/fotboll/osk/forum/151.aspx/fotboll/osk/forum/151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Brunnsborrare Stig-Arne Tjäle
2017-05-27 00:11
Kalle Holmberg sänkte MFF. Vad jag gillar med Peking är att de öser på och visar stort mod att gå framåt oavsett vem de möter. Deras passningstempo i anfallen skulle jag vilja säga är X2 jämfört med Örebro. Tror Kalle stortrivs att spela i sådant bra lag. Det är synd att ÖSK inte kunde fånga upp hans fina form från förra året och ge honom förtroende. Inga garantier iofs men det hade varit värt att prova
Örebro Örebro-Hjärta
2017-05-27 00:04
Vänligen bespara oss era personliga konflikter! //Redaktionen
Sawadee
2017-05-26 23:40
Örebro Brunnsborrare Stig-Arne Tjäle
2017-05-26 23:33
@Sawadee:
Vi bryr oss inte. Admin: Rensa bort alla deras inlägg och släng dem i papperskorgen, och låt dem sedan vila en månad så vi slipper skiten. De tror att vi med stort intresse läser deras privata konversation.
Sawadee
2017-05-26 23:13
Örebro Snö
2017-05-26 22:55
Ja så var det sandlåda härinne igen, Väx upp APHJÄRNOR ta er skit ngn anna stans här hejar vi på ÖSK
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Örebro-Hjärta
2017-05-26 22:37
Sawadee
2017-05-26 22:28
Örebro Örebro-Hjärta
2017-05-26 22:19
Örebro Örebro-Hjärta
2017-05-26 22:17
Sawadee
2017-05-26 22:17
Örebro Hitta avslut!!
2017-05-26 22:01
Örebro-Hjärta, Jo du har faktiskt skrivit det på forumet, det där med J Södra :) Fint ändå att du brusar upp och visar känslor, även om det kanske blev lite fel den här gången. Lite off topic: Jag funderar på att byta nick, finns det några oskrivna regler kring det. Typ att ha med det förra en stund innan man går över helt till det nya... lite muppig fråga kanske.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Örebro-Hjärta
2017-05-26 22:00
Örebro Örebro-Hjärta
2017-05-26 21:40
Sawadee
2017-05-26 21:19
Örebro Kuroslaw Mibisztal
2017-05-26 21:18
Jag gjorde ett seriöst försök för att platsa i Övertorneå SK:s trupp på 60-talet, men avstånden i Norrland är ju så jäkla stora att det banne mig är närmre till bortamatcherna.
Örebro Örebro-Hjärta
2017-05-26 20:56
Sawadee
2017-05-26 19:52
Örebro Brandao
2017-05-26 19:11
Med tanke på hur ensam Igbo har varit som forwards skulle det inte förvåna mig om han vill vidare snart till en klubb som vill spela fotboll och ge anfallare understöd ..

Örebro Aspen.
2017-05-26 17:28
Kennedy har sagt att ÖSK är en mellanlandning på väg till något större. Med tanke på hur kort han förra kontrakt var (1 vecka) tror jag inte kontraktet med ÖSK är skrivet med pannan i många djupa veck. Jag gillar Kennedy och ser gärna han stannar fotbollslivet ut.
Örebro Sieverto
2017-05-26 17:09
@Benny Böckling:

Klausuler.
Örebro Örebro-Hjärta
2017-05-26 16:52
Funderar på vad som händer med vår stolta idrottstad Örebro. Bandyn är i det närmaste död, fotbollen både dam och herr sladdar i botten av AS. Ishockeyn gör ingen människa glad. Måtte innebandyn som nu äntligen nått elitserien och även gjort en kanonvärvning lyckas. Mitt nick kommer av att jag gillar all idrott, men framför allt att lagen eller enskilda idrottare från vår stad skall lyckas. För mig får gärna BK Forward vinna det första SM-guldet i fotboll till Örebro. Men vad fan händer? Vad är felet? Stan växer så det knakar, i trafiken är det lika långa köer som i Stockholm. Förutom i Ishockey minskar det ändå på åskådare och sponsorer. Då måste felet sitta i de olika styrelserna, eller? För mig är det ett fall framåt just nu om ÖSK klarar sig kvar i AS, men jag tror inte det kommer att gå med en divII-tränare som dessutom varit med och värvat ihop denna trupp. Nyförvärv i sommar "skriker" vissa, var hittar de pengar till det? När man går med tunga steg till BA som jag numera gör, då är det illa, djävligt illa ;(
Örebro Benny Böckling
2017-05-26 16:14
@Aspen.:

Haha jo när det säger det så
Örebro Restalundsv
2017-05-26 16:05
@Aspen.:

Tror inte ÖSK vill släppa en av lagets viktigaste spelare, isåfall ska man ha bra betalt. Tror faktiskt inte det finns något lag just nu som är villiga att betala det ÖSK vill ha kontra vad han producerat hitills. Skulle Igbo göra 15 mål eller nått så skulle det kunna bli aktuellt.
Örebro Aspen.
2017-05-26 16:00
@Benny Böckling:
Hans förmåga att kunna positivt bidra på planen
Örebro Benny Böckling
2017-05-26 15:00
@Aspen.:

Varför tror du det?
Örebro Aspen.
2017-05-26 14:47
@Restalundsv:

Kennedy är väl en av dom som är mest troliga att försvinna under sommaren.
Örebro Restalundsv
2017-05-26 13:17
"Djurgården är nära att vinna dragkampen om Zambiske anfallaren Edward Chilufya, 17.
Enligt uppgifter till SportExpressen är klubben överens med spelarens nuvarande klubb om en övergångssumma som ligger på omkring fyra miljoner kronor.
Spelaren väntas komma till Stockholm i juni för ytterligare träningar med klubben.
Sedan kan en eventuell övergång göras klart när spelaren fyllt 18 år i september."

Åter igen så vill jag slå ett slag för att ÖSK ska satsa på Afrikaner, oftast är de inte för dyra men kan säljas dyrt lex Olunga mfl. ÖSK behöver stärka anfallet så Igbo får en kompis i anfallet. Dags att kika på Afrika Sköldis? Skulle kunna tänka mig en stor stark 10a som är bra på huvudet.
Örebro Aspen.
2017-05-26 13:09
@Snö:

Många ord men lite substans. Ett avsnitt hade varit nog sett till substansen.
Hoppas man internt stämmer av värvningarna mot planen med tanke på ev. sommarvärvningar.
Ett besked var att inga nya in utan någon ut. Få se hur det ser ut om två veckor.

Jobbigt nu med Snö smältningen ?
Örebro Lekiller
2017-05-26 12:38
[QUOTE=Snö]Har just tittat på del2 med Simon, tyvärr lika trist som del 1, korrekt och pratar runt och det rt uppenbart att man är nöjd med tränarsituationen. Gillar Simon men det blir för korrekt och förutseende för min smak. Heja ÖSK [/QUOTE] Det skulle ju vara ganska oproffsigt att sitta och säga att man är jättemissnöjd med Axen och att han bör se till att vinna lite matcher nu annars får han sparken i sommar. Eller vad tycker du?
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: