/fotboll/osk/forum/1682.aspx/fotboll/osk/forum/1682.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Benny Böckling
2013-11-26 15:19
Jahaja... Människan är tydligen förtjust i Superettan.
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Öppna Plånboken Sköldmark)
2013-11-26 15:19
Saywee nu har du tre på raken igen. Snälla ta en paus ett tag.
AIK Saywee
2013-11-26 14:11
Elliot2007, varför bröt just du trenden ...)
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2013-11-26 14:09
Jag skall läsa forumreglerna återigen, och hoppas samtidigt, att flera gör detsamma ...
AIK Saywee
2013-11-26 14:07
Vilka av mina senaste inlägg störde mest? Attans vad Kalle rörde om i brädgården, bland präktiga besserwissrar, forumkungar och de som vill bara först med nyheter ...
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Öppna Plånboken Sköldmark)
2013-11-26 13:58
Värva Dardan Rexhepi
Örebro 36310099B
2013-11-26 13:08
Saywee: jag gillar dina inlägg... Men 7 på raken kanske är lite väl många. Står det inte i forumreglerna att man ska försöka att undvika flera inlägg på raken? ÖSK-Karl: jag gillar dina inlägg också, men inläggen som riktas till brädan/ÖSK-hjärtat är farligt nära personliga påhopp. Varva ner en sväng. F.ö. Så gillar jag att det hettar till ibland, men det ska vara inom rimliga gränser. Jag uppmanar alla härmed att tänka en extra gång innan man postar ett inlägg här på forumet. Att skriva saker i affekt och när man är upprörd blir oftast inte så bra. Heja Svartvitt!
Örebro Elliot2007(Bygg in hörnen på Behrn Arena!)
2013-11-26 13:02
Det verkar som du lyckats nu Saywee!! Ditt evinnerliga tjatande har fått alla andra att sluta skriva så nu kan du få se ditt namn på samtliga inlägg i framtiden! Och så din polare ÖSK-Karl förstås som kommer in och spyr galla ibland!
AIK Saywee
2013-11-26 10:55
Silence Is Golden The TREMELOES
AIK Saywee
2013-11-26 00:37
PM (Parus Major)
AIK Saywee
2013-11-26 00:21
10.000 kronor är säker välbehövliga, om klubben behöver betala pyroböter, men supportrarna ger så mycket mer till vårt ÖSK ...
AIK Saywee
2013-11-26 00:18
Brus-Nilsson, enligt din kalkyl, kanske sedan mitten av 1960-talet, hemma och borta, har jag kanske pytsat in 200.000 i min Sportklubb? Attans alltså, men det har oftast varit roligt :)
AIK Saywee
2013-11-26 00:10
Brus-Nilsson, "betalningsansvar" sicket jidder eller feltolkning ... ... jag betalar för det jag hoppas få uppleva :)
AIK Saywee
2013-11-26 00:03
Brus-Nilsson, har av någon anledning aldrig trott att jag är ensam om att lägga pengar på ÖSK och Kubanerna ... ... men vet att jag ALDRIG har åsamkat klubben jag gillar, några kostnader, som flera andra fegar ur på !!!!!!
AIK Saywee
2013-11-25 23:59
Om jag förstått ÖSK-hjärtat rätt ... så vill jag vara först med att välkomna Nordin och DG till ÖSK, för det är väl det han skriver ... ... dvs att det redan är klart, innan klubben, innan media, innan officiella, innan Nordin och DG, vet något ... ... jag älskar Silly Season :)
Örebro Brus-Nilsson (Svag signal)
2013-11-25 23:54
@Saywee:
Nu fattar jag nog inte...betalningsansvar... Tror du att du är ensam om att lägga pengar på ÖSK? Om jag skulle avsluta min sejour här genom att meddela följande: Jag kom till Örebro 1974, började gå regelbundet på ÖSK:s hemmamatcher en bit in på 80-talet när barnen blivit så stora att min fru inte kände det som en belastning att jag och sonen gick på fotboll. Låt oss säga att jag bevistat 450 matcher, lågt räknat, (träningsmatcher också),köpt fika för 50 kr/match, lågt räknat, lagt pengar i hinkar under de svåra åren när funktionärer gick och tiggde, (kom de pengarna verkligen till rätt ställe),lagt ett större belopp i den s.k "livlinan" som hade en egen hemsida här på nätet. Snabbt räknat har jag lagt minst 100 000 kr på att ha roligt. Tror inte att jag ändå tillhör de högst betalade genom åren, men jag om någon känner betalningsansvar med min måttliga arbetarlön. Var och en bidrar med det han kan. Nu kommer jag att avsluta debatten och vara läsande forumgäst i fortsättningen, hoppas det kan bli en supporterdebatt och inte detta evinnerliga tjafs i fortsättningen. OVER AND OUT . Ha de bra alla....
AIK Saywee
2013-11-25 23:49
minatankar, tackar för lite ärlighet :) Vet du något om, som du vågar skriva om, huruvida han stannar någonstans ?
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-11-25 23:47
Saywee (Örebro) 2013-11-25 23:40 minatankar, vilken slump att han ringde dig strax efter att ÖSK-hjärtat skrivit på forumet "Nordin stannar" ... ... sitter Nordin under natten i USA och läser på vårt forum? Heder, han vill hem, till släkt och vänner ... // Ja, det var en slump. Å andra sidan har vi ofta haft kontakt i 15 års tid och jag hade sökt honom tidigare.
AIK Saywee
2013-11-25 23:42
Nu är det många som gömmer sig, letar efter knepiga argument, och vädjar till admin. Mina trogna ÖSK-vänner genom alla år, vi tar resten offside :)
AIK Saywee
2013-11-25 23:40
minatankar, vilken slump att han ringde dig strax efter att ÖSK-hjärtat skrivit på forumet "Nordin stannar" ... ... sitter Nordin under natten i USA och läser på vårt forum? Heder, han vill hem, till släkt och vänner ...
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2013-11-25 23:34
Vad är det här? Nästan så att "heja D...n" skulle höja nivån.
AIK Saywee
2013-11-25 23:33
minatankar, tack för ditt förtydligande men har Nordin stannat? Det är ju det alla funderar över, eller ?
AIK Saywee
2013-11-25 23:31
Brus-Nilsson, kan du förtydliga lite för alla forumläsare? Jag har hejat på ÖSK sedan 1960-talet och önskar fortfarande ett guld för vårt kära ÖSK. Bidragit genom flera decennier med massor av slantar och tänker fortsätta med det, om det är OK, jag har rest land och rike runt och supportat ÖSK på det sätt jag anser att man supportar något man tycket om. Har liksom inte bränt några bengaler och fegat ur när det kommer till betalningsansvar ... ... vad är det för fel att jobba med ständig förbättring, för en Sportklubb man gillar ???
2013-11-25 23:29
@Saywee:

För nästan två veckor sedan skrevs det om att Nordin i princip var klar för ÖSK.
Eftersom han ringde mig samma kväll och då befann sig i USA kunde jag dementera att så inte var fallet. Det gagnar ingen spelare och inga klubbar att det står något som inte är sant.

Jag har inte sagt att Nordin inte har någon aning. Jag har bara dementerat ryktet om att det skulle vara klart med hans fortsatta spelande på annat sätt än att han tillhör IFK och har kontrakt där i två år ytterligare.

2013-11-25 23:26
Örebro Brus-Nilsson (Svag signal)
2013-11-25 23:20
@Saywee:

Sanningar eller inte, försök att fatta att du och Karl faktiskt gör föreningen en otjänst med att bete er som ni gör. Man kan undra på om ni passerat puberteten. Att stämningen blir som den är här är helt och hållet er bådas förtjänst. Karl skickade PM till mig en gång för nåt år sen om vad jag fick och inte fick skriva här på forumet. Jag tar gärna en banning, nu är måttet rågat för min del...tvi!
AIK Saywee
2013-11-25 23:15
ÖSK-hjärtat, Pkt 3 Hur kan du veta (!) detta? Är det en gissning? Nordin har ju ingen aning om något enligt minatankar .... sicken soppa, som vanligt, jag älskar sillatiden :) Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2013-11-25 23:11
Godzilla, är sanningarna obekväma ?
Örebro Godzilla Hårddisksson
2013-11-25 23:04
Kan inte "sponsorerna" ta sin pajkastning via pm istället?
Örebro ÖSK-hjärtat
2013-11-25 23:02
Vill klargöra att:
1-Jag är inte Brädan och har absolut ingen anknytning till honom på något sätt, har inte ens pratat med människan.
2-Jag bemöter inte barnsliga och oseriösa inlägg.
3- Som jag har sagt det flera gången innan, Båda Nordin och DG kommer att vara ÖSK spelare nästa säsong.
4- ytligare en spelare på ingång, klart förhoppningsvis nästa vecka, en spelar typ som vi saknat, allt enligt tränarnas önskemål.
Tro vad man vill! har sagt mitt för sista gången. Tackar för mig!
Annons: