/fotboll/osk/forum/1637.aspx/fotboll/osk/forum/1637.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Kajanus
2013-12-26 17:38
När blir Nordin helt klar då? Det är väl bara en tidsfråga.
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2013-12-26 17:24
Är det någon som vet om man utvärderat BA's nya konstgräs, eller är det för tidigt att utvärdera eller är det locket på? Jag har sökt och försökt söka via nätet, men hittar inget ...
AIK Saywee
2013-12-26 17:21
Beträffande konkurrens Det är lurigt, en del pallar trycket och andra gör det inte. Efter ett halvår brukar man kunna ana det ena eller det andra.
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 17:18
Dasa

Japp...Men Batan är absolut bäst av dom 3...vet dock inte alls om ÖSK är intresserad av Batan..

Har för mig att en Allsvensk klubb var intresserad av han..
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-12-26 17:15
@DaSa:

Upplever att ÖSK håller på att bygga upp en trupp där i princip ingen spelare kan känna sig helt säker på en ordinarie plats. Viktigt att alla pallar för den konkurrensen, som i grunden är något positivt i elitsammanhang.

Örebro DaSa
2013-12-26 17:10
ösk fans/ Du nämnde ju två till själv för ngn dag sedan. Florén och Degerforsaren... Men jag hoppas på Batan som de flesta andra. Det enda frågetecknet för honom är hur han passar in i gruppen. Han har du varit assyriskas stjärna och blir nu en i mängden. Däremot så är ju risken att han skulle hamna på bänken lite då konkurrensen är liten på vänsterbacken så det borde inte bli ngt problem.
AIK Saywee
2013-12-26 17:06
Vad kommer ÖSK att spela med för slags fotboll under 2014, visst finns det lite olika varianter med olika storlek eller vikt som är godkända i svenskt elitseriespel ? Sedan undrar jag faktiskt lite över hur många konstgräsmatcher vi får borta, men det kanske är sådant som är lätt att hitta via nätet.
AIK Saywee
2013-12-26 17:02
Jag har vänner i Stocholms södra förorter, som oxå beskriver Batan spontant, just genom att ha en grym vänsterfot. Själv har jag svårt att beskriva honom, då jag inte kan komma på att jag sett honom live, fast det vetetusan, jag kan ha gjort det. Men, är det önskningar, spekulationer eller förväntningar. Det vet inte jag, för mina källor är nog inte helt säkra, men vad spelar det för roll? Numera tycker jag att sillatiiin är spännande :)
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 16:56
Ingrn som vill diskutera fotboll på detta forum?? Kanske ska skriva något annat få då verkar dom flesta skriva.
Örebro Gentile
2013-12-26 16:46
det jag sett av Batan så är han väldigt "vårdad" med boll ,bra i positionsspelet,slår säkra pass,bra inlägg,men det vete fan om han har någon" jättespeed " precis o inte heller är väl huvudspelet han starkaste kort,men som någon redan skrivet,skadefri är han en ytterback av mycket hög allsvensk klass...så hit med honom!!
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 15:41
Vilka mer vänsterbackar finns det i super1an som är intressanta? Om vi ska lista ut vem det är..
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 15:39
Ja och den vänstern är grym
2013-12-26 15:35
@ÖSK FANS:

Är han vänsterfotad?
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 15:24
John CapsLock

Jag har sett Assyriska väldigt mycket och dom andra lagen med för den delen..En skadefri Batan håller hög Allsvensk klass. .

Hans styrkor är snabbheten och inlägg. Han har grym fysik och orkar springa hur mycket som helst! Lägg där till en enorm vilja!

Mycket bra nyförvärv om han skulle komma till oss..

På Assyriskas forum tror dom han är på g till ÖSK.
Örebro John CapsLock
2013-12-26 15:07
@ÖSK FANS:
Läste för någon månad sedan att Hammarby visat intresse för Stefan Batan. (se länk. Obs från 8 november) Finns det någon substans att ÖSK tittar efter honom? Jag har ingen klar minnesbild över hans spel men vi snackar en bra ytterback som kan prestera på allsvensk nivå alltså? Ser på Wiki att Dif lånade ut honom till Assyriska redan 2008 och han varit kvar där sedan dess, om det stämmer vad som står där. Någon som sett honom spela i Assyriska med klar minnesbild får gärna beskriva honom och hans styrkor för mig (oss?) och varför han skulle vara en tillgång för ÖSK
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 15:02
Åker ALLTID till BF och köper virke.....
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 15:00
En Örebroare

Ne du har aldrigt nämnt Batan utan det är bara jag som hoppas på det ;) han är en klass för sig på den positionen i super1an och jag vet att PEO gillar hans sätt att spela ; )

Hoppas!
AIK Saywee
2013-12-26 13:56
Jag är en örebroare ... ... å de e så gôtt å va närkebo :)
2013-12-26 13:39
Namn: Asbjörn#10
Sänt: 2013-12-25 21:49 Ändrat: 2013-12-25 21:55:23
//

Intressant och kunnigt om hur man kan se på målvaktens agerande!

Örebro En örebroare
2013-12-26 13:30
Men herregud Aik-Saywee hur kan man tolka det som skryt?. Mer omtyckt ifall du varit tyst om AIK? Nej du tappade detta forumet av helt andra anledningar ÖSK-Saywee. Var har Hockey-Kalle tagit vägen? Inga fler angrepp från honom på brädan? Konstigt att man kan bli så arg på en kille så man angriper han så pass verbalt. Kanske Kalle blev sur för att dem är konkurrenter på byggmarknaden. :-) ÖSK Fans// Jag är inte den som har koll så pass men vad jag förstod så är det inte mycket till som ska stoppa en afärr att bli klar med superettan spelaren. Sen har jag aldrig nämnt Batan men vem vet. ;)
AIK Saywee
2013-12-26 12:03
Aha, på så sätt ?
Örebro Jonas r
2013-12-26 11:40
anledningen att jag tolkar inlägg olika är att du Saywee ofta gör detta till skillnad från Mina tankar.
AIK Saywee
2013-12-26 11:37
minatankar, alla tolkar inlägg precis som de vill och önskar, det har jag erfarit en längre tid, men du är ju relativt ny här. Det är bara att vänja sig ...
AIK Saywee
2013-12-26 11:35
Jonas r, det var precis detta jag menade. Hade jag själv skrivit att jag hade varit på fest, hade mina svartvita ovänner tramsat igång ordentligt. Det verkar bara vara lite skillnad på vem som skriver OT, men mig stör det inte speciellt mycket, för jag hade en underbar juldag med familjen :)
AIK triffids
2013-12-26 11:01
Stefan Batan och en riktigt bra central mittfältare så är mittenpositionen säkrad
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 10:27
En Örebroare

När tror du Ytterbacken blir klar? Snart rimligtvis om han var nära?
2013-12-26 10:03
Örebro Jonas r
2013-12-26 10:00
Saywee (Örebro) 2013-12-26 09:37 minatankar, men precis som du, har jag ganska svårt för blåvitt :) Sedan skriver jag ju ofta det jag spontant tycker och hoppas att de som inte vill läsa mina inlägg behärskar skrållningstekniken ;) Snacka om att kasta sten i glashus. Du om någon kommer med ovidkommande i lägg allt för ofta. ps Hur kan en fest vara skryt ??
2013-12-26 09:39
@Saywee:
Men snälla du. Jag drog igång en debatt med ett inlägg i går eftermiddag men kunde inte delta i den under kvällen då debatten eskalerade. Det var ENDA anledningen till att jag berättade att jag var på en fest och tyckte det var kul att det blev en debatt. Jag är på flera tillställningar, resor och möten varje vecka, inte skriver jag om det. Tar för givet att det gäller alla andra skribenter också. Men visst, jag kunde hoppat över att nämna det eftersom det inte tillför något. Det bara blev så i spontaniteten, trots att jag var nykter och körde bil.:-) Om du nu tror att det är skryt för mig att som en parentes skriva att jag är på en fest, har du verkligen låga tankar om mig. Nej, Saywee, jag tror som tidigare när jag upplever det du skriver som oerhört annorlunda, att du driver med mig/oss.
AIK Saywee
2013-12-26 09:37
minatankar, men precis som du, har jag ganska svårt för blåvitt :) Sedan skriver jag ju ofta det jag spontant tycker och hoppas att de som inte vill läsa mina inlägg behärskar skrållningstekniken ;)
Annons: