/fotboll/osk/forum/2610.aspx/fotboll/osk/forum/2610.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro D´Artagnan
2012-07-08 16:58
KCMarten (ÖSK i full fart mot SE och div.1!)// Stan största klubb har INTE den bästa ledningen. Det är där problemen sitter
Örebro KCMarten (ÖSK i full fart mot SE och div.1!)
2012-07-08 16:55
D´Artagnan //

Det är skrämmande om inte Stan´s största arena samtidigt har stans bästa konstgräs..
Örebro KCMarten (ÖSK i full fart mot SE och div.1!)
2012-07-08 16:53
Sixten fortfarande anställd men förändringar på väg enligt, Jan Karlsson.

Har Sixten redan fått kontrakt med en annan klubb?
Bingo för ÖSK i så fall.
Örebro D´Artagnan
2012-07-08 16:49
Stolt ösk-are // Haddad har också sagt att BA matta är FÖR dålig.
Örebro Roswall
2012-07-08 16:44
Jag kan hålla med om att det är jobbigt med alla skador och att mattan känns misstänkt. Samtidigt är både Haddad och William spelare med ganska fet skadehistorik och annars tycker jag inte vi alls har överdrivet med skador. Mest att FEL spelare har blivit skadade...
Gillar dock att man är försiktigare nu med halvskadade spelare...
Örebro Kapten Blod
2012-07-08 16:13
Web-tv från dagens träning!
Stolt ösk-are
2012-07-08 15:58
Det står ju faktiskt rätt så tydligt att det inte är nån större fara med Haddad ren säkerhets åtgärd ju! Haddad skriver oxå på fb att han bara har fått en överansträng som man ofta får när man vart borta i över ett år från fotboll.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Urban, timanst sjukvårdsbiträde
2012-07-08 15:40
Ja man suckar över den ständiga skadeföljetången bland forwards, Det är ju livsviktigt att få igång Haddad och William främst nu
GAIS Jojjoooo
2012-07-08 15:40
Får ta och gratulera till vinsten!! Och lycka till i fortsättningen!!

Ni hör hemma i högsta serien!
Örebro Grixx
2012-07-08 15:27
Det handlar först och främst att man värvat kanonspelare med skadeproblematik.

En viss chansning men går den hem vinner man stort. Astrit och Almebäck var sådana spelare men i Astrits fall knöt man inte ihop säcken utan hoppades på en liknande välvilja som Almebäck visade vid förlängningen. Den missen lär man inte göra fler gånger.

....sedan får man väl se hur mycket planen ger skador...men visst kan man misstänka att skadade spelare inte blir rehabbade snabbare på en hård plan.

Precis som det var när Lundin fick 2/3 av laget skadade pga misskött plan. Om de nya skötselinstruktionerna är pga felskötsel igen eller om det är ett sätt att rädda en i grunden dålig matta vet jag inte.

Det vore intressant om NA tex skulle kunna reka lite igen om mattan och kolla vilka som har en likadan och om något gjordes annorlunda i Örebro gentemot hur de andra mattorna lagts.
Örebro D´Artagnan
2012-07-08 15:04
Man undrar om problemen med forwarden beror på dåliga värvningar eller på dåliga tränningsförutsättningar. Eller båda två?
Sjögren var vänlig och ge din syn på saken!!
Örebro Conjuration
2012-07-08 14:57
Jo, känner också stor frustration när vi sitter i skiten och har så pass duktiga spelare på skadelistan. Astvald stänker in 3 bollar mot Malmö
Örebro D´Artagnan
2012-07-08 14:54
ÖSK Fans// En arbetsgivare kan intec sparka en anställd pga sjukdom eller skada.
Arbetsgivaren är skylldig att erbjuda reablitering!!

Välkommen till det västerländska samhället
Örebro Conjuration
2012-07-08 14:54
Haddad är kung. En karaktär och vinnarskalle och given FM värvning på 05 ;) en personlig favorit hos många av oss.
Örebro ÖSK Fans
2012-07-08 14:53
Kan man inte sparka folk med kontrakt??? Jag vill ha kvar haddad men frustrerande att ha bästa forwarden skadad när vi är påväg ner i super1an...
Örebro Grixx
2012-07-08 14:46
ÖSK Fans// Mupp, ha ha Nu tog du i så att du nästan sket ner dig.
Hur tänkte du nu trots ditt svaga försvar till dum åsikt. Sparka Haddad trots kontrakt?
Örebro ÖSK Fans
2012-07-08 14:39
Grixx mupp eftersom jag skrev med !? så slängde jag ut en fråga om vad andra tyckte här på sidan....Läs ordentligt innan du hetsar upp dig, om du nu kan läsa....
Örebro D´Artagnan
2012-07-08 14:15
En dukig forward tycks vara det viktigaste förvärvet för ÖSK under augustifönstret.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-08 13:59
Irakiska fans har gjort en hyllningsvideo med Ahmed Yasins bästa insatser från Arabiska mästerskapen.

Irak tog brons i den turneringen.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-08 13:44
Jag tror att anledningen till att Lumbana och Haninge, två defensiva spelare, är att jag tror P-O vill säkerställa bakåt. Alltså är P-O:s prioritet 1 försvarsspelet.

Vilket jag tycker är rätt klokt.
Örebro "ÖSK-Karl (ÖSK i full fart mot SE och div.1)
2012-07-08 13:32
Idag är det bara att hoppas på oavgjort mellan Gefle-Gais. Tippar sedan med hjärtat att vi får en pinne mot de för oss omöjliga MFF, så tippar med hjärtat 0-0. Matcherna mot Häcken tror jag blir avgörande, fyra poäng där så kan man börja hoppas på kvalplats.
Benny Böckling(Bort med Wirtanen!)
2012-07-08 13:26
Saeid är 100 ggr bättre än Lumbana, en gåta om Boris får starta istället för honom
Örebro Grixx
2012-07-08 13:23
ÖSK Fans// Som vanligt är du snabbt ordentligt på och vill ha omedelbara förändringar. Sparka Haddad?...han har ju kontrakt!...hur tänkte du nu egentligen?

Det handlar just nu bara om en försiktighetsåtgärd och låta honom komma ifatt med träning och få skadan ytterligare rehabbad.
Stolt ösk-are
2012-07-08 13:20
Du ska skämmas att kalla dig för ÖSK fan! Ett riktigt fan glömmer inte vad en spelare gjort för klubben och i haddads fall så har han överpresterat när han vart frisk. Ska man inte stötta han när han säkert behöver det som mest nu???!!!!! Sen förstår jag din frustration. Man vill ju se killen på plan
Örebro Conjuration
2012-07-08 13:18
@Matta

Ska vi kräva Peos avgång? ;) Astvald är väldigt duktig i sina bästa stunder och tyvärr är ju många andra av våra forwards skadade. Att Lumbana får chansen igen på mittfältet är väl också en konkurrenssituation, vem ska annars in? Wirtanen? Lumbana är även ett fysiskt monster, lite för snäll är han. En framtida Wernbloom typ vore nice ;)
Örebro ÖSK Fans
2012-07-08 13:12
dags att sparka Haddad!?! Han är ju ALDRIG med och frågan är om han kommer tillbaka någonsin?
Örebro Matta
2012-07-08 13:07
Neeeej, Astvald kvar som anfallare och Lumbada kvar som mittfältare!!! Hur är det möjligt?????
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-08 13:00
Flugan på väggen//

Hehe ja, jag var visst det :).
Flugan på väggen (i full fart mot SE och div.1)
2012-07-08 12:52
@ÖSK KRILLE (GFG):

Du var först som vanligt :)
Örebro pemo
2012-07-08 12:52
Men Grahn har gjort två mål. Det är mycket mer än vad Nordin gjorde förra året.
Sen tror jag att det blir lättare för Grahn nu när han har fått en "landsman" som tränare. De bör ju förstå varandra lättare.
Fast en smålänning med skånska som pratar med en blekige som blandar norska och danska.....hur enkelt kan det bli.
KROSSA MFF!!!!!
Annons: