/fotboll/osk/forum/1911.aspx/fotboll/osk/forum/1911.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK Fans
2013-08-02 19:36
Näää var är Nordin! ?
Örebro ÖSK-Boldt
2013-08-02 19:36
Ibland blir man bara irriterad...
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK Fans
2013-08-02 19:32
Ibland blir man bara irriterad på Hagge
Örebro ÖSK-Boldt
2013-08-02 19:30
Fan. Efter backen Hagge. Snyggt.
Örebro Karlstruum
2013-08-02 19:29
Tycker ändå Nilsson har börjat bra. Hoppas han fortsätter på den positiva inledningen och inte faller ur matchen nu.
Örebro ÖSK-Boldt
2013-08-02 19:29
Bra klacken!!
Örebro ÖSK Fans
2013-08-02 19:28
Utan moe på mitten vinner vi inte många matcher
Örebro ÖSK-Boldt
2013-08-02 19:28
Bättre där Hagge. Håll bollen på backen.
Örebro ÖSK Fans
2013-08-02 19:27
Börjar lika bedrövligt som förra matchen. .
Örebro ÖSK-Boldt
2013-08-02 19:26
Varför kan inte Haginge slå vanliga inlägg?
AIK Saywee
2013-08-02 19:18
Matchen avgörs i boxarna, inte på mitten ... ... för där sker ju bara avsparkar ;)
Örebro bison
2013-08-02 19:12
Nilsson på mitten nu är det upp till bevis!
Örebro Karlstruum
2013-08-02 19:05
Haha, P-O är underbar. Finns det någon journalist som kommer innanpå honom? Slingrar sig på allt och får alltid sagt det han vill ha sagt. Måste vara ett hopplöst jobb att intervjua honom.

Men bara gött mot Kristiansson. Han är ju bajare och kommenterar dom ofta, och man hör verkligen hur mycket Bajare han är, så jävla tråkigt att höra när man sitter där som objektiv åskådare. Eller ja objektiv och objektiv, vill ju alltid att Bajen ska förlora förstås.
AIK Saywee
2013-08-02 18:57
De flesta på campen tror på tre plusmål för ÖSK och det gör jag oxå, fast jag tippar envist 2-0 till SPORT :)
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-08-02 18:53
Mitt minne av hemmamatchen mot Värnamo var att de var ett spelande lag som inte la sig på försvar. Det ska bli mycket intressant att se vem som vinner spelet på mittfältet.
AIK Saywee
2013-08-02 18:41
Nu är det snart match, inte läge för mobbtendemser !!!
Örebro Karlstruum
2013-08-02 18:39
Börjar bli nervös, till och med avrått mina polare att tippa på ÖSK fastän de tänkte ha med dom som en bank. Ingen bra känsla för matchen, men jag gillar elvan som vi ställer upp med.
Örebro ÖSK Fans
2013-08-02 18:39
Pemo

Kunde jag trycka 100 tummar hade jag gjort det..
AIK Saywee
2013-08-02 18:35
Om dagens trupp är rätt uttagen och coachas perfekt, tror jag att vi kommer att vinna stort :) Allt annat är ett fiasko !
AIK Saywee
2013-08-02 18:33
Alla verkar längta efter klubbens första guld :) ... på lite olika sätt ...
Örebro pemo
2013-08-02 18:27
ÖSK-Karl // varför skriver du här? Håll dig till de där anabola i frysdisken. Du har väl aldrig skrivit något gott om ÖSK på den här sidan?
Är det inte fel på styrelse och finansiärer, så klagar du på underlag och tränare, frysboxar och talanger. Dessutom försöker du med någon personlig(?) vendetta mot någon som du påstår byter nick hela tiden..

Kan du inte försöka överraska och komma med några glada tillrop eget dagens seger? Eller åtminstone hänvisa till n å g o t som är bra med ÖSK.

Och så säger de att jag gnäller. ;)
AIK Saywee
2013-08-02 18:24
Mina matchnerver är toklugna, det fantastiska tränarteam vi har, tar ut de bästa för dagen :) Trots det, blev det nyligen en dubbel ...
AIK Saywee
2013-08-02 18:20
ÖSK-Karl, även jag har haft lite funderingar kring att man byter underlag under säsong, det finns ju trots allt en risk när man ändrar på underlaget, även om det tidigare varit dåligt så blir det ju ÖSK som skall "bli ett" med det nya gräset på vår hemmaborg och sådant verkar ju ibland ta lite tid ...
AIK Saywee
2013-08-02 18:20
ÖSK-Karl, även jag har haft lite funderingar kring att man byter underlag under säsong, det finns ju trots allt en risk när man ändrar på underlaget, även om det tidigare varit dåligt så blir det ju ÖSK som skall "bli ett" med det nya gräset på vår hemmaborg och sådant verkar ju ibland ta lite tid ...
AIK Saywee
2013-08-02 18:14
ÖSK-Fans din startelva räknar jag inte med ... ... mot Värnamo
Örebro ÖSK Fans
2013-08-02 18:09
----------sandqvist-------

----TexasJ--Erkan--Sigurdsson--Tauer--

----Paulinho--Grahn--Dule----Bassombeng

------Igor Sypnifski--Demba N------

Vilken tränare skulle klara detta lag??? Förmodligen Axen ;)
Örebro "ÖSK-Karl (SÅ ONÖDIGT)
2013-08-02 18:08
Mina tankar inför hösten//

Tycker (som vanligt ;)) att ÖSK ihop med Örebroporten klantat till det, ok, förra gången med en blixtsnabb hallmatta gick det bra. Men då bytte man "gräset" efter säsongen. Nu mitt i har det tydligen lagts ett "gräs" som alla lag kan känna igen och lira på. Varför inte vänta tills serie och eventuellt kval är över.

Måtte jag ha fel, men på mig verkar det som att övertaget på BA till större del har berott på underlaget mot hemmaplan., ej publiken.

Sedan detta som någon kallar för käppakrrigare (pemo) som aldrig trodde att Örebro skulle nå ES (SHS) nu är vi där och (tyvärr) tror jag träningsmatchen mot AIK 7/8 tar bort minst 1.000 åskådare förr ÖSK. Nu gäller det för ÖSK att vara ödmjuka. Något de inte behövt stava till på över 30 å.

Sammanfattningsvis är jag rädd för att ÖSK missar AS p.g.a ny matta och dålig ekonomi (nyförvärv), samtidigt som de styrande inte fattat eller vill fatta "hotet" från ishockeyn. Måtte jag få fel, men tyvärr brukar jag få rätt.
AIK Saywee
2013-08-02 18:01
Tjerna, Abgar, Berra, Kuba vilka svartvita giganter !
AIK Saywee
2013-08-02 17:59
Vi klarar oss så bra med de duktiga spelare vi har, som enkelt klarade av vårterminen med bravur, t.o.m. när spelet var dåligt, gick det ganska bra :) Heja SPORT !!!
Örebro Conjuration
2013-08-02 17:37
0% risk att Tjerna kommer hit. Han har redan fått anställning av AIK på kontoret. Snart match! :D
Annons: