/fotboll/osk/forum/2384.aspx/fotboll/osk/forum/2384.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Grixx
2012-10-07 21:58
_Adde_// :-)
: D´Artagnan// Kanske var det så. Han slog några riktigt bra långa genomstickare i första men jag tänkte inte så mycket på bakåtpassen förrän i andra. Möjligen var det först när så många spelade säkert bakåt som jag reagerade. I andra tyckte jag def att Saeid var lika bakpassande.

...men det är ibland olika saker som sätter sig på näthinnan hos oss åskådare.
Örebro D´Artagnan (hopplös)
2012-10-07 21:42
Grixx // Bergers prestarion var likadan under 1:a halvlek när båda lagen hade 11 man på planen.
Nog försökte ÖSK gå framåt under 2:a halvlek.
Örebro _Adde_
2012-10-07 21:40
Grixx// Kanske inte... Jag måste passa på att förtydliga att jag håller med om att supportrar ska stödja laget när det går som tyngst. Därför står man säkert därnere i Helsingborg och fryser arslet av sig. Kan dock inte rå för att ditt "klämkäcka" inlägg på något sett provocerade mig å det grövsta...

Men all heder åt dig som fortfarande tror!
Örebro Grixx
2012-10-07 21:30
_Adde_// Jag skrev inget mot dig eller någon annan heller eller hur?...utan förklarade bara mina egna "klämkäcka ord".

D´Artagnan// Kan vara så att de med en man kort försökte behålla bollen inom laget för att kunna få chanser men samtidigt inte låta Giffarna få bollen pga tappade chansbollar. Jag kände lite av samma frustration med allt bakåtspel i andra men det var kanske rätt taktik...?
Örebro _Adde_
2012-10-07 21:22
En grej jag har funderat på... Kalle har tagit hand om dem flesta intervjuerna på sistone (Idag naturligt iom att hans sena kvittering). Är det verkligen ingen av de äldre som kan ta den pucken, eller tror ni Kalle tagit på sig det själv?
Örebro D´Artagnan (hopplös)
2012-10-07 21:00
Jag blev väldigt ledsen av att se hur Berger spelade i dag. Bakåtpassning på bakåtpassning. Dåligt närkampsspel också. Det var Saeid som slog passningarna framåt.
Hur har det blivit så? Komihåg hans finha crosspassningar i fjol.
Örebro _Adde_
2012-10-07 20:46
Grixx// Är väl ingen som snackat om att laget ska ge upp? Jag förbannade läget dock... för nu kommer jag fortsätta hoppas! Tror gör jag däremot inte...
Örebro Lekiller
2012-10-07 20:45
@neeeeuuuua!:

Ja kommer förmodligen inte stödja Örebro Hockey denna vinter heller!
Örebro Grixx
2012-10-07 20:02
_Adde_// ;-)...Supportrar stödjer i dom djupaste av djupa dalar. Att tala om att det är förlorat och att laget ska ge upp kan andra göra så bra.......

Att vara realist är kanske inte samma sak som att vara supporter. Att vara supporter är nog att vara lite dum i huvet och tro på det omöjliga, att tro på dagsljus mitt i den mörkaste natt.
Örebro Conjuration
2012-10-07 20:02
Bra comeback av killarna :) även om många av oss vet att det är kört så ska inte spelarna tycka det. Kul för Holmberg att måla.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Mattias69
2012-10-07 19:59
@Bastard on Parade:

Nu skiljer det i varje fall 4 poäng och det finns väl inget i dagsläget som talar för att GAIS ska plocka några mer poäng i år.
Örebro Mattias69
2012-10-07 19:49
För första gången på mycket länge cyklade jag hem från Behrn glad. Visserligen är väl ett oavgjort resultat inte mycket att hurra för, men vi satte en käpp i hjulet för Sundsvall och det sved nog ganska ordentligt för både spelarna och den handfull supporters som stod på bortasektionen och såg 2 värdefulla poäng flyga all världens väg.
Örebro _Adde_
2012-10-07 19:46
Grixx// Just nu skulle jag vilja trycka ner dem där klämkäcka orden i halsen på dig... men om det blir så ska jag ödmjukt förklara dig guru och kyssa dina fötter! =)
Örebro _Adde_
2012-10-07 19:43
Godzilla// Jag håller med dig. Han är inte ett långsiktigt alternativ... men jämfört med det vi har nu så hade han varit självaste Casillas!
Örebro Grixx
2012-10-07 19:43
Teoretisk chans är så oerhört mycket mer än ingen chans alls!!!
Någon gång vart 10:e år inträffar flaxet som ingen trodde var möjligt!!!
Örebro Godzilla Hårddisksson
2012-10-07 19:40
Nu kanske jag svär i kyrkan men jag tyckte personligen inte att Berglund såg så värst stabil ut. Många tappade höjdbollar som hade kunnat blivit till farliga målchanser.
Örebro Devo
2012-10-07 19:39
Detta förändrar ingenting. Vi behöver ta dit en pojklagstränare som lär dem hur man slår en rak passning, behåller sin position i målområdet, står rättvänd i försvarsspelet så att man inte får bollen och orsakar baklängesmål, inte drar på sig gult kort så att man förstör för sina kompisar i laget. PEO har en del låta sina giganter träna på: det raka och enkla fotbollspelet.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Ståplats är bäst
2012-10-07 19:33
förlust hade varit bättre,nu får man våndas i två veckor till...dagens match hade kunnat sätta punkt för en mardrömssäsong så att man kunnat fokusera på 2013 och spel i SE.Nåja det sätts väl ändå punkt på Olympia...
Örebro Godzilla Hårddisksson
2012-10-07 19:32
Gött med en pinne och riktigt gött att se hur laget kämpar i motvind.
Bådar gott inför superettan vars sejour banne mig ska bli kortvarig. Forza sport!
AIK Saywee
2012-10-07 19:31
Bra jobbat på tilläggstid, vi är teoretiskt kvar :)

... man skall aldrig ge upp
SFCs Chöpci
2012-10-07 19:28
Så skönt!!!
Örebro _Adde_
2012-10-07 19:27
neeeeuuuua!// Kan man inte vara både och? Måste man vara det ena eller det andra? Töntigt!
Mjällby lundamaifaren mr mjällby
2012-10-07 19:26
Ett stort tack ska ni ha som tog en pinne i slutet! Mycket starkt gjort. Ni kommer tillbaka till allsvenskan hoppas jag!
Örebro _Adde_
2012-10-07 19:25
Men va 17!! Kunde det inte bara ha blivit klart idag?!!? Nu måste man fortsätta hoppas...
Mjällby Kapten Jak
2012-10-07 19:25
Härligt Ösk.
Bra jobbat.
Benny Böckling
2012-10-07 19:23
SM guuuuuld för faen!!!
Örebro # brorzan
2012-10-07 19:21
Sprattel
Örebro Devo
2012-10-07 19:20
Är det verkligen inte Ok att skrika att fan vad ni suger till vissa spelare? För det gör dem. Är sjukt jäääävla besviken på inställning hos flertalet. Tobias Grahn är en sån person har förstört mer än vad han gett.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Valderinho
2012-10-07 19:20
JAAAAA Heder ÖSK!!!
Örebro Valderinho
2012-10-07 19:04
Tomer för långt ute igen..Rena turen att han räddar den över ribban.
Nästa år vill jag se Rinne eller Oscar.J och bryt kontraktet med båda "målvakterna"..
Annons: