/fotboll/osk/forum/10168.aspx/fotboll/osk/forum/10168.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK tattoo
2005-07-07 11:56
Rekommenderas
Gästkrönika: Nånstans nångång inträffar även vårt onämnbara
Finns på Giffarnas sida
Örebro Kenneth.
2005-07-07 15:23
ÖSK tattoo//
Jag har fortfarande inget förtroende för Walker trots dessa två segrar även om jag inte har det i nicket nu. Eken är väl också på samma spår och en och annan ytterligare...

Har länge velat se Emra istället för Kuhi. Fast att jag hellre sett Holmström istället för Emra ska villigt erkännas.
Kommer inte att sakna Kuhi det minsta och sen undrar jag vad det har funnits att hylla? Skulle vara träningsmatcherna på försäsongen då fast jag ger inte mkt för såna värdemätare.

Nej, om klubben kan få tillbaka de pengar som är satsade på honom så sälj...

Med åska & hagel i puttekulestorlek från Borås
Örebro Chipset
2005-07-07 14:14
Aj aj, hoppas inte Kuhi-affären spricker nu. Vi har definitivt en anfallare för mycket i dagsläget. Dessutom skulle en utlåning vara en snygg replik till Costa-Emra-agenten som får bekräftat att man tror mer på Emra än Kuhi.

Skvaller från gårdagen:
Runt tolvslaget igår kväll gjorde Kyosev, tillsammans med ett tiotal andra ÖSKare, entré på Björnstugans bakgård. Kyosev var iklädd skjorts och flippflopp-tofflor. Munster var också med och omringas snabbt av ett gäng tjejer med okända avsikter.
Örebro Eken
2005-07-11 09:12
Mer om matchen
Örebro Barbeque
2005-07-07 17:53
Ge er in i diskussionen på na, se, ovan länk, huruvida Kubanorna stör publiken med sina hejaramsor....
Degerfors Dr Zeke
2005-07-07 16:39
Så här skriver Boden på sin hemsida:

"Redan i tisdags kväll var BBK överens med Örebro om en övergång, men då andra klubbar sedan också blivit intresserade har övergången dragit ut på tiden. Kuhi har t ex så sent som idag besökt Degerfors, men efter det besöket valde han att nobba värmlänningarna och valde istället BBK."

Lite senare i texten:

"Kuhi beskrivs på supportersidan Svartvitt som en riktigt vass avslutare som är kylig, teknisk och har ett bra skott med båda fötterna."

RIKTIGT så brukar det kanske inte låta i ert forum... ;-)
Örebro Mittåt
2005-07-07 12:56
Kevin Walker.

Förbundskapten Jörgen Lennartsson har tagit ut truppen till årets upplaga av Nordisk pojk, som i år spelas på Island 2-7 augusti 2005. I gruppspelet ställs Sverige mot Färöarna, Finland och England.

Kevin är en av de spelare som uttagits till denna trupp.

Örebro Chipset
2005-07-07 14:58
Mittåt// Jo, det borde ju rimligtvis vara en klubb längre ner i tabellen. Västerås kan ju precis som Degen locka med geografiska medel frånsett de vanliga kontanta medlen. Jag tror på Mjällby eller Västerås.
Örebro Chipset
2005-07-07 14:54
*Korpen*// Det får man verkligen inte hoppas. Den här onsdagen låg väl bra till planeringsmässigt. På träningen om 10 minuter lär det dock bli sega ben på vissa utav spelarna.
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu
2005-07-07 14:42
ÖSK tattoo

Har du hackat klart snart?

: Förövrigt så platsar Gurra i ÖSK:
Örebro Justitiemord
2005-07-07 12:18
Yggdrasil//

Är redan anmäld ;)
Örebro K8 -Avgå SvFF!
2005-07-07 19:36
Ara, hur mår du nu? :-)
Degerfors Einar.
2005-07-07 18:23
fjanthomas, DIF tackade nej till Kuhi av fotbollsmässiga skäl. Mer info på länken ovan för den som är intresserad.
AIK Keenan
2005-07-07 16:49
Tack för erat bidrag til oss...

ser det är blandade meningar om honom hos er...men han verkar ju iallafall vara ne person alla har en åsikt om...

och till dne roliga personen ang vivalla..funny...har lite kunskap...så..kul.
Örebro Mittåt
2005-07-07 14:27
Chipset// Det är väl ingen som vill ha Emra, antar jag. Kuhi anses - av någon anledning - som en etablerad spelare därför att han spelat i allsvenskan. Emra har bara spel i division tre på meritlistan - inte så mycket att komma med.

Jag måste säga att jag är förvånad över att Degen påstår sig vara intresserade. De borde väl inse att Herish har sina begränsningar.

Sedan kan man fråga sig vilken den tredje klubben är som anmält intresse. De verkar ju till och med redan ha kommit till skott och bjudit över Boden. Det var ju därför som ÖSK stoppade övergången som i princip var klar.

Västerås är väl ett alternativ, ett annat skulle kunna vara Mjällby. Jag tror inte att några av lagen högre upp i tabellen är så värst intresserade.

Dessutom så bör det vara ett lag med en självsäker tränare som tror att han kan göra något av Kuhi. Många tränare har en hög uppfattning om sin egen förmåga. Det är väl därför som man ser så många underliga värvningar. I så fall borde det luta åt Mjällby. Kratz tror säkert att han kan få fram Herishs bästa egenskaper. I Västerås har man just bytt tränare och jag undrar om Friman känner sig mogen att utmana ödet med en spelare som bevisligen inte presterat särskilt mycket under vårsäsongen.
AIK kribba
2005-07-08 00:33
AIK kribba
2005-07-08 00:33
Ni kan med rätta vara lite nerviga om kuhi spelar mot er, det har hur många ggr som helst varit så att släkten är värst..nu senast Arash Talebinajad för oss mot sin exklubb frölunda...killen lär vara supertaggad mot er...kuhi var ju också ansedd som underbarn hos er och måste väl prestera någon gång eller?

Jag gillar INTE när exgnagare i andra lag spelar mot oss..det har hänt så många gånger att dom gjort kanonmatcher mot oss och ofta gör såna spelare mål också..

Örebro Chipset
2005-07-07 18:14
Kenneth.// De kanske citerade Ara någon gång för länge sedan? =)
Örebro ÖSK tattoo
2005-07-08 13:14
Chest pain//
Med tanke på grundkondition och revanchlusta och framförallt dessa härliga supportrar vi har kommer vi att orka fullfölja säsongen ut, Degerfors kommer däremot på grund av , för lite konditon, för lite motivation och för mycket finkelluktande supportrar och spelare dala som ett litet höstlöv ner mot botten och lägre divisioner och försvinna med det sista regnvattnet innan vintern kommer.

// Jappel. Vad har du för jobb som kan göra tabeller på arbetstid och behöver dom mer folk?
Örebro Kenneth.
2005-07-07 16:43
Är ju inte direkt på forumet de bedömningarna står utan under laget och sen varje enskild spelare.
Fast nån har ju gjort den bedömningen nån gång :-))
Örebro Kerberos
2005-07-07 14:18
Chipset: ÖSK-spelarna verkar vara mer stammis på björnstugan än jag.

Är det en gång i veckan de går ut eller ?
Örebro Yggdrasil
2005-07-07 14:13
Justitiemord//

Ni får anmäla er med ert svenska fans nick så man vet vilka ni är ;)
Boden Crazypalle
2005-07-07 17:55
Jaha då var det klart med Kuhi, vad säger ni? Vad jag har fattat har han haft en djup svacka, bara hoppas han kommer ur den nu iom miljöbyte mm... Ska hur som helst bli intressant att se han mot Frölunda
Örebro fanthomas-
2005-07-07 17:08
Kuhi har t ex så sent som idag besökt Degerfors, men efter det besöket valde han att nobba värmlänningarna och valde istället BBK.

kul att han valde myggen före spöken!

"bruket ä inge för herish"

Örebro Justitiemord
2005-07-08 01:25
Björn i Blekinge//

Finns det palmer där nere också? :o)
Örebro Nitro
2005-07-08 01:12
kribba//jag ä inte nervig om kuhi spelar mot ösk :)... inge illa om kuhi, men han har inte varit som man har förväntat sig...
fjanthomas// "ett kärt barn har många namn" Hehe :)
Örebro WhItE ZoMbIE
2005-07-07 16:23
Himmler//Byt nick för fan,vet du inte vem Himmler var?idiot.
Boden Nosferatu
2005-07-07 16:02
Kuhi klar för BOden!
Örebro jappel
2005-07-08 09:06
Angående Kuhi: Vilken miss av Dif... alla spelare i ÖSK tar självklart plats i degerfors när som helst. hade ÖSK spelat lika dåligt som nu med detta laget fast kvar i allsvenskan hade degen inte sagt nej till en enda av spelarna. Det är bara högmod eller någon konstig form av lillebrorkomplex som visade sig i att de sa nej.
Att de sedan gör en stor sak av de är bara ännu värre. Nä hoppas verkligen att Kuhi lyckas bra uppe i Boden i alla matcher utom i den mot ÖSK och lyfter upp dem ordentligt och i alla fall förbi dif!!(vilket inte borde vara så svårt)
Örebro chilie
2005-07-08 08:47
en fråga är ara en herich suporter eller ösk :are?
Annons: