/fotboll/osk/forum/2150.aspx/fotboll/osk/forum/2150.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Kardinalen
2013-03-01 09:47
@Saywee:

Sluta fjanta dig. Nu. Igen, För alltid.
Kardinalen
2013-03-01 09:47
@Saywee:

Sluta fjanta dig.
Örebro Gooey Nutballpuff
2013-03-01 09:25
Kommunikationen ÄR bättre. I huvudsak är jag övertygad på att det beror på uppropet och den allmänna kritiken härinne. Det tillsammans med att Wärle (var rädd om honom ÖSK!) började jobba på ÖSK är en lycklig kombination.

Visar återigen att KRITIK inte alltid är så illa som en del vill göra gällande utan leder till (förhoppningsvis och om den är befogad) till ett bättre ÖSK.

Vill tacka personerna bakom uppropet och alla andra som bidragit till denna positiva utveckling för den klubb vi alla har i vårt hjärta!

AIK Saywee
2013-03-01 09:22
D'Artagnan, mycket bra jobbat :)
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2013-03-01 09:10
D'Artagnan, mycket bra jobbat :)
Örebro D´Artagnan (hoppas på snabbt avancemang)
2013-03-01 08:21
Medlemmar och supporters engagemang gör nytta. Det ser vi på klubbens förbättring av den sportliga informatioen. Efter att vi på svart/vitt och i Uppropet enträget önskat mer information har nu klubben svartat upp på ett bra sätt.
Lite statistik, antal vidioklipp per månad:
febuari 20
januari 12
december 2
november 3
oktober 8
september 8

Efter en jobbig höst verkar organisationen satt sig och man producerar som aldrig för trots neddragningar på kansliet. Bra gjort !!!
AIK Saywee
2013-02-28 22:53
omega, instämmer ... ... tur att de får betalt för det jobb de gör;) Äntligen en kommunikation värt namnet, var fanns den tidigare? Jag är nöjd ÖSK kan förbättra sådant som inte varit så bra tidigare !
Örebro omega
2013-02-28 22:33
Man blir ju riktigt glad över allt jobb wärle o c.o gör nu för oss fans. Snart är man bortskämt och vill ha nya videos varje dag :D Grymt jobb

AIK Saywee
2013-02-28 22:25
Ursäkta att jag tjatar så, Men jag är faktiskt nöjd med dagens ÖSK-kommunikation och undrar bara varför Micke och Erik hållits så hårt i tyglarna tidigare? Kan det vara så enkelt att det närmar sig ett årsmöte?
AIK Saywee
2013-02-28 22:21
Alvbåge har väl inte varit något tungt svartvitt namn ? Han som äntligen är hemma o sin älskade klubb och håller nollorna ...
AIK Saywee
2013-02-28 21:55
Underbart att Erik och Micke äntligen levererar, hoppas att de fortsätter i samma frenesi, även om det tar emot ... ... jädra bra jobbat grabbar:) Keep on running, SDG !
Örebro Karlstruum
2013-02-28 21:38
Haha bara älskar den sista kommentaren i videon från pingisen. När Wärlegård frågar Axén hur det gick för de killar som inte kanske lirade så mycket pingis när de var unga så sa han något i stil med.

Jag citerar - "Vi mötte ju Nikilli och Ahmed två gånger och man märkte ju att de blev bättre och bättre. Om vi kanske hade hållt på i 20 timmar till så kanske dom hade kunnat fått över en boll till slut"

Haha, så skön humor, man väntar ju sig att han ska säga att dom kan vinna hela skiten men kommer med en skön gliring med samma ton fastän man märker att det är av kärlek. Big up Alec, störtskön gubbe verkar det vara.
AIK Saywee
2013-02-28 21:30
Ivan, är kung, det bästa är att höra hans synpunkter, helt utan vinklingar ... ... bara rakt av !
AIK Saywee
2013-02-28 21:22
Härligt, kommunikationen bara flödar efter vinterdvalan:)
Örebro Leper
2013-02-28 21:11

Ett riktigt inslag och intervju med den där Ivan vore vore intressant. Det verkar vara en riktigt skön kis och hustomte som härjar i kulisserna.

Örebro Bulten i Boo
2013-02-28 20:57
@munken:

Alvbåge, Micke Danielsson och Robert Mambo Mumba försvann väl från 2004 års lag. Tunga namn, åtminstone de två förstnämnda. Sedan gick Lars Larsen, den väl allra bästa 2004 sönder innan premiären 2005 och var borta hela säsongen vad jag minns?
Örebro Leper
2013-02-28 20:08

Riktigt intressant och bra inslag bakom kulisserna! Kul att få se hur det ser ut i lokalerna.

Dessa inslag, pingisturneringen, Sportklubben mm gillar jag starkt. De gör att man får ännu mer känsla för spelare och klubb. Haginge och Boris verkar vara riktigt sköna kisar.

Bra jobbat! Mera sådana korta reportage!

Tack Wärlegård och Karlberg!
AIK Saywee
2013-02-28 20:05
Det enda som oroar mig lite, är om det skulle hända något oplanerat mellan stolparna, då kan skräcken sprida sig ... ... i övriga lagdelar är det lugnt ikväll :)
AIK Saywee
2013-02-28 19:49
munken, jag vet inte heller, men känner att Peo kanske har det lite bättre förspänt ... ... för det är väl inte läge för att klaga, gnälla och klaga vidare. Det mesta verkar vara OK, jag är glad, optimistisk och nöjd och ser framtiden an:) Heja SPORT!!!
Örebro munken
2013-02-28 19:42
Saywee// Vet inte om man kan säga att PEO har bättre förutsättningar än Walker hade att direkt ta oss tillbaka till allsvenskan. Efter en stark avslutning slutade ÖSK 8 el 9(?) i allsvenskan innan ÖSK tvångsdegraderades och Walker tog över. ÖSK gick säsongen efter in i Superettan som storfavoriter med ett lag som bevisligen höll allsvensk kvalité då truppen i stort sett var densamma som föregående år.
AIK Saywee
2013-02-28 19:25
Artwork, intressant, men vad är Örebrostad för något, i konkurrensen mellan olika kommunikatörer ... ? Jag gillar massor av info ....
Örebro Artwork
2013-02-28 19:11
Intervju med Ayanda Nkili!
AIK Saywee
2013-02-28 18:54
I synpunkter avseende det som GN länkat kan vi välja, att försvara det ena eller det andra eller att bara vara neutrala ... ... Inget är rätt inget är fel, det handlar bara om vad vi känner för tillfället och data och fakta saknar inte betydelse, men känslorna regerar Heja SPORT!
Örebro Conjuration
2013-02-28 18:49
ÖSKs pingisturnering är ju så underbar :) Man kan bara le under det dryga 6 minuter långa klippet (finns länkat).

Sammy, Pertan & Alec kungar :)

Känns så sjukt underbart att ha Alec tillbaka i klubben
AIK Saywee
2013-02-28 18:29
Fy 17 vad många Saywee-inlägg ... Jag loggar ur ! Tjötar inte mer idag, eller ?
AIK Saywee
2013-02-28 18:20
Walker tog oss hem igen på två år, hoppas att Peo kan klara av samma bedrift, han har trots allt ett enklare jobb ....?
AIK Saywee
2013-02-28 18:17
loopy, minnena sviker, men Walker hade väl en förmåga att lyssna, trots att sådant kan bli fel ibland, eller ?
AIK Saywee
2013-02-28 18:13
Äsch, skrålla på, jag tramsar väl som vanligast, men för tillfället laddar jag för det dära första kuppenguldet ... ... Heja (!) SPORT !!!
Örebro loopy
2013-02-28 18:10
Gooey Nutballpuff //

Lite lustigt att klingberg hyllar Patrick Walker då det var han som tränade ÖSK 2005, dvs när klingberg gick från startspelare i början på säsongen till att inte ens vara med på bänken i slutet, och följdaktligen måste ha varit starkt involverad i beslutet att skeppa han till Forward till 2006.
.
Om jag minns rätt så hade Walker Klingberg som startspelare när Superettan i början av superettansäsongen 2005. Minns att jag tyckte han såg rätt lovande ut då. När resultaten uteblev så testade Walker allt konstigare formationer som kulminerade med Klingberg som offensiv spets i en mittfältsdiamant i 0-5 matchen mot AIK. Efter den matchen tror jag Kilingberg bara gjorde några få inhopp resten av säsongen och lite fick man känslan av att han blev en av syndabockarna för den usla starten.
AIK Saywee
2013-02-28 18:08
Förlåt, förlåt att jag skriver här, men jag bryr mig faktiskt fortfarande :)
Annons: