/fotboll/osk/forum/2771.aspx/fotboll/osk/forum/2771.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:32
@Saywee:

Nej har inte varit på något sådant och det är jag jävligt glad över , Sånt drägg som håller på med sånt är inget jag vill vara i närheten av
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:26
Saywee // höhö nej jobba e trevligt ännu trevligare om man trivs på sitt jobb vilket jag gör :) , Men jag skulle skämmas hårt om jag kommer sent till ett möte som började 17 , Jobbar på universitetet men har inte en jävla aning om vart den där lokalen eller restaurangen ligger faktiskt så vet inte alls hur lång tid det hade tagit att ta mig dit
AIK Saywee
2012-05-10 19:25
@kubajonte:

Aha, har du varit med på ett sådant samtal, vad sades, kan du tydligt och ärligt beskriva fasonerna ?
AIK Saywee
2012-05-10 19:23
kubajonte, ta småsakerna via pm, jag kan säkert ändra lite på mig trots att jag är svårfostrad vid min ålder :)
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:21
Saywee hm jag tycker du skriver på så mycket du önskar , Sen vetetusan vad fel saker skulle vara, undrar vad rätt saker är isf, Nä du Saywee jag tycker det är trevligt med dina inlägg förutom vissa småsaker, Finns egentligen bara en enda person som är aktiv på detta forum som jag starkt ogillar, och den personen är inte du !
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:17
ska bli intressant och höra vad mötet ger , Jag hoppas det sköts snyggt, vill inte att det ska vara nå "AIK kvartssamtal" fasoner på det hela
AIK Saywee
2012-05-10 19:16
kubajonte, tycker du att jag skriver för mycket eller fel saker?
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:15
Saywee // Nä jag fega ur helt enkelt mötet börja 17 och jag slutar 17 så ville inte stolpa in som en Kalle Kula efter mötet börjat och skämmas :)
AIK Saywee
2012-05-10 19:15
kubajonte, jag är aldrig petnoga, det har jag inte tid med, men var du på mötet och kan berätta lite, vi är många nyfikna ....
AIK Saywee
2012-05-10 19:13
@kubajonte:

Nej inget namnbyte, jag vill bara hålla igång lite under vissa dödperioder ...

... var du på mötet, kubajonte ?
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:11
´hehe verkar som hela forumet är på möte utom Saywee förstås :P trevligt ska vi byta namn på detta från Svartvitt forum till Saywee forum och lite svartvitt , nu då
AIK Saywee
2012-05-10 19:08
Känns jättebra med en dialog, mellan riktiga betalande fans och avlönade ÖSK-aktörer, sådant borde man ju ha varje år.

Mycket bra initiativ kubaner, låt detta bli en tradition oavsett tabellposition, det är smart att göra en "avstämning" för hittills har ju dialogen främst förts via banderoll och media, detta känns som ett bra steg på vägen, gemensamt grejar vi allsvenskan även 2013 :)

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2012-05-10 18:59
Jag misstänker att mötet tog en timme minst och nu är säkert många på väg hem och kan snart diskutera, debattera och ge sina synpunkter på hur de upplevde mötet.

Så småningom kommer dessutom säkert en sammanfattning från någon slags "sekreterare", men de spontana reaktionerna känns intressanta.
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Nu tar vi Guld!)
2012-05-10 18:55
Nån med rapport om mötet? :D
AIK Saywee
2012-05-10 18:47
Stso, är du på t-humör?

Tillfälliga tramsiga tummar, tillför troligtvis typisk trivsel, till tomtens tre trötta töntenissar, tills tröttheten tröstar, tystar, tillika tjafsar tillsvidare, tokigt tröttsamt ....

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2012-05-10 18:34
Hur bär man sig åt och varför, hur många datorer och nic har man när man kan prestera så många tummar under så kort period?

Jag förstår inte mycket av sådant, men redan i november, när detta var en nyhet, förstod jag att det var ett nytt trevligt fenomen, kanske hämtat från ansiktsboken, som kunde användas hur som helst.
Örebro Stso
2012-05-10 18:31
Vi kanske borde skaffa oss en tumregel? Eller en tumstock?

Tack till tumstocken! Ty tusen tummar torde tacka troligt!

För övrigt hoppas jag att mötet sammanfattas och skrivs ut på svartvitt, eller forumet.
AIK Saywee
2012-05-10 18:16
@Saywee:

Tror att jag befinner mig i sjunde våningen (himlen), vad är detta med tumtryckningar egentligen, vad är det som händer?

Kommer dock att tänka på en sjuk " tumtryckningstävling", på blåvitts sida, efter en snöplig förlust, eller var det MFF?

Det blev nästa tresiffriga tummar, vad konstigt, hur kan det bli så?
Oddevold *Mackan*
2012-05-10 18:04
@Minatankar:

3
2
4
1

5
AIK Saywee
2012-05-10 18:03
Hur går det i den interna matchen mellan kubanerna och SSK?

Har det delats ut några gula/röda kort eller är det fair play?

Har det blivit några "mål"?

Publiksiffran?
AIK Saywee
2012-05-10 17:53
Jag önskar verkligen att det kommer fram något bra från detta möte som kubanerna tog initiativ till, det hoppas jag oerhört mycket, något "konstruktivt", något gemensamt mål, eller hur jag vågar uttrycka det.

Det är min önskan för i kväll, hur vi gemensamt skall klättra i tabellen och att Sixten inte fortsättningsvis gör ner supportrar i media.

Hoppas att han lär sig, den gode finnen och kan slänga prestigen

Det handlar ju om support, fans och publik som betalar mycket för att se sitt kära ÖSK vinna - kontra olika aktörer som tjänar stora pengar på att se till att detta kan hända, eller?

AIK Saywee
2012-05-10 17:45
Jag är på WC (West Coast) ...
Örebro Ösk-groda
2012-05-10 17:42
Saywee
Själv är jag bara på andra våningen fast hemma :-))
Vi kanske kan vänta oss en å annan "crossboll"......helst ska den hamna rätt ......
AIK Saywee
2012-05-10 17:37
Är alla på tredje våningen, utom jag ?

Väntar spänt, på de första rapporterna, detta är nästan lika spännande som en allsvensk match.

Jag "tror" dock att jag "vet" en som trivs bättre på fjärde våningen ...
AIK Saywee
2012-05-10 16:42
Hittade svaret, 17:00 torsdag, i lokalen under "4:e våningens restaurang", fasen det är ju närsomhelst ...

Hoppas att vi får ärliga svar på många frågor :)

Livstidskuban
AIK Saywee
2012-05-10 16:31
Förresten, när sker kubanutfrågningen, gentemot Sixten och Sjögren?
Kommer någon att återge lite av denna utfrågning någonstans?

Himla bra initiativ från Kubanerna, det underliga är ju bara att inte ÖSK tagit initiativet, det hade ju varit mer normalt, men de hemliga vill gömma sig så länge det går.

Frågan är bara vilka frågor som skall ställas, eller snarare, hur, jag menar ställer man ledande frågor får man vissa svar, ställer man kluriga frågor får man andra svar, ställer man frågor som "ställer" de som svarar, lite mot väggen kan det bli obekvämt, ställer man frågor som innebär att SS måste berätta lite längre än kortfattade svar, ja då kan det bli si eller så.

Bra jobbat Kubaner, ni/vi bryr oss om vår klubb i alla väder :)

Jag vill gärna få fram så många historiska sanningar som möjligt, om det är möjligt, och gärna veta nuläget, det blåser snålt, fast jag tror faktiskt att tabellen ljuger.

Den kan inte spegla verkligheten ;)
AIK Saywee
2012-05-10 15:57
Jag har faktiskt svårt att rangordna dessa, tycker alla känns meningsfulla, det förändras från dag till annan och under olika tider på året.

Det viktigaste är väl att debatten sker enligt forumreglerna så gott vi kan, trots ibland upprörda känslor och lite OT.
Örebro pemo
2012-05-10 15:43
2 , 3 , 1 , 5 , och 4
Minatankar
2012-05-10 15:16
Minatankar
2012-05-10 15:12
Låt mig göra en liten marknadsundersökning. Upplever att debatten här kan uppdelas i följande kategorier och är nyfiken på hur du svarar. Vad tycker du själv är viktigast?
Vad intresserar dig mest?

1) Leka laguttagare.
2) Spekulera i hur kommande match går och/eller kommentera den som spelats.
3) Positiv och/eller negativ kritik betr specifika spelare, tränare, ledare o styrelse.
4) Styrelse- och ledningsgfrågor på övergripande och långsiktigt plan.
5) Övrigt (tex polemik mellan skribenter, skvaller mm mm)

I vilken ordning vill du rangordna siffrorna?
Annons: