/fotboll/osk/forum/2593.aspx/fotboll/osk/forum/2593.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Nu tar vi Guld!)
2012-07-14 10:25
VI VILL HA OSCAR JANSSON TILLBAKA!!!!!
Örebro Grixx
2012-07-14 10:22
Ganska mycket ÖSK i dagens NA-papper.
AIK Saywee
2012-07-14 10:10
Ur dagens GT, en helsida om Alven och lite statistik i målvaktsligan ...

1 Kennath Höie (Elfsborg/Djurgården) 87 %
11 matcher, 7 insläppta, 47 räddningar, 5 nollor

12 Tomer CHencinski 70 %
8 matcher, 13 insläppta, 30 räddningar, 2 nollor

16 John Alvbåge 69 %
14 matcher, 19 insläppta, 42 räddningar, 1 nolla

18 Jonas Sandqvist 68 %
6 matcher, 10 insläppta, 21 räddningar, 1 nolla
AIK Saywee
2012-07-14 09:05
Hoppas att några svartvita lirare "nickar till" i morgon eftermiddag ...

Heja SPORT !!!
Örebro Svartvit sen barnsben !
2012-07-14 08:43
Nordback twittrade nu på morgonen om frukost på Java med "Örebros kommande andretränare"... Ingen som haft vägarna förbi Java ?
Örebro Urban, friställt sjukvårdsbiträde
2012-07-14 03:39
@malge:

Vi har go körv?
2012-07-14 01:53
.
Örebro malge
2012-07-14 01:49
Allt snack om eidur, varför? ända kopplingen är hans pappa. Ge mig en anledning till att han kommer till svartvitt, finns ingen!
Örebro Hazee
2012-07-14 00:58
Eidur Gudjohnsen vore en våt dröm! Mindre troligt att han får beträda konstgräset på Behrn dock. För att vara lite realistiskt: En anfallare som är duktig på att inte bara sätta lägen utan även skapa lägen själv. En kreativ kontringsanfallare. Helst med rutin från nordisk fotboll då anpassningen till ÖSK måste ske snabbt.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-14 00:43
Saywee//

Ja, när något är officiellt då vet vi att det är klart.

Alltså när ÖSK har presskonferens eller kommer med ett pressmeddelande på den officiella hemsidan, då vet man att det är klart.
AIK Saywee
2012-07-14 00:42
Så många frågor, men sällan några svar ...

- Vad händer med Paulinho?

- Vad pysslar "den envise" med, om han fortfarande avlönas av svartvita fans, medlemmar och sponsorer?

- När kommer årets målsättning, eller kan vi skita i den, eftersom alla förstår vad den handlar om, men varför fanns/finns det ingen målsättning öht?

- Finns det flera hemliga grejer som vi inte bör känna till, trots att vi gillar och supportar vårt kära ÖSK.

Denna lista kan göras mycket längre om vi vill förbättra kommunikationen, men det kanske är bra som det är ...

schhhhh
AIK Saywee
2012-07-14 00:28
Krille, vi tänker lika

Den officiella kommunikationen är fortfarande inte proaktiv, smart eller överhuvudtaget intressant ...???
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-13 23:58
Saywee//

Det är precis det jag menar :).
AIK Saywee
2012-07-13 23:28
@ÖSK KRILLE (GFG):

Sjögren är styrd att säga det han säger av någon annan eller några andra , så är det bara !!!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-13 21:56
Conjuration//

Sjögren får nog inte värva på egna initiativ, utan gör det nog det i samråd med P-O.

Något annat vore ju väldigt märkligt.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-13 21:30
Vem vet, men kanske Eidur Gudjohnsen lyckas hitta upp till ÖSK:s kansli.

Eidur har nämligen brutit sitt kontrakt med AEK Aten nyligen, pga att AEK Aten är på randen till konkurs och har gjort sig av med en del spelare för att spara pengar.

Alltså står Eidur utan kontrakt och får gå till vilken klubb han vill.

Men sannolikheten är väl minimal att han skulle gå till ÖSK, men man kan väl få drömma lite :)
Örebro Conjuration
2012-07-13 21:25
Bra poäng Krille. Tror inte att Sjögren värvar på egen hand utan lyssnar på Peos önskemål. Vinner vi mot Häcken så är det dags att helgonförklara helsingborgaren ;)
Örebro Conjuration
2012-07-13 21:21
Är det okej enligt regelboken att ställa ut en Grizzly som spelare i ÖSK? Tänk om vi hade en tam björn som kunde kötta på mittfältet och leverera djupledsbollar till våra forwards
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-13 21:21
Sjögren säger bara det han måste. Han kan inte avslöja något innan något blir officiellt.

Han lägger upp en fasad, så de i lugn och ro kan få de spelare de vill ha.

Jag tror att P-O har sagt vad han vill ha för typ av spelare och han vill nog ha in dem i truppen så fort som möjligt.
Örebro heax
2012-07-13 21:20
Jag trodde det var färdigvärvat från forward i år..? ;)
Örebro Conjuration
2012-07-13 21:16
Vi kanske får tillbaka Paulinho i Augusti ;) att han övergav oss var tråkigt, han var oerhört duktig och kul att se. Ska en forward in så måste det vara kvalité som går rakt in i startelvan, har inget förslag heller på vilken spelare det skulle kunna vara. Bara vi inte värvar något youtube ess från Panama...
Örebro Sogen
2012-07-13 21:13
Urban, han har ju rätt Lennart vi har en bra forwardsuppsättning, bara det att han missat skadebrkymren..... Är ju lätt häny
AIK Saywee
2012-07-13 21:04
@Urban, friställt sjukvårdsbiträde:

Han kanske inte är full, men troligtvis inte helt och hållet nykter ...?

KOMMUNIKATION, rak, rimlig, ärlig, tydlig och lagom tillräcklig, är OK för mig :)
2012-07-13 20:56
Sjögren:

"Det är inte augusti än och finns tid att spela på men vi har en bra situation på anfallssidan, säger Lennart Sjögren."

Är han full?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-13 20:45
Bara det inte blir som förra sommaren när Hay Pino värvades in i sista sekunden.

Jag hoppas att allt är klart och att de kan presentera nyförvärv 1 augusti.
AIK Saywee
2012-07-13 20:29
Urban, 20:21,

ja visst är det underligt, jag begriper mig inte på klubbens kommunikation!

Jag förstår att mycket händer och att mycket är hemligt, men FÖR FAN, lär er kommunicera, rakt, tydligt och ärligt, någon gång.

... så att vi slipper spekulera, gissa och hoppas och tvivla !!!

VI LEVER VÄL I ETT KOMMUNIKATIONSSAMHÄLLE, ELLER ?
2012-07-13 20:28
@Saywee:

Ja, Hoppas verkligen Sjögren bara lägger rökgranater och att man verkligen spårat en forward. Fast man kan ju fundera på vem som redan är klar? Såvida huset inte är för Peo.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-13 20:27
Urban Sjukvårdsbitede//

Håller helt med dig i det du skrev (kl 19:55).
2012-07-13 20:21
Och så läser man nästa artikel och ser att Sjögren är supernöjd med forwardbesättningen :(

Begriper inte. Vem som helst ser ju att Holmberg ännu inte är redo för mer än inhopp. Astvald är otränad för rollen och jag ser honom som en artificiell forward. Sjögren svamlar om att Grahn som släpande var ett bra alternativ när det var solklart mot MFF att han inte alls trivdes i den rollen. Sen har vi kvar skadekronikerna Haddad & William.

Ska Peo köra 5-5-0 och satsa på fasta resten av säsongen? För någon spets längst fram har ju inte funnits de sista två.

S U C K
AIK Saywee
2012-07-13 20:16
Urban, 20:07,
...av vad jag har hört är du nog på rätt tankeväg, för defensiven verkar ordna sig. Mitten-Anfall, vem kommer att ansluta i höst, hehe ...

Sogen, 20:09,
... du har helt rätt, men vad "spelar det för roll"

ÖSK Fans,
...j ag vet inte alltid allting först, men genom mitt förtroende har jag fått reda på så oerhört mycket spännande genom tiderna ....

HEJA SPORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annons: