i forumet. Till viss del lika dumt som att säga att man önskar världsfred.
Minatankar
2012-04-07 11:56
Namn: Saywee
Sänt: 2012-04-07 10:17
Grahn växer i Blekinge !

Det får vi verkligen hoppas, så att den inte sågas. :-)
AIK Saywee
2012-04-07 11:38
Konstig rubriksättning in pappesr-NA

"Det som varit betyder ingenting"

... för mig betyder det någonting, att vi har missat tre poäng, att vi släppt in fyra mål, bara för att ta ett par exempel, kan ju knappast vara betydelselöst?
Örebro Roswall
2012-04-07 11:29
@Valderinho:

Tack man! Får pröva!
Mjällby Grahnfantast
2012-04-07 11:29
Jag tror på ett broderligt delande av poängen i dag! Inte minst p g a er nya spelare Grahn. Tyvärr blev han inte uppskattad som han bör nere på Lister men det blir ingen som har ryggrad och säger sanningen å andra sidan. De spelare som verkligen räknas; Bagar´n och Nicklasson hyllar honom och VET hans kapacitet då de är lika proffsiga som honom :-)) Varmt välkommen tillbaka Grahn och Lycka Till med ditt nya lag! Härligt målfyrverkeri ni ställde tlil med i er premiär!!!
Örebro Valderinho
2012-04-07 11:12
Kolla länk.
Örebro Roswall
2012-04-07 11:07
Var?
@Valderinho:
Örebro Valderinho
2012-04-07 10:57
Matchen visas gratis på stream idag.
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Nu tar vi Guld!)
2012-04-07 10:47
@ÖSK-Janne:

Du skulle ju kunna streama matchen från csports. Fast då skulle jag råda dig till att gå in på norska csports för det är billigare.
Benny Böckling
2012-04-07 10:42
Någon som vet nån stream till dagens match?
Benny Böckling
2012-04-07 10:40
Skandal om Wirtanen startar...
AIK Saywee
2012-04-07 10:39
Grixx, 09:49,

egentligen förstår jag inte helt riktigt ditt inlägg 09:59 ...

Vilka är alla de som har rätt?
Vilka är de alla andra som har fel?

Varför kan man inte ha lite synpunkter/åsikter på laguttagningar innan match, många känner ju till skadeläget i stort, men självklart kan ju ingen veta om någon insjuknar eller skadar sig i sista minut, inte ens Sixten den helige. Det kan ju hända något skit på uppvärmningen, eller?

Sanningen kommer alltid fram efter matchen, men jag tycker inte att det är fel av forumskribenter att spekulera i olika varianter, det är väl lite det ett forum är till för, bl.a. ?

Jag känner inte till att många har skrivit att de har rätt, de skriver nog bara vad de tycker, för det vore ju konstigt om "man" skulle skriva vad man tror att andra tycker ...

... men det är bara min åsikt, jag kan ha fel, som jag skrivit ibland tidigare ...

OBS (om några skulle fundera, så tar jag definitivt inte det Grixx skriver på något personligt sätt, utan barra rent allmänt, så att det inte blir något missförstånd, menar jag)
Örebro 'den Oumbärlige
2012-04-07 10:32
Vet inte om Wirtanen startar ist. för Saeid, den senare skrev nyss i ett sms: "vet inte om jag startar än". Vi får vänta och se.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro 'den Oumbärlige
2012-04-07 10:29
ÖSK kommer förmodligen satsa på hålla tätt och satsa på snabba anfall, kan inte se att de kommer äga mycket boll (såg hur det gick senast).
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2012-04-07 10:17
Grahn växer i Blekinge !
Örebro Grixx
2012-04-07 09:59
Olika åsikter och alla verkar stå för sanningen. Som vanligt har alla rätt och "dom andra " fel. Man själv har ju aldrig haft fel medan andra har det alltid ;-)

Ganska konstigt att ha kritiska åsikter om uttagning innan laget står på plan och innan man vet om ev sjukdomsläget mm.
Örebro Valderinho
2012-04-07 09:41
Vadå Wirtanen gjorde det bra mot Elfsborg, är han på NA full eller???
Osynlig, noll kreativitet framåt och misslyckade passningar och mottagningar stundom. Låt Alimi ta den offensiva positionen som han gjorde i sitt förra lag han spelade för och dra ner Moe jämte Grahn..Simple as that!
Örebro ÖSK-Janne
2012-04-07 09:33
Finns det nånstans i Örebro där man kan titta på matchen när man har en fyraåring med sig. Frun är bortrest och det känns inte som man vill sitta på en alltför livlig sportbar med små barn.
Annons: