/fotboll/osk/forum/10021.aspx/fotboll/osk/forum/10021.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Nitro
2005-09-06 00:20
expressen tycker iaf. att vi knappar in på aik.....
Hammarby Ottar
2005-09-06 00:14
Jag trodde innan säsongen började att ni skulle fixa seger i Superettan på ren klass. Denna spådom visade sig vara lika usel, som de flesta av mina tips.

Visserligen finns väl chansen till en kvalplats kvar i teorin, men med den bedrövliga start ni gjorde i serien så var det knappast ikväll ni brände era skepp. Nästa säsong hoppas jag att ni och Peking går upp och gärna på Assyriskas bekostnad.
Örebro Nubbli
2005-09-05 23:58
Det var det... Tack och adjö Allsvenskan!Sthlms stadion, Malmö staion, olympia, råsunda, ullevi... Vi får åka till gurkstaden nästa år med... VARFÖR, när vi är så j-vla mycket bättre! VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR? För i h-vete! Vi borde spelat oss upp till fin rummet utan större konstigheter!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!VARFÖR ÖSK?
Örebro Kenneth-Inte 1år te me W!
2005-09-05 23:54
Hur kan man kalla Walker för kvalificerad tränare?

Grohl//
Jo jag. Men han kanske är för bra för ÖSK och många kanske har svårt att läsa hans spel?
Örebro kenya
2005-09-05 23:29
Sitter här och stirrar på mitt ÄLSKA ÖSK armband och tänker på hur förjävlit de kan vara att älska just ÖSK.

Varför kan man inte få vara lycklig när säsongen slut?

Jag vill känna total lycka när ÖSK går upp i Allsvenskan.

Jag vill känna den totala lyckan när ÖSK vinner Allsvenskan följande år.

Jag kommer få känna den lyckan...

*För övrigt så gör Munster mål*

Öster www.eastfront.net
2005-09-05 23:11
Bara att bita ihop och komma igen.
Tror att ÖSK har gått på samma nit som ÖSter gjorde förra året. Dvs att man trodde att man skulle "dansa" hem SE. Jag tror att ni kommer att gå upp nästa år om inte annat. Ni har haft mycket otur på er väg tex idag + alla skador... Men nästa år vinner ni skiten och kommer tillbaka... de tär jag övertygad om...
Örebro Grohl
2005-09-05 23:09
Har inte orkat läsa igenom alla inlägg... Men är det ingen mer än jag som tycker att Carreno slog bort grymt mycket passningar? Det kändes som att han slog bollarna på chans och typ 1/10 gick fram (dom som gick fram var dock mycket fina =), jag tyckte att han såg lovande ut och med dagens ÖSK-lag är han säkert en fin förstärkning.. Men en hel del bortslagna bollar var det.

Halverar han sina felpass blir det kanon till nästa år =/
Örebro helldandy
2005-09-05 22:57
och vi klonar Hagge?
Örebro DaSa
2005-09-05 22:55
Sälj:
Nobbe
Anttonen
Riddez

Släng
Mirza
Munster
Kjäll

Startelva 2006:
------Weggen------
-Hagge-ThAn-FrJa-FrSa-
------Hagge--MaSa----------
--Näfver-Larsen-Bengtsson-----
---------Tahiri-----------

En rutinerad centrallinje med unga talanager. Sen så kanske vi får in pengar från försäljningarna så vi inte går i konkurs.
Örebro ÖSK-Marte
2005-09-05 22:50
Se länken för något glädjande(?).

Snyggt Expressen, "Örebro och Gais knapar in på AIK". Men visst, målskillnadsmässigt gjorde ÖSK det.
Örebro go_osk
2005-09-05 22:49
Tycker hela laget gör en mycket bra match förutom att man slår bort för många passningar och inte gör mål. Jag kommer i alla fall att finnas på Råsunda.

Det lär ju knappast finnas någon mer kvalificerad tränare än Walker som är intresserad av att träna oss.

Stanna Walker - ÖSK mot AS 2007!
Örebro kenya
2005-09-05 22:48
"och inte heller inbytte Paul Munster skapade någon större oreda för smålänningarnas backlinje."

Han gjorde väl mål efter 5 minuter eller nåt?
Örebro rirobban
2005-09-05 22:48
ÖSK:s mål var inte offside och hade de fått det målet korrekt dömt så hade man tid att göra ett till sedan. Munster är för bra för bänken men det har väl inte våran kära tränare snappat upp ännu. Ingen kritik mot Walker annars i och med att det är spelarna som inte gör sitt jobb. AIK blir tuffa men vi slår verkligen i underläge i överiga matcher som är kvar.

OCH KOM IHÅG, HOPPET ÄR DET SISTA SOM LÄMNAR EN MÄNNISKA... GAIS TAPPAR 11 POÄNG OCH VI VINNER RESTEN DÅ FINNS CHANSEN, MEN SÅ SKA VÄL MÅNEN RAMLA NED INNAN ÖSK GÅR UPP TILL ALLSVENSKAN!
Örebro Justitiemord
2005-09-05 22:44
Vi kommer inte bli många på Råsunda. Så j*vla kört.
Örebro *Korpen*
2005-09-05 22:42
Nä, nu ska jag ta o tröstäta och glömma förlusten...
Örebro helldandy
2005-09-05 22:41
det K8 sade
Örebro K8
2005-09-05 22:40
kribba //

Hur taggade spelarna än är kan dem iaf inte vinna på bortaplan. Det verkar vara något dem bestämt sig för.
AIK kribba
2005-09-05 22:38
Efter den här torsken behöver ni inte inte byta rubrik på er tidigare "Jag orkar inte" på er startsida.

Innebär den här torsken dödstöten för många öskåares planer på att åka till råsunda nästa vecka förresten? Om ni nu hade tänkt åka dit.

Ska bli intressant att se hur er kämpaanda kommer vara på råsunda, om spelarna börjat ge upp nu. Tror inte man tänker så,men omedvetet kan man ju gå ner några viktiga procent..
Örebro Jontarna
2005-09-05 22:33
Jag har skrivit det innan. Det är synd om Mirza, hur kan han låta honom spela så som han uppträder på plan. Alla ser ju, men inte coach. Jag blir förbaskad som hängiven ÖSK-are.
2005-09-05 22:30
ÖrebroSK//
Är man inte ineffektiv om man har spelet hela matchen och ändå förlorar den?
Örebro helldandy
2005-09-05 22:26
Hm... få se nu... nej just det ÖSK vann inte.
Örebro ÖrebroSK
2005-09-05 22:25
Men förihelvete! Tänk lite gubbar.. ÖSK har spelet hela matchen och ÖSter som ligger 2a och är formstarkt får inte till många anfall! Ni skulle sagt helt annorlunda om ÖSK vann.

Fuck Lagrell, Hela Sverige skrattar och Örebro hatar dej!
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu.omg
2005-09-05 22:24
Exempel 1. Larsen har redan förut visat att han inte kan spela på topp.

Exempel 2. Han envisas att ha med Axel,Axel är en sådan super sopa nu så han kan följa med till Irland.

Det fins fler exempel men det räcker.
2005-09-05 22:22
Man hade säkert varit nöjdare med Larsen som mittfältare till att börja med och det kommer man längre med än att sätta honom som anfallare...
Örebro K8
2005-09-05 22:19
Pelle //

Vad hade du varit nöjd med för laguttagning då?
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu.omg
2005-09-05 22:17
K8

Man kan ju tycka det, och ändå så klarar han inte det.
2005-09-05 22:16
Snart vet man inte vem man svara med den här jäkla idiotfunktionen.

ÖSK TILL ALLSVENSKAN - AVGÅ WALKER
Örebro K8
2005-09-05 22:15
Pelle //

Finns väl inte så mkt att fundera över när man ska ta ut laget.
Örebro *Korpen*
2005-09-05 22:15
Jag vill att Walker ska få chansen säsongen ut sedan vill jag se en riktig satsning inför nästa säsong av tränare, lag och styrelse.

Jag tror inte att vi kan få en bättre tränare i dagsläget, tragiskt men sant
Örebro go_osk
2005-09-05 22:14
Ämne: Ämne: Fy fan ....
Hur kan du gå så långt så att du drar den slutsatsen? Med Angel och Larsen i en hel säsong är jag säker på att det hade sätt annorlunda ut!

ÖSK MOT AS MED WALKER!
Annons: