/england/leeds/forum/996.aspx/england/leeds/forum/996.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-10-30 19:13
Gå in på länken och köp en del i Leeds Fans Utd. Låt oss få vår klubb tillbaka.

Leeds United Linus.M
2015-10-30 19:12
Jag älskar just nu livet. Phil Hay ?@PhilHayYEP 5 minför 5 minuter sedan Astonishing breaking news tonight: Massimo Cellino has told @LeedsFansUtd that he is willing to sell them his majority stake in Leeds United Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 minför 2 minuter sedan Cellino has told @LeedsFansUtd he does not feel he has the support of the fans any longer. Will accept an offer if the group deliver one Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 minför 2 minuter sedan Cellino has told the group he has no other offers and sees them as the club's "only asset". Clearly thinks his time is up
Leeds United lufc4ever
2015-10-30 19:08
Jag både hoppas och tror att Red Bulls rykte numera har fått så mycket scenljus så att dom kommer inte ge sig på oss.

Inget illa ment om lagen dom redan är involverade i men inget av dessa är ens i närheten av vad vi är historiskt. Vi må vara fullständigt skadeskjutna men vi har en status i fotbollsvärlden som deras andra lag bara kunnat drömma om. Jag tror vi är för stor negativ publicitet för Red Bull. Iaf om dom tvunget ska köra sitt slaktprogram som dom gjort med det dom redan tagit över.

Hoppet är iaf det sista som lämnar en sägs det....
Leeds United terry cooper
2015-10-30 18:18
Kommer Red Bull o tar över o byter namn på allt o alla.
Då kommer jag att ta mej en allvarlig funderare.
Känns som något jag inte vill vara delaktig i.
Leeds United Rob.
2015-10-30 17:09
Jag också Thom, tyvärr är det mkt snack från intressenter men det mesta (allt?) tycks gång på gång vara skitsnack. Ingen har några pengar. Att vi skulle få en typ som Gibson (Boro) som ägare är väl bara drömtänkande och lär aldrig hända, tyvärr. Vi verkar bara dra till oss nötter och lyckosökare. Fast vilket lag har inte fått såna ägare på senare år? De vettiga går väl att räkna på hand. Pajasarna däremot... Blackburn, Cardiff, Pompey, Newcastle etc etc etc.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-30 16:34
Jag ligger hellre i League Two än att gå upp i Premiership som Red Bull Leeds, med röda tröjor och energidrycks pengar som lagts på spelare. Så mycket kan jag säga.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rob.
2015-10-30 13:31
Ja han är bra på att snacka, den gode Cellino.
Leeds United lufc4ever
2015-10-30 12:54
I ljuset av Massimos senaste intervju. Detta sa han förra gången han skulle bli avstängd.
Leeds United lufc4ever
2015-10-30 12:28
@Rodell:

Som jag ser det har han 3 val.

1. Håll upp handen en gång för alla och erkänn att det är han själv som ställer till det. Ring Pearson och be honom på bara knä iaf rekommendera någon att komma in och göra jobbet korrekt åt honom. M.a.o verkligen backa av och enbart vara tyst ägare. Lita på folk.

Kommer troligtvis aldrig hända. Man ändrar inte personlighet så. Framförallt inte en sådan extrem personlighet.

2. Stå vid dina ord åtminstone en gång och gör det du säger du vill. Att bli omtyckt. Ge fansen vad dom verkligen vill ha. Leta upp en ägare som verkligen vill väl och förstår Leeds United. Dom finns det handlar bara om hur girig du är som säljare. Gör detta och du kommer bli förlåten 100 gånger om Massimo. Det lovar jag dej.

100 gånger bättre chans än alt 1. för detta men förmodligen långt ifrån troligt. Dels p.g.a Massimos personlighet och att finanserna verkligen är så rätt som både han och Pearson sa i somras.

3. Sälja till första bästa för så mycket det bara går.

Obehagligt men förmodligen så det kommer sluta. Grisen i säcken än en gång för oss fans. Red Bull och vi är helt slut. Jonny fifflare och vi tar ett varv till.
2015-10-30 12:13
@Rodell:

Man blir lite rädd när man läser det............
Leeds United Kristoffer
2015-10-30 12:08
Nytt rekord igår: snabbaste baklängesmålet på hemmaplan. Tidigare var det väl: Första gången vi åkte ur ligacupen i första omgången, antalet hemmamatcher i rad utan vinst och en till om jag inte finns fel.
Leeds United Rodell
2015-10-30 11:55
lite läsning
2015-10-30 10:39
Efter gårdagen så kan det bara bli bättre.
Både för Leeds O RS.
Tycker vi här på RS ska ta o rannsaka oss lite o tänka på vad vi skriver.
2015-10-30 10:36
lufc4ever //

Bra skrivet.
Blir problem när ingen får vara större än ägaren.
Funkar inte.
Leeds United Kristoffer
2015-10-30 09:54
lufc4ever //

Riktigt bra skrivet.
Leeds United lufc4ever
2015-10-30 09:49
Alltid något. Hoppas det kan samla många fler denna gången.
Leeds United lufc4ever
2015-10-30 09:34
Vaknade i morse och trodde först allt bara var en dålig dröm. Insåg 2 sekunder senare att sån tur har man inte om man är Leedsare.

Nä, vad gör man ? Kan man göra nåt ? Förmodligen inte mer än att gå vidare och hoppas på någon där ute inser vad som behöver göras och det innan det är för sent. Men som den eviga optimist man är så kommer verkligheten snabbt ikapp en och man inser att världen är inte på låtsas och under sker i regel bara på film eller i böcker.

Jag kan inte skryta med att ha spelat fotboll på högre nivå än division 5 men jag anser att jag kan ändå relatera till vad som just nu sker i vår klubb. Du kan liksom ta på problemet. Alla är påverkade av vad som sker i och utanför själva laget. De flesta vill inget annat än att vända det men du har kommit till en punkt där det måste blir värre innan det blir bättre igen. Och du vänder inte på en sån kollektiv känsla över en natt.

Planen med att föryngra är helt rätt men så som framförallt den senaste månaden sett ut i klubben så har detta satt sig i spelarna. Och det kommer kräva en enorm förändring och den måste ske omedelbart men jag är rädd att den kommer komma försent om ens inom det närmsta året.

Det är solklart så att Massimo Cellino är problemet. Det är min totala övertygelse. Hans agerande och hans person rent allmänt är nu så avskydd att jag kan inte se hur han någonsin ska kunna ta Leeds United ur hålet vi är i.

Listan kan göras lång och det har vi gjort till leda här inne så jag tänker inte ta det igen. Men om man tar fansens behandlingen av Doukara och Silvestri som exempel så tycker jag den säger allt.

Nummer 1 den är avskyvärd men samtidigt inte förvånande. Folk hatar inte spelarna egentligen utan dom är en biprodukt av Massimo Cellino. Yes dom må vara spelare som inte är tillräckligt bra för Leeds men själva sättet dom behandlas på med glåpord och sarkastiska garv så fort dom visar sig är en förlängning av avskyn till Massimo Cellino. Bägaren har runnit över på de flesta och bara Massimo kan göra något åt det.

Man kan argumentera att det är inte Massimo som spelar och att spelarna får fanimej ta sig i kragen men han är ytterst ansvarig och allt han gör smittar av sig neråt. Det är han som ska sätta tonen och förutom en kort period denna säsongen så har han inte lyckats få folk med sig utan fler och fler vänder honom ryggen. Vi kan bara hoppas att han är frisk nog att ta det enda sunda beslutet att sälja och det nu. För just nu är det Bates Mk2 vi har att göra med. Det tog bara inte så lång tid för det att sjunka in denna gången.
Leeds United Umeå BEN
2015-10-30 09:23
Rodell känner igen mig i det du skriver. En sak är säker Leeds skapar känslor!!!
Hartey
2015-10-30 09:18
Var i Napoli i onsdags kväll och såg Napoli - Palermo. Fy faan vilket tryck på läktarna. Inga halsdukar eller matchtröjor, inte mycket öldrickande men det dracks små flaskor med snaps och så luktade en stark sött doft över hela läktarna jag förresten utanför stadion också. Jublet vid Higuains 1-0 kändes fysiskt i hela kroppen.
Leeds United Umeå BEN
2015-10-30 09:15
Stonefree det är ingen här inne som har portat någon. Det jag och många är så jävla less på är det här dagliga gnället. Det du ,Thom och några till skriver om tycker jag är intressant. Håller inte alltid med er men diskussioner för en framåt. Vi som träffas i Leeds har det fantastisk trevligt tillsammans. Där är du och dom övriga riktiga fans som trivs ihop. We all love Leeds!! MOT
Leeds United Rodell
2015-10-30 09:12
Jäkligt tråkig stämning här inne.... Cellino är skit, tränaren är skit spelarna är skit. Klagar man inte på startelvan då klagar man på att byten inte sker i tid sker dom i tid då klagar man på att det är fel byte.... Om nu Cellino är felet i allt vad hjälper det att klaga på Doukara det är ju Cellinos fel att vi spelar som en påse nötter.....

En sak som jag stör mig på är nivån här inne... "tycker man inte som jag så är man dum i huvet" lite så är det varför får vissa tycka vad dom vill och så fort någon inte tycker likadant då ska man gå på personen är för mig obegripligt...

Jag läser nog allt som skrivs här inne och gjort senaste åren dok inte så jätte aktiv själv men senaste tiden blir man mer bara upprörd över vad vissa skriver sitter jag då och klankar ner på dom som jag kanske inte delar uppfattning med... om någon tar "illa" upp av det jag skriver eller känner sig träffad.. bra...

Leeds United Umeå BEN
2015-10-30 08:43
MOT ALLA DAGAR PÅ ÅRET!!!
2015-10-30 08:16
M O T
2015-10-30 08:10
@lufc4ever:

5-6 nya !! Jo ja tackar. Betyder att lika många måste lämna.
Ska bli intressant att se vart detta barkar.
Leeds United Simo LUFC
2015-10-30 07:41
Fortfarande arg! Insatsen igår var en av dom sämsta jag sett på år och dagar på ER. Fortress my ass! Som några skriver nedan, självförtroendet är borta hos många spelare. Mowatt, Byram, Wood m fl. Vi behöver STABILITET i klubben men det är väl önsketänkande. Tur att alla ni som ska med på LUSS resan är goa gubbar annars hade man f-n inte åkt över den här säsongen! Skål och trevlig helg! Hörs på tisdag igen. :)
Leeds United lufc4ever
2015-10-30 00:29
Jag hoppas han har rätt att vara kritisk iaf. Brukar inte gilla att man tar det öppet men efter vad som visades ikväll så kan det fasen vara lika bra.

Sen kan det jäkla nötet ta på sig en del av skiten själv också. Cook ur position igen räcker.
Leeds United Duke
2015-10-30 00:26
Totalt haveri ikväll. Starten gjorde nog mycket för så här dåliga ska vi inte vara. Bamba väldigt darrig och långsam, fungerar inte att kaptenen är sämst på plan. Antenucci stressar iväg sina två fina lägen som måste utnyttjas. En ny mittback behövs, Cooper gör det ok. En ny rutinerad innermittfältare och en ny anfallare hade behövts.
2015-10-30 00:20
Umeå Ben var inne på att spelarna har dåligt självförtroende mm o Thom var inne på samma spår.
Är beredd att hålla med till viss del , för visst , det ser så ut.
Spelet idag var uruselt. Inget funkade.
Fattar dock inte riktigt varför. De senaste 2 matcherna har vi ju spelat rätt okay o skapat många chanser men inte fått resultaten med oss.
Det är bara att fortsätta med det spelet o vinsterna kommer.
Leeds United Tobbe O
2015-10-29 23:57
Massimo Cellino said he would leave Leeds United if the fans no longer wanted him. Tonight, 18K fans are singing as one "Massimo, it's time to go" #CellinoOut #LUFC. Men på detta forumet ska vi inte klaga... Vi ska inte vara negativa och misskreditera Cellino. Dagens insats var katastrofal. Jag tror inte laget är så dåligt att vi ska behöva åka ut men den ständiga kaosen runt vår klubb gör att det finns en uppenbar risk. Snart är Evans också bara ett namn på lönelistan om vi inte vinner. Kanske lika bra det men vi kommer aldrig komma någonstans när vi hela tiden ska börja om på ruta ett.
Leeds United stonefree
2015-10-29 23:35
Ska Linus lämna forumet, måste väl jag med portas därifrån. Jag gnäller precis lika mycket. Jag har inga problem med att bli bortlyft från forumet och från luss resan mm. Jag kan vara själv eller med andra, som reser själv Jag är ju i Leeds och åker hit varje månad, jag påverkas enormt av den negativa inställningen som har infunnits sig här. Folk har ingenting till övers för spelarna, tränaren eller Cellino med för den del, ordagrant så säger de att allihopa can fu.. off. Det blir väl bara Ninna och jag på matchen på tisdag, för inte kommer det många inte. Inte ens South är utsålt. Jag kommer att åka på de matcher jag har köpt, sen får det vara bra, tills vi ser ett lag som spelar för märket på tröjan. Billy Bremner och Don Revie skulle vända sig i graven om de hade bevittnat det vi såg ikväll
Annons: