/fotboll/osk/forum/1514.aspx/fotboll/osk/forum/1514.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Aspen.
2014-03-28 19:59
Våra tränare är mycket noga att nya spelare passar in både sportsligt, som person i gruppen och har god moraliskt.

Tränarna känner Nordin väl. Det Glad tycker är att vi har problem med tränarna när man väljer att ta in Nordin Fan tror det!!!
Örebro utbytt
2014-03-28 19:55
hellre ful stass men framgång en'masse
än snygg stass o tabellplacering kass
Örebro Bäst när det gäller
2014-03-28 19:46
@Glad:

Jag känner också till att enskilda spelare haft lite svårt för spelare, Nordin så klart inget undantag, från tid till annan. Nu vet jag inte om du har annorlunda självuppfattning och världsbild än mig men jag vet själv med mig att det finns kollegor och medarbetare genom åren som stört sig på mig. De allra flesta har dock bemött mig med uppskattning och vet du vad, jag tror mig veta att detsamma gäller Nordin.

Jag vill inte att du ska börja tvivla på din självbild nu Glad men jag är rätt säker på att det finns människor även runt dig som tycker du stjäl onödigt mycket energi. Vi är alla olika och uppskattar varandra olika som tur är.
Örebro rirobban
2014-03-28 19:44
Tröjan må vara ful! Men det kanske är värt det med ett par miljoner extra i kassan. Hade gärna sett att vi spelat i tröjan som vi gjorde 2011 i Europa-League-kvalet. Den var stilren och snygg!
Örebro bison
2014-03-28 19:31
Håller med Bastarde, fy fan va ful tröja! Mjällbyvarning över fullklottringen med reklam.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro utbytt
2014-03-28 18:32
@Kardinalen:

Kalle Holmbergs kontrakt gäller över säsongen 2016 enligt Eyravallen som i sin tur refererar till NA.
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2014-03-28 18:11
Bra med en huvudsponsor och kul att något icke lokalt bolag ser ett värde i Sport. Det är inte något pluttföretag heller. Hoppas nu på sol i helgen, Ngoma på papper och ett - tre i söndagens match så blir denna vecka alldeles förträfflig.
Call For Rain
2014-03-28 17:47
@Benny Böckling:

Kul info från signaturen Benny Böckling...
Örebro Glad
2014-03-28 17:32
Vill bara understryka att jag har fulla belägg och underlag för det jag säger ang Nordin,naturligvis avslöjas inga källor, förstår att ni (närmsta) är jätte nyfikna, men nu fokuserar vi på avspark och hejar på ÖSK med eller utan Nordin, som jag sagt i förra inlägget, jag kommer vara den första som hyllar o gratulerar om Nordin briljerar, färdig pratat från Glad:)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Bastard on Parade
2014-03-28 17:20
Matchtröjan blir i alla fall magiskt ful. Med tanke på svårigheterna att sälja tröjreklamen förra året till en huvudsponsor så hoppas jag att ÖSK fått bra betalt.
Benny Böckling
2014-03-28 16:49
Fisk!
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Öppna Plånboken Sköldmark)
2014-03-28 16:44
Ngoma borde bli klar ikväll om man vill se honom på söndag.
Örebro minatankar (för sm-guld)
2014-03-28 16:41
@En örebroare:

Nejdå. Behövs inte och dessutom vet jag inte hur man gör. Gillar dock inte när signaturen "Glad" menar att det bara är de "närmsta", som han uttrycker sig, som är kritiska till hans skitsnack. I så fall riskerar vi att han fortsätter och aldrig ger sig. Därför skrev jag om tummarna.

Men kul ändå med ditt inlägg med hänsyn till debatt för några månader se´n vad gäller tummar :-)
Benny Böckling
2014-03-28 16:40
Skitsnack att Nordin skulle vara någon " energitjuv"
Annars klev tydligen Pode av dagens träning, antagligen en skada där. Med det sagt så behövs det ju verkligen en ny anfallare innan transferfönstret stänger.
Hasani och Holmberg är de enda anfallarna att räkna med i nuläget alltså. Såvida man inte tänker ge Lipovac chansen i truppen redan till söndag.
Kan det smälla redan ikväll kanske??
Örebro En örebroare
2014-03-28 16:33
Minatankar/ Du manipulerar inte tummarna va? ;-)
2014-03-28 16:29
@Glad:

Problemet här i min mening är inte att du har och ger uttryck för en uppfattning om en enskild spelare. Det är sättet du gör det på du bör fundera kring. Att kategoriskt hävda att någon är en energitjuv utan att motivera varför tycker i alla fall jag är svagt. Det rubricerar jag som energidödande faktiskt.
2014-03-28 16:24
Namn: Glad Postat via SvenskaFans mobilsajt Sänt: 2014-03-28 16:16 // Om du tror att han kommer att lyfta laget eller inte på matcherna har du naturligtvis full frihet att uttrycka. Det är när du sprider annan negativ information som vi är många som reagerar, inte bara de "närmsta". När jag får 7 tummar snabbt på min kritik av dina inlägg samtidigt som de är få inloggade här och antagligen få övriga som läser, så hoppas jag du kan ta till dig detta och skilja på att yttra sig om spelarnas insatser på planen och annat om omklädningsrum, cafeér och annat som du pratat om. Jag skulle reagera lika tydligt om du skrev så illa om någon annan ÖSK-spelare, oavsett om jag känner honom närma eller inte.
Örebro Glad
2014-03-28 16:16
Jag ser bara positivitet i ÖSK, förutom Nordin, men om det är så att han briljerar och lyfter laget så kommrer jag vara den förste att gratulera, men jag TROR( är väl bästa att skriva så ni närmsta inte blir så hetsiga)inte det blir så, Trevlig helg önskas och 3 pinnar till ÖSK
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2014-03-28 16:06
@Bäst när det gäller:
Oavsett om Nordin varit i ÖSK eller IFK har han t ex alltid stöttat och tagit parti för de yngre u-spelarna när de äldre kritiserat dem på träning. Signaturen Glad skulle uppfattas ännu gladare om han hade förmågan att lyfta positiva saker i stället. Om man sedan kritiserar en spelare för vad han presterar på match är upp till var och en. Men hur stämningen, kommunikationen och relationen är på arbetsplatsen tycker jag spelarna själva och deras chefer/tränare har att ta ansvar för. Det är först när cheferna/tränarna inte alls fungerar vad gäller kommunikation och annat ledarskap, som vi supportrar har anledning att reagera. Gör vi det idag har vi som signaturen Aspen skriver också visat bristande förtroende för dem.
Örebro Conjuration
2014-03-28 16:02
Det är inte klokt! Allsvenskan börjar på söndag! :D
Postat via SvenskaFans-appen
2014-03-28 15:59
@Glad:

Underlig kommentar från dig som dryper av jantelagsfilosofi enligt min mening.

Jag har sagt tidigare att Nordin "tar plats" men i min bok är det inte nödvändigtvis något negativt! Jag väljer istället att se han som en ledare, pådrivare och därmed en energigivare!
Örebro Gamla örebroar´n
2014-03-28 15:47
Snäll Glad. Lägg ner!!!
Örebro utbytt
2014-03-28 15:46
@Glad:

undrar vem som är den verkliga "energitjyven" i detta sammanhang....
2014-03-28 15:35
@Glad:
Vet att det finns en och annan som kan säga det. Vet du vad de har för underlag för det? Om du läser IFKs forum på Svenska Fans har det varit otaliga inlägg under lång tid om Nordins positiva sätt. Senast idag står det: "Namn: Jesper Blomqvists Mustasch Sänt: 2014-03-28 10:02 Först och främst tråkigt att Nordin Gerzic inte har lyckats i IFK. En bra kille som varit bänkad väldigt mycket och aldrig klagat utan kämpat på och pushat på de som varit på planen. Underbar kille att ha i laget." Om du frågar våra tränare och spelare så kan de intyga att han nästan alltid är glad och lättar upp stämningen. Varför tror du våra tränare under lång tid har velat ha hit honom om det vore så att det efter hans höstsejour här skulle finnas negativa signaler du hela tiden upprepar? Jag tycker i stället du skulle ifrågasätta din källa/dina källor och framför allt sluta att skriva negativt om någon ÖSK-spelare. De ska vi som supportrar stötta, inte undergräva.
Örebro Glad
2014-03-28 15:21
Det vore väl trista om alla sa ja till allt på detta forum, Nordin är en energitjyv och det kommer att drabba laget
Örebro Aspen.
2014-03-28 15:19
@Glad:

Fy vad Du sprider misstämning och bristande förtroende för ÖSK:s ledning.
Örebro Glad
2014-03-28 15:01
2014-03-28 14:52
@Glad:

Nu har du hållit på länge och pratat skit om Nordin byggd på rykten som inte stämmer med verkligheten. Tycker du det är roligt att fortsätta ditt negativa skrivande, när det nu står klart att han spelar i vårt lag åtminstone till sommar uppehållet?
Örebro ÖSK FANS
2014-03-28 14:29
men jag hörde med att det skulle vara en pk på förmiddagen..stod en bit ifrån så jag hörde inte riktigt allt..
Örebro Glad
2014-03-28 14:27
Kan man då hoppas att Nordin inte heller blir av :)
Annons: