/fotboll/osk/forum/10003.aspx/fotboll/osk/forum/10003.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Finliraren
2005-09-15 21:08
Det har sagts mycket om Walker här i spalten. En sak är klar: när inte laget lyckas bär tränaren ett stort ansvar. Spelarna är naturligtvis delaktíga, men Walker har ett speciellt ansvar och är betald för att prestera. Nu har han inte gjort det. Till och med mina AIK-vänner här i Stockholm skakar på huvudet och säger att de är förvånade. De trodde ÖSK skulle promenera sig till en serieseger i SE. Och jag kan inte säga vad som gått fel! Det såg ju så bra ut. Jag tycker det är dags att låta en ny tränare få chansen. Det är så det fungerar. Om man inte presterar ska man inte ha ansvaret längre.
Örebro fanthomas-
2005-09-15 20:43
Shpetim Hasani är KFF's spelare, han är snart borta, men antar att ni kommer drömma om honom i många år framöver
Örebro *Korpen*
2005-09-15 20:36
ForzaDegerforsIF//

Tackar för svaret... Själv är man ju lite lat för att leta reda på sånt :)

Tyckte det lär lite väl mycket med 6 mål på 10 matcher, men det är ju i alla fall bättre än någon av anfallarna i ÖSK.
Degerfors ForzaDegerforsIF
2005-09-15 20:25
Angående Kuhi statistik......
Har kollat upp den lite grann...
3 mål på 10 matcher har han gjort i Boden, inte 6 stycken ;)
3 av målen gjorde han i Ösk tröjan....på 11-12 matcher totalt.
Sammanlagt 6 mål på runt 21-22 matcher.
Kuhi har inte gjort bort sig i Boden enligt rapporter men Hasani är definitivt en bättre spelare. ;)

Hur som helst välkomna till Stora Valla nästa vecka! Hoppas ni kommer ett gäng trots eran misslyckade säsong, trodde faktiskt ni skulle vara uppe och slåss om åtminstone en kvalplats men det blir inte alltid som man tror.
Ska bli kul med ett derby hur som helst.
Väl mött!
Degerfors Einar.
2005-09-15 19:53
ara:

Shpetim Hasanis resultat sen han kom till klubben:

Matcher - 5
Mål - 3
Assists - 1

Och fatta, Sphetim Hasani är en så enormt mycket grymmare lirare än Herish Kuhi någonsing kommer bli. Jag är oerhört nöjd med DIF nobbade Kuhi och istället valde Shpetim. För jo ara, det var precis vad som hände. Tony Gustavsson, Degerfors IFs tränare, nobbade Herish Kuhi. Inte tvärtom. Punkt.
Örebro joth
2005-09-15 19:07
Mossberg//Det finns säkert en ritning... tror dock inte vi får se den förräns den är godkänd av alla parter... :-)
AIK Ekis_68
2005-09-15 18:02
AIK:are utan ödmjukhet som gottar sig i andras olycka betackar iaf jag mig ifrån....jävligt lågt ! Lycka till -06 ÖSK !
Örebro Mackan
2005-09-15 17:58
Hlynur//

Medhåll, mycket dåligt agerat av SVT. Även om jag förstår att man hellre visar Gais-Öster så får man inte ändra så tätt inpå matchen. Dåligt.
Åtvidaberg ChLi
2005-09-15 17:43
Är det någon utav er som vet vart man kan få tag på landslagströjor. Skulle vilja ha en Estnisk:D
Örebro Hlynur
2005-09-15 17:19
Saywee// Har precis mailat svt24 (svt24@svt.se) och klagat. Tycker inte att det ska få gå till på det sättet....Det har ju varit planerat ett bra tag nu.
Örebro *Korpen*
2005-09-15 16:50
Så Herish har gjort 6 mål i Boden? Hur många hann han göra i ÖSK?

Fan, det är ju bara typiskt asså
AIK Saywee
2005-09-15 16:45
Hlynur//
Ja, det är ganska grymt mot er. Hur är det på Island :-)

Verkar som att det är bestämt, men jag vet inte. Kan det vara den där LÅLita BH som inte kan närvara på Ullevi som har varit framme och petat igen, eller?
Örebro Hlynur
2005-09-15 16:36
Saywee// Kan de verkligen göra så mot oss exilare som inte kan se matchen live? Den här matchen har man ju sett fram mot jättelänge eftersom jag sällan har möjlighet att bege mig till Örebro. Förstår att den andra matchen har större intresse angående toppstriden, men bestämt är väl bestämt?
AIK Saywee
2005-09-15 16:28
Jag ville bara göra ett äkta hattric i inlägg!
AIK Saywee
2005-09-15 16:27
ara//
Har du blivit myggbiten eller har du fått knott i huvet? Ser ju att du har fått på dig granngårdens ställ :-)
AIK Saywee
2005-09-15 16:09
Enligt en liten notis i pappers-GT idag verkar det som att SVT24 väljer att visa GAIS-Öster i stället för ÖSK-Trelleborg, men det kanske ni redan kände till. Mig kvittar det, jag ser ÖSK - Trelleborg live.

Kom igen nu svartvitt och knip de sista 18!!!

Då blir det prick 50 p, det ska väl inte vara så himla svårt, eller?

Med tro och hopp från Saywee
Forward ara
2005-09-15 15:41
Boden BK - Degerfors IF

Herish Kuhis statestik i BBK.

10..Matcher
6...Mål
1...Assist
............Herish Kuhi kommer sänka DIF som han nobbade tidigare i sommar.
Örebro ÖSK tattoo
2005-09-15 15:35
Vårat mål var naturligtvis AS.
Men för att citera Mittåt.
//Att ge Degen ordentligt med stryk på bortaplan är väl ungefär det enda positiva som vi har kvar att se fram emot den här säsongen.//

Vi hade ju lite andra förutsättningar inför säsongen, det är klart att ni siktar på att hänga kvar som nykomlingar, det är klart vi siktade på att gå upp direkt.
Vi hade tur mot er hemma , det håller jag med om men den här gången hoppas jag så ***** mycket på en stor härlig svart vit seger.
Det skulle ju vara bra mycket roligare om ni är kvar nästa år också eftersom det är minimalistisk chans att vi kommer till kval.
Även om man sakta börjar inse fakta....
Degerfors davenn
2005-09-15 14:56
Ösk tattoo// Torska??? Högmod går före fall!!! Ni skulle ju krossa allt motstånd, leka hem serien, vinna med två siffrigt mm mm ... VI har aldrig hävdat att vi ska krossa hit eller dit, vi skall hänga kvar i år, det är vårat mål... Vad är erat mål???? Hhrmm...
Örebro ÖSK tattoo
2005-09-15 14:43
Faktiskt beredd att hålla med mittåt , att krossa degen borta är det som kan göra oss glada under vintern, men låt oss inte glömma Peking hemma heller, minst lika viktigt att vi får komma före dom i tabellen också, annars blir det en lång tung vinter.
Davenn//
Är det så att du inte vill se ditt Degen torska så kan du ju alltid åka till örebro och titta på Ösk Ungdom -Falu bs.
Örebro Mittåt
2005-09-15 14:38
davenn// Man får rätta munnen efter matsäcken.
Degerfors davenn
2005-09-15 14:31
Mittåt// Pinsamt att ha den ambitionen nu!!!
Örebro Mittåt
2005-09-15 14:01
davenn// Jag tror nog att det blir gott om örebroare på Stora Valla. Att ge Degen ordentligt med stryk på bortaplan är väl ungefär det enda positiva som vi har kvar att se fram emot den här säsongen.
Degerfors davenn
2005-09-15 13:57
Jag kommer ihåg i våras när det var någon här som skrev ungerfär följande " Det är bra att vi börjar hemma mot degerfors, då det kommer publik, för när serien lider mot sitt slut är degerfors långt efter i tabellen och det skulle därför inte dyka upp några fans" Hmmm det verkar som steken är vänd, eller planerarni att dyka upp??
Örebro Mittåt
2005-09-15 13:30
Trivsletorsten// Det finns ingen anledning att sparka Walker om det inte är så att man absolut vill bli av med honom nu. Hans kontrakt går ut den 30 november i år. Så vad ÖSK-ledningen måste fundera på är i stället om man vill förlänga med honom eller ej.
Örebro Mossberg
2005-09-15 13:30
Någon som vet om det nånstans finns nån ritning på nya kortsidesläktaren, västra?
Örebro Trivseltorsten
2005-09-15 13:17
Sparka Walker...Jasså och hur skall vi ha RÅD med det?
IFK Göteborg Jhedm616
2005-09-15 12:15
heej gå in på xperteleven.com å kom med i min liga!.. sök efter liga id 35106 å ansök om ett lag god tar alla svenska namn på lagen!... Ligan är seriös!...
Örebro ÖSK tattoo
2005-09-15 11:56
Ämne: ÖSK tattoo;
Det spe....
Jo jag vet att det är nu som gäller.
Har efter många om och men och våndor accepterat att det inte varit vårt år.
Även Besviken på spelarna som vek ner sig så i första halvlek.
Det måste ändå vara en av dom häftigaste grejerna och mest peppande att få springa in på råsunda med den klacken ni har.
Lycka till i Fortsättningen men framförallt i matchen mot gais, tror inte jag tycker sämre om nåt annat lag.
AIK Norlings Solna Grabbar
2005-09-15 11:51
ÖSK tattoo;
Det spelar ingen roll om det var länge sen för vi vann NU & det är det som räknas, gamla meriter räknas INTE!!
Annons: