/fotboll/osk/forum/2764.aspx/fotboll/osk/forum/2764.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Oddevold *Mackan*
2012-05-10 22:59
Okay, Sixten har träffat supportrarna och köpt sig lite tid (tyvärr).

Vi ligger fortfarande sist.
Vi har en seger på sjuttom matcher.

Men nu är allt tydligen okay för att Sixten fick sitta och köra lite bortförklaringar på ett möte med supportar. Tjojhej! ÖSK mot SM-guld.
Örebro mupptubb
2012-05-10 22:12
@nr.12:

maybad sorry!
Örebro mupptubb
2012-05-10 22:12
@kubajonte:

sjukt intressant och givande, nej spikade inget datum men i slutet av juni blir det, tkr så många som kan ska komma väldigt intressant!
va la 50,60 st!
Örebro kubajonte
2012-05-10 22:02
mupptubb // men fan vad intressant ändå , vet du när i juni ? var ni många som var där ?
Örebro nr.12
2012-05-10 22:02
@mupptubb:

Förstår att det är nog var lätt att missförstå, men vet att det inte handlade om Oscar utan om Dejan Garaca.

Örebro kubajonte
2012-05-10 21:59
Saywee // Gör så du mig kvittar det ;) fakta är fakta var du som ifrågasatte mig inte tvärtom
Guldgruvan
2012-05-10 21:51
saywee hur kan du ifrågasätta hans kärlek till kluben när du precis står och säger att kubanerna bryr sig om sin klubb men klubben inte oss fans????
hur kan du påstå kärlek till klubben när de enda du gör är att klaga på sixten och sjögren? helt sick
Örebro mupptubb
2012-05-10 21:30
och glömde de viktigaste av allt!

NYTT MÖTE I SLUTET AV JUNI då sixten vill fortsätta hålla kontakten med supportrarna då vi är bland dem viktigaste i klubben!
alltså nytt möte då som vi ska fortsätta snacka och hålla en relation med varandra träffas diskutera snacka då de ger ganska mkt, han sa även att han vill hålla samtalen utanför media osv så man slipper tidningens skriverier därav vad vi na inte skriva massa om mötet!
Örebro mupptubb
2012-05-10 21:22
En grej till sixten vill att vi ska låta o bua så när motståndarna maskar så dem drar på sig gulakort, dommaren är lättpåverkad!!
( han sa, alla andra lag gör det varför ska inte vi)
innan mötet hata ja sixten nu tkr jag han ska stanna faktist.
Örebro mupptubb
2012-05-10 21:21
kan ta lite i kort om mötet var jävligt långt och långa svar från dem bra svar också.!

*Ang bk forward killarna i malmö ville örebro värrva dem med fick inte erbjuda dem kontrakt pga av forward nekade dem.

* Ösk funderade på i vintras o värrva hem oskar jansson men fick hejda sig då dem inte ville ha för mycket unga spelare enligt vad dem sa..

* ösk kommer ut med sitt mål av 2012 innom 2 veckor!

* dem har anställt en försäljare/kontakt person som hjälper dem sälja spelare och få kontakt med spelare,

*dem har anställt en scout på heltid för att slippa "dåliga" värrvningar.

*Wiktorsson värrvades som vback i ösk ( ösk har hållit koll på han sen 2008 )!

*hade sixten vetat om i måndags att en viss kille var ute o söp i lördags hade han blivit petad, nu väntar en bestraffning i efterhand ist.

* snack om rama och hans agent...

* sixten berätta om att han i framtiden planerar spela med 2 anfallare då han tkr de gick så bra senast!

*just nu försöker dem få tillbaks självförtroendet till våra spelare
kommer inte ihåg så mkt va ett långt och bra o givande möte!

*ang alkohol får spelarna gå ut dricka nått glas ibland men inte gå ut o supa sej redlösa, supa innan träning eller i närheten av match, ser vi dem göra de sa sjögren att vi skulle skicka hem dem direkt, samt kunde vi tipsa sixten.

* man ska undvika att värrva och sälja /släppa så mkt spelare så man har börja jobba mer och planera mer med kontrakten iår.

* prata om hur svårt det är nuförtiden med spelare som har klubbhjärta, nämnde tex en viss spelare som kysste klubbmärket och sa han älska klubben som sedan 2 v senare va klart för söndagens fiende.

* laget har ingen riktig ledare, det hoppades sixten granh skulle ta rollen som framöver,

det jag kom på just nu i korthet mkt mer snackades om folk får la fylla på mig!
AIK Saywee
2012-05-10 21:19
Mycket bra initiativ av Kubanerna, detta bör bli en följetong.

Kubanerna bryr sig mycket mer om klubben än klubben bryr sig om kubanerna.
AIK Saywee
2012-05-10 21:15
kubajonte, nu skiter jag i dig ett tag, har ju bett om att vi skall pm´a så resten av forumskribenterna slipper vårt jidder.

Varför är det inte några som vill återge vad som sades på mötet, alltså de riktigt viktiga frågorna och svaren på dessa?

När får vi reda på detta, jag vill bara läsa något om en bättre framtid för mitt ÖSK :)
Örebro kubajonte
2012-05-10 21:13
"Efteråt var både supportrar och ÖSK-företrädare nöjda med det 90 minuter långa samtalet som avslutades med en spontan applåd från cirka 50 kubaner." Verkar som mötet varit både konstruktivt och väldigt positivt , En Stor Elogé till er som var där skönt att höra att det blev ordentligt och städat precis som man hoppas och vill det ska vara när ösk supportarna är ifarten
Örebro kubajonte
2012-05-10 21:08
Saywee // Hm var du som hoppa på mig käre Meister inte tvärtom , Önskar ösk vinster gör säkerligen 100 % av alla ösk supportrar sen att jag som realist inte tror att ösk har ett smack att hämta i Parken i år med nuvarande form och tippar därefter ,står jag för , vill du ifrågasätta min ösk kärlek mer får du göra det privat tycker jag
Örebro D´Artagnan
2012-05-10 21:06
Lyssnade just på interjuv med Conny Karlsson efter 3-1 förlusten.
Lung och saklig analys, erkänner lagets brister, att man inte var bäst, osv

En avgrunds skillnad från en intervju med Sixten. Sixten är direkt dålig att analysera och klart se verkligheten. Men han är bra på att skylla på spelarna eller något som inte går att påverka.
AIK Saywee
2012-05-10 21:01
kubajonte,

Klubben är inte i fritt fall, vi kan inte falla längre ned.

Men, jag tror och hoppas och önskar en seger i Norrköping, så är det bara, sedan kan du skriva vad som helst ..... nu börjar vi snart klättra :)

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2012-05-10 20:59
Finns det några mötesbesökare som vågar återge något från mötet, eller bestämdes något om att avvakta med kommunikation ...

... blev det några viktiga frågor, med ärliga svar?

Vi är många inloggade som är nyfikna :)
Örebro kubajonte
2012-05-10 20:57
Saywee // Tveka på du mig gör det detsamma ska inte direkt behöva försvara min kärlek till denna klubb till dig , att jag tippar som jag gör är helt enkelt att jag tror vår kära klubb befinner sig i fritt fall nu och kommer förmodligen göra tills sommaren, Sen om jag för en gångs skulle inte får in en tippning gör det mig bara glad , Men som sagt Riktig kuban eller inte, vad är en riktig kuban föresten ? Nä du oavsett vad supporter föreningen kallar sig kommer jag alltid ha ösk i mitt hjärta
AIK Saywee
2012-05-10 20:43
kubajonte, är du en riktig kuban, eller tramsar du bara?

Ditt tips i nästa match visar hur mycket du tror på vårt lag, jag börjar tveka på vad du tycker i flera inlägg ...

Heja SPORT!!!

Livstidskuban, svartvitt fostrad :)
AIK Saywee
2012-05-10 20:40
@kubajonte:

Vad var det du läste kubajonte och finns det inte något intresse av att städa i hemmaled, eller?
Örebro kubajonte
2012-05-10 20:36
Saywee // Angående vad jag läste från den rapporten från mötet var det ju jäkligt tur att jag valde att inte stampla in sent verkar det som, Tur att blev uppfostrad ordentligt ;)
AIK Saywee
2012-05-10 20:33
MrCrowly, intressant, jag började nästan misstänka att det var munkavle som gällde informationsmässigt ... eftersom mötet borde ju vara slut innan det blev nattmangling.

Hoppas att några forumskribenter som närvarat ger en positiv bild av mötet, för nu är det dags att ÖSK jobbar gemensamt framåt och uppåt :)

Heja SPORT, nu jobbar vi oss uppåt i tabellen, tillsammans, gemensamt i framtiden !!!
Örebro MrCrowly
2012-05-10 20:26
Lite från mötet som jag hittade...
AIK Saywee
2012-05-10 19:50
kubajonte, innan jag diskar, jag går inte på AIK´s kvartssamtal eller några andra klubbars kvartssamtal, det känns bara så onödigt och fånigt att rikta blickarna bort från ÖSK, vi har våra egna problem, med fans, hot och annat dravel.

Vi skall städa hemma först och främst och inte blunda för att problemenen finns även i lilla Örebro, det blir ju bara så fånigt annars.

Nej, jag hoppas att det blir något riktigt bra efter detta möte, så att Sixten och medgångssupportrarna och motgångssupportrarna kan sluta fred och kommunicera tydligt framöver.
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:41
@Saywee:

så du menar att du brukar vara med på aiks kvartsamtal då eller, enlighten me please, ... Nä du vi vet allt båda två var för sorts personer som går på sådana saker, Hör inte hit kanske men det jag sa från början var bara att jag hoppas det här mötet idag mellan ösk och supportrarana sköts på ett konstruktivt sätt
AIK Saywee
2012-05-10 19:37
Jag går och diskar .....
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:36
Saywee // Hehe ajdå haha ja synd skulle kanske kollat upp det , aja gjort e gjort , Får hoppas folket som tog sig dit får ut något konstruktivt av det hela, För övrigt så förstår jag att man inte borde skämmas om man kom sent men man känner sig själv bäst jag hade skämts rätt rejält iaf
AIK Saywee
2012-05-10 19:35
@kubajonte:

Påhitt och trams från dig, är det inte bättre att rikta blicken mot vår egna klubbs fasoner än att leta fasoner bland andra klubbar. Vet att många hatar AIK, men den klubben spelar ju i alla fall på rätt halva i tabellen.
AIK Saywee
2012-05-10 19:33
kubajonte...

Lokalen ligger på Behrn Arena och om du cyklar tar det högst 20 minuter, trots regnet.

Har man ett möte 17.00 en vardag och vet att många är intresserade, är det inte konstigt att det ramlar in flera besökare under tidens gång, det är inget att skämmas för vid ett öppet möte.

Handlar det däremot om möten på arbetsplatsen eller vid styrelsemöten eller liknande är det oerhört nonchalant att komma för sent om det inte finns giltigt skäl.
Örebro kubajonte
2012-05-10 19:32
@Saywee:

Nej har inte varit på något sådant och det är jag jävligt glad över , Sånt drägg som håller på med sånt är inget jag vill vara i närheten av
Annons: