/fotboll/osk/forum/167.aspx/fotboll/osk/forum/167.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sawadee
2017-05-15 21:35
@Benny Böckling:

Omoh till vänster?? Om han ska spela så är det självklart till höger enligt min mening. Bortkastat att placera honom på en vänsterkant som du gör.
Örebro Sunnanlid (2017)
2017-05-15 20:52
In med Bark på topp!
Örebro Benny Böckling
2017-05-15 20:46
Matcher mot Sundsvall brukar alltid inledas med en tidigt mål i arslet följt av ett oerhört krampaktigt spel. Måtte det inte bli så på onsdag.

Hoppas på..
Oscar
Lorentzs Almebäck Plessis Logi
Naah Rogic Gerzic Omoh
Besara Mbombo/Lundberg

Vill ju se ett 4-3-3 men känns meningslöst att hoppas på det.
Örebro Brunnsborrare Stig-Arne Tjäle
2017-05-15 20:27
Pulsen före Giffarna

I övrigt rapporterar NA att Ayaz ff har ont och det är tveksamt med spel på onsdag. Positivt är dock att inget verkar vara av
Örebro Restalundsv
2017-05-15 18:14
@Pedretti - Admin:

Inväntar spänt att få skåda den vackra skapelsen på riktigt
Örebro Pedretti - Admin
2017-05-15 17:44
Gnocchi Restalundsv vann affischen!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro öörebrooo
2017-05-15 16:24
Wärlegård, vad har hänt med Ivan?, länge sen man såg eller hörde något från honom.
Örebro Gnocchi
2017-05-15 15:51
Vem vann poster-tävlingen?
Örebro Lekiller
2017-05-15 13:11
[QUOTE=Brunnsborrare Stig-Arne Tjäle]Beror nog på vad du använder för läsare/app. Det är ju inskrivet som vanligt text. Kan finnas läsare/appar som uppfattar att det är en länk tack vare att det står http i texten. I Chrome kan du tex markera texten och sedan högerklicka och ta öppna. Men hur som helst skall man helst länktipset användas så det fungerar för alla med bara ett snabbt klick och utan att behöva markera texten och hålla på [/QUOTE] ok. Skumt ändå.
2017-05-15 10:33
@Lekiller:
Beror nog på vad du använder för läsare/app. Det är ju inskrivet som vanligt text. Kan finnas läsare/appar som uppfattar att det är en länk tack vare att det står http i texten. I Chrome kan du tex markera texten och sedan högerklicka och ta öppna. Men hur som helst skall man helst länktipset användas så det fungerar för alla med bara ett snabbt klick och utan att behöva markera texten och hålla på
AIK Saywee
2017-05-15 10:09
Nejmen sedärja, den där nästan osynliga dimmiga texten har jag nog sett någon gång tidigare. Tack Lekiller
Örebro Pedretti - Admin
2017-05-15 10:07
@Snö:
Det är jag, Snö! Ville du något speciellt? Isåfall är det bara du skickar ett PM eller skicka ett mail till Svartvitredaktion@outlook.com
Örebro Lekiller
2017-05-15 09:58
[QUOTE=Lekiller]Jätte enkelt i appen. Under ditt namn står det ju Länktips där klistrar du in det du vill länka bara. [/QUOTE] Kan dock klicka på ditt länktips så vet inte vad som strular för Brunnsborraren.
Örebro Lekiller
2017-05-15 09:56
[QUOTE=Saywee]Lite svårt eftersom jag f.n. skriver i appen. Där behöver man väl inte kopiera och klistra. Inte vet jag, men det var inte meningen att krångla. [/QUOTE] Jätte enkelt i appen. Under ditt namn står det ju Länktips där klistrar du in det du vill länka bara.
AIK Saywee
2017-05-15 09:04
Lite svårt eftersom jag f.n. skriver i appen. Där behöver man väl inte kopiera och klistra. Inte vet jag, men det var inte meningen att krångla.
2017-05-15 08:51
@Saywee:

Försök lägg länkar i länktipset så man slipper kopiera och klistra
AIK Saywee
2017-05-15 07:51
http://www.svenskafans.com/fotboll/den-nya-redaktionen-presenterar-sig-del-fyra--565075.aspx
Örebro Snö
2017-05-15 00:49
@PER OHLSJÖ vem är det?
Örebro Empes
2017-05-14 22:51
@Brandao:

Kan också tänka mig Ring som ett vänsterytter-alternativ, särskilt mot bättre lag. Tror han kan göra sig där. Och så blir hans defensiva misstag mindre kostsamma för oss. Mot sämre lag - om det nu finns några sådana - så vill jag hellre spela en Ayaz i toppform. Han har ju mycket i sig och såg ut att vara rejält på gång under försäsongen. Hoppas han hittar dit - snabbt!
Örebro Benny Böckling
2017-05-14 20:04
@Gubben i stubben:
Klart det ska vara rött kort på det. Dags att börja ladda för Giffarna nu som på nåt vänster blivit vårt boogeyteam på senare år. Finns bara 3 poäng. Startar inte Omoh kan Axén avgå på stört. Snubbel Sköld lär fortsätta på topp trots att han är så overkligt dåligt. En halvskadad Mbombo eller Lundberg borde gå före alla dagar i veckan men sannolikt är det inte så i vår tränares ögon. Tycker Sema borde bänkas också, usel igår. Hans signum ska vara att göra sin gubbe och vara kvick på kanten men är det någon som sett Sema lyckas ta sig förbi sin ytterback? Ge Naah chansen nån jävla gång.
Örebro Sunnanlid (2017)
2017-05-14 19:41
Hur illa är det med Mårtensson förresten?
Örebro Sunnanlid (2017)
2017-05-14 19:39
Bra resultat för oss idag. Synd att man ska behöva tänka så dock.
Örebro KalleTeodor - Admin
2017-05-14 19:36
Hopcutt borde fått gult. Brorzons röda är det mest solklara hittills i årets AS. Sjuk satsning.
Örebro Hertig_Karl
2017-05-14 19:15
Givet rött kort där. MFF ska ju ha minst tre röda denna match. Och sen har de mage att klaga på domaren. Sjukt däremot att Hoppcut fick rött nu.
Örebro Gubben i stubben
2017-05-14 19:04
@Sweet Leaf:

Jag tycker att utvisningen var löjlig. "Örfilen" var snarare en "klapp". Givetvis helt onödig, men knappast motiverat med mer än gult. Och om det ska vara rött ska Östersundsspelaren också ha det för den oerhört överdrivna "döende svan"-reaktionen på "örfilen". Vart är vi på väg?
Örebro Jonas r
2017-05-14 18:56
[QUOTE=Sweet Leaf]Safari får rött kort efter att ha örfilat en motståndare efter avblåsning. Av någon anledning blir han sedan vansinnig. Han ska ju snarare pusta ut att domaren såg det så han slipper 5-7 matchers avstängning. [/QUOTE] Någon som såg armbågen av Rosenberg mot Edwards på mittplan var ingen bollduell såg lurig ut
Örebro Sweet Leaf
2017-05-14 18:46
Safari får rött kort efter att ha örfilat en motståndare efter avblåsning. Av någon anledning blir han sedan vansinnig. Han ska ju snarare pusta ut att domaren såg det så han slipper 5-7 matchers avstängning.
Örebro Jonas r
2017-05-14 17:23
[QUOTE=Bengt-Erik Gårdefors mustasch]Min känsla: den äldsta spelaren på KFF:s bänk igår är född 1997. Jämför det med oss. Några unga truppspelare som aldrig får chansen, samt Ring född 1995. När levererar akademin? När går talanger från västra Örebro till ÖSK istället för att flytta till annan stad? Ifjol sades det att vi spelar ihop ett nytt lag till 2017. Kalmar och HBK kan åka ur, men ändå ha en långsiktig plan genom sina ungdomar. [/QUOTE] Min känsla: hellre kvar i Allsvenskan framför att satsa på unga å spela i S1. Håller med om att talangutvecklingen behöver bli bättre men jag vill inte att mitt lag ska bli som dem du nämnde eller brommapojkarna som pendlar mellan divisionerna just för att dem satsar på sina unga spelare.
halmstadi
2017-05-14 16:43
Stream
Örebro Tillbaka
2017-05-14 16:07
Helt sant. Inte bra. Dålig känsla. Tycks inte vara Axens starkaste sida. Å andra sidan. Vår akademiverksamhet var helt havererad och har börjat byggas upp igen. Det tar tid att leverera akademispelare. "Årets skörd" är den bästa hittills. Även detta kommer att ta ytterligare något eller några år innan det funkar som det ska. Bättre och bättre från en mycket låg (obefintlig) nivå.
Annons: