/fotboll/osk/forum/2851.aspx/fotboll/osk/forum/2851.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro kubajonte
2012-04-19 21:41
Kuba for president // Fina insatser under försäsongen ? que
vilket lags försäsong följde du egentligen ?
Örebro Dejmon
2012-04-19 21:28
Vad är "Sjögren-syndromet" för nått?

Om vi kommer på övre halvan i år skulle jag bli jättenöjd med tanke på laget vi har. Detta år får jag nog glädja mig över att vi kommer sabba för andra lag och göra endel snygga mål samt sköna uttalanden dock.
Örebro Dejmon
2012-04-19 21:20
*Fniss*
Örebro Kuba for president
2012-04-19 21:12
@Brus-Nilsson (Nordin tog tåget):

Något jag starkt ogillar är personliga påhopp
Framförallt, om vi ser till detta forum, mot personer inom ÖSK och det inkluderar spelare, ledare och fans.
Även om ditt inlägg vore ironiskt så skulle du ha tänkt till en gång extra innan du postade det.
Örebro Kuba for president
2012-04-19 21:03
Apropå mittbacksfrågan gällande Elfsborgs-matchen på måndag, så tror jag att Boris kommer att få spela jämte Haginge.
Om Sixten såg Eidur som främsta alternativ hade han inte gett Boris chansen i premiären, trots att islänningen har mer allsvensk rutin.
Tror heller inte att Wiktorsson kommer få göra sin allsvenska debut som mittback.
Boris kommer helt enkelt att få ta revansch på måndag, det är han värd efter sin fina insatser under försäsongen och dessutom var det inte bara han som var under isen i premiärmatchen.
Örebro Hahne
2012-04-19 21:02
tänk om de blir lapp på luckan .... när hände det senast ?
AIK Saywee
2012-04-19 20:56

Fy fan vad trött jag blir, jag inbillar mig att du syftar på mig ???

"Sjögrens syndrom" är inte ett påhitt, jag har pratat med forumskribenter, för över ett år sedan, om detta märkliga syndrom, som kanske kan uppfattas som skrattretande eller förlöjligande, men det är inte alltid så roligt :(

Om alla är överens, så hotar jag inte med avgång, jag byter bara tröja ...

... orkar inte med dessa förbannade tjafsare längre, OK, kanske har en dålig dag, men jag har iallafall börjat optimistiskt ...

Attans nu blir jag ifrågasatt igen, kanske hotad, eller någon som undrar varför jag inte bara försvinner för alltid?

Heja SPORT, ändå !!!
AIK Saywee
2012-04-19 20:21

Bra och konstruktivt inlägg, dessutom handlar ditt inlägg en hel del om ÖSK och framförallt fotboll. Precis som mitt motlägg :(

Jag lider tyvärr av Sjögren´s syndrom och det är inte trevligt alla gånger, det gör ont ibland, men jag orkar trycka på tangenterna .....

Men att några försöker tysta mig på lite olika sätt hjälper föga.

Förresten heter det tysta, när man skriver?
Örebro Conjuration
2012-04-19 20:16
Brus-Nilsson, på tal om tvångssyndrom. Detta är surrealistiskt men den smartaste människa som jag träffat, vid namn Sören - var tvungen att slicka på dörrhandtag eftersom "vetskapen att någon kommer att ta vid handtaget är som ambrosia för själen". Han jobbar inom ett stort handelsföretag nu i Stockholm. Hans sambo har dock fått pli på han nu så det pågår inte längre i lika stor utsträckning.

För övrigt, bland det roligaste jag har sett.
Örebro kubajonte
2012-04-19 20:15
opps dubbelpost , buggit atm ; /
Örebro kubajonte
2012-04-19 20:15
Saywee // hade ösk velat vara ett stabilt lag för den övre halvan hade man värvat en rejäl erfaren mittback av rang samt ersatt wowoah är jag stensäker på enda som gjort att vi hållt tätt bakåt är storspel av Tomer , stabila insatser av Wirtanen och haginge. ösk backlinje är för jävla darrig i överlag tyvärr
Örebro Brus-Nilsson (Nordin tog tåget)
2012-04-19 20:07
Någon här på forumet lider av något slags tvångssyndrom, men jag säger inte vem, jag har tystnadsplikt! :-D
AIK Saywee
2012-04-19 19:55
MrCrowly,

jag vet att du gärna vill tjafsa emot mig, men det har ingen betydelse längre.

Det jag klurade över var bl.a. rubriken och det som stod i texten, om du vill att vi skall diskutera den perfekte tränaren, som är mycket viktigare än klubben, eller hur du resonerar ....?

"- Sedan kanske jag fått chansen på grund av att de andra varit skadade, men det är inte så att jag är glad för det, jag vill att alla ska vara hela."

Kan det tänkas att Wille´s eventuella tankar ändå var sådana, ja inte vet jag, han kanske blev felciterad ...

... om du vill att vi skall älta/leta eventuella fel hos vår bäste tränare genom tiderna, så kanske det går att hitta mer att fundera över ...

Klubben är mer värd för mig, än de tränare/spelare som kommer och går, efter att pengarna har pratat, oavsett jag uppfattas som optimist, realist eller pessimist, så är det bara !!!
Örebro MrCrowly
2012-04-19 19:43
@Saywee:

Så du hittar inget negativt som du kan skylla på Sixten i artikeln? Är det där skon klämmer?

Hur du kan kalla dig optimist är för mig en gåta då du bara letar fel och negativiteter som helst kan beskyllas Sixten.
AIK Saywee
2012-04-19 19:43
@kubajonte:

ja, så länge han inte klarar av att ha vårt älskade ÖSK på övre halvan i AS och att vara en toppklubb i Norden, så kommer jag nog att skriva flera gliringar, för jag förväntar/förväntade mig mycket mer av Sjögrens fina och smarta inköp !!!

Klubben ÖSK betyder så mycket mer än de tränare som kommer och går, så är det bara ... och som alkemist kan jag inte tillverka guld, men klurar fortfarande på detta ...
AIK Saywee
2012-04-19 19:39
@Valderinho:

Är det sant, är det möjligt?

Jag vill uppleva en fullsatt Arena med grym stämning, MÅNDAG kväll i strålkastarnas sken, så bör det alltid vara, hur många ryms på vår fina hemmaborg, jag har glömt siffran?

People get ready :)
Örebro kubajonte
2012-04-19 19:35

Saywee // lika "värt" som dina återkommande gliringar emot Sixten "och mannen" boström då ; )

Mrcrowly // bara lite positiv då !!
Örebro kubajonte
2012-04-19 19:35

Saywee // lika "värt" som dina återkommande gliringar emot Sixten "och mannen" boström då ; )

Mrcrowly // bara lite positiv då !!
AIK Saywee
2012-04-19 19:32
Jag tänker mycket på vad som döljer sig i verkligheten och vad som är sanning och vad som citerats rätt i MrCrowly´s läsvärda länk om våran härliga Wille, som ville så mycket ...

Både rubriken och texten är något man kan fundera över, länge och väl, svaren finner vi aldrig, kan bara spekulera.

Heja SPORT, spöket lever och ett fullsatt BA (=Behrn Arena, inte Borås Arena), klarar inte knallarna av, de har nog aldrig sett så mycket folk, på en och samma gång :)
Örebro MrCrowly
2012-04-19 19:19
kubajonte // nä lite orolig är man, men man får se det positivt nu :)
AIK Saywee
2012-04-19 19:14
@kubajonte:

kubajonte, det är verkligen en fundering som är "värd" att fundera över !
Örebro Valderinho
2012-04-19 18:49
Endast 267 sittplatser kvar på arenan..mot fullsatt!

Tagga!!!
Örebro kubajonte
2012-04-19 18:47
Mrcrowly // vill inte vara mr negativ men fan är 60 % säkert att om några dagar kan vi läsa om hur han slår upp nån ny skada i nån muskeldel med nå vackert latinskt namn ;P

Saywee / / jag syfta nog mer på hur länge ska man ha en skadad spelare innan man borde fundera på att ersätta denne
Örebro MrCrowly
2012-04-19 18:44
…och stor lättnad i ÖSK över Haddads besked
Örebro Hahne
2012-04-19 18:36
@Jan-Stefan Eriksdotter:

Mitt förslag är att ge biljetterna till barn i fotbollsföreningar i örebro... kanske är för många barn men men kan vi bli för många :P

Örebro Brinkewall
2012-04-19 18:28
Ryktet säger att SMHI har problem med konstgräset.
AIK Saywee
2012-04-19 18:28
@Brinkewall:

Jag tror som dig, men är inte helt säker, det kan ju vara Mosander som skrikit något elakt, som gjort att vädrets makter visar "vem" som bestämmer ...
Örebro Brinkewall
2012-04-19 18:25
Jag tror Sixten har tränat vädret helt fel. Någon måste det vara som vi kan skylla på för att vädret är så dåligt.
AIK Saywee
2012-04-19 18:11
@kubajonte:

Jag börjar redan nu, det är för jädra dåligt av Haddad, att inte bli frisk!
Är det Sixten som tränar honom felaktigt?

Sedan är det för bedrövligt med aprilvädret, jag trodde ju att vi värmde upp vår planet, i natt får bilen stå på tomgång, jag tar böterna, det kan det vara värt, jag vill ha varmare väder.

Spöket lever och gnället hjälper oss att bli bättre, kanske, eller ?
AIK Saywee
2012-04-19 18:01
Krille, så tycker jag också, dvs att han behövs i alla matcher ...

... dessutom om jag sparkar ner någon i mitt arbete, eller snackar skit, så att jag blir avstängd från jobbet, ja då blir det inget betalt, oavsett vem som stängt av mig, enligt de regler som gäller för närvarande, på jobbet alltså ...
Annons: