/fotboll/osk/forum/2699.aspx/fotboll/osk/forum/2699.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro MrCrowly
2012-05-23 21:51
Drömtränaren Axén, visar ju samma form som Sixten, fast lite snabbare... 2 hyfsade år sen ner som en pannkaka :), Sixten klättrade väl med oss i 3 år iallafall?
AIK Saywee
2012-05-23 21:50
Till några skribenter som undrar, jag byter inte lag, jag byter bara dress, jädra tjöt, har ni svårt att fatta, jag gillar både Gnaget och ÖSK´s svartvita eleganter.

Men när den helige Sixten försvunnit från klubben, ja då blir det ÖSK för hela slanten :)

Andra skribenter, gillar även Degerfors, MFF, Hammarby och Djurgården, det är väl för fan inte så konstigt!
Örebro kenya
2012-05-23 21:50
MrCrowly/ Jo, har faktiskt fått njuta den här säsongen för första gången sen Sir Bobby eran :)

Hur som skulle jag aldrig få för mig att ta på mig en annan tröja. Saywee - Du gör ju Sixten större än klubben genom ditt agerande.

Jag tror den trupp vi har är tillräckligt bra för att klara nytt kontrakt med eller utan Sixten. Så länge spelarna håller sig skadefria och gärna avstängsfria (Grahn).

-------------Sankan-----------
Wow--Berisha---Wikström---Antonnen
Bamberg---Haginge---Grahn---Alimi
-----Haddad------William-------

För bra elva för att åka ur men går 4-5 spelare sönder igen så blir det tungt.
Örebro Kraków (bye bye 6-10)
2012-05-23 21:49
Erik Niva skrev att det var tungt att hålla på Tottenham, stackarn, han har inte fått uppleva mycket.
Elfsborg Glenning
@Conjuration:

Jo det gjorde dom. Men han fick ut max :-)
Örebro destruction
@bison-Karl:

Vi kan heta Örebro Näbbmössen Sportklubb, så mycket respekt vi för med oss.
Örebro MrCrowly
2012-05-23 21:47
Haddad till radiosporten
------------------------------------------------------------------
Örebro går efter 12 omgångar till EM-uppehåll utan en enda trepoängare.
– Det är tufft och tungt psykiskt, säger Andreas Haddad som försvarar tränarna.
– Det inte alla vet är att de inte ens har 17 spelare att välja mellan. Vi har haft minst sex skadade inför varje match och vi har haft otroligt många avstängningar. Jag lider med tränarna, de har fått för mycket kritik med det material de har att jobba med, säger Andreas Haddad.
---------------------------------------------------------------
Örebro Urban, Sjukvårdsbiträde
@bison-Karl:

Fulham ;0) För att de var så lika ÖSK. Mediokert och samma dräkter. Sjukt skäl. Men så fastnade jag ;)
Örebro Conjuration
@Glenning:

Åkte inte TFF ut i fjol med Prahl? ;P

Patrik Werner från Degerfors gillar jag. Om nu Sixten får kicken så får jag se vem det blir som tar över och reagerar då, hoppas självklart på att bli positivt överraskad.

Min dröm vore ändå Alexander Axén samt Benny Lennartsson som assiterande.
Örebro leve31
2012-05-23 21:46
Hade finare klubbar såsom AIK, IFK Göteborg mfl upplevt ett liknande fiasko som ÖSK gör nu hade man krävt tränares SAMT styrelsens avgång för många omgångar sedan, kanske även gett ett par överbetalda hjärtelösa spelare på truten!.. i vår klubb gör man inte ett skit.

Det finns ingen med hjärta för den här klubben..
Örebro MrCrowly
@Stoonken:

Kollade djupt i ölglaset och såg ljuset i tunneln...

Örebro Lekiller
@Urban, Sjukvårdsbiträde:

Så sant så!

Att hålla på ÖSK är en enda lång lidelse och man får sällan vara glad längre än 1 säsong, max 2 säsonger!
Örebro AndyCork
2012-05-23 21:45
självplågeri......samma som ÖSK
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2012-05-23 21:44
Måtte nu Forward gå upp och Degen klara sig kvar så det blir nära till två bortamatcher.

Har ännu inte gett upp helt, men denna gången lär det inte räcka med Hammar, om Benny Lennartsson däremot ställer upp ser jag en gnutta chans. Bara så tragiskt att Styrelsen väntat så länge.
Örebro AndyCork
Gör inte om samma misstag som Wolves i Premier Leauge, man väntade för länge med att sparka Mick M, resultatet blev degradering.
Örebro bison-Karl
@MrCrowly:

Wolverhampton.......hur kn man inte gilla ett lag som heter Wolves!
Örebro Kraków (bye bye 6-10)
Gävles mål i slutet var det bästa som kunde hända ÖSK, eventuellt det som får oss att spela i allsvenskan nästa år också.

Dags för ALLA att avgå!
Örebro rirobban
2012-05-23 21:43
Sixten blir kvar som huvudtränare och det enda styrelsen diskuterar imorgon är med hur många år man ska förlänga Sixtens kontrakt med... var så lugna, va så lugna...!

Fy F*N säger jag bara!
Örebro Urban, Sjukvårdsbiträde
Om så ÖSK spelar i en korpserie kommer jag stå där på en jordhög och glo med min rullator. Jag genomled 10 år i dårvarade div 1 norra. Gick på alla hemmamatcher. Jag genomled 2 år i SE. Gick på alla hemmamatcher. Jag har föjt dem sedan 1967.

Jag tänker fortsätta lida. Att hålla på ÖSK är att lida. Vissa säsonger får man paus från lidandet. De är de säsongerna man lider för att uppleva. Sixten gav mig tre säsonger utan lidande. Det är dem jag får komma ihåg från honom och den positiva fotbollen som satte ÖSK på fotbollskartan igen.

Örebro Stoonken
@MrCrowly:

Vet du något som vi andra inte vet?
Örebro Klackspark_60
Hur svårt kan det vara att ta bort PACKET ????

Detta är sista dagen då kompisgänget är kvar !!!

AVGÅ AVGÅ ........................................
AIK Saywee
2012-05-23 21:41
Är Sixten kvar i klubben, blir jag gästskribent i fortsättningen, tills han dragit vart som helst.

Det jag mest irriterar mig på
(nyligen), är hans totala avsaknad för empati, när en haltande, hoppande Samuelsson, efter sin fruktansvärda skada passerade assyriska´s bänk och fick ett medlidande från deras tränare och Boström brydde sig inte ett skit om att visa lite medmänsklig känsla. Fy för den lede!

Sorry, alla Sixtenlovers, men för mig är han sedan länge totalrökt :(

Örebro bison-Karl
@D´Artagnan:

Sista halvan av ditt inlägg håller jag med om, men att de tog hit Sixten från början var ju inte ett tecken på misslyckande. Femma och sen trea i allsvenskan och europaspel för första gången på länge måste väl ses som en framgång.
Örebro MrCrowly
@kenya:

Newcastle e ju bra ju, själv är man fast i QPR som man började gilla sent -70tal, för dom hade ett fräckt namn :)
Elfsborg Glenning
2012-05-23 21:40
[/QUOTE]

Järgen Lennartsson ;)[/QUOTE]

:-) Själv tänkte jag föreslå Tom Prahl som alltid lyckats plocka max ur de bottenlag han tränat, förutom Malmö då....
Örebro MrCrowly
2012-05-23 21:39
Skål på er. Vi kommer inte åka ur... :)
Örebro Conjuration
@MrCrowly:

Point taken, du har rätt. Ändrar tillbaka.

Vantrivdes faktiskt i Malmös tröja, för liten storlek ;)
Örebro D´Artagnan
Det är styrelsen som bett Sixten komma hit och träna ÖSK. Det är styrelsen som förlängde hans kontrakt förra sommaren. Det är styrelsen som fortfarande avvaktar med att göra någonting.
Kort sagt en misslyckad styrelse.
Örebro kenya
Saywee/ Haha vem fan byter lag? Inte ens när jag gick på lågstadiet fick jag för mig att byta lag. Därför man är fast med ÖSK, Newcastle och Parma. Dvs inga titlar men en stor kärlek trots inkompetenta spelare, ledare och styrelser.

Glenning/ Bra fråga. Jag vill de ngn rutinerad räv som får ett korttidskontrakt sen ett ungt namn nästa säsong. Antingen i allsvenskan eller S1.
Örebro MrCrowly
2012-05-23 21:38
Tack Urban, man står fan upp för laget å skäms fan inte för vilka man älskar.
Annons: