/england/leeds/forum/999.aspx/england/leeds/forum/999.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hartey
2015-08-30 21:19
Paul Hart är en super nyförvärv som Pearson fixat . Han är den överlägset bästa akademitränare som Leeds haft! Tack Adam Pearson, han gör verkligen skillnad !!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Emil.R
2015-08-30 20:05
helgen blir bara bättre scums förlorade mot swansea med 1-2 och sen läste jag följande roliga nyhet på Twitter: Louis van Gaal has spent £230m on transfers in 14 months at Man Utd. Which is about £100m more than Swansea have spent In their history. :)
Leeds United Silvestri the King /
2015-08-30 16:48
Nyss inkommen från täppan. njuter i fulla drag av Leeds vinst igår. Täppan behöver mer puts, skulle behöva en stor,stark kille, som kan hugga stubbar........
Inget för en vekling........ut igen och klippa gras.......
Leeds United Linus.M
2015-08-30 13:51
Rob//

PM.
Leeds United Åby.Krona
2015-08-30 13:28
Bra om några vill ta tag i sf o LUSS kan nog några goa gubbar komma till baka hit även med lite natti natti music
Leeds United Danne K
2015-08-30 13:07
Hahahaha läste detta precis på Botakas Wikipedia sida Jordan Botaka (born 24 June 1993 in Kinshasa) is a Congolese-Dutch professional footballer who currently plays as a winger for Excelsior in the Dutch Eredivisie and the DR Congo national team. When he signed for Leeds in August 2015, it was confirmed that he was hung like a donkey. He has several hobbies such as outpacing forestieri, outskilling forestieri, and being a bit of a beast, some say he clubbed Neil Warnock in the face with his rock hard dong. He formerly played for Club Brugge and Belenenses, but realised Leeds United are the best club in the world so joined them instead
Leeds United Rob.
2015-08-30 13:06
Jag sitter och smider planer för Leeds-sidan här på Svenskafans och hade själv tänkt ta tag i mitt skrivande igen och hjälpa Linus. Man får ju skämmas över hur bedrövligt inaktiv man varit de senaste åren.

Vad säger du Kristoffer? Jag vet att du har planer för din blogg, men du kan inte tänka dig att återuppta din roll här på SF? Jag vill på allvar ge nytt liv åt sidan och ge alla svenska fans en bevakning värd namnet. Med lite vind i seglen för laget, samt förnyelse här inne på SF så kanske vi kan hjälpas åt att sprida intresset för Leeds United :)

Om någon har tips/idéer eller rent av vill hjälpa till med något så hör av er till mig eller Linus eller skriv här på forumet :)
Leeds United Danne K
2015-08-30 12:57
BREAKING: FULHAM REJECT MCCORMACK BID Fulham reject £10m bid from Sheffield Wednesday for Ross McCormack, according to Sky sources.
Leeds United Kristoffer
2015-08-30 12:41
Jag har/hade en del planer angående Revie Stand-bloggen och tipset: När det gäller bloggen funderar jag på att slå ihop LUSS med bloggen. Bloggen skulle då döpas om till luss.se och innefatta både LUSS, bloggen och tipset. Ungefär som länktipset nedan. När det gäller tipset funderar jag på att förbättra designen, dvs göra sidan bredare och göra texten större. Jag tänkte även ändra om registreringen och inloggningen. Jag tänkte att det kanske skulle vara bättre om varje Luss-medlem fick ett lösenord skickat till sig efter att denne skickat sina uppgifter till LUSS via mail. Tanken är sedan att man ska använda e-posten som användarnamn och lösenordet man fick skickat till sig som lösenord för att logga in första gången. Lösenordet ska dock sedan gå att ändras till vad man vill. Eller kanske så börjar jag med att låta LUSS vara en undersida på Reviestand.se fram tills dess att den kommer igång igen. Frågan är bara om jag har orken att göra detta.
Leeds United sportcarl
2015-08-30 10:29
Vi har inga direkt svaga positioner i laget jämfört med andra lag i denna serien, och hyfsad bredd, däremot kan ju alla ha en dålig dag, kanhända kommer det in ytterligare 1-2 spelare innan transferfönstret stänger på tisdag.
Leeds United strachan
2015-08-30 09:21
Det var väldigt trevligt att se matchen med ett Derbyfan igår.
De har verkligen gått bakåt i utvecklingen men framförallt har Leeds tagit ett stort steg fram. Vi har i år en stark förstauppställning med alternativ på alla platser, en manager som är skicklig taktiskt och som tydligen infört disciplin i truppen. Truppen är ung och väldigt goda tider väntar
Leeds United Linus.M
2015-08-30 09:09
Citerar mig själv från införrapporten mot Doncaster.

"Sedan måste man ge cred till Antenucci, det är inte bara ett vackert fotbollsmål han gör utan det som är ännu mer vackert är passionen han visar när han gör målet. Visst, målet ger honom £14k extra i fickan men det kändes inte som det bara var det han var glad över. Utan att han faktiskt var glad för vår skull, för Leeds Uniteds skull."

Jag har inte samma känsla nu, tyvärr.

Förövrigt, grymt att Paul Hart kommer in. Botaka blir förmodligen klar imorgon.
Leeds United sportcarl
2015-08-30 08:18
Gjorde jag med och kvällen igår var lekande lätt utan någon tung börda att bära, 3 poäng och 2 fantastiska mål och otroligt bra spel av 2 av våra ungdomar Cook och taylor bär man med sig, spelar vi så här så kör vi över Brentford som likt Leeds en gång i tiden märker att andra året i Championship är tuffare
Leeds United Simo LUFC
2015-08-30 08:13
Vaknade ned ett leende på läpparna! I wonder why!! :))
Leeds United sportcarl
2015-08-30 07:52
Gott att Paul Hart är ansatt som boss på Academy efter samtal med Cellino i fredags och hårt arbete från Pearson enligt YEP, han ledde oss till 2 segrar på 90talet i FA youth cup, då fick vi fram spelare som kewell woodgate robinson smith för att nämna några
2015-08-30 03:30
Varför inte tippa ett nytt "Lyckotips", när John Blund ändå har övergivit mig.. Vilken lycka att Leeds vann igår!! Upp till tiondeplats i ett huj. Vilket glapp sedan, till nästa match. Brentford är ju en stor risk att Leeds förlorar ,enär Leeds brukar dåsa till mot ett lag närmare botten..Synd att man inte får se matcher som går i tv, det hade varit en Lisa för själen. En "Lusstrea",på tipset satt fint, . Inte lönt att lägga sig än,
Leeds United PutteBJ
2015-08-30 00:03
Paul Hart tillbaka till vår akademi! (Tummen upp) :-D
Leeds United PutteBJ
2015-08-29 23:39
Sen är det vanligt att man klagar alltid lättare på en import. Vänta tills nästa match och se vad Ante gör för reaktioner istället för att döma han efter EN grej. Kan ju faktiskt vara så att armbågen satt och irriterade innanför pannbenet fortfarande. Jag tycker Ante visar att han är en viktigt del i våra framgångar hittills denna säsong och detta känns mer eller mindre som en skitgrej.

Kolla på reaktionen efter hans mål mot Burnley, visst det var ju han som gjorde målet men ändå. Den blicken. Nu ser vi framåt och njuter av de första 3 poängen och att vi faktiskt bara är 3p från 2a platsen :-)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-08-29 23:24
Tycker också det är märkligt att inte Antenucci reagerar på att vi avgör matchen sent. Känns lite som individen framför laget med honom ibland men men...
Hartey
2015-08-29 23:22
@Linus.M:

Linus// Läste på waccoe att Mirco hade fått en armbåge i ansiktet och var störd över det
Leeds United Linus.M
2015-08-29 23:09
@sportcarl:

Och? Att du inte verkar bry dig är intressant.
Leeds United sportcarl
2015-08-29 22:50
Linus M 22:27 ingen fara, bara tredje gången du nämner det idag
Leeds United Linus.M
2015-08-29 22:27
Kan inte sluta störa mig på Antenucci. Han rör inte ett finger när laget gör 2-1 borta mot Derby i 88:e.

USCH!! Jämför med Cook.
Leeds United Kristoffer
2015-08-29 21:53
@Silvestri the King /:

Syftar du på lusstipset är det:

1 poäng för rätt tipstecken.
3 poäng för rätt resultat.
5 poäng för rätt resultat + rätt 1:e målskytt för Leeds.
2015-08-29 21:43
Om man tippat rätt resultat på matchen,hur många poäng får man då.
Leeds United sportcarl
2015-08-29 21:18
förra säsongen körde vi med 4-5 man på mittfältet och blev tillbakapressade, i år kör vi med 3 man, och 5 matcher hittills utan att bli tillbakapressade utan oftast för vi matcherna, bamba har styrt upp försvret, ade bättre än austin, och wood klasspelare till skillnad mot morison, ser ljust på framtiden
Leeds United Linus.M
2015-08-29 21:01
Phil Hay ?@PhilHayYEP 1 timför 1 timme sedan
Transfer news - Leeds have tonight agreed a deal for Excelsior winger Jordan Botaka. #lufc

Got wind of this as we were driving home. Deal needs to be finalised but Botaka has been offered a two-year deal with option of third. #lufc

Botaka is 22, originally from Zaire and was at Brugge before moving to Excelsior. Leeds ruled out Limbombe - too expensive at £2.5m. #lufc

From what I'm hearing, Botaka could be one of two wingers who joins before Tuesday's deadline. The other is based in England. #lufc

Van La Parra continues to be strongly linked. Wasn't used by Wolves today. #lufc

Phil Hay ?@PhilHayYEP 42 minför 42 minuter sedan
Botaka is obviously still to negotiate terms/pass medical but Leeds are very hopeful of getting that finalised on Monday. #lufc

Phil Hay ?@PhilHayYEP 41 minför 41 minuter sedan
Van La Parra - I've done some asking around and Leeds don't have a deal with Wolves, despite plenty of talks. Not convinced that'll happen.

Phil Hay ?@PhilHayYEP 40 minför 40 minuter sedan
Botaka fee is going to be £1m to £1.5m, something like that. #lufc

Phil Hay ?@PhilHayYEP 39 minför 39 minuter sedan
There was a bit more chat about Will Buckley earlier this week but that's gone cold again. #lufc

Transfer Reports NL ?@TransfersDutch 33 minför 33 minuter sedan
For #LUFC fans asking about #botaka: He's tricky and pacey. Inconsistent and will need to work on cross/finishing. And some time to adjust.
Leeds United Tobbe O
2015-08-29 20:58
Taget från engelska Metro förra året: You’ve probably never heard of Holland Under-20 winger Jordan Botaka, but you really should. He’s an absolute treat. Nicknamed "The Wizard" because of his incredible skills. Remember the name.
Leeds United kjelldan
2015-08-29 20:33
JORDAN BOTAKA klar, bara terms och medical går igenom. Snabb och teknisk winger!
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-08-29 20:30
Topp 6 i år känns faktiskt troligt,mycket bra match idag .Om truppen stärks upp ytterligare så vill jag ha en mittback till bredvid Bamba o Cooper + en anfallare till ihop med Wood o Ante,mittfältet är riktigt bra o vi har två bra målvakter.
MOT Gubbs
Annons: