/fotboll/osk/forum/1708.aspx/fotboll/osk/forum/1708.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
trilla Tore
2013-11-09 18:19
@John CapsLock:

vilka spjuvrar ni är!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG 2015)
2013-11-09 18:19
Tror inte värvningen av Pode kommer avgöra vårt öde i allsvenskan 2014.

Antagen kommer Pode få sparsamt med speltid om alla anfallare håller sig hela och friska.

Pode är nog värvad som en backup.

Fler anfallare kommer antagligen lämna och fler kommer in.
Örebro John CapsLock
2013-11-09 18:15
@Gentile:

hahaha
trilla Tore
2013-11-09 17:56
det klippet alltså
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-11-09 17:56
Brus-Nilsson (Svag signal) (Örebro) 2013-11-09 17:46 Det var värst vad ni tar i! I fjol gnälldes det om att Anttonen försvann.Vad hände? Jo, vi fick Superettans tightaste försvar med 21 insläppta mål på 30 matcher. Pode har kvalitéer, men han kom mitt i säsongen och fick inte försäsongen på sig att komma in i vårt spelsystem. Jag ser honom som en perfekt ersättare för Hasani i händelse av skada eller avstängning. När det gick lite trögt för Kalle så var han inte värd vatten här på forumet. Vad hände sen? Jo , han gjorde en kanonavslutning på säsongen. Gnäll , gnäll, gnäll. Låt föreningen sköta rekryteringen så blir vi att räkna med i Allsvenskan. PEO, Axel och Alec har mitt största förtroende. // Så lätt går det inte att argumentera! Självklart är det upp till tränarna och sportchefen att sköta rekryteringarna. Men om vi supportrar inte kan ha en uppfattning och ska hålla tyst, då år klubben illa ute. Man bygger upp intresse och engagemang bland supportrar, publik och partners/sponsorer med intressanta nyförvärv. Jag tillhör inte de som kritiserat klubben för spelare man avvecklat. Tvärtom har jag givit uppskattning för det arbete man gjort. Daremot menar jag att det krævs andra nyførværv før att nå toppen i Sverige och Norden.
Postat via SvenskaFans-appen
trilla Tore
2013-11-09 17:53
@John CapsLock:
Är Saywee han med solbrillor, keps o ruggigt långt hår och skägg ca 4.30 in i klippet?
trilla Tore
2013-11-09 17:47
@rirobban:
Vad är det för konstig klausul? Vad står det i det kontraktet?
Örebro Brus-Nilsson (Svag signal)
2013-11-09 17:46
Det var värst vad ni tar i! I fjol gnälldes det om att Anttonen försvann.Vad hände? Jo, vi fick Superettans tightaste försvar med 21 insläppta mål på 30 matcher. Pode har kvalitéer, men han kom mitt i säsongen och fick inte försäsongen på sig att komma in i vårt spelsystem. Jag ser honom som en perfekt ersättare för Hasani i händelse av skada eller avstängning. När det gick lite trögt för Kalle så var han inte värd vatten här på forumet. Vad hände sen? Jo , han gjorde en kanonavslutning på säsongen. Gnäll , gnäll, gnäll. Låt föreningen sköta rekryteringen så blir vi att räkna med i Allsvenskan. PEO, Axel och Alec har mitt största förtroende.
Örebro either/or
2013-11-09 17:40
Gissar du eller har du någon kännedom om hur det ligger till i det här fallet? Det känns som en så osedvanligt korkad klausul i ett kontrakt med en spelare som aldrig har platsat i ett allsvenskt lag...

@rirobban:

Örebro rirobban
2013-11-09 17:36
Pode gjorde en bra match och det var Ängelholm borta. Kanske passar han mot spelande lag, vilket således gör att han passar bättre i Allsvenskan. Men han måste våga börja offra sig mera i huvudspelet (kolla på Hasani)!
Örebro either/or
2013-11-09 17:36
Smärre chock att Pode får stanna... Förstår inte hur de tänker där alls. Man blir ju väldigt fundersam på och lite orolig för vad de har för planer för fowardsbesättningen 2014...
Örebro rirobban
2013-11-09 17:34
Som sagt, klubben kunde ej stoppa den här affären! Man var så desperata i somras när man letade anfallare att man gick med på en klausul som automatiskt förlängde kontraktet om klubben gick upp! Det är samma sorts idiotiska kontraktskrivning som när man värvade Astrit i endast ett halvår. Men som 4:e-alternativ håller han kanske!
Benny Böckling
2013-11-09 17:26
@trilla Tore:

Han har ju varit genomusel varenda gång han kommit in i matcherna och då pratar vi Superettan. Dessutom är han ju inte 19 precis så han lär väl bara bli sämre... Längesen jag var så förbannad.
Örebro Sogen
2013-11-09 17:25
Peo och övriga bestämmande organ ska fan gå ut och förklara denna värvning. han platsade ju inte i superettan.
trilla Tore
2013-11-09 17:21
Antagligen har PeO sett ngt hos Pode som de flesta av oss andra missat. En bra inhoppare som kanske kan komma in och ändra matchbilden när det behövs?
Örebro frrreddo
2013-11-09 17:21
Totalt obegripligt
Örebro rirobban
2013-11-09 17:20
Förmodligen hade Pode (smart som han var) förhandlat in i sitt kontrakt att det skulle förlängas 2 år ifall ÖSK nådde allsvenskan. Så klubben kunde ej stoppa den här affären.

Istället får vi hoppas att Pode gör allt för klubben och hälsa honom välkommen!
Örebro rirobban
2013-11-09 17:18
Vi får ge Pode chansen nu. Han är svartvit lirare! Han kanske gör 15 mål nästa säsong och tystar oss alla! Tror dock han kommer få finna sig i att vara reserv bakom Holmberg, Hasani och Crespo!
Örebro Lekiller
2013-11-09 17:18
Måste vara ett skämt? PODE får förlängt? Inget personligt åt Marcus, men måste väll finnas bättre spelare?? Skulle välja Samuelsson alla dar i veckan före Pode.
Örebro Sogen
2013-11-09 17:17
Pode vad är det för idioti! första april?
Benny Böckling
2013-11-09 17:17
Det kan ju inte vara möjligt... Hur tänker man?
Örebro K.Carlos
2013-11-09 17:15
Katastrof...
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-11-09 17:13
Ofattbart med rekryteringar av först Nilsson och sedan Pode. Vi bygger inte upp ett lag som kan nå toppen i Sverige och Norden på det sättet. Sänk ambitionen/målen eller värva nyckelspelare av hög klass!
Benny Böckling
2013-11-09 17:13
HUR I HELVETE KAN PODE FÅ FÖRLÄNGT?!?!?!?
Örebro rirobban
2013-11-09 17:03
Som jag trodde... Pode får stanna!!!
Örebro MaLa
2013-11-09 16:32
Tack för allt Sammy!!!!
trilla Tore
2013-11-09 15:59
Tror också att Samuel hade kunnat göra ett år till som inhoppare/hjälpgumma i alla möjliga positioner på planen. Hur som helst, utomordentligt tråkigt med så mycket skit som Sammy fått på det här forumet, fy f-n. Tack Sammy för några fina år. Måste erkänna att jag var lite orolig den första våren med dig som vänsterback, men det redde sig ju ut sig alldeles förträffligt med tiden. Nedtrappning i Forward eller kanske Karlslund nu?
Örebro Gentile
2013-11-09 15:59
@Restalundsvägen:

hehe,bara inte Nilsson ska slå dem istället,för då är det nog snö på bollen när den kommer ner!!
Örebro Restalundsvägen
2013-11-09 15:43
Skönt att Sammy inte får förlängt. Nu kanske vi slipper ballongbollar vid varje hörna.
Örebro Gentile
2013-11-09 14:48
hoppas man tar tillvara Samuels stora erfarenhet i klubben på ett vettigt sätt,borde kunna göra stor nytta i organisationen.
Annons: