/fotboll/osk/forum/162.aspx/fotboll/osk/forum/162.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Brunnsborrare Stig-Arne Tjäle
2017-05-20 01:03
@Empes:
Besara har ju spelat på kanten flera ggr tidigare i 4-5-1
Örebro Empes
2017-05-20 00:57
@Pedretti - Admin:

Äntligen! Det här har jag pratat om länge. Optimal uppställning just nu med tanke på vad vi har och var vi är. Enligt min mening.
Sawadee
2017-05-19 22:53
@Saywee:

Ja, för att du är en vindflöjel och en kappvändare. Om det går bra för ÖSK och andra hyllar, då hyllar du. Om det går dåligt och andra hackar, då hackar du. Aldrig något egen vinkel på det hela. Aldrig någon egen åsikt, men tusentals är inläggen likväl.
AIK Saywee
2017-05-19 22:31
Nu lägger jag ned mina tankar och åsikter ett tag, finner ingen gemenskap för närvarande. I morgon åker jag ned till Halmstad och kämpar som vanligt för ÖSK från läktarplats (sitt), offerkoftan har jag lämnat till UFF:) 3 poäng borta och vi klättrar lite. Nordin gör ett klassiskt frisparksmål, det räcker!
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2017-05-19 22:05
Jag kämpar fortfarande på för ÖSK, och tycker väl att Mårten inte är så mycket sämre än resten av truppen, trots att mina förväntningar var något större än dagens resultat. Trodde ärligt när han värvades som Axén's favoritlirare att det skulle kunna bli riktigt bra, om jag läst rätt här förstås, från så många som lovordade denna värvning, liksom även de andra värvningarna! Men nu börjar än den ene och än den andre att ändra lite på sina tankar och även jag.
Örebro Brandao
2017-05-19 22:02
Sieverto

Dags att lägga ner denna häxjakt på Saywee? Inte nog med att du hugger på allt han skriver, du väljer ett väldigt olämpligt nickname..

Så jävla lågt! Väx upp för fan!
Örebro Sieverto
2017-05-19 21:29
@Saywee:

Svårgooglat liksom? "Axens favoritvärning här enligt folk på forumet" läser du bara forumet och inget annat här? Jag är säker på att du själv läst det men du måste skylla på alla andra så att du kan fortsätta din streak med 10 år utan åsikter.

Hur du tycker du själv Mårtensson varit? Utan att blanda in svårgooglade svar och Axen och talgoxar och att du är en optimist som hoppas,och tror på sm guld.

Kämpa Saywee!!
AIK Saywee
2017-05-19 21:11
Jag kanske hade läst fel, vet liksom inte säkert svaret ...
Sawadee
2017-05-19 20:31
@Saywee:

Om du redan visste svaret, varför ville du att Erik skulle ställa frågan?
Örebro Benny Böckling
2017-05-19 20:20
Fräls oss nu, Yanne Bomber
Sawadee
2017-05-19 20:19
Menar du kanske att Erik ska läsa igenom hundratals, kanske närmare tusentals inlägg om spelidé, favoritvärvning, coachning, laguttagning, Besara och "mycket mycket mer" som skrivits här och sammanställa dem enligt dina luddiga instruktioner, allt för att tillfredsställa dina behov?

Därtill kryssa mellan alla dina eviga "evigt optimist"-inlägg och liknande
AIK Saywee
2017-05-19 20:14
Mårtensson var väl en favoritvärvning för Axén, om jag läst rätt här i vår. Spelidé'n tror inte att någon kan konkretisera mer än det som "konkretiserats" hela våren. Etc etc ...
Örebro Brunnsborrare Stig-Arne Tjäle
2017-05-19 20:13
Man kan ju själv skicka frågorna till Erik direkt. Han vill ju det. Istället för att be honom leta material här
Sawadee
2017-05-19 20:04
@Saywee:

Spelidé: Konkretisera vad du menar
Favoritvärvning: Konkretisera. "Om allt vore möjligt" eller "när nuvarande plånbok styr"
Coachning: Konkretisera vad du menar
Laguttagning: Konkretisera vad du menar
AIK Saywee
2017-05-19 18:58
Frågor om spelidé, favoritvärvning, coachning, laguttagning, Besara och mycket mycket mer som diskuterats här ...
Sawadee
2017-05-19 18:45
@Saywee:

Vilka frågor menar du? Eller kanske du menar att Erik ska kunna läsa dina tankar?
Örebro Karlstruum
2017-05-19 18:26
Har försökt läsa någonstans vad som hänt Ivan, men hittar ingenting. Men verkar inte som att det är något roligt. Kämpa Ivan!
AIK Saywee
2017-05-19 18:00
Sieverto, Jag är "en örebroare", liksom du och som så många andra fler, på detta forum. Om du har svåra problem, med mina inlägg, kan du väl skrålla, ignorera eller i stället pm'a, så kan vi kanske enas om någonting och alla andra slipper onödig konversation.
AIK Saywee
2017-05-19 17:50
Både och ...
Örebro Sieverto
2017-05-19 17:47
@Saywee:
Erik ställer ofta obekväma frågor trots att ösk är faktiskt hans arbetsgivare. Hur många kan göra det? Du verkar ju ha så mycket åsikter och frågor eller hänvisar du alltid till alla andra?
AIK Saywee
2017-05-19 17:39
Erik En riktigt gullig kompisinyervju, som var värd att se och lyssna på, men den ingav inga förhoppningar, men det kanske inte var det viktigaste ... ... ställ gärna Axén mot väggen, med frågor som du kan läsa på detta forum, från så många duktiga åskådare. Våga ta lite obekväma frågor, det är ju så många som har så olika syn och så många frågor kring så mycket ...
Örebro Sunnanlid (2017)
2017-05-19 17:07
Helt ok elva om det stämmer. Som vanligt lär väl dock någon bli skadad i första. Bänken ser väl dock ok ut nu. Är Ayaz med i truppen?
Örebro Brandao
2017-05-19 16:26
Äntligen en startelva värt namnet!!
Örebro Erik Wärlegård
2017-05-19 14:33
Här kommer ytterligare en "skön" kompisintervju.
Krossa HBK!
Örebro Sieverto
2017-05-19 13:59
@Mr. Milton:

Instämmer!
AIK Saywee
2017-05-19 13:16
Alla Tillsammans :) Klubben är ingenting utan dig.
Örebro Mr. Milton
2017-05-19 13:09
Även om ÖSK:s kräftgång tär på humör och tålamod så gäller det att hitta ljusglimtar i tillvaron. Den aviserade startelvan ser definitivt ut som ett steg i rätt riktning.

Apropå ljusglimtar så måste jag bara hissa årets ÖSK:are så här långt.... vår Svartvita redaktion. Vilket lyft! Ni är otroliga och jag kan inte ens tänka mig hur mycket tid och engagemang ni lägger ned på att förse oss läsare med intressanta texter samtidigt som ni lyckas se till att vi alla håller någorlunda sams här på forumet, trots våra olikheter. Stor eloge till er grabbar!

Trots att vi inte alltid gillar allt som sker i och runt vår klubb är kärlek till ÖSK det som håller oss samman. Tillsammans för ÖSK!
Örebro Nicknamn i ribban
2017-05-19 12:21
Tycker den elvan ser rätt spännande ut. Åtminstone så spännande som det går.
AIK Saywee
2017-05-19 12:14
Broarn, åter ett inlägg Känner precis likadant som du, men vågar knappast skriva det jag tycker, för då kommer nästa avstängning av vår egen disciplinnämnd som varierar lite beroende på matcher och dess matchresultat. Ojämn kvalitet på hur regler skall hanteras. Att det skall vara då svårt att tycka det man vill tycka, innerst inne ...
Örebro Pedretti - Admin
2017-05-19 12:08
Verkar, enligt NA som att detta blir startelvan imorgon.
Mbombo
Besara-Rogic-Gerzic-Mårten-Omoh
Logi-Hines-Ike-Almebäck-Lorentzson
Jansson

Intressant att vi vågar spela 4-5-1 med besara på kanten.
Axén tar initiativ (äntligen)
Annons: