/fotboll/osk/forum/1636.aspx/fotboll/osk/forum/1636.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2013-12-27 00:03
När namnet sitter på avtalspapperen är allt klart och då finns det inget som behöver hemlighållas längre.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Öppna Plånboken Sköldmark)
2013-12-26 23:49
Jag tror inte att ett nyförvärv påverkas mycket utav läckor. Säg mig till exempel varför Stefan Batan helt plötsligt skulle skita i att komma hit om någon skrev att han var på gång?
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Öppna Plånboken Sköldmark)
2013-12-26 23:49
dubbel
Örebro En örebroare
2013-12-26 23:44
Jag har inte hört ett dugg om Nordin så jag är väldigt skeptisk men du får gärna va rätt Hjärtat.. :)
Örebro John CapsLock
2013-12-26 23:42
@minatankar (för sm-guld):
Fast alla rykten med viss substans bygger väl på läckor hos den ena eller andra parten eller dess förgreningar. Annars skulle vi ju aldrig ha några rykten värt namnet. Sedan lyckas ju en del transfers helt utan läckor också självklart ska jag kanske tillägga. Varför dessa parter läcker kan jag inte svara på. Det finns nog massa olika orsaker. Ibland kanske det är så simpelt som om Nordin säger till XXX att han vill hem till ÖSK som sedan XXX i förtroende delger YYY på en fest och YYY berättar det för ZZZ som skriver i detta forum.
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-12-26 23:28
@John CapsLock:
Det var inte meningen att man skulle känna sig obekväm. Men jag tycker det är stor skillnad på om man hört ett rykte och tror något eller om man till 95 % uppger sig veta något. Då är det inte personen i sig jag ifrågasätter i första hand utan mer varför organisationen inte kan hålla tätt. Därför är det angeläget att få veta vad man bygger sina uttalanden på. Rena fabuleranden är jag inte det minsta intresserad av.
Örebro John CapsLock
2013-12-26 23:15
Jag tycker iofs inte man ska fabulera i silly om olika tänkta nyförvärv enbart för att skapa uppseende. Men jag tycker heller inte man ska behöva skaffa sig advokat för ett silly-rykte man lägger ut här.

Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-26 23:09
minatankar (för sm-guld) (Örebro) Låt oss hoppas att det löser sig. Med Nordin och en bra vänster back kan vi komma hyfsad6 brs uppp i tabellen.
2013-12-26 23:00
@ÖSK-hjärtat:

Nej, det ska du inte om du fått höra det i förtroende. Menade snarare att du kunde berätta om det t ex var en sponsor eller någon i klubbens inre verksamhet.

Det är mycket besynnerligt tycker jag om det finns personer som har vetskap om vilka konkreta spelaraffärer som är på gång, förutom tränare, ledning, fotbollsutskott och styrelse. Och jag tror dessutom inte att alla i styrelsen känner till alla namn.

Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-26 22:52
Du vet mycket väl att jag inte kan svara på det. ska jag lämna namn här på forumet?
2013-12-26 22:49
@ÖSK-hjärtat:

Av vem?
Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-26 22:48
minatankar (för sm-guld) (Örebro) det är vad jag hört.
2013-12-26 22:37
@ÖSK-hjärtat:

Och vad bygger du de 95 procenten på?
Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-26 22:32
minatankar (för sm-guld) (Örebro) Ber om ursäkt för slarvig inlägg. Men säger så här: 5% tror men 95 % säkert.
Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-26 22:29
och en vänsterback på ingång, ingen aning vem den är, men hoppas på Batan. Vore en riktig vass värvning.
2013-12-26 22:27
@ÖSK-hjärtat:

Till mig skrev du att du t r o r på Nordin och till ÖSK FANS skriver du att du är s ä k e r. Vilket gäller?
Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-26 22:25
ÖSK FANS (Örebro) ja.
Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-26 22:22
minatankar (för sm-guld) (Örebro) DG och Crespo. Och jag tror på Nordin.
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 22:01
Ösk-hjärtat

Så du är fortfarande säker på Nordin till ÖSK?
2013-12-26 22:00
@ÖSK-hjärtat:

Vilka två är klara menar du? Man har ju värvat flera.
Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-26 21:55
ÖSK fans: 2 av 3 är klara. 3 :e kommer. den som väntar på något gott tålamod min vän.
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2013-12-26 21:46
Ang Nordins vara eller inte vara hos oss. Jag har personligen så fantastiskt svårt att se att Saeid skulle klara av att vara playmaker i AS för oss. Han fixade ju inte att langa fram bollarna i S1 så varför verkar så många tro så mycket på honom? Jag är i grunden stor anhängare av att plocka fram lokala förmågor så det vore toppen om Saeid fixade biffen, men jag undrar vad jag missat med hans potential lite grand? Därför anser jag att Nordin, eller hellre en än bättre spelare, är av vikt att vi tar in bredvid RÅP. Att det blir Nordin är logiskt ur alla perspektiv, sånär som att han sitter på ett bra kontrakt med ifk.
Örebro John CapsLock
2013-12-26 21:34
@minatankar (för sm-guld):

Och för att spä på alla olika utfall finns det ju en del som talar för att han stannar om han kan spela till sig en plats centralt eller ligger mycket när en sådan eller får mycket speltid som indragen ytter och lyckas väl där :0)
Örebro Jonas r
2013-12-26 21:27
jag vill såklart också att Nordin kommer men jag hoppas annars att Saied lyfter sig å gör en kanon säsong. Säsongen vi åkte ner gjorde faktiskt Saied en godkänd insats till skillnad från många andra så han har redan visat att ha kan prestera i allsvenskan.
2013-12-26 21:01
@ÖSK FANS:

Ja, och ett annat kan vara att ÖSK inte vill ha hit honom eller att han själv inte vill eller att man inte kommer överens ekonomiskt.

Ville bara bidra med några faktorer som gör att inte allt talar för att han blir kvar i IFK.

Själv tillhör jag dem som hoppas att ÖSK vill ha honom och att man finner en lösning som alla parter blir nöjda med.
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 20:56
Finns dock ett stort problem och det stavas IFK Göteborg. .vill dom ha kvar han är det kört ;)
2013-12-26 20:50
Jag vet inte om man behöver känna honom för att ha en uppfattning om vad som talar för och emot honom i ÖSK. Kan dock inte hålla med dig om att precis allt talar för en fortsättning för Nordin i IFK.

Även om han vill göra sitt bästa i IFK och trivs i Göteborg så trivs han minst lika bra i Örebro. Och han är dessutom mycket populär här bland de flesta. Till saken hör också att ÖSK är i stort behov av en playmaker vid sidan av RÅB.

Han har inte heller haft en given plats på inner mittfältet i IFK, en position han vill spela i. Han gillar inte alls att spela på kanten eller sitta på bänken.

M a o tycker jag inte allt talar för att han skulle stanna i IFK.
Örebro ÖSK FANS
2013-12-26 20:31
Farnerud slutat och Bojan skadad..förmodligen dyr att köpa..verkar trivas i Göteborg. .

Du borde ju veta mer, med tanke på att du känner Nordin?
Örebro John CapsLock
2013-12-26 20:12
@ÖSK FANS:

Det låter som om Batan är lite för bra för S1 och som om han är lite av en karaktärsspelare? Tack för info och du får honom att verka väldigt intressant
2013-12-26 19:57
@ÖSK FANS:

Vad mer talar för det än att han har ett rådande kontrakt, menar du?
Annons: