/fotboll/osk/forum/2234.aspx/fotboll/osk/forum/2234.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 13:10
gbgdeg /

Det är ju ikväll egentligen medan man lagar julmaten och dricker konjak. Men jag tog lite förskott igår
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 13:08
@Sawyee

Var ingen fart här inne igår kväll. Satte mig i ett tre-timmars samtal i skype till Florida istället till en kompis som emigrerat dit sen slocknade jag ;)
Degerfors gbgdeg
2012-12-23 13:08
Hahaha du e inte jämnt en surgubbe
Men när är OTkvällen? Vill ju inte missa den
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 13:07
Inte spärrad. Bra :)
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 13:07
Test
AIK Saywee
2012-12-23 12:38
@gbgdeg:

Vänd på kappan du, så blir det lite avigt :)
AIK Saywee
2012-12-23 12:37
Kolla gärna in min profil, det finns många kläder att välja bland, Everton, Real Madrid, Roma, ÖSK, Edmonton, Hamburger SV, AIK, Skottland ...

... det är inte valfria kläder, ja, jo kanske lite med vi bör bära fluga, inte slips!
Degerfors gbgdeg
2012-12-23 12:30
Tack för erbjudandet men vill nog ej jobba för er om ni inte blir kappvändare o blir rövit
AIK Saywee
2012-12-23 12:21
@ÖSK Fans:

Det var fanimej på tiden att några andra börjar jobba för ÖSK,
för det har jag saknat ganska länge.

Det räcker iu inte med att fans, supportrar, sponsorer och medlemmar jobbar för klubben

Då finns det alltså lite hopp iallafall :)
Örebro ÖSK Fans
2012-12-23 12:17
sköldmark och några fler jobbar för fullt för att göra oss nöjda..
Degerfors gbgdeg
2012-12-23 12:16
Du har ju några dresser att välja på din lilla kappvändare vi i Degerfors håller ihop både i vinst och förlust , dessutom tror jag du inte passar i vår rödvita fina dress ,du är inte snygg nog som ett ordspråk säger gult e fult Mr :))).
Grönstedt är väl den enda som vill sova med allas våran Jimmy

När början OT kvällen är det valfria kläder?
Idag hoppas jag på ett nyförvärv till ösk så ni får bredda er trupp liiite till.
AIK Saywee
2012-12-23 12:03
@Benny Böckling:

Skrålla om du inte orkar, det är busenkelt ... men jag kan till vissa delar håla med om att om petimetrarna får råda, då kanske jag blir gästskribent här i framtiden. Men inte i rödvit dress!

Jag har dessutom bett om att man skall pm´a istället,
så vi är nog lite överens trots allt jädra tjafs.

RJ, hur gick det med OT-dagen den 23 december, har du och Grönstedt vaknat?

Alla som inte gillar OT, kan väl logga in först imorgon och skriva lite om vad som händer under sillasäsongen i vår kära klubb.
AIK Saywee
2012-12-23 11:57
@ÖSK Fans:

Vilka dom jobbar idag, Janne Karlsson, chefen är väl i USA och är glad att han slipper alla herrans julbord han tjötade om vid pennan eller tangenterna häromsistens.

Vet inte om detta är fakta eller spekulation, men skriver det ändå ......

Vem jobbar på en söndag, sabbatsdagen?

GOK !!!
AIK Saywee
2012-12-23 11:53
@Lekiller:

Lekiller, du hittade mgn, eller kanske har varit AIK´are, fast jag har lite svårt att släppa gnaget efter så många fina minnen när jag bodde i Uppland, men har ingen fin tatuering :)

Alexander den Store och hans hund Gary Sundgren kommer att rocka fett med ÖSK, undrar om hundar kan göra namnbyten, eller är det sådana där släkttavlor eller andra kenneltavlor som ställer till det?

Tycker annars att hunden skulle kunna tänkas bli omdöpt till Samuel Wowoah, vid något högtidligt tillfälle på vår fantastiska hemmaborg:)

Wow, Wow ........
Örebro Lekiller
2012-12-23 11:27
Saywee/ ni är båda AIK:are? ;-)
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK Fans
2012-12-23 11:05
dom jobbar idag med...har du missat det saywee!?
Benny Böckling
2012-12-23 10:54
Håller med dig ÖSK fans! Lägg ner erat skitsnack nu, ska ni skriva kan ni väl för fan skriva nåt vettigt annars kan ni ta det via PM så vi andra slipper se skiten.
Degerfors gbgdeg
2012-12-23 10:45
Mina tankar: om du är feg som sitter här ,det vet inte jag men möta dej ,javisst ta en tur till GBG så bjuder jag på på en öl ,inga bekymmer .många som hoppar på mej och kan nog säga att jag kan bjuda på det många av er inlägg läser jag inte för dom är bara jobbiga ,men du är välkommen till västkustens pärla.

Jimmy hoppas du har ont i knoppen idag ?!vilse gick du tydligen inatt med, du passa inte in riktigt där du var :))
AIK Saywee
2012-12-23 10:31
Vi har en fantastiskt bra tränartrio och ni vet väl att jag och "Alexander den Store" har något gemensamt :) Vad kan det vara?

Framtiden ser faktiskt ljus ut och norra halvklotet närmar sig solen eller är det tvärtom?

KUBA !!!
AIK Saywee
2012-12-23 10:27
ÖSK Fans, jag lägger inte ned för gott, om du (eller ni) hoppades på det, nejnej, det var BiB´en som hotade ... jag blev bara lite deppig för stunden ...

... då var jag väl lite otydlig och det skall man ju inte vara, för då är vi ju snabbt åter på den så kallade ruta 1 igen.

Blev bara så trött vid midnatt och kände att det blev dags att lägga ned, men så kom den trevlige RJ in och piggade upp lite :)

Beträffande 5-åringar så känns det ganska onödigt att förlöjliga just dom, för vid den åldern och kanske även 6- och 7-åringar finner man oftast världens brajtaste människor!.

Apropå fotboll och nyförvärv eller vilka som skall mobbas bort, kan vi bara spekulera, men det kommer nog inte att hända speciellt mycket under ett par veckor, det är ju jul, nyår och trettondagshelger på agendan, har du missat detta?

Silly season är visserligen en spännande period, men nu är det helgledigt, tråkigt som fan, eller kanske inte?

God Jul på dig ÖSK Fans :)
Örebro Karlstruum
2012-12-23 10:20
Alltid lika trevligt när man tar bilen upp till Örebro och ska träffa sin familj. Men ännu bättre när farsan berättar skvaller som iaf för mig är lite nytt. Och då kan man ju givetvis delge sig detta då det är inget som skulle skada ÖSK även om det är sanningar man far med. Finns ju några som har intresse utifrån faktiskt. Klubbar som hört sig för om Ataskadeh och när han skulle kunna bli frisk. Holmberg och Tomer är ju vida känt, men att även Mo Saeid har fått intresseförfrågningar är för mig nyheter men lär väl stanna kvar om inget monsterbud dyker in. Kul att det ändå finns lite intresse i våra spelare, hoppas de är kvar bara. Sen det med inköp, mittfältare och målvakt står ju högst på inköpeslistan. Anfallare vill inte P-O ha, OM det inte går att få Crespo för då ska man göra allt man kan för att få in honom. Men AIK vill inte låna ut till en superettanklubb, endast sälja isf. Men ingen Crespo, ingen anfallare. På det stora hela, så tycker jag att tränartrion tänker förnuftigt och jag ser framtiden som ljus, men det är svårare att vinna en serie än att hålla sig kvar. God Jul alla ÖSKare, hoppas vi under dagen får oss en liten ÖSK-klapp. :)
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK Fans
2012-12-23 09:53
lägg av och fjanta er nu...Fan fullvuxna karlar som är som 5 åringar...Vi är inne i den mest spännande peridonen,sillyseason. Vilka vill ni ha in i laget? vilka lämnar?? Har fått för mig att vissa här inne besittet 0 fotbollskunskaper och därför diskuterar annat skit...

God Jul på er...

i dag blir Oscar klar....
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 01:22
@Saywee:

Ok? Vad är det nu?
AIK Saywee
2012-12-23 01:19
Tror att jag snart lägger ner ... ska läsa lite imorgon, men sådana påhopp från någon jag trodde på, känns bara så meninglöst tråkigt :(

Jag önskar bara alla svartvita fans, spelare och supportrar all lycka till ...

... kan inte göra annat!

Min ork och kraft börjar ta slut, det blir nog inget guld för "mitt" ÖSK.
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 01:18
Faan vilket tempo i svaren. Får hälla upp en Grönsted till. GbdDeg eller vad faan du heter? var är du? Hoho!!!
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 01:15
@Saywee

Kommer du ihåg när vi proklamerade vänliga dygnet!? (eller var det veckan?) Konflikttörstarna försvann inte helt men det blev faktiskt lugnare? Hehe
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 01:13
@Saywee:

Och Kalle fiser nere i Florida just nu eller`?

Skit i BiB. Han respekterar inte svenska traditioner.
AIK Saywee
2012-12-23 01:11
Bulten, jag pratade med Kalle i går kväll vid 23-tiden och han tyckte inte alls att det du skrivit varit speciellt trevligt.

Du kan ju pm´a honom så kan ni diskutera er vänskap bakom kulisserna, för nu börjar beskyllningarna bli ganska otrevliga.

Kalle och jag pratas vid i stort sett veckovis, vad är det du tramsar om och vad vill du med detta, att jag försvinner för alltid?

Då blir du säkert applåderad av många ...

Fy fan vad trött jag blir ibland, men jag orkar nog hålla på ett tag till :(
Örebro Retarded Jimmy
2012-12-23 01:05
@Bulten i Boo:

Jag är ledsen BiB men midnatt var sista chansen att klaga (läs Sayee 14:23) så detta inlägg får du radera. Skriv "Dubbel". det brukar jag göra sen kan du ta bort det. Vi vill inte ha några störningar så här inför jul.
Örebro Bulten i Boo
2012-12-23 01:01
@Saywee:

Vet inte vad du syftar på för telefonsamtal (börjar bli mystiskt det här!). Kalle och jag har tjötat och gnabbats här, och med åren har han i det avseendet kommit att kännas som en riktig vän och om det är någon som är van att såväl ta som ge så är det minsann Kalle. Det är väl åtminstone en sak som är allmänt känt på detta forum för de som varit med ett tag allrahelst som han själv inte är sen med att påtala att han "tål vad som helst". Men, du ska få som du vill, Saywee. Jag har förstått att det är du som är den verkliga forumpolisen här, den som i den påtagna rollen t ex tar sig rätten att komma med ett sånt påstående som att jag "försöker skrämma bort" forumdeltagare. Jag lägger ner nu. Får se om det blir fram till tjällossningen eller rent av för gott.
Annons: