/fotboll/osk/forum/2101.aspx/fotboll/osk/forum/2101.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro KCMarten
2013-04-07 21:55
Imorgon så tar vi Värnamo!

Superläge att ta kommandot i tabellen direkt.

Forza ÖSK!!

PS, Erik W sa även förra året att stämningen var god och att det var länge sedan det känts så bra.. en tankeställare..
Örebro KCMarten
2013-04-07 21:53
BiB // Jag sa aldrig att jag skiter i dina inlägg. Jag sa att jag tog mig rättigheten att skita i dina åsikter. viss skillnad. Kardinalen 21:45 // Du tummar upp x 100 till en person som talar om för andra vad de skall skriva.. Där dog du i mina ögon.. Trist.
Örebro Bonaventure Maruti
2013-04-07 21:50
Med poängtapp på tippade topplag som Hammarby, Sundsvall, Assyriska och GAIS. Så hoppas jag att vi tar chansen att koppla ett litet grepp om den här serien redan imorgon och vinner mot Värnamo och att vi dessutom gör det med besked.

Nu visar vi att vi ska tillbaka både på planen och läktaren. Så kom igen nu grabbar och tjejer, NU JÄVLAR KÖR VI!! FORZA SVARTVITT!!!!!

TILLSAMMANS TILLBAKA!!!
Örebro Kardinalen
2013-04-07 21:45
Tummen upp x 100 till BiB den sista timmen för kloka inlägg! Som vågar stå emot nätmobbarna.

Avslutningsvis denna söndagskväll avslutar jag med lite sådant här. Följande är tänkvärda skrivna saker som driver forumet framåt. Nedanstående inläggsrepliker vill alla på forumet läsa i all oändlighet:

- Heja SPORT !!!

- Born To Die LANA DEL REY !!!!!!!

- "Jävla felletare"

- "Jag bryr mig inte om dina inlägg, jag scrollar bara förbi, men ändå bevara jag allihopa...."

- "Jag vet inte mycket om ledning och styrelse, men jag vet att de inte sköter sig, så mycket vet jag i alla fall.... ???"

(OBS! Notera att det ska vara mellanslag mellan det skrivna ordet och utropstecknen....och frågetecken.....)
Örebro Bulten i Boo
2013-04-07 21:39
Erik Wärlegård, 3 april på Facebook: "Under mina tre år som anställd på ÖSK har jag aldrig känt mig gladare. Grym stämning på kontoret, spontana och sjukt skickliga fotbollstränare och en trupp full med kvalitet och karaktär. På måndag väntar premiär i Superettan. Lägg degraderingen åt sidan nu. Det är dags att vi sluter upp bakom laget och lägger all energi på att sjunga och stötta! För er som ännu inte köpt årskort, gör det! Det kommer bli ett förbannat tufft år, men jag lovar att spelare och ledare kommer att göra exakt ALLT för att ta oss tillbaka. Nu gör vi det här!
#tillsammanstillbaka"
Lite andra ord än andras ord här på forumet....
Örebro "ÖSK-Karl (SÅ ONÖDIGT)
2013-04-07 21:34
Gooey Nutballpuff//

Ok, då tror jag att Erik skrivit det när det kommer från dig. När man tänker efter bör det ju inte heller ifrågasättas att det är trevligare på kansliet utan Sjögren och Sixten. Kul att de har det trevligt där, hoppas bara spelarna får det lika kul i SE. Faran är att det kan låsa sig när de utpekas som stora favoriter.
Örebro Gooey Nutballpuff
2013-04-07 21:27
@"ÖSK-Karl (SÅ ONÖDIGT):

Erik skrev det själv på facebook
Örebro Bulten i Boo
2013-04-07 21:27
@Saywee:

En sista grej om detta nu ikväll bara, sedan ska jag nog ge mig. Du, Saywee pratar/skriver om "hemliga klubben" hit och dit och så agerar du själv "hemliga klubben" i kvadrat o kubik när du skriver "detta är inget jag vill hänga ut allmänt, ännu"... Den största "hemliga klubben" är kanske du själv?
Örebro "ÖSK-Karl (SÅ ONÖDIGT)
2013-04-07 21:26
@Godzilla Hårddisksson:

Vad har du för källa på det? Du får ursäkta, men sedan du skrev att Sixten var det bästa som någonsin hänt för fotbollen i Örebro har i alla fall jag svårt att ta dina inlägg som seriösa. Var trivseln på topp med Sixten också?
AIK Saywee
2013-04-07 21:22
@Godzilla Hårddisksson:

Vad bra :)

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2013-04-07 21:20
BiB, fortsätt med din hetsjakt om du mår bra av det ...
... jag blir bara mer taggad av sådant.

Men nu skall jag drömma sköna svartvita drömmar inför morgondagen.

Heja SPORT, kämpa !!!
Örebro Godzilla Hårddisksson
2013-04-07 21:19
Enligt Wärlegård har han aldrig upplevt en sådan positiv känsla i kansliet som han gör just nu, med ledare,medarbetare och spelare. Han tror jag på!

HEJA ÖSK!
Örebro Bulten i Boo
2013-04-07 21:19
KCMarten o Saywee// Om ni nu "skiter i" mina inlägg, varför bemödar ni er då att svara på dem?
Örebro Bulten i Boo
2013-04-07 21:13
@Saywee:

Varför ska vi göra det, Saywee? Vill du att vi "klagar" på dem?
Örebro Bulten i Boo
2013-04-07 21:11
@Saywee:

Jag upplever inte att jag på något sätt "tjafsar". Jag upplever att jag ställer "vuxna" frågor. Förväntar mig "vuxna svar" om några på dessa och minst av allt "jag skiter i dina inlägg"-svar, för om man nu "skiter" i dem, varför bemödar man sig då att svara?
Örebro jappel
2013-04-07 21:08
Nu tar vi IFK imorgon!
Örebro KCMarten
2013-04-07 21:06
BiB //

Varför då?

Varför skulle Saywee ha någon sorts redovisningsskyldighet gentemot dig?
Varför skulle Saywee inte få uttrycka sin åsikt på samma sätt som du gör i ditt inlägg?

Det är din rätt att uttrycka dina åsikter, men det är vår rättighet att skita i dem om vi vill. Men tala framförallt inte om för andra när de skall tycka, uttrycka sig eller vad de skall säga. Då sätter du dig på höga hästar.

Saywee får säga vad han vill, när han vill, så länge det inte strider mot forumreglerna, vilket han inte gjort.

That´s it.

Saywee fortsätt skriv som du vill.
AIK Saywee
2013-04-07 21:03
Varför klagar ingen på mina uppmuntrande inlägg inför morgondagens match?
AIK Saywee
2013-04-07 21:02
Vill du tjafsa nu igen BiB, jag skiter i dina inlägg, läs KCMarten´s inlägg i förmiddags, där finner du lite om trivsel ...

Är du en drevkarl som vill starta nå´t nu igen, pma för tusan om du vill veta något, detta är inget jag vill hänga ut allmänt, ännu!
Örebro Bulten i Boo
2013-04-07 20:56
@Saywee:
Funderade lite på dessa rader idag när jag satt och trivdes på Nationalarenan. Inte så värst mycket åt spelet, som i ärlighet var rätt mediokert men desto mer åt den "vardagsrumskänsla" som infinner sig i arenan dess enorma storlek till trots. Tror att många i Örebro, supportrar och spelare skulle "trivas" lite bättre i en inomhus-arena, ett inbyggt BA... eller säger/skriver man "en inbyggd"? Saywee's utsaga känns ju rätt oroande. "Flera spelare har antytt otrivsel och en vilja att byta klubb". Vad/hur många är "flera"? 2, 5, 8, 14, 19? Eller? Var har du läst? Vad har du hört? Om du vill hänvisa till att dina källor är "hemliga" så tycker jag att du hellre borde hålla inne med dina uppgifter i stället för att agera som egen liten "hemliga klubben" och som ett humörsänke inför morgondagens så viktiga match.... Inte så kul för oss att hålla och heja på ett lag där "flera", kanske rentav merparten(?) av spelarna inte "trivs" och vill bort från klubben!
Örebro jappel
2013-04-07 20:13
börjar onekligen närma sig....
Hade helt missat att vi spelar hemmamatch imorgon...nice.
Forza ÖSK
Örebro Bastard on Parade
2013-04-07 19:56
Orebrostad.se har snackat med Saeid.
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (#tillsammanstillbaka)
2013-04-07 19:42
Blir det såhär mot Degerfors i år? :)
AIK Saywee
2013-04-07 19:06
Inga "hemmamål" i dagens Superetta :)

Bra läge för vår sportklubb att börja allvaret ...
... tror på 2-0 men hoppas självklart på bättre målkvot.

Heja SPORT !!!
Örebro Godzilla Hårddisksson
2013-04-07 19:02
Bajen imponerande inte nämnvärt. Bra resultat för sportklubben det här. Och mental notering: jävlar vad bra LSK:s Tobey Aliwi verkar vara! Han bör följas.
Örebro pamo
2013-04-07 18:40
svårt för bajen att föra matchen,en sådan som Erik Sundin gör just ingen nytta när det inte spelas kontringsfotboll.Kennedy utan hår har ju en del kvalitet med superettan mått mätt,men har ju alltid vart djävligt långsam och relativt förutsägbar,lite av superettans Beckham dvs shyssta hörnor ,frisparkar ,skott långt utifrån
Örebro Miroslav kuba
2013-04-07 18:13
LSK-Bajen 0-0 första halvlek var Bajen dåliga i andra ännu sämre ! var perfekt att sova till man vakna till lite på slutet när LSK pressa på . Intressant start av Superettan !! hoppas ÖSK kan visa att man kan vinna som favorit i morgon . KÄMPA SVARTVITT!!
Örebro ÖSK Fans
2013-04-07 18:13
Hammarby har tur som klarar 0-0
Örebro Conjuration
2013-04-07 17:18
Jaha, då har alla tidigare allsvenska lag blivit utspelade och förlorat när de gjort sin första match i Superettan. Är livrädd över att truppen har samma mentalitet, att "vi är allsvenskar inombords, nemas problemas". Sundsvall piskat med 3-0 på hemmaplan. Vansinnigt.

Jobbet måste göras. Blir tufft som sjutton imorgon.
Örebro Miroslav kuba
2013-04-07 17:09
Mycket trögt Hammarby i första halvlek Men det är premiär dom lär komma igång .
Annons: