/fotboll/osk/forum/2619.aspx/fotboll/osk/forum/2619.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Eyra
2012-07-03 16:17
Vädrar lite silly season från södra Skåne...
Durmaz till turkisk klubb när fönstret öppnar.
Rama ersätter honom i Malmö.
Örebro Grixx
2012-07-03 16:14
Om Ulf Nordström mörkar skador för att skydda Örebroporten vore det synnerligen märkligt och oetiskt. Om det är tydligt att det uppstår skador så borde givetvis spelarfacket vara upprörda och dragit i nödstoppen.

Skyddar spelarfacket Örebroportens och deras gräs?.....det vore extremt konstigt.

Är det under utredning från facket...eller har Ulf rätt?
Örebro Conjuration
2012-07-03 16:04
Kanske bäst att skynda långsamt med Haddad om han inte är 100%
Stolt ösk-are
2012-07-03 16:01
Sen på frågan om han startar på torsdag så svarade Haddad att han tror tränarn vill han på bänken?????? Varför frågade jag och han svarade det får du ta med tränaren.
Postat via SvenskaFans-appen
Stolt ösk-are
2012-07-03 15:57
Träffade på Haddad på stan idag :) Han va väldigt positiv inför Gais på torsdag. Han förklarade att han tränat på bra och viktigast av allt att hans kropp känns bra!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Urban, timanst sjukvårdsbiträde
2012-07-03 15:03
Jag vet inte om jag vill se Albert Bunjaki som assisterande tränare eftersom jag inte vet hur han är som tränare och ledare. Ska jag önska det vill jag nog ha lite referenser först
Örebro Urban, timanst sjukvårdsbiträde
2012-07-03 15:01
Klart. Astrit gick för 15 mille.
Örebro Svartvitt forever
2012-07-03 14:34
D'Dartagnan 22:58//
"KB har interjuvat ÖSK:s klubbläkare Ulf Nordström. Jävligt märkligt svar på en rak fråga med att direkt jämföra andra lag. En massa skitsnack ala VD Karlsson. Min mistanke är att man döljer något."

Jag instämmer helt. Och det gör mig lite rosenrasande. Inom klubben borde alla dra åt samma håll och verka för det som är bäst för laget. Istället får man en klar känsla av att folk belagts med munkavle och förnekar det alla redan egentligen vet. Det är stark Bagdad Bob-varning på klubbens kommunikation, och de vet kanske inte i vilken grad de äventyrar det förtroende som de förväntar sig att medlemmar, fans och sponsorer ska visa.

Detta är bara kontraproduktivt, och till slut kommer sanningen fram i alla fall, kanske i Uppdrag Granskning. Då vore det mycket bättre med korten på bordet.
AIK Saywee
2012-07-03 12:14
Är det någon som vet vad Sixten pysslar med nuförtiden?

ÖSK berättar säkert inte vad som händer, utan vi får luska och leta och fråga om detta ...

... det blir säkert några rykten och lite spekulationer, för klubben har inte förmågan att kommunicera?
AIK Saywee
2012-07-03 11:54
@ÖSK KRILLE (GFG):

Krille, då är vi minst två som skulle vilja se detta :)
AIK Saywee
2012-07-03 10:18
D´Artagnan, 08:04,

du har helt rätt tycker jag
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-03 09:43
Jag skulle gärna se Albert Bunjaki som assisterande istället för Mosander.

Örebro Urban, Sjukvårdsbiträde
2012-07-03 08:58
Läser Eyarabloggen och funderar:

Är Albert bara vattenbärare och tolk?

Minatankar
2012-07-03 08:14

Örebro D´Artagnan
2012-07-03 08:04
Saywee // Skriverierna måste bli mer konkreta. Belysa hur spelarna upplever kons(ig)gräset och vilka konsekvenser det kan få/fått.
Haddad var tillräcklig tydlig och det började hända saker. NA bloggen var tydlig men den läser ingen.
När någon i ÖSK numer går ut i media med osannolikt dålig svenska och med rent svammel, då räknar jag med att det är något man vill dölja. ÖSK behöver INTE media träning utan en policy hur man ska kommunicera med sina medlemmar (ärligt, uppriktigt eller dölja, nedvärderande) och supporters. Det är också en skam att man i en universitetsstad inte kan behandla det svenska språket och uttrycka sig klarare och med större respekt än vad ÖSK gör.
AIK Saywee
2012-07-03 07:15
Är det någon eller några buss(ar) med svartvita fans som rullar mot Ullevi i morgon?
AIK Saywee
2012-07-03 02:01
ÖSzzzzzK !!!
AIK Saywee
2012-07-03 00:21
God natt alla svartvita vänner, jag önskar er sköna drömmar ...

... drömmar om allsvenskt spel även 2013 ...

... och ni skall veta, att jag alltid vet först ...

... för vi spelar i ALLSVENSKAN nästa år !

Jag bara vet detta, fast det är omöjligt att veta vad som skall ske i framtiden.

GOK !!!
AIK Saywee
2012-07-02 23:36
pemo

Never give up !!!

Ge aldrig upp/ Di Leva
AIK Saywee
2012-07-02 23:18
pemo,

... det som har hänt är sant!

... framtiden handlar bara om vad vi tror och önskar :)

Heja SPORT !!!
Örebro pemo
2012-07-02 23:12
Saywee // Och hur skall man tolka din tanke om HeIF:s tränabyte? Har ÖSK gått på en ny mina som tagit över deras gamla?
Eller var det Connys spel fast med friska spelare? Frågor, frågor, frågor.
Edman stod ju för tre framspelningar, och han var mest skadad på våren.
Får vi se samma sak från Anttonen?

Jag försöker vara realist. Hade Syrianska, Gefle eller Mjällby bara fyra poäng efter tolv matcher hade jag dömt ut dem totalt. Fast nu har jag ju sett en hel del av ÖSK:s matcher, så med lite självförtroende och ork, så kanske , kanske.

Men jag tror att MFF:s seger i kväll var bra inför vårt möte med dem. Då kommer de till Örebro och ställer ut skorna. För oavsett om vi skulle råka vinna mot GAIS, så räknar säkert ingen riktig malmöit det som något problem.
Så, tänk vad chockade de blir om vi gör en Häcken på måndag.
AIK Saywee
2012-07-02 23:07
D´Artagnan,

detta med konstgräset och Örebroporten är ingen nyhet längre, jag har tjatat om det över minst ett år och tagit en massa skit för det, men ÖSK´styrelse, Örebroporten och några till borde förklara vad som är sant och vad som är lögn!!!

Absolut ingen nyhet, allt är så jädra segt, till och med media vaknar efter ett tag .....
Örebro D´Artagnan
2012-07-02 23:03
Jag tycker vi ska ta det som en uppgift att avslöja hemligheter som skadar klubben. T ex allt smygande om konst(ig)gräset, spelaravtal som missköts, mm.
Örebro D´Artagnan
2012-07-02 22:58
KB har interjuvat ÖSK:s klubbläkare Ulf Nordström. Jävligt märkligt svar på en rak fråga med att direkt jämföra andra lag. En massa skitsnack ala VD Karlsson. Min mistanke är att man döljer något. Kan det vara det konst(iga)gräset som inte håller måttet. Gräv mer SARP !!!

Känner du som klubbläkare extra press att få spelarna friska med tanke på det prekära tabelläget?
– Det tycker jag inte, vi har inga belägg för att vi har mer skador än andra lag. Vi är ett medicinskt team som jobbar tillsammans med tränare och spelare, vi jobbar professionellt och göra det bästa för spelarna. Vissa perioder har man många skador och vissa perioder mindre. Det är inte mer skador än vad andra lag har. Ingen ökat tryck på mig som sagt, vi har jobbat som alla år.
AIK Saywee
2012-07-02 22:48
Krille, tackar ...

... men de sju första matcherna innan cupmatchen, tre hemma (på konstigt gräs) och fyra borta, ser ut som det ser ut, GAIS-matchen i veckan är en måstematch, liksom resterande 17 matcher, efter bortavinsten väntar MFF som tyvärr verkar ha hittat höstformen ...

Heja SPORT, nu vinner vi :)
AIK Saywee
2012-07-02 22:32
Edit undrar vad som pågår .....
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-02 22:15
Saywee//

Här har du matchprogramet :). Se länk.
AIK Saywee
2012-07-02 22:08
Helsingborgs tränarbyte gav svar direkt :)

Skåningarna (inkl MFF), tar upp kampen mot Elfsborg!

Allsvenskan lever för många lag, även för ÖSK, hur ser det närmaste programmet ut?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-02 21:56
Kan inte P-O Ljung låna in någon spelare från Helsingborg som vill ha mer speltid?

Om det nu finns någon som kan vara intressant?
AIK Saywee
2012-07-02 21:25
urban,

jag tänkte "nyligen" på precis detta, vad gör Sixten, han avlönas väl av den hemliga klubben fortfarande, klubben som inte vill kommunicera ?
Annons: