/fotboll/osk/forum/2474.aspx/fotboll/osk/forum/2474.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Karlstruum
2012-08-24 21:12
ÖSK-Karl, Sawyee och ni andra.

Jag är lika tom som er. Men aldrig att jag skulle ge upp för mitt kära lag. Japp, jag är säker på att att vi kommer lira Superettan nästa år. Men då får vi ta det därifrån och hoppas att vårt återtåg inte spårar ur och klarar sig direkt. Ser det ändå som att vi skulle ha stor chans att komma tillbaka direkt.

Som jag ser det nu så är ju hela startelvan idag förutom Grahn kvar till nästa år. Alla har kontrakt iaf och det kommer kosta. Berisha kanske vi tappar till någon Allsvensk klubb, men resten av laget som spelade ut Gefle (men inte satte målen som är det viktigaste) kommer att vara kvar. Holmberg gjorde en kanonmatch, kommer bli en tongivande (?) spelare nästa år och lika med Yasin. Nu har vi fart och fläkt i spelet och kanske kan komma tillbaka än starkare år 2014?

Japp, optimist, jag vet. Förlåt mig för detta, men man får försöka se ljuset i tunneln.
Örebro bison-Karl
2012-08-24 21:10
Fattar inte varför vi gör likadant varje år under fönstret, paniklånar in nån i sista sekund som sen inte får chansen. Eller var Crespo inte spelklar idag?
Om han var tillgänglig förstår jag inte varför man inte tog ut Yasin med 20 kvar.
Örebroar'n
2012-08-24 21:09
Skrattretande att bänka Rama och starta med Yasin. Varför starta med B-lagspelare i sådan viktig match? Vad är det som händer med mitt kära ÖSK?? Aja vi får ta nya tag i Superettan. Tack och hej för denna säsong! Besvikelse.
Örebro "ÖSK-Karl (I full fart mot SE o div.1)
2012-08-24 21:07
Karlstruum//

Jo, men de är ju valda på olika tidsperioder, men förhoppningsvis avgår de nu snabbt. Kanske inte lika kul och fiiint att sitta i ÖSK;s styrelse längre?

Fy f-n vad de ihop med Jan Karlsson misskött denna klubb som skulle/borde varit minst lika bra som Elfsborg.

Själv känner jag att jag gjort allt som står i min makt. Började varna 2010 och ökade med tiden.

Nu får det bli Ishockey, kommer ta tid innan det blir ordning på fotbollen.
Örebro Retarded Jimmy
2012-08-24 21:07
"Vi kommer tillbaka!" Lika bra att ställa in sig på den kommande sloganen
Örebro Einar B
2012-08-24 21:05
Tomt! Ljusbrunt! You name it.
Det enda vi kan göra är att knyta näven i fickan, betala medlemsavgiften, tala gott om ÖSK i alla lägen.
Jag vet, det är svårt.
Klubben får köra det sportsliga,
Och vi (fansen) stöttar ÖSK oavsett serie.
Benny Böckling
2012-08-24 21:04
Åt helvete med allt... Jag är så jävla förbannad på hela jävla laget, väck mig när den där jävla superettan börjar... Jävla amatör lag
AIK Saywee
2012-08-24 21:04
Shit, shit, shit ...

snart slipper ni mina löjliga fåniga optimistiska förhoppningar, därför att jag håller på att ge upp, vet inte varför, men oddsen, talar ju emot oss ...

Att ÖSK´s styrelse inte bryr sig har jag konstaterat för en tid sedan, men att dessa välavlönade eller vävarvoderade människor inte bryr sig tillräckligt mycket om vår kära klubb gör mig mycket illa i min själ

Jag ger inte riktigt upp, men kan aldrig slutas hoppas, eller?

Sälj Haginge, sälj styrelsen sälj vetefan ?????
Örebro leve31
2012-08-24 21:02
Ser jag någon spelare på krogen under resten av säsongen blir det en käftsmäll på denne.. Jävla horspelare som skickat ner oss i SE.
Mjällby mr mjällby= lundamaifaren
2012-08-24 21:02
Gefle spelar en dödgrävarfotboll. Riktigt tråkigt lag att se på. Tur har dom också.Måtte dom åka ner i ett kval.
Örebro bison-Karl
2012-08-24 20:58
Man kan väl hoppas att Grahn har rätt att bryta kontraktet om vi åker ner.
Örebro bison-Karl
2012-08-24 20:57
Ja nu är det superfittan nästa år, man kan väl hoppas att Gefle åker i ett kval också för de har fan inget att göra i allsvenskan med sin dödgrävarfotboll.
Örebro Karlstruum
2012-08-24 20:57
ÖSK-Karl:

I got your point och håller med dig. Trodde faktiskt på Grahn men ack så fel jag hade. Kanske hade han levererat bättre om Gerzic varit kvar?

Nu känns det tungt och håller även med dig i styrelsekretsar. Dags att vi som bryr oss om ÖSK får något tillbaka. Spelarna gör allt dom kan, för det mesta, och P-O försöker trolla med knäna. Men strukturen runt klubben är horribel.
Örebro Karlstruum
2012-08-24 20:56
ÖSK-Karl:

I got your point och håller med dig. Trodde faktiskt på Grahn men ack så fel jag hade. Kanske hade han levererat bättre om Gerzic varit kvar?

Nu känns det tungt och håller även med dig i styrelsekretsar. Dags att vi som bryr oss om ÖSK får något tillbaka. Spelarna gör allt dom kan, för det mesta, och P-O försöker trolla med knäna. Men strukturen runt klubben är horribel.
GAIS Grönsvarta makrillen
2012-08-24 20:56
Skit också =/
Örebro Haxel
2012-08-24 20:49
Nä nu är det tack och godnatt. Allsvenskan 2013 kan vi glömma. Hoppas styrelsen avgår och ber fans, sponsorer och spelarna om ursäkt.
AIK Saywee
2012-08-24 20:47
Kämpa ÖSK kämpa, ge aldrig upp!!!

Domaren har inte blåst av ännu ----
Örebro "ÖSK-Karl (I full fart mot SE o div.1)
2012-08-24 20:41
Karlstruum//

Nej, självklart hade inte Per Johansson kunnat rädda ÖSK. Men han hade 28.000:-/månad, Grahn minst 160.000:- samt signon och annat. Per hade inte gjort det sämre än Grahn, men det säger inte mycket. Nu vet jag i.o.f.s med säkerhet att Sixten ville ha just Grahn. Men skit samma, alla dessa SSSS har sänkt oss. Nu är det kvar SSs, tillräckligt många för att vi efter nästa år ligger i div.1.

Låter de/vi dessutom Jan Karlsson sitta kvar vid rodret kommer väl tvångsnedflyttningen som ett brev på posten. ÖSK, sluta anställa avdankade bankdirektörer.
AIK Saywee
2012-08-24 20:39
Ge inte upp, kämpa, jobba !!!!!!

Detta är sista (?) chansen ?????
Örebro Einar B
2012-08-24 20:37
Jag tippade 7-4. Kan fortfarande gå in... Kör!
GAIS Grönsvarta makrillen
Kom igen nu och vänd.
Alla gaisare håller tummarna för er.
Vi måste minska gapet till Gefle, både vi och ni.
AIK Saywee
Kämpa ÖSK, tokjobba, chansa, ge järnet !!!!!

Heja SPORT, jag vägrar ge opp!!!
Örebro Einar B
2012-08-24 20:35
P Anttonen. Nu kör du!
Skit samma om det blir 1-3. Gasa!
AIK Saywee
2012-08-24 20:33
Kämpa ÖSK, kämpa som attan !!!!!!!!!!!
AIK Saywee
2012-08-24 20:31
@bison-Karl:

Det är mycket möjligt, men det är ändå ganska märkligt att Grahn, denna fantastiska mittfältsfrälsare och härförare söker möjligheten att slippa spela via att samla kort ...

Fy vad jag är trött på denne välavlönade spelare ....

Hoppas att han kan kvittera !!!
Örebro Karlstruum
2012-08-24 20:29
Ut med Hagge, in med Astvald, låt han köra offensiv högerback. Ut med Yasin och in med Rama. Framåt svartvitt!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Haxel
2012-08-24 20:27
är det inte dags att byta in Rama nu?
Örebro Einar B
2012-08-24 20:27
Gör nåt. Ut med Sandqvist och sätt in en extra utespelare. Bara det händer nåt.
Kom igen Sport!
Örebro Einar B
2012-08-24 20:24
Köööööööör!
Vi har absolut ingenting att förlora!
" skitsammamentaliteten " måste fram.
AIK Saywee
2012-08-24 20:20
Jobba, jobba, jobba !!!!!
Annons: