/fotboll/osk/forum/2099.aspx/fotboll/osk/forum/2099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro MrCrowly
2013-04-06 23:16
@Saywee:

å ändå tjafsar du mest av alla...

Örebro Bulten i Boo
2013-04-06 23:11
@Elliot2007(Bygg in hörnen på Behrn Arena!):
Ja, det är rätt otroligt egentligen. Här har det på den senaste tiden kommit så otroligt många positiva signaler om läget i truppen, om den professionalitet som präglar ledarstaben, ja överhuvud taget den optimism och framtidstro som omger laget och klubben. En härlig våg som vi skulle kunna surfa på, och så kommer då detta ältande om "otrivsel" och "ledningen".... Inte ett enda konkret exempel med nån sorts förankring i verkligheten, utan bara en massa antydningar staplade på hög vilka enbart fungerar som humörsänken för omgivningen...
AIK Saywee
2013-04-06 22:37
GN, detta känner jag till ...
Örebro Gooey Nutballpuff
2013-04-06 22:35
@Saywee:

Man måste inte vara inloggad för att gilla...
AIK Saywee
2013-04-06 22:33
Elliot, hehe, jag har oxå tummat upp dig snabbt, trots att bara 8 är inloggade, ibland hakar det liksom upp sig ....
AIK Saywee
2013-04-06 22:29
Denna oxå ...

"... men jag vill inte tjöta gammalt elände, utan mer försöka se framtiden an och optimistiskt tro att vi krossar allt motstånd som ställer sig i vägen för vår framgång."
AIK Saywee
2013-04-06 22:27
En till från kvällens inlägg ...

"jag är tokladdat febrig, kanske överladdad och bara förväntar mig en mycket enkel vinst och har tippat 2-0, men det kan bli mer för våra giganter, Värnamo är nog chanslösa ..."
AIK Saywee
2013-04-06 22:25
Elliot, jag repeterar ...

"Jag är inte på tjafshumör med någon petimeter,
jag laddar för SE premiär för ÖSK!"
Örebro Elliot2007(Bygg in hörnen på Behrn Arena!)
2013-04-06 22:08
Sluta nu Saywee!!!! Du får ju alla här att bli deprimerade! Sluta med dina jävla domedagsprofetior! Ja, jag vet att man kan scrolla men det vore lättare om du inte skrev så jävla mycket. För allas trivsel, sluta nu! Du kan väl älta ditt skit i pm med dom som orkar med dig!
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2013-04-06 21:53
Vi kan vända på den lilla "debatten" och önska att ledningen jobbar för otrivsel i ÖSK, vilken kanske innebär en snabbare omsättning av lirare och snabbare avgångar för tränare, publiktapp etc.

Trivsel saknar kanske betydelse, det är ju pengar det handlar om !
Örebro Gooey Nutballpuff
2013-04-06 21:49
@Saywee:

Ok
Örebro Bulten i Boo
2013-04-06 21:42
Ja, "ledningen" borde ju verkligen se till att vi alla trivs, jäddra ledning....
AIK Saywee
2013-04-06 21:31
Varför tar du enbart Grahn som ett exempel av flera som inte trivdes/trivs ?

Jag är inte på tjafshumör med någon petimeter,
jag laddar för SE premiär för ÖSK!

Bryr sig inte ledningen om trivsel, kan vi alla glömma SM-guld.

Så är det bara !!!
Örebro Leper
2013-04-06 21:30
Kommande säsong känns oerhört viktig. Vi bara måste gå upp direkt!
Går vi inte upp direkt är jag rädd för att det kan dröjja väldigt länge innan vi spelar i Allsvenskan igen.
I år har vi en bra organisation och trupp, men om vi inte går upp tror jag vi tappar väldigt mycket, framförallt i ekonomisk kraft.

Vad händer om vi inte går upp och hockeyn klarar sig kvar i Elitserien?
Örebro Bulten i Boo
2013-04-06 21:22
@Saywee:
Var det "ledningens" fel att Grahn inte "trivdes" tror du? Jäddra "ledning" att de inte kunde ha gullat lite mer med Grahn? Om de bara hade matat honom med mer lax så hade ju allt varit bra...
AIK Saywee
2013-04-06 21:22
Envisa Tränares Ansvarslöshet kanske ?
Örebro Gooey Nutballpuff
2013-04-06 21:14
@Saywee:

Ok? Kan du uppdatera mig om vad det innebär?
AIK Saywee
2013-04-06 21:13
Några av de som inte trivdes i klubben har redan lämnat och några återstår.

Trivsel trodde jag var en ledningsfråga, men kan ha fel ...
Örebro Bulten i Boo
2013-04-06 20:59
@Saywee:
Saywee// Med dessa rader håller du GGG:s fana högt.... Vilka är det som inte trivs och på vilket sätt hänger denna påstådda "otrivsel" samman med "vår ledning och deras sätt att kommunicera eller jobba"?
AIK Saywee
2013-04-06 20:38
GGG-gruppen jobbade mot ETA ...
Örebro Gooey Nutballpuff
2013-04-06 20:28
@Bulten i Boo:

Tyvärr kan man känna igen sig i en del av kritiken i detta som samma mot Sixten tidigare. Framför allt den kommunikativa biten och oförmågan att vidareutveckla, förfina.

Örebro Gooey Nutballpuff
2013-04-06 20:23
@Bulten i Boo:

Oj! Kan inte vi skapa en GGG-grupp också! Jag skulle bli medlem #1 ;)
Örebro Bulten i Boo
2013-04-06 20:23
Det blåser kring Magnus Pehrsson i Djurgården, minst sagt. Kenny Fredlunds kritik i hans öppna brev får GGG:s (Gnälliga Gubb-Gängets) kritik på detta forum mot Sixten då när det begav sig att framstå som i det närmaste en västanvind...
Örebro Matta
2013-04-06 19:30
Så här får det gärna sluta.
Örebro Matta
2013-04-06 19:28
BoP/Ser gärna Yasin till höger, men tror PeO ändå väljer Astvald.

Saywee// Japp, 2-0 blir det. Hasani och Holmberg.
Örebro Bastard on Parade
2013-04-06 19:12
Matta//

Jag tror att Yasin kan starta. Han var piggare än både Astvald och Holmberg senast. Sett till de senaste matcherna tycker jag att Holmberg nog har visat svagast form. Annars tror jag på samma startelva, förutsatt att alla är fit for fight utom William.
AIK Saywee
2013-04-06 19:06
Matta, jag är tokladdat febrig, kanske överladdad och bara förväntar mig en mycket enkel vinst och har tippat 2-0, men det kan bli mer för våra giganter, Värnamo är nog chanslösa ...

... samtidigt som jag vet att bolldjävulen är rund och kan studsa hit eller dit och att domare kan döma som domare brukar döma.

Din startelva ser väl OK ut om inga sjuknar innan måndagen eller får andra förhinder eller om tränarna sett något annat som kan överraska.

Heja SPORT !!!
Örebro Matta
2013-04-06 18:45
Nu börjar jag få lite fotbollsfeber. Härligt att Superettan snart sparkar igång för ÖSK:s del:

Premiärlaget känns rätt givet. Är det någon som inte tror att det blir följande spelare som startar?

Jansson
Haginge, Berisha, Wikström, Wowoah
Astvald, Nilsson, Said, Holmberg
Hasani, Kamara
AIK Saywee
2013-04-06 18:33
@munken:

Har du inte läst i media och på detta forum, där många kommer med information från osäkra och säkra källor?

Några finns med i tidigare skrivna mediatexter (citerade?) och några vet jag inte om jag vågar antyda, för det handlar om förtroende.

Men ledningen måste bli lyhörd och inte klaga på energiläckage och annan skit.

Trivsel är en mycket viktig framgångsfaktor, utöver pengar, pengar och pengar !

Jag vill ha ett SM-guld för ÖSK, det är därför jag ständigt tjatar om sådant som inte fungerar perfekt!
AIK Saywee
2013-04-06 18:27
Valderinho, 18:07,

instämmer i att det var kul att degen torskade,
i sin hemmapremiär borta :)

Vem/vilka sprider domedagsprofetior (vad är det?), som du tycker skall läggas ned, detta förstår jag inte, men jag är själv mycket glad om vi hamnar topp fem, med jag vill var ödmjuk, som det heter :)

Vad jag hoppas på är ju självklart serieseger, men jag börjar inbilla mig att det inte är så enkelt, att bara ställa ut skorna och applådera.
Annons: