/fotboll/osk/forum/2842.aspx/fotboll/osk/forum/2842.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-04-21 09:50
Jag funderar på hur Sjögren utformat kontraktet med Saeid och om det är läge med en "Ellos-modell-insats" i sommar?

Jag har inte minsta aning om hur det är skrivet men man kan ju gissa att det kanske inte är så långt. 1-2 år? Lönen tillhör förmodligen också den lägsta av dem som spelar och sett till truppen nedersta fjärdedelen.

Om Saeid fortsätter vara ordinarie och prestera bör Sjögren plocka upp honom på kontoret i sommar och förlänga kontraktet med 2,5 år och ge honom en löneförhöjning.

Då får vi två glada partner och en spelare som tycker det är ännu roligare och spela fotboll.

Nordin hamnade ju i denna situation men var tvungen att använda NA för att få till ett möte med Sjögren. Jag hoppas ÖSK lärde sig av detta.

Nu kan jag ha fel och kontraktet kanske är på tre år och med en förhållandevis god lön. Gott så.

AIK Saywee
2012-04-21 09:42
Dagens pappers-NA innehåller mycket läsning om Saeid och Pelle Blohm sticker ut hakan i sin krönika som handlar om Jan Folke.

Bra Pelle och starkt vågat :)

Heja SPORT, på måndag spökar vi alla på Behrn Arena !!!
Örebro kubajonte
2012-04-21 09:29
äh ta mig tillbaka till försäsongen när alla skämta och kunde diskutera ösk på ett sansat sätt utan att det skulle bli påhopp och att man ska se martyrer här och där
Örebro KCMarten
2012-04-21 09:05
Du kan vara lugn Saywee.

Du har stöd från många.
AIK Saywee
2012-04-21 00:42
Tack redaktionen :)
Svartvitt-redaktionen
2012-04-21 00:26
Hörni, alla svartvita sköningar därute.
Tänk efter när ni skriver på forumet.

En kort påminnelse slänger vi också med så här på fredagskvällen:
Vi behandlar varandra med respekt precis som i det dagliga livet. Rasism, förolämpningar, hot, elaka provokationer, kränkning etc. tolereras inte här.

Så, till allra sist:
FORZA ÖSK! SVARTVITT FOREVER! :-)
AIK Saywee
2012-04-21 00:11
J-SE, då är du körd, men resten kan jag ta via pm ...
2012-04-20 23:56
Jag fundera på byta till Bajen medan jag tvättar min ÖSK tröja ;)
AIK Saywee
2012-04-20 23:55
Tack TIC-TAC, tack, tack

... någon funderade väl tidigare över min SF-tröja i dessa tvättider ...

Sixten Fan :)
2012-04-20 23:14
Tacka TIC-TAC. Han förklarade att man bör tänka minst tre sekunder innan man dissar en person...
AIK Saywee
2012-04-20 23:09
J-SE, tackar även dig, det känns lite bättre när man får stöd ...
Örebro TIC-TAC
2012-04-20 23:00
Saywee
Jag förstod också vad du menade 13 skott på mål resultat 4-3 vilket blir 7 insläppta på 13 skott för oss som var med på matematiken i skolan.
Börjar nästan bli tragiskt hur en del hackar men man strävarl väl att få bort vissa delar på forumet.
Tippar målfest och optimistikt 1 poäng inför storpublik.Tyvärr tror jag inte Viktorsson får spela.
Örebro D´Artagnan
2012-04-20 22:55
MrCrowly // Alla blir insläppt på detta forum även #7. Dörren är alltid öppen utom för Tr.....
Örebro MrCrowly
2012-04-20 22:51
Namn: Saywee
Sänt: 2012-04-20 20:54

Saywee, va fan har du för problem?
Du skriver
"Slut, 13 skott mot målen på Strandvallen och 7 insläppta"

vem FAN släppte in 7?
AIK Saywee
2012-04-20 22:48
Ösk-groda, jag tackar för att det i alla fall finns någon som försöker förstå det jag försöker förmedla ...

Stämningen börjar annars bli så förbannat hatisk på detta forum !!!

Påhopp, verkar inte alls ha någon betydelse, tråkigt som attan ...

... men jag hejar ju på SPORT och längtar så mycket efter ett GULD, vad mer kan jag göra?
2012-04-20 22:46
Om man tittar på Juha:s träningsrapport så luktar det Lumbana på måndag som innerback jämte Hagis

MrCrowly // Kan inte du lägga ned ditt jävla korståg mot Saywee ? Det är faan ren mobbing du sysslar med.
.
AIK Saywee
2012-04-20 22:42
MrCrowly, jobba på bara, mot mig om du tycker det är roligt ...

... jag kollade på¨SvFF´s sida och tror att jag räknade rätt, vilket kan ha blivit fel?

MAIF-DIF 13 skott på mål (5-8) enligt statistiken och jag vill minnas att matchen slutade 4-3, dvs 7 mål.

Samtidigt tycker jag att Tomer gör bra ifrån sig i ÖSK´s mål de senaste 3 matcherna. Förstår att det kan bli rörigt, men har bara käkat en massa kanelbullar :)

Är det konstigt, eller vad i helvete pysslar du med, använd gärna fantasin, eller vill du helt få bort mig helt från detta forum ?

Förstår att det kan tänkas vara lite förvirrande, men när Mjällby´s och Djurgårn´s målvakter läcker som såll, tycker jag det är trevligt att Tomer vaktar mellan stolparna för vårat lag.

Så var det med, det, och jag bara undrar om dina påhopp om droger är enligt forumreglerna ... men det skiter jag nog totalt i ....
Örebro Ösk-groda
2012-04-20 22:25
MrCrowly
jag tror knappast Saywee var drogad.......
Vid tio skott på mål av båda lagen (Mjällby-DIF) så var det sex av dessa som hade gått in när Saywee skrev. Sen blev det ett maål till men att det då skjutits 13 skott på mål ........Så tror jag han tänkte när han skrev det ...
jag såg matchen.....
Örebro MrCrowly
2012-04-20 22:05
@Saywee:

7 insläppta?

Hur drogad e du i kväll??
Örebro MrCrowly
2012-04-20 22:03
@Saywee:

Vem fick 10 skott på sig och släpplte in 6 idag?
Örebro MrCrowly
2012-04-20 20:55
eehh, vad menar du, SF?
AIK Saywee
2012-04-20 20:54
Slut, 13 skott mot målen på Strandvallen och 7 insläppta ....

Tomer, Tomer Tomer Tomer Tomer Tomer Tomer Tomer Tomer Tomer
AIK Saywee
2012-04-20 20:20
Tio skott mot mål och 6 insläppta i kvällens match ..

... Tomer regerar !!!
Örebro Harry Cripps
2012-04-20 19:58
Tack för kaffe Roaring J!
Välkommen tillbax, om du nu varit frånvarande en tid!
Alla gillar att läsa vad en språkekvilibrist har att skriva.

F.ö. var det någon som tidigare skrev att vi som håller på ÖSK måste skriva och antagligen tänka mer positivt om vårt kära lag. Nu är det ju bara så att vi som skriver härinne då och då, antagligen inte utgör mer än en tiondels promille av Ösk supportrar, så vi får nog mer se oss som en liten klubb för inbördes beundran. Men men visst är det kul att läsa alla galningars (var och en på sitt sätt) inlägg. - Vi är alla passionerade!
Vore alla som oss vore säkerligen ett besök på Vallen som att gå på Istanbull derbyt Fenerbahche-Galatasaray.

Keep up the good work lads!

Örebro MrCrowly
2012-04-20 19:47
fan, skulle inte förvåna mig om skansen får oavgjort eller vinner...

Kolla matchen -
Örebro MrCrowly
2012-04-20 19:37
Mjällby is going for gold...ÖSK secondafter them :)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Valderinho
2012-04-20 19:35
4-0 nu. OJOJ. 1 poäng kanske inte var så illa iallfall mot Mjällby..
Målvakten i Djurgården är i paritet med Sankan i våran primärmatch(första halvlek) stod stilla i målet som ett fån och tog inga bollar. En bra start betyder mycket..
Örebro MrCrowly
2012-04-20 19:34
4-0 efter 36min...
Benny Böckling
2012-04-20 19:34
Mjällby leker!
Örebro MrCrowly
2012-04-20 19:33
3-0 nu
Annons: