/england/leeds/forum/982.aspx/england/leeds/forum/982.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Leeds så klart!
2015-07-06 21:39
Ser heller ingen nytta med Turnbull.

Vi ska spela offensivt var det sagt, Alltså max en målvakt på vår planhalva ;)
Leeds United terry cooper
2015-07-06 20:14
@Duke:

Räcker det inte med de vi har ???
Leeds United Duke
2015-07-06 19:18
@TransferCentreL: Leeds United are close to signing Barnsley goalkeeper Ross Turnbull.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2015-07-05 12:25
Känns rimligt att nuvarande trupp är tippad runt 15e plats men 2-3 klassvärvningar och vi kan blanda oss i topp 6. Topp 10 är målet för en godkänd säsong enligt Rösler. Steve Sidwell hade varit väldigt välkommen.
Leeds United sportcarl
2015-07-05 12:02
3-6 måste vi minst sikta på, sedan är det ju en annan sak att klara av det, var inne snabbt på en bettingsida och när det gällde favoriter att vinna CC så var det 15 lag före oss,denna serien är ett getingbo men har stor tilltro till Rösler och hans metodik, han har väl aldig haft lägre än 40% vinstratio som manager.
2015-07-05 11:41
Förväntningar på säsongen 2015/16?

Placering 1-2 är "Don Revie reborn" klass
Placering 3-6 är "Egli è un uomo, non un bambino" klass
Placering 7-8 är "Nice to see you again Grayson" klass
Placering 9-12 är "Interested in running the Academy instead?" klass
Placering 13-19 är ""You are fired Neil!" klass
Placering 20-21 är "He's a good-looking watermelon" klass
Placering 22-23 är "Who let Hockaday in?" klass

Placering 4-6 skulle jag bli mycket nöjd med.
2015-07-05 11:08
Transferrykten v9.
Leeds United lufc4ever
2015-07-05 08:00
Snackas om Sidwell nu. På lån tar jag honom gärna men snälla inget kontrakt. Han är för gammal. Inga mer Norris eller Brown. Men som spelare tar jag Sidwell alla dagar i veckan före en sån som Barton.

Vi behöver en rödhårig general. Det är Leeds ! ;)
Leeds United sportcarl
2015-07-04 20:34
rent ekonomiskt lönemässigt borde vi ju ha råd med bjarnason, sedan är det ju en annan sak om han är den rätte mittfältsmotorn, är ju klart under 10 000 pund i veckan, vilket jag kan tänka mig de flesta ordinarie A.lagsspelarna ligger på,
Leeds United Tobbe O
2015-07-04 19:27
Det sägs att Bjarnasons flytt till Torino är på väg att kollapsa. Anledningen ska vara att vi har erbjudit bättre villkor. Bjarnasons lönekrav sägs vara €500 000 om året vilket Torino inte vill möta.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-07-04 13:59
Säger som sportcarl, varför inte fokusera på framtiden som man kan göra något åt än leva kvar i dåtid och fokusera endast på de misstag som har begåtts?
2015-07-03 23:38
Thompson till Preston och Grayson.
Ska vi gissa på att det även kommer en förfrågan om Redfearn är sugen?
Om ingen klubb erbjuder Redfearn rollen som manager så lär assistant coach/head of academy hos Preston tillsammans med gamla kollegor locka.
Leeds United sportcarl
2015-07-03 23:22
YEP brukar oftast ha rätt
2015-07-03 23:20
Redfearn ser ut att lämna trots allt.
Tråkigt eftersom det finns väldigt lite negativt, men oerhört mycket positivt att säga om Redfearn. Han har blivit en del av Leeds.
Nåväl, det kan vara tid för Redfearn att få prova vingarna ordentligt utan säkerhetslina som Manager. Något han tydligen fick smak för.
Lycka till och välkommen tillbaka i framtiden.

Då får vi se vem som blir ny ansvarig för den framgångsrika akademin.

Leeds United sportcarl
2015-07-03 22:09
terry Cooper, 21:51, får väl ta det om igen för du verkade ju inte riktigt förstå, jo det om cellino jag skriver det förstår du och att om något han säger inte infrias så får man höra det åratal, men om någon annan här skriver om och om igen saker som inte stämmer vi kan kalla honom Pille M(obs påhittat namn)att den och den skall köpa klubben, cellino skall avgå, unga spelarna flyttar om redfearn försvinner då verkar det vara ok från dig, det stör du dig aldrig på om sådana uppgifter inte stämmer, obs detta ämne är nu avslutat för mig hålla på att repetera om och om igen är inte min grej och inte utvecklande för min del, personligen är jag mer intresserad av framtiden för den kan vi påverka än det som varit, mitt fokus ligger på nästa säsong
2015-07-03 21:51
@sportcarl:

Jo men snälla Sportcarl. Du börjar ju med att skriva Terry Cooper , då måste ja ju tror att det är till mej.
Varför skulle jag tro att det är till någon annan ?
Vad du vill säga till andra , får du ta med dem men börja då inte med att skriva mitt nick.
Är inte arg på dej eller något men sedan ditt inlägg om att jag i stort sett skulle hålla käften , för jag hade minsann inte varit på Elland Road.
Så har jag haft svårt att ta dina inlägg på allvar.
Hoppas att du förstår det.
Leeds United Duke
2015-07-03 20:52
Kan bara hålla med om att Derby ser ut att vara i en klass för sig. Dom har en bättre trupp än flera PL-lag.
Leeds United BullenKarlsson
2015-07-03 20:36
När vi pratar om grupperingar här gällande de som gillar Cellino mot de som inte gör ska man ju ha i betänkande att vissa kanske anser att positiva saker som att värva en vettig stab eller hitta en riktigt bra sponsor är en självklarhet för en så stor klubb som Leeds och inger vi ens behöver bemöda oss med att applådera. Medan andra ser det som ett stort steg gentemot Bates och GFH. Gråzon är ett mycket bra ordval. Finns inga rätt eller fel, bara olika perspektiv. Tror att alla innerst inne är nöjda med vad som sker. Men ingen är nog 100 % säker på att vi kommer sitta med ett stort leende på läpparna efter säsongen. Varför ska vi ens diskutera det längre. För att någon ska sitta i slutet av säsongen och säga: Vad var det jag sa? Otroligt mycket mer givande att fokusera på vad som ska och kan göras härifrån än att titta bakåt på sånt som gjorts fel.
Leeds United Duke
2015-07-03 19:54
Cellino skickar iväg Readfearn. Som vanligt ett steg fram två steg tillbaka. Cellino bygger ett hus men hoppar över de första våningarna.
Leeds United Linus.M
2015-07-03 19:36
lufc4ever//

PM.

Glad sommar på er alla!
Leeds United sportcarl
2015-07-03 19:16
terry Cooper 18:05, möjligtvis framöver, men sätter ju oftast ett komma där meningen känns slut och en ny mening börjar
Leeds United sportcarl
2015-07-03 19:14
terry Cooper 17:54, har inte utpekat dig, men är du smart och läser meningarna innan så fattar du nog
2015-07-03 18:05
Sportcarl //

Du tror inte att du kan skriva hela meningar utan så många komman ??
Första halvan av ditt inlägg var jag med i men sedan allså.
Inte en chans.
Sorry.
2015-07-03 17:54
Sportcarl //

Vad har jag ljugit ?
2015-07-03 17:51
Det var tal om upp emot £8M bud från Sunderland på Byram.

Those associated to Leeds United will be quietly delighted with Sunderland's likely deal for Celtic fullback Adam Matthews, with BBC Sport reporting that the Bhoys have accepted a bid of around £2 million for the 23-year-old.
Leeds United sportcarl
2015-07-03 17:40
terry Cooper 17:00, tror du missförstått alternativt cellino förklarat luddigt om de 15miljoner pund, 15 miljoner pund av på spelarköp är ju för bra för att vara sant, och aldrig något jag hookat på och sagt eller ens trott på, känns som det är bara du som fastnat för den detaljen,, ,är vad klubben har att spendera på spelare men det är ju lön inräknad, förra säsongen var summan över det men skall ner denna säsongen, konstigt du aldrig nämner om det är ett påstående som är tvärtom tex rösler som sade för någon vecka sedan att vi har en väldigt begränsad budget, hux flux 2 veckor sedan är Wood här, är ju indirekt en lögn med känns det som men inget jag stör mig på, att allt inte stämmer är ju inte bra men är så samhället är, om någon påstår här om att cellino snart skall avgå, spelare fly redfearn försvinna sådan påståenden och lögner verkar du ju acceptera, jag kan acceptera om allt cellino säger inte stämmer eller går i uppfyllelse, liksom jag kan acceptera lite lögner här med, men sedan är jag som så att hoppar någon på cellino för att ljuga och själv ljuger då hugger jag direkt för sådant gillar jag inte, behöver inte nämna namn, är ju som jag skrev en gång och inte uppskattades här att man inte skall kasta sten på glashus
2015-07-03 17:39
DanneK,

Den största värvningen är deras nye manager Paul Clement.
Ingen dålig CV.
Kan bara hålla med att Derby blir svåra.
Fast vi har ju Morison.... ;)

Leeds United lufc4ever
2015-07-03 17:33
Thom // Jag kan bara tala för mej själv och tidigare idag skrev jag detta : Namn: lufc4ever Sänt: 2015-07-03 12:44 Ändra Som allt ser ut nu så har Massimo lärt väldigt mycket av sina fuck-ups förra säsongen. Long may it continue. Sedan säsongsavslutet har Massimo bara en sak som jag helst såg ogjord och det är den ytterst pinsamma presskonferensen han höll. Fattar fortfarande inte vad han ville ha sagt med den om jag ska vara ärlig. Men sen är allt utmärkt utfört. Han börjar så sakteliga ta sig upp på rätt sida om man kan säga så. Ska jag sätta siffror på det så säger jag 40/60 i kritikens favör sedan dag 1. Men en sak, och den har jag tjatat ihjäl mej på, är att jag kommer aldrig släppa Massimo eller vem som än kommer i framtiden ur sikte. Bates lärde mej det. Tyvärr för Massimos del så har han även ärvt misstron. Han har gett sig in i lejonets kula och för det måste man verkligen beundra honom. Sen det är rätt intressant hur vi nu klassar in folk i olika kategorier här inne. Det är de positiva mot det negativa. End of. Men om man tar 2 steg tillbaka och andas så ser man i denna debatten att alla är i en gråzon mer eller mindre. Tyvärr har vi spårat ur så pass så att vi ser inte/ vill inte se när den ene eller andra skriver nåt som går emot dess klassning. Detta är nåt vi alla kan ta på oss.
Leeds United Danne K
2015-07-03 17:32
Derby blir farliga i år. Ince är klar på fyra år. Lägg där till de andra tunga nyförvärven de landat
2015-07-03 17:29
Jag vet att vissa tycker det är skit att jag pekar ut personer, men jag kommer att göra det igen,,,,

Fem historiska värvningar som förändrade Leeds.
(Varning: personerna är namngivna)
Själv saknar jag Brolin... ;)
Oops! I did it again. Tusan.

God läsning i sommarvärnen tillsammans med en kall pilsner.

Annons: