/fotboll/osk/forum/2795.aspx/fotboll/osk/forum/2795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK Fans
2012-05-06 15:30
Flera ÖSKare på krogen igår igen,väldigt sent! Dom kanske ska tänka mer på det sportsliga i det här läget? sticker nog i mångas ögon...
Örebro kubajonte
2012-05-06 15:26
Vart finner man det här uttalandet av Sixten ? angående banderollen
Örebro D´Artagnan
2012-05-06 15:03
Saywee // Har Du tänkt på att Sixten kanske vill bli sparkad? Dåliga laguttagningar, gnäller på spelare och supportrar, värvar spelar som han sedan skolar om....
Örebro D´Artagnan
2012-05-06 15:00
Hahne // Kanske dina uppställning är den bästa under gällande förutsättningar. Sparka bollen och S......
AIK Saywee
2012-05-06 14:59
Nej nu jädrar är snart Sixten totalt rökt, för min del !!!

Nu ger han sig på supportrarna i sin jakt på ständiga bortförklaringar till de mycket urusla resultaten, hur skall detta sluta.

Så himla onödigt, nonschigt och respektlöst!

Kan han inte hitta några fel hos sig själv och rätta till dessa är vi nog snart redo för Superettan några år .....?

Fy f*n vad dåligt :(
Örebro D´Artagnan
2012-05-06 14:57
Sparka fotbollen och ......
Örebro Conjuration
2012-05-06 14:54
Jag hade gärna sett en 4-4-2 uppställning

Tomer
Hagge__Wiktorsson__Wiken__Sammy
Bamberg/Astvald__Berger__Grahn__Rama
Atash__Peter Samuelsson
Örebro Hahne
2012-05-06 14:54
Tomer
haginge - wiktorsson- wikström - wowoah ( per johansson)
grahn- berger
attachkade - alimi - rama
Samuelsson

Så här tycker ja vi ska spela imorgon!
In med wiktorsson i mittförsvaret där han bevisligen gjorde de bra i degerfors!
Låt alimi spela en central roll på mitten o inte på ngn kant där han inte hör hemma.
Samuelsson där uppe o ger oss lite styrka o kraft i luftrummet.
Attachkade klarar en en annan roll i den form han är i.
Sen förstår ja inte hur man slarvade bort per somartagare till wowoah som nu bevisats för gammal! (hoppas han bevisar motsatsen imorgon!)

Örebro Jan-Stefan (Signa Barsom idag)
2012-05-06 14:47
Osynliga handen granskar GAIS:s ekonomi

"GAIS är den första allsvenska klubben sedan Örebro SK som har redovisat ett negativt eget kapital och därmed hamnat på licensnämndens radarskärm och granskning."
Länktips: alturl.com/y94qo
Örebro D´Artagnan
2012-05-06 14:37
pemo // 442 ett bra nummer. Men nog är t ex Yasin, Rama m fl att föredra offensivt före både Wirre och Wovven. Christoffer behövs centralt mot Dauda, är både snabbare och mer rutinerad än Boris.
Bra om William får sällskap.
Örebro pemo
2012-05-06 14:24
utan kunskap om läget på träningen, och med en halvlek av Dif-matchen på TV, så kan detta också vara en uppställning mot KFF:
Tomer
Hagge - Boris - Wiken - Christoffer
Wirtanen - Berger - Grahn - Sammy
Wille - Peter.

Vaför? Jo vi måste ha ut Hagge på en kant. Sammy kan ta klivet upp. Rutinerad som han är skall han klara av det. Wirtanen får springa livet av sig och Peter stångas mot KFF:s inte allt för snabba backlinje.

Rama kan få vara på bänken. Eller också så spelar man honom på topp istället för Peter. Boris uppspel ( från EIF-matchen ) är bättre än både Hagges och Virtanens.

Men nu blir det ju inte så här. Vem som spelar istället för Moe har jag inget ordinarie förslag på , nu när nästan alla andra mittfältare är skadade.

Men första halvleks sista 20 tyckte jag såg riktigt bra ut. Mot Dif alltså. Samt de sista 20 i andra också. Men det gäller att spela safe och använda huvudet lite mer än bara att nicka med.
Oddevold *Mackan*
2012-05-06 14:18
Måste säga att Sixten hanterade det hela med banderollen väldigt, väldigt klantigt. Det är liksom inte läge att gnälla på supportarna och brist på stöttning när man är jumbo, spelar usel och förutsägbar fotboll (min subjektiva åsikt) och har en seger på sexton matcher. Jag tycker dessutom Kubanerna varit riktigt bra i de två matcherna jag sett på hemmaplan denna säsong (IFE och HIF).
Örebro Sogen
2012-05-06 14:01
vilket syftar du på?
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro svartvitseger!
2012-05-06 13:59
... Avgå Sixten!
Örebro Kom hem Kuba
2012-05-06 13:56
Respektlöst uttalande från Sixten.
Örebro zxcv
2012-05-06 13:55
----------------------Tomer-----------
Haginge--Berisha----Wikström----Wiktorsson
Bamberg----Grahn-----Alimi------Valdet
---------------Kalle-------William-------------

Men det är väl som vanligt, Berisha och Bamberg är väl inte tillgängliga....
Örebro kubajonte
2012-05-06 13:44
om man ska försöka snacka lite match och ösk , cynikern i mig undrar vad i hela ... som talar för ösk vinst imorgon, Kalmars nigerian verkar vara i toppform så det blir väl att försöka få stopp på denna samtidigt som man på nått ougrundligt sätt ska försöka få lite halvordning på vår darriga superettanbacklinje , en match till med Haginge som mittback och jag går och kräks, Synd att Saied sket bort sig i förra matchen också, en av få ljusglimtar bland nyförvärven hittils
2012-05-06 13:37
@Dudleys:

Bra initiativ! Pressa gärna styrelsen men stötta de som väl måste gå ut och göra jobbet!
Örebro Dudleys
2012-05-06 13:30
Till alla supportrar. Jag önskar att fler än vanligt väljer att gå på matchen imorgon. Spelarna behöver stödet och det är nu vi ska gå ut och trycka på mer än någonsin, det är lätt att hylla hjältar men våra krigar behöver våra hyllningar och stöd nu. Fyll Behrn och låt det eka som aldrig för så vi hjälper till att vända trenden!

Alla till Behrn!
2012-05-06 13:29
@chilie:

ibrahim avstängd va?
AIK Saywee
2012-05-06 12:56
Mina spontana känslor för Banderollen ...

Mycket bra jobbat av några som vill klubbens bästa och kan kommunicera, jädra bra jobb av några som bryr sig om ÖSK och tar sig tid att göra detta :)

ÖSK-Kalle har ju iofs tjatat länge om detta, så det är ju inget nytt, men det måste hända något innan det är för sent !

Utmärkt jobbat !!!
AIK Saywee
2012-05-06 12:41
Hur ser banderollen ut och vid vilka tillfällen skall den visas?

Oops, hittade den ....
Örebro Fatcit (Börja kommunicera ÖSK!!!)
2012-05-06 12:21
-------------------Tomer
Berger-Wickström-wiktorsson-wowoa
--------------Grahn-haginge
-----------------William
Astvald---------------------------Ibrahim
---------------Samuelsson
Örebro chilie
2012-05-06 12:16
sixten läs detta!!!

tomer
hagge-wikström-wiktorsson-wowwowa
berger-grahn-holmberg
rama-atta-ibrahim

dax för en vinst nuuuuuuu
Örebro kubajonte
2012-05-06 11:52
om det var några här inne som skrev eller medverkade med banderollen så vill jag bara säga Well done till er
AIK Saywee
2012-05-06 11:15
El Giganitco
2012-05-06 10:50
@Saywee:

El GnällBältico?
AIK Saywee
2012-05-06 10:38
Lekiller, tackar för mycket bra inlägg, instämmer !

"Hundkyrkogården" som ÖSK tränar på är ju en annan hemlig grej, som jag tjatat så länge om och fått så mycket skit för mitt tjat, men jag har orkat för jag vet att där finns förbättringar att hämta om man bara vågar gräva upp hundarna.

Heja SPORT, ge inte upp :)
AIK Saywee
2012-05-06 10:32
@Deviation:

Jag tror det blir för dyrt och svårt att hinna spela in Chelsea´s försvar under Sixten som inte gillar röra och förändringar, dvs redan till i morgon ;)

Nej, skämtar, men vi måste försvara oss som giganter i vår hemmaborg !!!
Örebro Lekiller
2012-05-06 10:31
d,art...../ Precis, det jag menar. Hade inte detta kunna skötts på ett bättre sätt?
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: