/fotboll/osk/forum/1084.aspx/fotboll/osk/forum/1084.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bastard on Parade
2015-04-20 22:02
Jag hade hoppats på att få se ett taggat ÖSK med tanke på Yasins uttalande inför matchen, men det såg ju snarare ut som att de hade tagit ut segern i förskott. Katastrofal inställning på spelarna, samtidigt som Sundsvall gjorde en fin insats trots att de saknade en del spelare.
Örebro Sparkabolleninimål
2015-04-20 22:01
Det var väl mer en hyllning till hagge, än hån mot Nkili? vi visste ju inte ens vem som skulle ut. ösk gör det bättre i 2a men det räcker inte. Måste vara med från start. wiktorsson, hagge, Kalle och råp är de som får godkänt från mig idag. gerzic blev bättre när han fick flytta upp. logi måste höja sig om hans startplats ska vara kvar. läge att prova wiktorsson? övrigt att notera är att Andreas alm passerade sektion E!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro frrreddo
2015-04-20 21:57
Kanske dags att prova Lipovac?
Örebro T8
2015-04-20 21:55
Fantastiskt: Kör på. Såna där uttalanden är pinsamma. Man låter skorna tala först.
Örebro Nikkiz
2015-04-20 21:55
Finna klipp på Aftonbladet när Eidur skallar ribban haha.
Örebro T8
2015-04-20 21:54
Håller med Asbjörn. Vissa borde nyktra till innan de öppnar limpsaxen. Tar 10 raka i höst och slutar som 10:a.
Sundsvall Fantastiskt
2015-04-20 21:51
@Telle:

Kände mig tvungen sorry
Örebro Asbjörn#10
2015-04-20 21:49
Säga vad man vill om denna genomklappning till insats, dagens mest pinsamma beteende stod dock inte någon spelare för. Dagens mest pinsamma var stora delar av publikens beteende i samband med att Hagge kom in.

Har vi fanimej ingen större supporterkultur på den här jävla arenan än att vi börjar håna laget och spelarna så fort det går emot!? Det är motgångar som skiljer bra supportrar från de dåliga och tyvärr visade stora delar idag vart man står där.

Frustration, aggression och besvikelse är en sak. Det hör t om till ett supporterskap. Att håna det egna laget hör dock ALDRIG till!

Skärpning för fan!!
Martoon
2015-04-20 21:47
Tack för en bra match och lycka till framöver.
Örebro Glad
2015-04-20 21:44
Märks att det är många ungtuppar på forumet,mycke hysteriska uttalanden, bara buga sig för Sundsvall o gratta, många omgångar kvar, det vänder, nu gäller det att vi supportrar visar mod o stolthet o passion o lyfter laget, de som inte var bra idag känner det nog mer än vi och att bara hacka har väl aldrig lyft någon.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Arna-Tovic
2015-04-20 21:37
@leve31:

Tror du inte att han vet själv hur dåligt han spelade? Som S U P P O R T E R stöttar man laget. Visst kan man bli förbannad på vissa spelare, men det visar man aldrig utåt genom att bua ut dem. Det hjälper inte ett dugg.
Benny Böckling
2015-04-20 21:36
Ta tillbaka Wikström.
Han och Moberg kanske kan få ordning på det här.
Måste gå att få dispens för en sådan värvning.
Örebro Miroslav kuba
2015-04-20 21:35
@Lord Pode:

ja lie väl hårt av gubben hehe killen är 18år och spelat i ett nytt lag väldigt kort tid Seaton får vi nog ha lite tålamod med. Det är då värre på andra fötter som Nordin Nikili och framföralt Pode han håller tyvärr inte AS klass han är en gåta denna Pode Usel i våras sen helt fantastisk på hösten och nu usel igen.
Örebro leve31
2015-04-20 21:33
Varför är det fel att bua ut dåliga prestationer från laget?? Speciellt Nkili som får ta på sig två mål.
Halmstads BK Jeppzii
2015-04-20 21:31
Jag tycker ni bör satsa på Rinne som första målvakt, en ung och mycket lovande målvakt, skulle klart gjort mycket bättre målvaktspel än vad Jansson har gjort ikväll trots dåligt försvarspel från er sida ikväll. Jag lider med er och tyvärr tror jag det blir vi tillsammans med er som åker ur i år. Förlorar man med 3 mål mot ett lag som Sundsvall så är det lika med division 2-klass.
Örebro Prakas
2015-04-20 21:28
Jag ångrar bittert att jag skänkte 1000 spänn av mina hårt beskattade pengar till insamlingen. Pengarna hade gjort mer nytta hos Röda Korset eller Rädda Barnen istället. Sjukt besviken på laget.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Miroslav kuba
2015-04-20 21:27
Botten är nådd!!! Det har börjat t o m sämre en vad jag kunde ana innan säsongen . Jag höll inte med dom som trodde på en bra ÖSK säsong vi har absolut inte lag för det . Nu förstår nog dom flesta att det blir att i bästa fall rikta in sig på en botten kamp . KÄMPA SVARTVITT !!!
Örebro Lord Pode
2015-04-20 21:18
Publiken måste fan skärpa sig. En gubbe bredvid mig säger att man borde skicka hem Seaton till Jamaica, väldigt många buade ut Nkili, 5900 på läktaren(katastrof), mm. Tortyr att vara på Behrn Arena idag.
Örebro Mellösas Frippe Jansson
2015-04-20 21:17
Bäst i ÖSK: wiktor, Kalle, Hagge. Mest för att de var på plan kortast.
Örebro Lord Pode
2015-04-20 21:14
Jaja det är en dag imorgon också.
IFK Göteborg stn
2015-04-20 21:11
Bryt ihop, kom igen.
Örebro zxcv
2015-04-20 21:10
-------------------Hagge--------------------- Hagge-------Hagge----Moberg-----Dajje Hagge-------RÅP------Hagge-------Hagge ---------------Hagge----Crespo-------------- Nklili: tredje bollpumpare Edit: Var visst pucktvåa på en liknande laguppställning. Hail Hagge
Örebro MaLa
2015-04-20 21:09
Nikkiz - tack för att du bekräftade. Måste ha varit en ruggig smäll eftersom det klonkande ljudet registrerades även i tv-sändningen. Imponerande på sitt sätt :-)
Örebro Nikkiz
2015-04-20 21:06
Mala Ja stod rakt nedanför han hoppar och skallar ribban svinhårt! Va säker på hjärnskakning haha
Örebro Arna-Tovic
2015-04-20 21:00
@# brorzan:

Han får ju springa i vatten. Vi borde vattna straffområdena ordentligt innan match.
Örebro MaLa
2015-04-20 20:59
Har kollat repris på 0-1-målet och det ser sannerligen ut som att Sigurbjörnsonn tar full sats och hoppar upp och nickar(!) i ribban i ren frustration sekunden efter att bollen rullat in. Någon mer som bandat matchen och tycker sig se samma sak?
Örebro Marquis de Sade
2015-04-20 20:56
tycker man faller med flaggan i topp. det är så tidigt på säsongen än. man har grunderna till fin fotboll. spelarna har rätt grundinställning när de är hemma. ett fall framåt. många positiva besked idag. styrka att våga spela så härligt innovativt hemma mot Sundsvall.

#jagvillspyochönskarattjaghöllpåliverpool
Örebro Conjuration
2015-04-20 20:56
@# brorzan:

Jag tror det kan bli tvärtom, att man istället spelar med kniven mot strupen.
Örebro jpsvartvitt
2015-04-20 20:55
Sist i allsvenskan shalalalala
Örebro # brorzan
2015-04-20 20:53
Laget får ju gå ut och möta AIK på Friends helt utan press iaf.
Annons: