/fotboll/osk/forum/10178.aspx/fotboll/osk/forum/10178.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Kuban Max
2005-08-20 19:38
Hej!
Tänkte bara skriva en sak som någon kanske kan förklara lösnigen på:
När det har kommit en ny omröstning, som t.ex den som är nu på www.svenskafans.com/fotboll/osk så kan inte jag rösta, utan när jag går in på sidan syns bara resultatet av omröstningen på en gång, utan att jag har röstat eller nån på min dator har röstat på den omröstningen, eller är det jag som är dum som inte fattar nånting om hur man gör?

Vet någon vad jag skall göra?
AIK kribba
2005-08-20 18:55
Ja, Örebro 29 poäng och faktiskt med i striden om både kvalplats och direktplats, ja faktiskt också andra platsen i serien. Vem hade kunnat trott det för ett antal omgångar sen? Man får verkligen gratulera Örebro till en formidabel uppryckning, mycket mycket starkt jobbat, trodde ni var avsågade både poängmässigt och mentalt..,det här trodde jag inte ni skulle klara, men nu är ni faktiskt med i racet igen.

Faktiskt så mycket med att jag nog måste hoppas på kryss i er match samt kryss i östermatchen mot ljungskile.....otroligt att också ljungskile och väsby är med och slåss om uppflyttning..otroligt..

Men det är väl också delvis just därför ni fortfarande är med i leken, att lag som trelleborg,öster och gais har sviktat nu i sommar..platserna under AIK är som ett getingbo...

Skönt att vi vann...satt långt inne trots stora chanser..men 1-0 i alla fall..viktigt nu efter käftsmällen mot väsby sist att ta 3 färska poäng....43 pinnar känns ganska stabilt...14 upp mot er :) ska ni satsa på förstaplatsen så får ni allt ligga i ;)

ps, gillar också er gliring mot fotbollsförbundet här på sidan....få som vågar sätta upp sånt på allmän plats misstänker jag..?

ps
Örebro Toro
2005-08-20 18:51
4-1 till ÖSK,inget annat existerar!

Forza SvartVitt!
Örebro Chipset
2005-08-20 18:42
ÖSK utan Costa kan kosta. Men men, det är icke lönt att misströsta. En inhoppande Emra Tahiri kan hitta på vad som helst och med tanke på att både Munster och Jon lever på att slita, skava och springa så lär ett tidigt inhopp från Emra vara att vänta. Hjälper inte det så har vi änglarna eller åtminstone en ängel med oss på bänken. Det har inte Gais. De har Rolle.
Örebro Eken
2005-08-20 18:22
Walkers trupp mot GAIS
Örebro Högsbo Ultras
2005-08-20 18:21
DaSa//
Får ta en öl på gamleport eller dubliners, där lär ju vara folk som ska på matchen iallafall :)
Örebro Örebroaren
2005-08-20 18:14
Hur många kan vi bli till Götet i morgon?

Forza Sportklubben
Örebro go_osk
2005-08-20 18:04
Har Walker tagit ut någon startuppställning?
Örebro Högsbo Ultras
2005-08-20 18:03
fortsatt bra resultat idag i superettan, spännande imorgon mot gais helt klart, man får väl ta sig till ullevi och titta, tredje matchen ösk-matchen i år i såfall för mig.
Örebro # brorzan
2005-08-20 17:18
Den bästa målskytten mot GAIS i truppen uttalar sig på officiella.
Örebro DaSa
2005-08-20 17:14
Konstigt att tränarna ser Carréno som ersättare för Mirza, det är ju den defensiva mittfältsplatsen som saknar konkurens. Ser gärna Nobbe o Mirza starta men ett inhopp på minst 30 min vill jag att han skall få.

------------------Westman-----------------
--Kjäll------MaSa----FrSa----------Hagge--
-Anttonen----Nobbe----Mirza---------------
-----------Munster--Lundblad--------------

Var det någon som skulle ta en öl på någon pubb innan matchen imorgon?
Örebro Grixx
2005-08-20 17:13
Mackan// Som läget är nu är det bäst att AIK fortsätter att slå alla lag.

...men har AIK planerat in en usel höst med nerver i plötslig dallring, och en massa förlorade poäng så är vi i ett annat läge. Har ändå svårt att se att det blir en katastrofhöst för AIK. Några dippar men inte mer.

...så bäst för oss är att BP ska förlora i dag!!!!

om inte......
Örebro Mackan
2005-08-20 16:55
Är det bra med kryss mellan AIK och BP idag. Eller skall man hoppas att något lag vinner? I så fall, vilket?

go_osk//

Ingen aning, fick allt rapporterat via telefon av min bror.
Örebro Grixx
2005-08-20 16:15
Låter inte bra att bollfördelaren "numero uno" Costa är borta(!?) i morgon.

Men man får hoppas på ett positivt spel från "ängeln", och att det blir ytterligare en 3-poängare.

Likaså tror jag på 3 raka förluster för AIK.
Örebro go_osk
2005-08-20 15:55
Mackan//
Någon spelare som såg het/mindre het ut?
Örebro Mackan
2005-08-20 15:50
Det enda som kan sägas efter träningen är egentligen att Costa sannolikt inte spelar i morgon. Likaså rapporterade Johannes att Klingberg saknades helt och hållet och att en intervju med tränare kommer i eftermiddag/kväll.
Örebro Eken
2005-08-20 15:38
go_osk//Träningen startade kl 14. Kommer nog snart. Nyfiken på startelvan.
Örebro go_osk
2005-08-20 15:32
Är det inte dags att officiella uppdateras snart med någon inför match intervju?
Åtvidaberg ChLi
2005-08-20 14:23
Eken och go_osk//

ja, visst, jag håller med. Ska ändra:D Fast Axel kjäll får spela på höger. Fredrik Samuelsson på bänken redo för inhopp.
Örebro Eken
2005-08-20 13:55
Stoppa våldet. Byt ut TU
Örebro Eken
2005-08-20 13:29
ChLi//
FSam ersätter AxKj. Angel och Anttonen byter plats.
Örebro go_osk
2005-08-20 12:46
ChLi//
Det är väl bättre att byta plats på Angel och Anttonen!
Åtvidaberg ChLi
2005-08-20 12:38
Mitt lag:

------Weggen-----
AxKj-FrJa-ThAn-MaSa
-------FrNo------
---PaAn----JoRi---
-------AnCa------
---PaMu----JoLu/RiCo--

om Costa inte kan bedverka så får Lundblad ta hans plats. Är Costa spelklar går han in bredvid Munster.

Kommentera gärna!!!
Åtvidaberg ChLi
2005-08-20 12:21
Tyvärr så rivs inte VSK:s kontrakt imorn om VSK förlorar mot Boden. Se länk
Örebro go_osk
2005-08-20 11:55
Nu har vi chansen att plocka en och annan spelare gratis. Torskar VSK morgondagens hemmamatch mot boden kommer hela spelartruppens kontrakt att sägas upp. Det är ju tyvärr så att spelarna i Västerås Skit Klubb inte håller speciellt hög klass, men vi borde väl kunna plocka ett par stycken. Vad sägs som Anton Holmberg 5 mål i årets superetta, han sänkte förövrigt oss senast genom sina två mål. Eller varför inte deras vänsterback har ingen aning om vad han håller för klass men vi behöver ju en sådan.
Örebro GT
2005-08-20 11:52
Magnus Samuelsson, gör en polisanmälan NU !

Detta kan inte få fortsätta !
TU och övriga kompisgäng är inkompetenta klåpare.

STOPPA VÅLDET !!!
Örebro Barbeque
2005-08-20 11:47
Kul läsning om damfotboll, om man tar det med en nypa salt. Eller två...
Örebro zxcv
2005-08-20 11:39
hela SvFF SvFF är ett stort skämt.
Jävla klåpare och justitiemördare.
Örebro Eken
2005-08-20 11:26
Läs IFKG körninka om TU och Msam.

TU har tappat greppet. Rött kort.
Örebro # brorzan
2005-08-20 10:56
ÖSK Live kommer att köras om än i lite nedbantad version jämfört med hemmamatcherna.
Annons: