/england/leeds/forum/988.aspx/england/leeds/forum/988.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Svanen75
2015-06-25 22:13
Leicester har gjort klart med Robert Huth vilket borde betyda att Liam Moore är allt närmre en utlåning, förhoppningsvis till oss. MOT
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-06-25 21:59
Mycket bra skrivet Bullen !
Leeds United BullenKarlsson
2015-06-25 21:44
Sen ska det ju också sägas att, trots att alla andra lag har ett foum, så är vi väl ett av de aktivare trots att vi ligger en division ner. Tycker alltid att vi ligger med på topplistan. Sen under matchdagar kan det ju bero på att många av oss sitter vid datorn för en radiostream och skriver på forumet medan PL-supportrarna får njuta framför TV:n =)

Sen när det gäller debatter. Går man in i en debatt med en åsikt som strider mot en annan så måste man vara medveten att man kommer få mothugg, utan att man ska behöva ta det personligt. Tar man det personligt och känner att man vill lämna forumet för det, ska man nog försöka hålla sig borta från diskussioner i överhuvudtaget. Det behöver inte betyda att man måste ha alla fakta rätt, eller att man måste vara helt korrekt allt gånger. Men man måste inse, att folk har rätt att säga emot och säga att den åsikten är fel, utan att man ska göra sig till ett offer. Något som sker inte bara här, utan överallt i sociala medier idag.
Leeds United stonefree
2015-06-25 18:06
Silvestri the king du har ett PM
Silvestri -the King ..........
2015-06-25 16:39
stonefree//
Tack för ett rakt o ärligt inlägg.
Du brukar ju kunna ta en debatt på ett seriöst sätt också !!
Om än lite råkurr ibland......
Leeds United stonefree
2015-06-25 15:50
Silvestri the King
Själv håller jag till på de andra forumen. Men självklart kommer jag tillbaks när säsongen börjar.
Det som gör att många drar sig för att vara med här, är att hjärtat inte får ta plats, man ska hålla sig till kalla fakta hela tiden, vilket är jävligt synd. Jag har hållit på Leeds i hundra år och med tanke på det är det svårt att hålla spelare siffror mm i huvudet.
Jag tycker att det är viktigt att man får säga vad man tycker. Själv hade jag den största bataljen när jag redan innan nyåret 2013, sa att BMD inte är en coach för Leeds och vart nästan hudflängt för det.
Jag hade väldigt svårt för Celino ända fram till nyligen, för jag har hela tiden trot att han skulle dra, så fort han fick det het om örorna, men han verkar ha rett ut den västa stormen och jag måste erkänna att jag tror, att vi kommer att göra den bästa säsongen nu som kommer, sedan våran första efter uppflytten från Leauge 1. Så det är bara att ta hatten av för dom som har trott på mannen hela tiden, så är det, några bataljer vinner du andra förlorar du, precis som i vanliga livet.
Så om alla accepterade varann lite mer här inne och har förståelse få att man tycker olika och inte alla gånger har 100 koll, få varför man skriver är ju för att man vill ha en debat igång, tror och hoppas jag!
Sedan måste ju någon ta tag i LUSS,efter Hartey och Helena, om ingen gör det är det nog kört och det är frågan om det här forumet kommer att överleva. För Luss är ju inte beroende av Leeds Svenska Fans, det går ju att ordna resor och annat utan att vara medlem här.
Men det är ju lite upp till dom som sitter i den här styrelsen och komma fram till vad de vill i framtiden. det är ju synd om vi om något år är i PL och inte ens har ett eget forum. Vilket då blir det enda laget i PL som är utan.
Silvestri -the King ..........
2015-06-25 13:14
Bra med support för Leeds United.
Undras hur de har det på den nya-andra sidan ? Alla de som lämnat oss och
befinner sig i hemliga rum. Nu talar jag om LEEDS ,FANS, som höll till här på
optimistsidan förr ! ALLA, fans strävar ju efter samma sak, att det ska gå bra för
vårt LOVEOBJEKT, Leeds United.
Saknar verkligen de som försvunnit härifrån, men VI är Här, och NI är där.
skiljer det så mycket.......
Leeds United lufc4ever
2015-06-25 10:04
@Norman Hunter:

Nope, gör han en Zaliukas så är det Salernos fel :)
Leeds United Norman Hunter
2015-06-25 08:35
@lufc4ever:

Om Bamba gör en Zaliukas är det Cellinos fel.
Gör han en Radebe är det Pearsons förtjänst.

Leeds United lufc4ever
2015-06-25 08:18
"The club is working very hard on the recruitment side and that is all I can say," Rosler told BBC Radio Leeds.

"We don`t have the biggest budget, something everybody knows. We are trying to get the right players in at the right price to this football club."
Leeds United lufc4ever
2015-06-24 22:40
Baffo och Bamba hade varit ligans coolaste mittbackspar ;)
Leeds United terry cooper
2015-06-24 20:02
@Rob.:

Sant. Är ju ingen ide att ha klokt o kunnigt folk bredvid plan utan att satsa på kvalitet på plan.
In med 4-5 startspelare före seriestarten.
Leeds United lufc4ever
2015-06-24 19:49
En Gareth Barry hade varit perfekt.
Leeds United Rob.
2015-06-24 19:43
Nöjd hittills, men det är kommande värvningar som kommer visa om vi verkligen satsar i år eller inte. Vid sidan av planen ser det bra ut, men truppen är inte nå bättre än förra säsongen så här långt. Hoppas på en bollvinnande mittfältare som kan slå en passning, nån winger samt anfallare.
Leeds United sportcarl
2015-06-24 18:53
Härligt med optimister
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-06-24 15:23
Ser bara bättre och bättre ut. Bamba klar nu också och fler lär följa. Tror på en bra säsong som följer. MOT
Leeds United Leeds så klart!
2015-06-24 15:05
@Rodell:
Cellino out!
Leeds United BullenKarlsson
2015-06-24 14:47
Mr Bamba!
Leeds United Danne K
2015-06-24 13:20
Salerno out
Leeds United Tobbe O
2015-06-24 12:20
La la la la la Bamba! Härligt, härligt, viktigt att det löste sig.
Leeds United lufc4ever
2015-06-24 11:43
Samba Bamba gör nu ingen Zaliukas !! :)

Gör en Radebe istället !!
Leeds United Rob.
2015-06-24 11:37
Ja hoppas det inte blir en ny Andy O'Brian bara.. Han var också mkt mkt bra när han kom, men sen gick det snabbt utför. Är dock positiv till Bamba.
Leeds United sportcarl
2015-06-24 11:24
tyckte han var bra först månaderna, inte märkvärdig på slutet, mot Rotherham tyckte jag han mest var virrig och ute på hal is lite för ofta
Leeds United PutteBJ
2015-06-24 11:02
Jätteviktigt att vi får in Bamba permanent enligt mig. Som jag skrivit tidigare så ser jag gärna Sol ta över bindeln. Väntar med spänning på nästa nu.
Leeds United Emil.R
2015-06-24 10:43
bamba klar på 2 år med option på ett år till, bra värvning även om han inte är helt ny!!
Leeds United sportcarl
2015-06-24 10:42
nu väntar man bara på (riktiga) nyförvärv som gör att man kan hoppas på minst play off, en spelare som kan lyfta laget och som får motståndarna att vackla och fundera inför mötet mot ÖU
Leeds United Rodell
2015-06-24 10:16
Bamba klar på 2år med option på ett 3e! :) riktigt skönt! :D
Leeds United PutteBJ
2015-06-24 09:17
Terry// handlar säkert om att MC trodde att han kunde axla det mesta själv så han kunde spara in på så mkt drt bara gick. Vi satt i en skit sits ekonomiskt och visserligen så blev ju resultatet lidande iom att MC tog på sig för mkt men å andra sidan så fixade sig ekonomin till att vara bättre än på flera år. Alltså inget dåligt utan att man får något gott ut det. Typ ;-)
Leeds United terry cooper
2015-06-24 09:14
Varför behövde vi inte något Backroom team förra säsongen ??
Leeds United sportcarl
2015-06-24 00:06
var inne på kristoffers blogg nu och den är bra, hoppas det kommer mer,cairns hade du missat på släppta spelare
Annons: