/fotboll/osk/forum/2698.aspx/fotboll/osk/forum/2698.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Djurgården Theken
2012-05-23 21:00
Vad är det som har hänt med er på 2 år? Ni var ju riktigt grymma 2010 och vilka spelare har ni tappat egentligen? Hoppas inte ni åker även fast det ser riktigt tungt ut för er.
Örebro SäljKushi
Fyfan va illa detta var. Vad fan håller Grahn på med? Vad i helvete gör Wowoah ens i matchtruppen? Varför gör helt plötsligt Atatshkadeh en fullständigt horribel insats? Varför vågar inte Astvald gör någonting alls på hela matchen?

Sankan har höjt sig, Anttonen ett finfint tillskott likaså Haddad men med Sixten presterar bara några spelare åt gången medan resten spelar till 25% av sin kapacitet. Vi Örebroare har mycket att tacka Sixten för men nu får det väl förhelvete räcka? Det är snart 1,5 säsong sedan vi presterade fullt ut. Sixten har visat att han inte klarar av att vända trenden. Det räcker nu. Avgå på egen hand och rädda lite av din stolthet!

AVGÅ SIXTEN AVGÅ!
Örebro Kei
Jag vet ärligt talat inte vad det här laget förvänta sig när de gjorde av med alla sina stjärnor. Gerzic, Bedoya, Alvbåge... vi hade potentialen.

Tyvärr har vi en styrelse som inte vet hur man hanterar en fotbollsklubb, och en tränare som lider av vanföreställningar.

Jag ser gärna att hela styrelsen byts ut tillsammans med Sixten. De kan ta sitt pick och pack och lämna omgående.
Örebro Conjuration
@*Mackan*:

Haha sant, väldigt trevligt :)
AIK Saywee
2012-05-23 20:59
FORZA SIxten ???

lämna inte klubben, du är vår demontränare, gullar med Kubanerna och spelarna, som Sjögren köpt, är ju utmärkta eller klappruttna, trots att sommarpraktikanten Sköldmark säljer så bra.

Vad i själva helvete pågår inte i vår kära klubb, förbannade strutsar, vakna någon gång innan vi spelar i division 4 södra Närke :(((

Nu är jag riktigt förbannad, på denna envisa handlingsförlamning.

Orkar snart inte med mera skit !!
Örebro Urban, Sjukvårdsbiträde
2012-05-23 20:57
@Farsen fortsätter (igen):

Han gör iaf mål...
Oddevold *Mackan*
@Lekiller:

Anttonen var - i mitt tycke - överlägset bäst i ÖSK.
Örebro zxcv
Sett över säsongen har Anttonen, William och Saeid förtjäna sin semester.
Resten borde skickas till Sibirien.
Örebro TIC-TAC
Sixtens envishet att ha Samuel som vår klart svagaste defensiva kort kan ha sänkt han själv till slut. Om nu de handlingsförlamade gör något imorgon.
Lysande insats Samuel särskilt på sista målet.
Tyvärr är nog allt redan försent då de som jag ser som räddningen (Syrianska och Gefle) tog 3 p. idag.
2012-05-23 20:56
@bison-Karl:

Jag håller med. Reagerade också på tempot. Hur man gång på gång vänder om istället för att ta en offensiv passning.

Örebro .Anstalten.
2012-05-23 20:55
Känner en stor uppgivenhet just nu.
Örebro Farsen fortsätter (igen)
Avgå!

Angående värvningen av Grahn: "Vad var det jag sa"! Precis som förra säsongen. Dags att byta ut hela jävla kontoret, sen värva några fotbollsspelare.
Oddevold *Mackan*
@Conjuration:

Bajen ocj Degerfors. Sen några sköna bortamatcheri Halland i juni. :)
Örebro Lekiller
bison-Karl/

Ibland kan man ju förstå honom då de flesta suger så hårt.

Men tycker Grahn var ganska dålig han också idag.

Sanktan, Grahn och Haddad tycker ja gör det helt ok. Sanktan håller ju kvar ÖSK i matchen till 2-1 målet.
Örebro Nichlas_R
Känns som att den här låten speglar mina känslor just nu...

You always think you're right
But when you realize you're wrong
You turn your head and pass the phone

Åk hem Sixten!!!
Örebro omega
2012-05-23 20:54
Nu jävlar ska finnjäveln bort !!!!!!!!!!!!förihelvete
Örebro Conjuration
2012-05-23 20:54
Man vill vara optimistik och tänka "men om vi vinner alla matcher sm är kvar...", det funkar inte så. Det är kört, stenkört.

Får hoppas att Bajen stannar kvar i superettan, vore en kul hemmamatch.
Örebro SHP Örebro
2012-05-23 20:53
EXTRA : SIXTEN FÅR FOTEN
Örebroar'n
2012-05-23 20:53
Jag vill se detta nu:

EXTRA: Sixten avgår!
Örebro bison-Karl
2012-05-23 20:52
Värvningen av Grahn har ju inte blivit vad man hoppades utan snarare det man var rädd för. Miljarder med gula kort, skäller på medspelarna om de inte tar emot hans passningar, skäller på medspelarna när han inte tar emot deras passningar. Dräller och kladdar med bollen med alldeles för många touch vilket gör att han blir av med bollen jävligt ofta.

Allvarligt talat så har ÖSK absolut inget i allsvenskan att göra - det här måste vara den värsta gåfotbollen jag varit med om inget tempo i anfallsspelet alls.
Oddevold *Mackan*
2012-05-23 20:51
Anttonen och Sandqvist (ja, faktiskt) kan bära sina huvuden högt vid hemkomsten till Örebro. Någon annan som jobbade till sig åtmisntone ett godkänt betyg?
Örebro Kom hem Kuba
2012-05-23 20:51
Ingen fara, Sixten sitter ju säkert!
2012-05-23 20:50
Ja vad tar jag med mig från denna match då?

* K.Holmberg så dålig så klockorna stannar
* Grahn tar sin obligatoriska gula, blir utsedd till dagens ÖSK:are vilket är
*..ett hån mot Patrik Antonnen som är outstanding i detta ÖSK. Han fick göra både sitt och Astvalds jobb.

Så, Sixten. Tack och adjö. Till styrelsen: Er väl kända saktfärdighet kostar i år klubben dess allsvenska status. Så fort säsongen är över förväntar jag mig beslutsfattande rationaliseringar, självrannsakan och de flestas avgång. Ta med er Sjögren & Sköldmark på vägen ut

Innan ni drar förväntar jag mig att ni överlämnar en plan för kommande SE spel till nya styrelsen. Väl genomarbetad med strategier, långsiktighet, målsättning och tydlighet.

Adios

Örebro either/or
2012-05-23 20:50
Snälla nån, väck mig från den här mardrömmen som säsongen 2012 är! Osannolikt hemskt allting...
Örebro Stoonken
2012-05-23 20:49
Genidrag att byta in Kalle Holmberg. Fyfan så dålig!
Örebro Mattias69
2012-05-23 20:49
@Conjuration:

Det har varit kört länge och jag är fullständigt övertygad om att Gefle och GAIS gör oss sällskap ner i Superettan.
Elfsborg epiphone + Viktor Claesson
2012-05-23 20:48
Beklagar sorgen!
AIK StefanAIK
2012-05-23 20:48
lycka till i superettan finns inte en chans ni kommer klara er tyvärr.
IFK Göteborg BlåvittÄngel
2012-05-23 20:47
Tråkigt att ni åkte på däng.. Men ni kan gärna få ta er första vinst mot gais i första matchen efter EM-Uppehållet...

Tyvärr så tror jag att förlusten idag gör att ni åker ur nu.. Tråkigt enligt mig :/

Örebro Bastard on Parade
2012-05-23 20:47
Misär!
Annons: