/fotboll/osk/forum/2655.aspx/fotboll/osk/forum/2655.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2012-06-05 21:51
@ÖSK KRILLE (GFG):

Tackar Krille, då är vi ju i alla fall två, som inte lägger oss ned och ger upp :)
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 21:42
Kanske skulle byta ut avbytarbänkarna till en kronblomssoffor :).
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 21:37
Saywee//

Så länge det finns en teoretisk chans för ÖSK att klara sig kvar i allsvenskan så kommer inte jag ge upp för att ÖSK kommer spela i allsvenskan även 2013. :)
AIK Saywee
2012-06-05 21:33
Benny B,

troligtvis skulle Kronblom kunna lyfta gänget, jag vet inte hur, men det är säkert inte omöjligt :)
AIK Saywee
2012-06-05 21:30
Krille, vi är nog ganska lika i vårt stöd till klubben, trots allt elände, men jag har bara så jädra svårt att ge upp, funkar bara inte ...

Orkar inte släppa tron, hoppet och drömmen :)
Benny Böckling(Bort med Sixten!)
2012-06-05 21:30
Snart är det väl läge att ställa in Kronblom på tränar bänken... Han kan ju fan inte vara en sämre matchcoachnings tränare än Sixten... Sparka Sixten!!!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 21:25
Saywee//

Ja, men jag hoppas och tror att senast Fredag ska ÖSK presentera den nya tränaren.

Annars ser det inte så bra ut tyvärr.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 21:22
När klubben i ens hjärta inte fungerar om det ska så väcker det känslor inom en. För att man känslomässigt vandrar mellan hopp och förtvivlan. För att man är känslomässigt involverad i klubben i sitt hjärta. Naturligtvis ska inte gå överstyr.

Jag försöker vara optimistisk och positiv även när det är motgång. Tex kommer jag lik förbannat sitta på min plats på Behrn Arena även om ÖSK fortsätter att gå dåligt och tänker att nu vänder det.

Ingen bojkot från min sida i alla fall.

Får vi in en tränare snart som kan få upp spelarnas självförtroende och spelglädje så är jag säker på att det kommer vända till något bra. För jag tror att det kan komma ur något positivt ur något negativt.

Heja SportKlubben!

AIK Saywee
2012-06-05 21:00
Krille,

ja det är tokbråttom nu, annars kör vi väl vidare med Sixten, det blir väl kanske billigast ändå ?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 20:54
Kanske kan ÖSK ge oss en nationaldags-present ;).
AIK Saywee
2012-06-05 20:35
Grixx, jag har iallafall hela tiden önskat mig förbättringar för vårt kära ÖSK, men de som styr klubben agerar så jädra långsamt och förstår inte alltid vad vi fans önskar mest av allt, så sakta men säkert närmar vi oss Superettan.

... men jag känner också som humanist och kanske diplomat, att det är synd om Sixten, det blev alltför många fel, men han är väl vår tränare idag, oavsett vad alla skribenters kontakter tjötar om, eller ?

På detta forum förekommer, så mycket smutskastning, påhopp, mobbning och liknande, och så är det ju dessutom även på andra forum, det är likadant överallt, när det börjar gnissla och tar emot, inget konstigt alls, men kanske tråkigt, fast sant?
Örebro D´Artagnan
2012-06-05 19:59
Hört på TV:
Fast startelva är förlegat
Örebro Grixx
2012-06-05 19:56
Att folk varit oroliga efter tydlig dipp 2011 mot det fantastiska 2010 är en sak och likaså efter årets urkassa poängplockande. Däremot känns det onödigt när det mer liknar mobbning än kritik mot taktik och liknande spelhämmande beslut. Kanske är jag för humanistiskt lagd men det är i vart fall min åsikt.
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2012-06-05 19:27
Sixten´s bästa försäsong i klubben, gav mig oroliga tankar, med små pinglande larmklockor .... även om jag hörde dessa redan i höstas.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 19:15
Urban, Sjukvårdsbiträde//

Redan efter premiären mot Åtvid förstod jag att det här kommer bli en jobbig säsong.

Finns det en risk att Sixten fortfarande är tränare på Måndag?

AIK Saywee
2012-06-05 19:12
Larmklockorna ringde i mitt öra, redan förra säsongen ...

... fast jag är fortfarande optimist :)

Kan liksom inte låta bli, naivt ja, men sådan är jag, tror alltid på det bästa :)
Örebro Urban, Sjukvårdsbiträde
2012-06-05 19:06
@ÖSK KRILLE (GFG):

Jag försökte vara optimist länge men i min skalle började larmklockorna på allvar ringa efter Kalmarmatchen
2012-06-05 19:04
@D´Artagnan:

OK, tack för info. Är det så att de två binder varandra? Dvs ingen av de kan göra något beslut av värde utan att den andre är med?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 19:04
Urban, Sjukvårdsbiträde //

Jag kan inte annat än att hålla med dig.
2012-06-05 19:01
Om man började leta tränare efter styrelsemötet efter Geflematchen (som man för säkerhets skull flyttat fram) är det ju rent ut sagt fullständigt häpnadsväckande
Örebro Salt&Peppar
2012-06-05 18:32
@Telle:

haha! :)
Örebro Salt&Peppar
2012-06-05 18:31
@ÖSK KRILLE (GFG):

Helt klart. Blir det inte färdigt till helgen så tycker jag man är sent ute....igen.
AIK Saywee
2012-06-05 18:20
@ÖSK-Boldt:

ÖSK-Boldt, ja hur kunde det blir så här, det är en gåta, en fråga, många funderingar. Dessutom är det precis som du skriver att Sixten är vår tränare för närvarande, tills han har sparkats, så är det bara, vad än andra försöker skriva.

Hoppas att vi liksom senast det begav sig, kan träffas kort efter en match, för att fira Allsvenskt kontrakt 2013 :)

JAG ORKAR INTE GE UPP !!!
Örebro ÖSK-Boldt
2012-06-05 18:11
Klart det kan bli nån träning utan tränare. Sedan har vi ju inte sparkat Sixten än. Han kanske kommer tillbaka som en ny människa och skrämmer upp alla till stordåd. Eller så har han kanske har tips på någon. ;) Hur blev det så här?
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 18:04
Tänk er scenariot att spelarna kommer till träningen på måndag utan att någon tränare är tillsatt. Skulle vara katastrof!

Det kan väl inte hända? Inte ens i ÖSK?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 17:59
Saywee//

Att vara ute i god tid är väl inte ÖSK:s grej riktigt.

Sent spikade trupper inför säsonger. Panik värvningar under sommarfönstret och nu har man snålt med tid att rekrytera ny tränare.

Planering är inte ÖSK:s starka sida direkt.
Örebro Telle
2012-06-05 17:50
Tror styrelsen provar ett nytt grepp: Vi har spikat spelartruppen alldeles för sent två år i rad. Det har gått sådär, får man väl säga... Nu provar vi att ta in tränaren alldeles för sent istället, så får vi se om det går bättre då...
AIK Saywee
2012-06-05 17:46
@ÖSK KRILLE (GFG):

Ja, i det fall ÖSK kommer att byta tränare, så är det lämpligt att det är klart senast under denna vecka !

Tyvärr är vi i ett mycket dåligt panikartat förhandlingsläge, det kommer att kosta pengar i så fall, eller hur :(
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-05 17:23
Salt&Peppar//

Spelarna ska vara tillbaka efter ledigheten nu på måndag, 11 Juni.

Börjar bli tight med tid att hitta en tränare. Bör vara klart innan helgen, kan jag tycka.
Örebro Salt&Peppar
2012-06-05 17:16
@Saywee:

Vet inte när träningarna börjar igen, men det känns som att det blir så stressigt, vill ju ha en tränare här och nu som kan ta över och förbereda, eventuellt starta träningarna tidigare för att få ihop laget ordentligt.
Annons: