/fotboll/osk/forum/1845.aspx/fotboll/osk/forum/1845.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2013-08-25 08:54
Sogen, håller med dig i inlägget till göteborgsdegen och tror dessutom att Matta hade lite yrsel i natt ...
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Sogen
2013-08-25 08:48
gbg deg Det är ju 2 lag som går upp. Giffarna kan vinna serien det gör mig inget. Vinner vi idag går vi dragit ifrån 4an med 3p istället för 2p vid oavgjort för er. Vid vinst för oss idag är vi alltså 9p ner till att missa kvalplatsen.
Örebro Sogen
2013-08-25 08:45
Matta// Varför skriver du det inlägget till mig??? Jag håller med dig till 100%. Jag tycker att JSödra borta är ett bevis på att tränaren inte alltid vet bäst.
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-08-25 08:17
Ser fram emot att få se Nkili som mittback igen. När han spelade i den positionen i våras då Berisha var skadad, gjorde han det på ett utmärkt sätt. Det ska också bli spännande att få se Saeid och Nordin tillsammans på innermittfältet. Hoppas också William Kvist kommer in i andra halvlek. När jag skrivit ovanstående märker jag att Empes 03:22 skrivit ett nästan identiskt inlägg. Vi är tydligen fler som tänker på samma sätt. :-)
Degerfors gbgdeg
2013-08-25 07:30
Hej Miroslav Kuba hade jag varit öskare så hade ju oavgjort varit det bästa men nu är ju jag i inte det så vet ju inte hur hjärnan fungera på er närkingar:)
Ps Lycka till mot Varberg må bästa lag vinna
Örebro Empes
2013-08-25 03:22
Ser fram emot att se Nikili som mittback. Och än mer att (förhoppningsvis) få se Gerzic och Saeid bilda innermittfält. Tror de 2 kan åstadkomma väldigt mycket vackert tillsammans. Och nu kanske det även är dags för Kvist att få sina första intressanta minuter. Varberg borta är ingen lätt match, de har flera duktiga spelare, bland annat Närke-bördige Pierre Tillman. Men jag tror Sport fixar det, knappt men säkert.
Örebro Miroslav kuba
2013-08-25 02:04
Degerfors-Sundsvall 1-2 är enligt mig ett bra resultat för oss om vi gör jobbet i morgon mot Varberg !!!!! Kämpa ÖSK för AS 2014 !!!
Örebro Pete Zahut
2013-08-25 01:55
@Matta:

Jag håller med
Örebro Tintin i Tibet
2013-08-25 00:24
Den här användaren, PPM12 och hans/hennes inlägg borde väl rimligtvis falla inom reklam- och spamregelområdet på forumet? Denne skrev sitt förra inlägg så långt tillbaka sedan som vid kl 14.50 och nu kom det ett nytt för en stund sedan. Admin har haft lång tid på sig att spärra, men så har inte skett..
Hammarby PPM12
2013-08-24 23:57
Testa managerspelet PowerPlay Manager! Du kan styra ditt egna hockey, fotboll och/eller handbollslag! Spela matcher mot managers från 100 olika länder och ta ditt lag till toppen.
Degerfors gbgdeg
2013-08-24 22:49
BB .lever på en skör tråd,men vet ju att ni har några tunga pjäser som kan retas ,och då lever man farligt risken är att man åker ut med huvet före om man hetsar upp sig för mycket ,som förr i tiden :)).
Surt med förlust idag ,svårt och släppa det ,men vi kanske kan trösta varann imorgon bröder ?
Örebro Matta
2013-08-24 22:00
Sogen//
Har stort förstroende för Peo. Däremot håller jag (förstås) inte med om varanda enskild laguttagning. Gör du? Är inte det varje supporters previligium? Att ha rätt till en egen åsikt om det som händer på planen? För mig är det en stor del av glädjen med att vara supporter - att diskutera och bryta åsikter mot varandra.

I övrigt skulle vi kunna lägga ner ett forum som detta om varje personlig åsikt skulle bemötas med "tränaren vet bäst".
Benny Böckling
2013-08-24 21:20
@gbgdeg:
Det var värst va snäll du blivit...
Degerfors gbgdeg
2013-08-24 21:12
Skitdag....men förlorar fff nu bra för er och ossoch vi tar Varberg medans ni torskar där och sen har vi dom givna poängen 1/9 mot laget som har hamnat i en svacka :)redan kassaskåpsäkra , då helt plötslig är vi med igen o slåss om en direktplats ,håller med saywee att fff inte håller samma klass som våra lag:)

Vi ger aldrig upp
Örebro Aspen (hoppas ÖSK går upp i AS)
2013-08-24 20:50
@Matta:

Fundera på om det inte är bättre att ÖSK ställer upp med starkast möjliga lag. Saknar du förtroende för Peo som tar ut laget?
Örebro Matta
2013-08-24 20:00
Låter kanske lite elakt, men gläder mig åt att Wiktorsson och Nilsson är avstängda. Det innebär att andra spelare får chansen på dessa positioner.

Hoppas på Nkili som mittback och att Gerzic får Said bredvid sig på det centrala mittfältet.
AIK Saywee
2013-08-24 17:52
Sådärja, GAIS och Degerfors blev poänglösa, nu rycker Sundsvall och ÖSK. FFF håller nog inte i höst, men kanske fixar ett kval. Heja SPORT !!!
Örebro Stravinski
2013-08-24 17:48
Sitter och tittar på Degerfors mot Sundsvall. 1-2. Hoppas på ett X. Undrar om Anttonen inte har talat om för Werner att han är ganska bra på inkast. Inte ens då DIF får inkast, efter 88 min, vid offensiv hörnflagga får han kasta in bollen.
AIK Saywee
2013-08-24 16:15
Vi imponerar alltid, oavsett formsvackor eller ej :)
Degerfors gbgdeg
2013-08-24 15:20
Ni har imponerat på mej hittills men undra om formsvackan är hos er på besök,kan väl hoppas den blir Liiite lång iallafall ,tror vi behöver det till derbyt:)
Örebro Pete Zahut
2013-08-24 15:10
Hur funkar det om man åker ut (utvisas) direkt, som t ex målchansutvisning för Wiktorsson eller annan orsak, med de ev gula kort spelaren samlat på sig innan? Nollställs det om t ex Wiktorsson hade ett innan? Någon som vet?
Hammarby PPM12
2013-08-24 14:50
Testa managerspelet PowerPlay Manager! Du kan styra ditt egna hockey, fotboll och/eller handbollslag! Spela matcher mot managers från 100 olika länder och ta ditt lag till toppen.
AIK Saywee
2013-08-24 14:08
I morgon eftermiddag får vi se upp med polisen :)
AIK Saywee
2013-08-24 14:02
Se upp, detta blir elakt, skrålla om du är en känslig läsare ... Undrar om våra kärringar, slår KIF's damer i "dagsläget" ? Om någon lirare läser här, så är det ju bara tändvätska !
AIK Saywee
2013-08-24 13:58
BB, 0-0 och många avstängda !
AIK Saywee
2013-08-24 13:57
Brus-Nilsson, eftersom det står superettan, så har damerna flyttats över, eller kvoterats in i denna serie. Undrar när det blir stadsderby?
Benny Böckling
2013-08-24 13:55
Jag funderar på vad man ska hoppas på i mötet mellan Degen-Giffarna, känns som om man kan vinkla på det i ÖSK's fördel oavsett vad resultatet blir. Degen vinst hoppas jag dock minst på eftersom det känns bättre om Giffarna vinner då förhoppningsvis Giffarna tillsammans med ÖSK kan rycka lite. X funkar alltid!
Örebro Brus-Nilsson (Svag signal)
2013-08-24 13:08
Dagens bomb: Assyriska FF har åkt ur Superettan och spelar numera i damallsvenskan! Edit// ...eller är det så att KIF Örebro har avancerat till Superettan?
AIK Saywee
2013-08-24 12:05
Apropå Varberg ... Kommer det ned några kubaner och svartvita fans? Det blir perfekt fotbollsväder vid Västkustens pärla och Västerhavet har en badtemperatur kring 20 plusgrader Celsius. Alla till Vallen :)
Örebro Jekl
2013-08-24 12:01
Vet inte om det avhandlats tidigare men vad var det för taktik ösk hade i andra halvlek mot rynninge på vänsterkanten? Man byter ut Kvist och sätter in Hasani sista 20, och Wiktorsson blir ännu mer ensam än vad han redan var. Han var ju tvungen att hålla koll på hela den kanten, samt slå hörnorna. Är det verkligen han som ska vara ansvarig för alla inlägg in mot straffområdet? På den andra kanten vet jag inte vad Björnkvist (som var bra i första halvlek) och Gustavsson höll på med, men inte kom dom till inläggslägen iaf.
Annons: