/fotboll/osk/forum/10096.aspx/fotboll/osk/forum/10096.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro go_osk
2005-08-21 00:56
Med lite tur kanske det blir vi som får med oss domaren imorgon. :-)
ÖSK-KubaStröm
2005-08-21 00:47
Ämne: Östra Ö, Johannes//
....Den matchen glömmer man ju inte i första taget ! Fan vad Kim vart utbuad alltså . Gjorde inte ett rätt efter det , felpass , felpass och åter felpass. =)
IFK Norrköping Alcatras
2005-08-20 23:52
Jag vet inte om du bara ett ben men jag står alltid på bägge,menade med inlägget på degens sida precis som jag skrev"DET GÄLLER FÖR ER ATT KROSSA ÖREBRO"alltså inte "DET ÄR BÄST FÖR OSS OM NI KROSSAR ÖREBRO" en jävla Skillnad.
Men jag hoppas iof att de slår er,vad jag menade med att vi,ni och gnaget skulle gå upp var(Vilket jag förmodade att du förstod,sorry skulle ha fattat att du tydligen inte gjorde det)att ni skulle få kvala upp.

Örebro go_osk
2005-08-20 23:49
Ämne: Morgondagens ÖSK Liv....
Fan vad synd!
Jag som bor i Stockholm har lite svårt att ta mig ända till Göteborg. Aja du får hälsa han att krya på sig.
Örebro Mackan
2005-08-20 23:32
Östra Ö, Johannes//

Bara att hålla med. Så fort jag läste vem som dömde i morgon blev jag direkt ett par snäpp oroligare. Keijo är verkligen superkass.

Det var även han som dömde ut Oyuga när Kim sköt bollen i arslet på honom, den där klassiska matchen 2003. :P
Örebro # brorzan
2005-08-20 23:28
Morgondagens ÖSK Live är i farozonen på grund av sjukdom...
Örebro Rupert.
2005-08-20 23:21
Ämne: Vik er nu inte mot e....Signaturen Alcatras vet nog inte vilket ben han ska stå på verkar det som...Saxat från "Degens" forum

Namn: Alcatras » Svara på inlägg
Sänt: 2005-08-20 21:52:49
Tror nog att ni klara er kvar,men det är den 24/9 som det göller för er att stå upp som ett gäng krigare och krossa örebro.
Lycka till.

Go Peking ;)
AIK Ö-Övre
2005-08-20 23:18
Ämne: Någon mer som kommer....
Hehe, fyfan, blev ett jävla skrivande här. Vi har haft horan, ursäktar språket, 3 matcher i rad. Superettans sämsta domare är vad han é.
AIK Ö-Övre
2005-08-20 23:17
Ämne: Ö-Övre//

Huvva, d....
Hehe, jag brukar ha rätt. Spelade även en trippel som ger mig 4000 kr vid ÖSK samt Ljungskile vinst. :)
Örebro Johannes A.
2005-08-20 23:15
Någon mer som kommer ihåg matchen från i våras mot GAIS? ÖSK gör en riktigt bra andra halvlek och GAIS spelade handboll i straffområdet, varav en gång bollen var på väg mot mål.
Domare: Keijo Hyvärinen

Kommer någon ihåg matchen mot Degerfors när Costa blev fasthållen i första halvlek och 100 % av alla domare hade blåst straff?
Domare: Keijo Hyvärinen

Behöver jag berätta vem som dömer i morgon? :-(
Örebro Mackan
2005-08-20 23:12
Ö-Övre//

Huvva, det var vågat. Ser gärna att ÖSK motsvarar ditt tips. Utgår från att du är en duktig tippare och att ditt förtroende för ÖSK i morgon inte "jinxar" laget. :P
AIK Ö-Övre
2005-08-20 23:04
2.55 X 1000. Gör mig inte förbannad.. ;)
Örebro Mackan
2005-08-20 23:04
Inlägg från Degerforsare på vårat forum i våras när det gick som tyngst för oss. Skulle gärna återgälda vänligheten med tipsen om att ha tre lag bakom sig men vill inte irra in på deras gästbok (bara två expempel nedan, det fanns betydligt fler). :)

"Namn: Chest Pain » Svara på inlägg
Sänt: 2005-06-13 21:48:40
"Men kämpa på, tänk på att det räcker med att ha tre lag bakom sig för att hänga kvar..."

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: fluged » Svara på inlägg
Sänt: 2005-05-22 19:38:10
Kämpa på, Jag hoppas ni klarar nytt kontrakt i suerpettan. Det kommer att bli tufft. Tänk på att ni bara behöver ha tre lag bakom er.
Örebro *Korpen*
2005-08-20 22:11
Alcatras//

Visst vore det kul om alla tre skulle gå upp men SvFF skulle väl skicka ner oss igen :(

Nämen, det vore bra för allsvenskan oxå, men uselt för superettan
IFK Norrköping Alcatras
2005-08-20 22:06
Vik er nu inte mot ett gäng makrillar imorgon,hoppet om att vi,ni och gnaget går upp i AS lever och skulle publik mässigt höja AS snitt med 4-5000 personer.
Örebro *Korpen*
2005-08-20 22:06
Vart är alla svart-vita själar en kväll som denna?
Örebro GT
2005-08-20 21:43
Thompa är ju så jävla härlig ! Jag garvade gott när jag läste intervjun tidigare !
---
He, he, röv-itts anhang brukar kalla oss gnälliga. Gå in på deras forum och se var de största gnällgängarna finns :-) Torsk mot Peking.
0-0 hade dock varit bättre för ÖSKs del.
Örebro *Korpen*
2005-08-20 21:29
Intervju med gammelthomas på officiella:
Blir det ett år till med ÖSK oavsett Allsvenskan eller Superettan?
- Nej, det vet jag inte. Det finns en del saker att fundera. Har man nått min ålder så måste man väl fundera på vad man ska göra när man blir stor. Jag ska fundera lite grann så får vi se vad som händer.

Han är störtskön den människan alltså, ÖSK:are så det skriker om det!
Örebro Kämpa SvartVit !
2005-08-20 20:06
Hur många blir vi imorn i götet ?
Örebro fanthomas-
2005-08-20 19:59
Kuban max: du kan bara rösta en gång per ip.
Örebro Kuban Max
2005-08-20 19:38
Hej!
Tänkte bara skriva en sak som någon kanske kan förklara lösnigen på:
När det har kommit en ny omröstning, som t.ex den som är nu på www.svenskafans.com/fotboll/osk så kan inte jag rösta, utan när jag går in på sidan syns bara resultatet av omröstningen på en gång, utan att jag har röstat eller nån på min dator har röstat på den omröstningen, eller är det jag som är dum som inte fattar nånting om hur man gör?

Vet någon vad jag skall göra?
AIK kribba
2005-08-20 18:55
Ja, Örebro 29 poäng och faktiskt med i striden om både kvalplats och direktplats, ja faktiskt också andra platsen i serien. Vem hade kunnat trott det för ett antal omgångar sen? Man får verkligen gratulera Örebro till en formidabel uppryckning, mycket mycket starkt jobbat, trodde ni var avsågade både poängmässigt och mentalt..,det här trodde jag inte ni skulle klara, men nu är ni faktiskt med i racet igen.

Faktiskt så mycket med att jag nog måste hoppas på kryss i er match samt kryss i östermatchen mot ljungskile.....otroligt att också ljungskile och väsby är med och slåss om uppflyttning..otroligt..

Men det är väl också delvis just därför ni fortfarande är med i leken, att lag som trelleborg,öster och gais har sviktat nu i sommar..platserna under AIK är som ett getingbo...

Skönt att vi vann...satt långt inne trots stora chanser..men 1-0 i alla fall..viktigt nu efter käftsmällen mot väsby sist att ta 3 färska poäng....43 pinnar känns ganska stabilt...14 upp mot er :) ska ni satsa på förstaplatsen så får ni allt ligga i ;)

ps, gillar också er gliring mot fotbollsförbundet här på sidan....få som vågar sätta upp sånt på allmän plats misstänker jag..?

ps
Örebro Toro
2005-08-20 18:51
4-1 till ÖSK,inget annat existerar!

Forza SvartVitt!
Örebro Chipset
2005-08-20 18:42
ÖSK utan Costa kan kosta. Men men, det är icke lönt att misströsta. En inhoppande Emra Tahiri kan hitta på vad som helst och med tanke på att både Munster och Jon lever på att slita, skava och springa så lär ett tidigt inhopp från Emra vara att vänta. Hjälper inte det så har vi änglarna eller åtminstone en ängel med oss på bänken. Det har inte Gais. De har Rolle.
Örebro Eken
2005-08-20 18:22
Walkers trupp mot GAIS
Örebro Högsbo Ultras
2005-08-20 18:21
DaSa//
Får ta en öl på gamleport eller dubliners, där lär ju vara folk som ska på matchen iallafall :)
Örebro Örebroaren
2005-08-20 18:14
Hur många kan vi bli till Götet i morgon?

Forza Sportklubben
Örebro go_osk
2005-08-20 18:04
Har Walker tagit ut någon startuppställning?
Örebro Högsbo Ultras
2005-08-20 18:03
fortsatt bra resultat idag i superettan, spännande imorgon mot gais helt klart, man får väl ta sig till ullevi och titta, tredje matchen ösk-matchen i år i såfall för mig.
Örebro # brorzan
2005-08-20 17:18
Den bästa målskytten mot GAIS i truppen uttalar sig på officiella.
Annons: