/fotboll/osk/forum/1554.aspx/fotboll/osk/forum/1554.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro utbytt
2014-02-22 22:48
härligt minne!
Örebro utbytt
2014-02-22 22:37
Jo, Saywee hade ju läxat upp Kalle i julas, det minns jag att hen skrev här på forumet.
Örebro ÖSK FANS
2014-02-22 21:44
Nu lägger vi alla ner och har en god ton mot varandra ;)

Intressant match i morgon! Kalmar har gått bra liksom vi på försäsongen och detta blir en rejäl värdemätare..

AIK Saywee
2014-02-22 21:09
Kan inte komma på att jag för mitt eget nöje hånat någon skribent återkommande. Jag har rutit (stavning?) till Kalle via personligt samtal, trodde inte att det var allmänt intressant. Däremot tycker jag att du ibland har bra inlägg, skall försöka bli bättre på att ge dig kred. för dessa ...
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro En örebroare
2014-02-22 20:50
@Saywee:

Får jag då ställa dig frågan ifall du någon gång hånat eller provocerat mot någon skribent? Har du något och säga om resten av vad jag skrev?
AIK Saywee
2014-02-22 20:46
Kära örebroare, kritik är inte hån, om du önskar tjata vidare. Men några skribenter har skrivit hånande inlägg mot andra skribenter. Dessa skribenter kan jag omöjligtvis ta på allvar.
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Öppna Plånboken Sköldmark)
2014-02-22 20:32
Kan någon förklara vad som menades med bullen i ugnen?
Örebro En örebroare
2014-02-22 19:50
Kära Saywee// Du måste förstå att det är otroligt svårt och ta dig seriöst när du kallar kritik för hån eller hot. Jag berömde dig för ett tag sen att du höjt dig med dina inlägg som började handla mer om fotboll.
Det var mindre trams men när det blir så vartannat inlägg så blir de bara jobbigt o läsa än ifall de är någon gång då och då.
Jag har inte bett dig och har inte läst någon annan heller att be dig sticka härifrån. Jag har bett dig om att ta en paus och börja fundera lite på varför de är alltfler skribenter som "hånar" dig.

Vad pratar du om att välja sida? Det visar bara hur hur otroligt lite självkritik du verkar ha. Det kan inte bara vara så att folk tröttnat på dina inlägg lite?

"Så mycket fegheter från olika skribenter" vad är det som är fegt? Att folk börjar säga ifrån om dina inlägg? Du har fått flertal skribenter och lämna vill du ha namn på de skribenter så ska jag gladeligen skriva ner en hel del.

Jag har aldrig sett dig under dessa åren på forumet "ryta" ifrån på hockey-Kalles inlägg som gett sig på skribenter med hån,förtal eller rent ut sagt nätmobbning på forumskribenter, Och det kan du knappast förneka.
Skriver på iPhone så är säkert osammanhängande text.
Örebro go_osk (We are on the road again!)
2014-02-22 19:40
@Saywee:

Så är det! Lägg dessutom till att det pågår olika typer av förhandlingar. Alltifrån förhandlingar för att förlänga spelarkontrakt till förhandlingar för att rekrytera och avveckla.
Örebro malge
2014-02-22 19:40
Saywee// Ska jag med detta svar tolka som att du vet att ösk förhandlar med spelare, men du vet inget namn på spelaren?
AIK Saywee
2014-02-22 19:39
Jag har hört mer än många tror, men jag ger inga ledtrådar. Det här sköter "våra proffsiga förhandlare", och officiella kungör om/när något beslutats. Vill inte krångla till något för klubben.
AIK Saywee
2014-02-22 19:36
Det märkliga är att man nästan förhandlar kontinuerligt, så här års, om man inte anser att truppen är spikad förstås ...
Örebro malge
2014-02-22 19:35
Vet du namnet på spelaren de förhandlar med, eller vet du bara om de förhandlar med en spelare?
Örebro ÖSK FANS
2014-02-22 19:33
Jag visste bara om May M. Hade ingen aning om att dom förhandlade med en annan med....?

En Örebroare?
Örebro utbytt
2014-02-22 19:29
@minatankar (för sm-guld):

Det stämmer nog. Stämningen i det avseendet har blvit bra mycket bättre. Det har skrivits riktiga elakheter om Skjöldmark här och ledamöterna i ÖSK:s styrelse har i inlägg kallats "rötägg", etc, men det mesta av det ligger nog mer än ett år bakåt i tiden. Men, vid en (hemska tanke!) dålig start i allsvenskan befarar jag, tyvärr att sådana drev kan komma igång igen. Hoppas förstås på motsatsen, alltså att vi kan förhålla oss hyfsat vuxna..
AIK Saywee
2014-02-22 19:28
malge, jag känner fortfarande bara till en, men andra kanske känner till om det är fler ...
Örebro malge
2014-02-22 19:26
Ok Saywee, med hur många?
AIK Saywee
2014-02-22 19:26
36310099B (Örebro) 2014-02-22 19:23 Seriöst Saywee... Det räcker nu! OK, får la försöka stå ut med ytterligare hån då, från några få ... :(
2014-02-22 19:24
@Saywee:

Allt är inte alltid svart eller vitt, även om det är två mycket vackra färger!
AIK Saywee
2014-02-22 19:24
malge, förhandlingar pågår tills det är klart, fast i kväll är det nog lite lugnt, på förhandlingsfronten.
Örebro 36310099B
2014-02-22 19:23
Seriöst Saywee... Det räcker nu!
Örebro malge
2014-02-22 19:22
Va det bara han?
2014-02-22 19:21
malge//
May Mahlangu.
AIK Saywee
2014-02-22 19:21
Ett blad har alltid två sidor, på detta forum finns liknande sidor.
Örebro malge
2014-02-22 19:19
Va ju rykten om mittfältare får än 10 dagar sedan nåt nytt om dessa? Om inte dessa är aktuella längre kan man då få veta vilka dessa va?
2014-02-22 19:16
Saywee//

Skärp till dig nu! Det är bara pinsamt att påstå att det finns olika sidor på det här forumet. Om så är fallet så får du gärna skriva vilken sida jag tillhör! Vi alla håller trots allt på samma klubb!

För övrigt anser jag att vi behöver förstärka med 1-2 mittfältare för att inte bli indragna i den absoluta bottenstriden.
Örebro ÖSK FANS
2014-02-22 19:10
Vadå valt sida?? Är du 7 år eller?

Nu snackar vi fotboll...
AIK Saywee
2014-02-22 19:04
minatankar, tycker du det är ok att håna andra forumskribenter, eller be dem försvinna som skribent ? Med en massa punkter eller tio budord eller vad tusan det handlade om ? Har du valt sida, eller ? Så mycket feghet från flera skribenter kunde jag inte drömma om, det är bara några som vågat ryta ifrån !!!
Örebro minatankar (för sm-guld)
2014-02-22 18:56
Saywee (Örebro) 2014-02-22 18:40 Jag försöker vara trevlig, men det finns 3-4 som ständigt försöker trakka mig, förnekar sig sällan. Men jag har så många goa forumvänner, så jag fortsätter ett tag till. // Det är inte trevligt när du kallar andra för pessimister, att vilja driva drev, att de hotar, är mobbare etc. Upplever att du ofta börjar en polemik med dessa ord och att du ibland skriver till oss som om vi vore barn. Tyvärr triggar det en del till att då provocera dig. Om du slutar med ovanstående, tror jag inte att någon kommer att provocera dig. Jag har redan vädjat till berörda att inte provocera och jag vädjar till dig med ovanstående.
AIK Saywee
2014-02-22 18:49
Tack !
Annons: