/fotboll/osk/forum/2270.aspx/fotboll/osk/forum/2270.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-10 16:05
Society, you´re a crazy breed
I hope you´re not lonely without me
Society, have mercy on me
I hope you´re not angry, If I disagree
AIK Saywee
2012-12-10 15:39
@gbgdeg:

Jag tänker inte säga något, det är ju meningslöst när ingen lyssnar, fast jag måste nog skriva att jag inte förstår ....
AIK Saywee
2012-12-10 15:38
@Lekiller:

Ja, det har du rätt i, så är det säkert :)
Degerfors gbgdeg
2012-12-10 15:33
Så vi kan ta in min mormor hon vill ha en liiiiten ersättning som center ,annars finns ju risk att det inte blir ett länsderby
Örebro Formerly Known As W......
2012-12-10 15:28
Om Tomer..
Degerfors gbgdeg
2012-12-10 15:22
Kan ju tycka att ni är många gånger elaka små männikor om man kan kalla er för människor,tänk på att vi degerforsare är av en känslig natur,så var extra snälla mot mej....och nu kommer saywee säga att han inte förstår men ta kontakt med rallyfinnen o prata innebandy istället då
Örebro Lekiller
2012-12-10 14:29
Saywee/ För att någon renskriver och rättstavar VDns kråkfötter förmodligen. Ett tufft jobb. Hehe
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro bison
2012-12-10 14:05
Vad händer med Rama?

För övrigt anser jag att ÖSK inte ska ha något med Cabrera att göra i framtiden, vägra signa eller omförhandla kontrakt med spelare i den mannens stall
Örebro ÖSK KRILLE (GFG 2015)
2012-12-10 12:25
Minatankar//

Jag tog mig själv som exempel då jag inte vet om Telle blivit tillsagd via PM. Eller om han själv har valt att ta bort sina inlägg.
AIK Saywee
2012-12-10 12:06
Kör en favorit i repris ... Telle du är forumkung !!!

"Jag tycker ändå att det är bra att det blir ett samtal om det här bland oss som skriver och läser här, eftersom det är just oss det berör. Vill man inte ha den typen av inlägg jag skrev nu ska det självklart tas upp till diskussion, det är ju vi själva som bestämmer vad vi vill skriva och läsa, och inte minst vilket klimat vi vill ha i debatten.
Anser tillräckligt många här att det går över gränsen till att vara kränkande får jag och alla andra anpassa oss efter det, och skriva inlägg därefter i fortsättningen. Det räcker ju med att en person känner sig kränkt, så är det en person för mycket egentligen (även om olika människor självklart kan vara olika känsliga förstås.)

Grundtanken måste ju ända vara att ha ett samtalsklimat där medlemmarna här ska kunna läsa inlägg utan att bli illa berörda, så jag hade uppenbarligen en för hård ton senast. Själv ska jag ha det i bakhuvudet nästa gång, och hoppas att jag inte trampar lika många på tårna då."
Minatankar
2012-12-10 12:03
Namn: ÖSK KRILLE (GFG 2015)
Sänt: 2012-12-10 11:49
//
Du skrev i tidigare inlägg att du o c k s å blivit ombedd att ta bort inlägg. Jag har förstår inte vad det har med Telle att göra eftersom ingen, mig veterligen, bett honom ta bort sitt inlägg, tvärtom.
AIK Saywee
2012-12-10 11:59
Varför heter det inte VD vid tangenterna ;)
AIK Saywee
2012-12-10 11:58
Lekiller, aaaah äntligen, blir det naturgräs :)

Intressant! Vilka har enats?
AIK Saywee
2012-12-10 11:57
Hoten mot mig, från svartvita så kallade fans, kom via telefon, live och PM.

Vad är det för värld vi lever i?

Försöker glömma, men det är så tråkigt att bli hotad av "egna".

Jag hejar ju på SPORT, det är väl inte fel ???
Örebro Lekiller
2012-12-10 11:53
Bla blabla Å nu över till något mer intressant. Är tydligen spikat att gräset på Berhn kommer att bytas ut sommaren 2013! Enligt VDn vid pennan. Man har enats att det viktigaste är bra kvalitet! Hurra
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2012-12-10 11:53
Attans vilka istider det är, räckte med en timmes promenad ...

Minatankar, 11:23,

Ingen (vad jag har läst) har påstått att någon bett Telle ta bort sina inlägg (2 st), men det kan tänkas att Telle, som människa har känslor, förutom att han har (hade?) humor. Det var bara några få som hade synpunkter på att hans inlägg inte var helt rumsrent, eller?

Eftersom några började kritisera hans inlägg, så valde han att ta bort dem, mycket hedersamt, men fel, varför tog han bort dem?

Instämmer dock i att det är intressant att diskutera varför olika tillmälen, omdömen, påhopp, hot och trakasserier begränsar diskussionerna !!!
2012-12-10 11:49
Minatankar//

När jag blev ombedd att ta bort inlägg så skriver de som vill det via PM. Även hoten kom via PM.
Minatankar
2012-12-10 11:35
ÖSK KRILLE och Saywee
//
Jag har inte sett att någon bett Telle ta bort sitt inlägg. Tvärtom.
Synd om han skulle "skrämmas" bort bara för att det förs en diskussion som han själv uttrycker är bra. Telle har fått mycket beröm för sin enorma humor.

Tror i så fall det är viktigare att debattera alla som skräms bort eller väljer att inte vara aktiva här, då de upplever att omdömen och tillmälen kan gå för långt ibland.
Bl a så missar vi säkert flera i ÖSK-ledningen som väljer att inte läsa, när det blir i deras ögon överdrifter.

För mig handlar det inte om att ha rätt utan att lyssna till andra och påverka andra.
Men också att lära sig av andra.

2012-12-10 11:05
Jag har också blivit ombedd att ta bort inlägg och till och med hotad av vissa som blir provocerade av mig.

Trotts att det jag skrivit har inte varit elakt mot något eller någon.

Stå upp för vad ni skriver och inte låt er bli skrämda! Lättare sagt än gjort, jag vet.

Edit.
Nu var det ett tag sedan som detta hände mig, så jag hoppas man slipper sånt i framtiden.
AIK Saywee
2012-12-10 10:34
Nu skiter jag i detta ett tag, så kan ni diskutera vad ni vill, tänker skicka ett PM till Telle, för om han "skräms" bort från detta forum blir jag förbannad!

Vi hejar iallafall på SPORT, tillsammans !
AIK Saywee
2012-12-10 10:30
gbgdeg, 10:25,

Jag älskar bara min familj och livet !!!

Men gillar flera olika fotbollslag och för tillfället glädjer jag mig speciellt mycket över Evertons kämpatakter mot Tottenham, man kan inte ge upp förrän tilläggstiden blir avblåst :)

Nil Satis Nisi Optimum

PS jag gillar både raggmunk och Kebab
AIK Saywee
2012-12-10 10:25
gbgdeg, 10:20,

OT-varning, skråll-tips

blåvit halsduk, kunde just tänka mig detta :)

Va, liras det inte hockey i Degerfors?

Nä, nu byter vi forum, eller ...
Degerfors gbgdeg
2012-12-10 10:25
Saywee du är en klok man ....som förstår att jag e göteborgare men älskar rövitt ...o bara rövitt ,vissa kan älska 10 olika lag=10 fruar,,, jag älskar en fru;),
Degerfors gbgdeg
2012-12-10 10:20
Men ska du skita ner halsduken med hockey o sen öhk till allt elände:) karlskoga kör i blåvitt ,men helt ointressant.Det är väl den enda toppen ni når o kan jag hjälpa till så bjuder jagpå den. Degerfors hockey= näää
Örebro Leper
2012-12-10 10:14

Jag tycker det är väldigt trist att Telle kände sig manad att ta bort sitt inlägg.
AIK Saywee
2012-12-10 10:12
gbgdeg

Jag har redan en rödvit halsduk om nu någon funderar över detta, dvs när jag går på hockey i Behrn Arena.

Vad är det för färger på halsdukarna i Karlskoga, som är mellanbror ?

Liras det hockey i Degerfors, hahahahhaha?
AIK Saywee
2012-12-10 10:07
gbgdeg, 09:57,

du verkar vara ett litet gulligt forumtroll, som önskar att vi svartvita fans når forumtoppen på SF :)

Född: 1965
Från: 46131

Att du bor i Göteborg har jag förstått, att du kanske gillar Degerfors IF har jag nästan förstått, även om du får många "motlägg" på er egna SF´sida, vilket jag också har förstått.

Men varför envisas du med att skriva så "hemligt", med små bokstäver, konstiga meningsuppbyggnader, etc etc?

Är det något du VILL dölja, jag förstår inte allt ......
Degerfors gbgdeg
2012-12-10 09:59
saywee hahaha du e kul med din uppställning tyvärr e det långt mellan gångerna.....
Degerfors gbgdeg
2012-12-10 09:57
Saywee Vi vet att du brukar överreagera inte svårt o tända eld på dej precis;)
öskkarl du har gett mej den bästa julklappen.....en hjärna ,en får tacke...Vill du ha en rövitt halsduk kanske?
conjuration. Offseason kanske men uppladdningen har börjat för derbyna ....ligger vaken om nätterna o tänker på våra klara pinnar(6ST).
AIK Saywee
2012-12-10 09:48
Kardinalen, 09:38,

för första gången håller jag med dig, det är verkligen synd om Jonas.

NA, ÖSK´s ledning och vissa forumskribenter (under matchtid) har gjort ner denna människa totalt.

ELAKT som fan !!!
Annons: