/fotboll/osk/forum/111.aspx/fotboll/osk/forum/111.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Benny Böckling
2017-07-16 15:22
Haha tammefan Skål på er kamrater
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro jp (fd jpsvartvitt)
2017-07-16 15:21
Haha snacka om att blåvitt suger hahaha
Häcken Dani_Kville
2017-07-16 15:18
Sjukt vilken bra fotboll ni spelar, imponerad.
Helsingborg Sundets Hjälte
2017-07-16 15:17
Gott.
Häcken Dani_Kville
2017-07-16 15:12
Effektivt och snyggt mål.
Örebro Sieverto
2017-07-16 15:11
@Minatankar:

Likadant när du lämnade ösk i sticket. Men det är väl din grej? Hamna i konflikter och aldrig se ditt fel.
Örebro Benny Böckling
2017-07-16 15:03
Men Sköld för helvete
Örebro Minatankar
2017-07-16 15:03
Sieverto // Menar du Rolf Zetterlund för över 30 år sedan så vet du inte vad du talar om. Gå och göm dig och lås dörren efter dig så man slipper läsa dina oseriösa inlägg.
Örebro Sieverto
2017-07-16 14:55
@Minatankar:
Du ska tala om oseriös, kan inte ens stå för dina trams utbrott Exempelvis Zetterlund... Edit: Du är inte rolig för att du säger att du är rolig.
Örebro Aspen.
2017-07-16 14:46
@Brandao:

Så blir det om man inte producerar egna talanger
malmisto
2017-07-16 14:31
Stream
Örebro Minatankar
2017-07-16 14:21
Sieverto // Gå och göm dig med dina oseriösa inlägg. Jag har varken mästrat eller är humorlös, tvärtom.
Örebro Benny Böckling
2017-07-16 14:15
Fräls oss nu, Logi..
Örebro Sieverto
2017-07-16 14:08
Dagens ros: Kalleteodor som tog sig tid att skriva ut elvan och hade rätt och skulle ändå bli mästrad av den humorlöse och ständigt på flykt- MinaTankar.

Dagens ris: Kommentar överflödig
Örebro pemo
2017-07-16 13:30
Snart dags att bege sig till Örebro. Jag lovar att bara ta fram det positiva efter matchen. Oavsett resultat. Hoppas på det bästa, men med tanke på resultaten i går så är jag inte lika nervös. Tror förstås på seger.
Örebro kenya
2017-07-16 12:33
@Brodd:

Får hoppas på att de är gaisare.
Örebro Minatankar
2017-07-16 11:33
Namn: Benny Böckling
Sänt: 2017-07-16 10:51
//

Favoritgubbe vet jag inte om han är. Men jag uppskattar hans starka sidor både vad gäller hans förmåga att attrahera nya spelare, skapa en god anda i truppen, nå periodvisa framgångar trots begränsad ekonomi och kommunicera med media och supportrar.

Sedan kan jag vara kritisk till flera värvningar och flera byten men det förstnämnda är det flera inblandade i med begränsad ekonomi och det sistnämnda finns det alltid faktorer som påverkar och som man på läktaren inte känner till.

Håller med dig om att vi växlar både vad gäller spel, matcher och poängframgångar, vilket gör laget spännande i sig. Men jag föredrar naturligtvis att vi sakta men säkert tar oss till toppen av AS och blir ett etablerat topplag.

Är övertygad om att vi redan skulle varit där med nuvarande organisation kring laget, om de ekonomiska resurserna hade funnits.

Hur som helst tycks klubben givit våra tränare nya kontraktsförslag. Vi får se om de kommer att skriva under eller gå vidare i nya uppdrag.

Örebro Brodd
2017-07-16 10:59
Hur utses domare egentligen till Allsvenska matcher? Mot Hammarby hade vi huvuddomaren från Täby och en ass domare från Stockholm! I dag mot Göteborg är huvuddomaren från Göteborg och en ass, domare från Hisings Backa!
Örebro Lekiller
2017-07-16 10:53
[QUOTE=Snö]Valgardson alla dagar i veckan, men det största problemet i ÖSK är ju rekryterings/scout ansvarig, det är ju katastrof på det området, ta de eventuella pengarna som finns över och satsa på någon som kan jobbet och har kontakter, om andra "småklubbar" kan värva färdiga bra spelare så ska ÖSK också kunna göra detta, det är sbsolut den största bristen i ÖSK, Sköldmark är säkert en snäll kille men fel kille på fel plats, tycker jag(är nog bäst att skriva) Nu ska vi se vilka som ska hacka på detta inlägg, eller tvärtyst:) [/QUOTE] Det är möjligt att du har rätt! Dock så är det ingen mer än Sköldmark, Simon och ev. Axen som har alla korten på hand. Varken du, jag eller någon annan på detta forum har någon anning om hur Sköldmark arbetar. Det enda jag vet är att ÖSK inte har ekonomi för att plocka in spelare som en del andra klubbar kan.
Örebro Benny Böckling
2017-07-16 10:51
@Minatankar:

:-) :-) :-)

3år med din favoritgubbe vid rodret har ju gjort oss till Allsvenskans ojämnaste och opålitligaste lag håller du inte med om det?

:-) :-) :-)
Örebro Minatankar
2017-07-16 10:29

Benny Böckling
//

Så här skrev du efter 4-2 mot Norrköping:

”Extas, Eufori, Champagne, SM GULD.”

Så här skriver du en match senare:

”3 år med denna high chaparral tränare gör ju att man vant sig vid detta.”

”Åh herrejesus vilken elva...”

Måste säga att det är högst omväxlande, spännande och t o m roande att läsa vad du skriver. :-)
Örebro Brandao
2017-07-16 09:56
Ska vi sälja halva laget igen och börja om på ny kula?

Örebro Snö
2017-07-16 00:23
Valgardson alla dagar i veckan, men det största problemet i ÖSK är ju rekryterings/scout ansvarig, det är ju katastrof på det området, ta de eventuella pengarna som finns över och satsa på någon som kan jobbet och har kontakter, om andra "småklubbar" kan värva färdiga bra spelare så ska ÖSK också kunna göra detta, det är sbsolut den största bristen i ÖSK, Sköldmark är säkert en snäll kille men fel kille på fel plats, tycker jag(är nog bäst att skriva)
Nu ska vi se vilka som ska hacka på detta inlägg, eller tvärtyst:)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Matta
2017-07-15 23:39
Empes/
Tror också att det kan finnas intresse för Kennedy. Vill minnas att Axen uttryckt oro för att det kan bli svårt att behålla honom.

Skulle inte överraska mig om han har en klausul i sitt kontrakt om att få gå under vissa förutsättningar. Detta är givetvis inte vad jag hoppas, men detta skulle i så fall utgjort en förusättning för att ÖSK skulle signa honom i våras.
Länktips: M
Örebro Matta
2017-07-15 23:34
Personligen väljer jag alltid Ring före Valgardsson eftersom jag tycker att han har ett större spel i sig. Jag tycker att han är tryggare med bollen, tar fler egna initiativ, är en bättre närkampspelare och har ett bättre skott.
Örebro Empes
2017-07-15 23:16
Är lite inne på att Kennedy (tyvärr) kommer att säljas i sommar. (Om hans kropp är hel.)

Han har ju – trots att han missat många matcher – visat så mycket att det räcker till och blir över för att större klubbar ska vara intresserade av honom. Och att de även lär vara beredda att betala för att köpa loss honom.

Fotbollstransfers rapporterar om NA:s intervju med Sköldmark. Där framgår det att det finns intresse för ”ett par” av ÖSK:s spelare. Det nämns inga namn, men det vore ingen skräll om det är Kennedy och Omoh som åsyftas.

(När det gäller Omoh så har jag svårt att bedöma hur stort intresset är.)
Örebro Alltid Örebro
2017-07-15 21:54
@Aspen.:

Jag är av åsikten att det är underligt att Ring fått så mycket förtroende trotts att prestationerna uteblivit (enligt mig). Men det finns självklart en baktanke med det, Kanske är Ring bättre på träningarna, Kanske vill Axen satsa på Ring då han tror på hans potential? Vad vet jag. Är ju knappast den första som ifrågasätter Axens laguttagningar på det här forumet. Min åsikt är att både Ring å Logi varit bleka frammåt men att Logi varit betydligt stabilare bakåt en Ring i år och därför borde vara självskriven i startelvan. Vad anser du själv? Utofrån din mening, inte Axens eller Källs?
Örebro Alltid Örebro
2017-07-15 21:47
@Hitta avslut!!:
Om du tycker inläggen är undermåliga så är det inte särskilt svårt att bemöta dem med argument, än så länge har du inte kommit med något konstruktivt. Att jag anser målsättningen bör vara topp 5 har helt och hållet att göra med min inställning till sporten. Man deltar för att försöka vinna, att ha en 10 plats som målsättning är förbannat tråkigt. Att jag trodde Östersund skulle floppa verkar ju uppenbart bli en felanalys, påstod aldrig att de var sämst eller att de skulle åka ur. Flopp i min mening gällande Östersund car att de skulle sluta runt 10e platsen. När det gäller Ring och Logi så har jag en åsikt och du en annan, det framstår dock som att du tar sågningar av Ring personligt.

Ingen tvingar dig att hålla med om något jag skriver, bemöt det gärna med argument istället för att bete dig drygt. Jag försöker hålla en god ton (inte alltid enkelt) så vore trevligt om du kunde göra det samma. Är många här som inte gillar/håller med om vad ndra skriver, men de svarar med argument.
Örebro Aspen.
2017-07-15 21:01
@Alltid Örebro:

Det innebär att Axén och Kjäll inte har ett uns fotbollskunnande. Dessutom är dom blinda.
Örebro Hitta avslut!!
2017-07-15 20:47
@Alltid Örebro:

Haha jag tyckte att ditt inlägg var undermåligt, ihåligt och i klass med många andra av dina märkliga inlägg. Klart man reagerar?!
Jag irriterar mig helt enkelt på dig och dina utspel likt : "årets målsättning måste vara minst topp5", "jag skiter i förutsättningar, vi måste sikta på guld...", "Östersund är sämst bla bla bla". Och nu din senaste matematiska analys...

Ljug inte om att det enda jag gör är att gnälla på andra skribenter, när det nästan bara är du som får ta skit (med all rätt).

Annons: