/fotboll/osk/forum/1404.aspx/fotboll/osk/forum/1404.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2014-06-06 11:26
Jag har förstått och tidigare skrivit att Nordin inte funkar i Göteborg, förstår fortfarande inte vad han skulle dit och göra, har anat hans otrivsel och problem ... Läste tidigt i morse i pappers-GT om hans problem, men valde att inte skriva något, detta är ett problem för många människor och har inte så mycket med ÖSK att göra. Men nu är det ändå ute i media och på detta forum, sorgligt :(
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK FANS
2014-06-06 11:19
När kan ÖSK tänkas agera ang Nordin...Fixar dom inte Nordin ska jag personligen gå upp till kontoret och ge tillbaka 3 årskort....Hoppas dom inser att sejouren i Allsvenskan blir kortvarig utan några bra spelare in i höst.
Örebro KalleTeodor
2014-06-06 11:13
Fantastiskt starkt av Nordin att våga komma ut!
Benny Böckling
2014-06-06 10:03
Nordin kommer ut som spelmissbrukare.
Örebro Willy Foo Foo
2014-06-06 00:46
@En örebroare:

Ja ett forum för er två
AIK Saywee
2014-06-05 21:11
Du menar under VM - uppehållet, när Allsvenskan är "nere" Eller ? Kom med något intressant själv, i stället för hån !!!
Örebro En örebroare
2014-06-05 20:37
Kan vi inte starta ett forum till Saywee här på Svenskafans tråden?
AIK Saywee
2014-06-05 17:04
minatankar, om du vågar skriva lite mer i klarspråk och om vi lämnar ordet "hatar", då kanske du, liksom jag, tycket minst om IFK Göteborg? Vad kan sådant bero på ? För mig är det hösten 1970, sitter "tyvärr" fast i min ryggmärg? så rädd har jag sällan varit! (Ursäkta att jag upprepar mig)
AIK Saywee
2014-06-05 16:53
Skulle vara "sina tevespel". inget annat! så att det inte blir missförstånd, på ett nuförtiden ganska känsligt forum ...
AIK Saywee
2014-06-05 16:49
Sparkabolleninimål (Örebro) 2014-06-05 15:42 Saywee (Örebro) Vem sjutton har semester nu? Förutom bollspelarna ;) Johodu, de duktigaste bollspelarna, på denna planet, laddar för fullt ! De lite slöare är utslitna och ligger i soffan med dina tevespel eller zappar mellan olika kanaler ... FORZA Azurri !!!
Örebro minatankar (för sm-guld)
2014-06-05 16:41
@Gudjonsson:

Jag skrev att jag tror det bara är ett fåtal procent som verkligen hatar motståndare. Tycker det är ett starkt ord. Men visst, själv gillar jag verkligen när ÖSK slår det bästa lagen i AS, inte minst IFK G. Men tror inte att de flesta supportrarna verkligen hatar de andra lagen. Utan motståndare ingen fajt.
Örebro Sparkabolleninimål
2014-06-05 15:42
Saywee (Örebro) Vem sjutton har semester nu? Förutom bollspelarna ;)
AIK Saywee
2014-06-05 14:03
Det är VM-uppehåll nu ... .., eller heter det Allsvenskt uppehåll? Inget händer, alla har "semester"
Örebro Gudjonsson
2014-06-05 10:12
Minatankar // Jag har för mig att du någon gång skrev att Degerforsare inte har något hat mot Ösk. Jag är nog utav en helt annan uppfattning. Bland annat har denna tjej (se länk) ett jättehat mot Ösk, och hon har nu fått jobb som bloggare för SVT. Jag är ju av uppfattningen att det är intressant/roligt/bra när det skrivs om ÖSK i media, så jag ser fram emot att läsa hennes hat mot Örebro, i sann public service anda. :) Hon har en bra podcast också...
AIK Saywee
2014-06-04 16:20
:)
Örebro Gudjonsson
2014-06-04 16:19
Tur att du skrev Saywee! :)
AIK Saywee
2014-06-04 16:08
Kom igen Arnor :-)
Örebro Gudjonsson
2014-06-04 16:01
Om ingen skriver snart så ska jag ta över forumet helt själv... ;)
AIK Saywee
2014-06-04 15:00
Hoppas att ÖSK's sportchef, inte tar för mycket ledigt under VM-uppehållet, för enligt många är det nu det behöver jobbas/värvas. Delmålet 2014 var väl att etablera sig i AS, det oroar mig inte få mycket, när vi befinner oss i nedre mitten, och att det finns ju några riktiga soplag under i tabellen :) HEJA SPORT !!!
Örebro Gudjonsson
2014-06-04 14:35
Lördag kl 16:00 Assyriska FF - IK Sirius FK Superettan TV4 Sport

Då ska jag leta nyförvärv!
Örebro KalleTeodor
2014-06-04 08:14
Det kanske har varit uppe förut men örebroaren Isaac Kiese Thelin som sitter på ett utgående kontrakt hos IFK Norrköping sägs vara klar för Malmö FF. Moderklubben är Karslund.
2014-06-03 22:28
@Gudjonsson:

:-)
Örebro Gudjonsson
2014-06-03 22:21
Minatankar// Har samma tolkning som dig på vinnarmentalitet. Alltså att spelaren fortsätter att tro på vinst och framgång trots motgångar. Både i en match eller över en säsong.

Min lista på vinnare har ju med RÅP och Haginge, men missade tyvärr den absolut självklaraste Berisha. Så full pott där MT :)
Örebro Sparkabolleninimål
2014-06-03 22:20
Även om de klättrar på honom så ligger han ned lite för ofta också
AIK Saywee
2014-06-03 17:06
minatankar, jag har sett allt för lite av Berisha på senare tid, väljer hellre Yasin som vill mest och visar "jävlaranamma" men kanske inte ändå lyckas, med så många motståndare som klättrar på honom hela tiden ...
2014-06-03 16:59
Namn: Gudjonsson Sänt: 2014-06-03 11:06 "I ÖSK ser jag följande spelare med vinnarmentalitet: Oskar Rinne RÅP Crespo Nordin Faktiskt också Haginge" // Den spelare som visar mest "jävlaranamma" är för mig Berisha. Han har du inte med i din förteckning. Hagge visar också hög moral, tycker jag. Vill tro att också RÅP ligger långt framme. Någon har uttryckt att vinnarmentalitet handlar om att alltid resa sig med stort självförtroende trots förluster.
Örebro Gudjonsson
2014-06-03 15:38
Saywee // Tack :)

När det gäller att anställa honom så är jag trött på den j-vla svågerpolitiken i ÖSK. Hörde att Thomas Andersson kör fys med ungdomslagen. Känns som stenåldern och att någon bara ger honom jobbet för gammal vänskaps skull... precis som Sköldmark fick jobbet som "tillfällig" sportchef.
AIK Saywee
2014-06-03 15:12
Gudjonsson (Örebro), 11:06, mycket intressant inlägg! ligger mycket i det du skrev ... Framtida värvningar är viktiga, undrar hur länge klubben tänker jobba med en tillfällig sportchef, visar ju lite hur man laddar för guld ! Inget illa om Sköldis, han är ju värvar- och försäljningskung ;) Men, för fan, anställ honom, på riktigt, om vi tror att han kan bygga guld för vårt ÖSK !!!
AIK Saywee
2014-06-03 14:04
Sköldmark kanske har en välbehövlig semester ?
Örebro ÖSK FANS
2014-06-03 11:56
Godzilla Hårddisksson

Har tipsat skölmark ang Ogbu via mejl...fick inget svar...
Annons: