/england/leeds/forum/980.aspx/england/leeds/forum/980.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hartey
2015-08-21 11:54
Problemet med Silvestris insats var att BBC: s reportrar var på honom under hela matchen för bedrövligt målvaktsspel. Inläggsspel och distribution är inte Silvestris starka sida men denna match var nog hans sämsta match i Leedströja. Han har nyss blivit pappa så han har kanske inte sovit som vanligt vad vet jag men har var sig inte lik. Klarar han att stå över några matcher? Klarar han av om det går lika dåligt mot Wednesday? Litar på att Rösler kan hantera situationen och stötta Silvestri. Om det blir Turnbull är jag trygg med det...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Leeds så klart!
2015-08-20 22:59
@terry cooper:

Se där. Ibland tycker vi lika också ;)
Welcome to the dark side.
Leeds United terry cooper
2015-08-20 21:58
@Leeds så klart!:

Okay då vet jag var jag har dej :)
Jag tycker Cellino är fantastisk.
Leeds United Silvestri the King /
2015-08-20 18:49
@Rodell:

Ja det var en annan femma!?
Film har jag nog av redan. Det var ju fotboll fråm PL och champion, jag var ute efter.!!! Tack för den upplysningen !!
2015-08-20 18:45
@BullenKarlsson:

Det blir med andra ord bara, ingen tillgång till kanalen, automatiskt stopp ?))
Leeds United Rodell
2015-08-20 18:43
Silvestri //

Gratis månaden gäller bara film/serier så du vet :) så ingen sport går att se då :)
Leeds United BullenKarlsson
2015-08-20 18:00
Silvestri // Japp, det kan man. Ingen uppsägningstid eller bindningstid.
2015-08-20 16:47
Linus M
Tack för länken till viaplay.
Om man tar en gratismånad, kan man bara hoppa av sen.. ?
2015-08-20 16:45
Mmmm. Pilsner... 1 dag kvar
2015-08-20 14:59
@terry cooper:

Min policy är att altid tycka annorlunda än dig Terry.
Har funkat bra. Förutom i Leeds-tipset...
Skämt å sido.
Mer fotboll och pilsner, och mindre personliga påhopp är framtidens melodi.
Leeds United lufc4ever
2015-08-20 14:57
Det som är oroande är att båda insatserna Sillen gör är så att säga inne på linjen. Där han normalt brukar få cred för att vara stabil. Tappar han det så tappar han hela sitt spel känns det som. Han är ingen målvakt som äger sitt luftrum och han är en mindre katastrof med sina fötter, så hade tabbarna bara varit på dom 2 punkterna så hade det känts mer "acceptabelt".

Framförallt första målet ser väldigt billigt ut. Andra målet kan han vara lite ursäktad just för att det är mycket folk i boxen och han måste agera mer på chans om man kan kalla det det.
Leeds United terry cooper
2015-08-20 14:52
Bara för att jag tycker något är okay så behöver ju inte andra tycka det o vice versa
Leeds United Wikis Corner
2015-08-20 14:37
-
Leeds United Wikis Corner
2015-08-20 14:36
Misstag på båda målen av Silvestri.....

http://www.goalsaim.com/bristol-vs-leeds-2-2-highlights-2015-championship/
2015-08-20 14:06
Twitterdrevet har sågat Silvestri vid fotknölarna efter hans senaste insats. Hans eget Twitterkonto lär också ha blivit bombat. Kul.... Normalt så ignorerar jag dessa personer då det av någon anledning finns fler idioter där än någon annanstans. Kanske för att Twitter innebär snabba populistiska uttryck utan tid för eftertanke? Perfekt för det klassiska drevet som alltid kom med repet innan domen avkunnades. Samma typ av personer. Annat århundrade. Oavsett vad. En mindre blodtörstig syn på Silvestri innebär ändå inte att han slipper undan kritiken. Han gjorde två fula målvaktstavlor. Jag trodde i min enfald att bara fd Chelski-målvakter kunde göra sådana. Frågan nu är inte om Silvestri eller Turnbull ska stå nästa match. Den frågan är pytteliten. Har vi en målvakt som kan växa och utvecklas av motgångar? En skakig höst och Silvestri får en returbiljett till Serie B i handen av tomten. En stabil höst och Silvestri är vår man i PL, och möjligen Buffons framtida ersättare. EDIT: Ta en kall pilsner nästa gång Thom innan du trycker på knappen. Annars kan det bli dyrt har jag hört (min nya laptop fungerar fint....).
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-08-20 14:02
stonefree// Vet inte vad du menar med att jag spyr min galla över Leeds fans och att du ska berätta för alla i Leeds att jag gör det när jag i grund och botten bad folk att inte ge upp efter tre omgångar. Helt ärligt, jag ser det på WACCOE väldigt ofta när folk gnäller att de skriver "go support the scums". Jag själv fick det "slängt i ansiktet" här när jag klagade som mest på Ken Bates och för mig är det ingenting som gör speciellt ont att höra.
2015-08-20 13:46
Riktigt tungt igår, men vi är obesegrade och serien är lång. Det hade bara varit så skönt att få in självförtroende i det här gänget.
Hoppas att de känner att de är svårslagna och inte får panik över nollan i vinstkolumnen. Tycker det är bra att Rösler pratar ner topp 6 och pratar mer om att vi ska förbättra oss match efter match.

Sen ska vi nog inte fokusera på att Bristol C hade 0 poäng. De hade en tuff bortamatch först och spelade sedan ut Brentford hemma innnan de åkte på en märklig utvisning. Jag tror inte att de kommer hålla till i botten.

Vinner vi hemma och kryssar borta så kommer vi långt. Vi såg hur vi klättrade förra säsongen när vi hade en winstreak. Ett lag som sällan förlorar och börjar vinna ibland är en bra kombination. På hemmaplan dock, där ska vi vinna.
2015-08-20 13:18
You can talk the talk, but can you walk the walk?

Att börjar med att göra några mål först är en bra start....
Leeds United sportcarl
2015-08-20 13:07
turnbull var bra på linjen mot doncaster, men gick aldrig ut på inlägg, gjorde en godkänd match, en bra back up till silvestri, silvestri är klassmålvakt och det glöms bort av många efter en dålig match, rent statistiskt var han bland de 3-4 bästa målvakterna i championship förra säsongen, nu gjorde wood mål så då slipper vi ta den diskussionen iaf, är också klass och är beredd ge honom tid
Leeds United Duke
2015-08-20 12:46
Linus// Jag såg matchen. Han tog det han skulle men hade inte jättemkt att göra. Kanske borde tagit nån av de fem straffarna.
Leeds United Linus.M
2015-08-20 12:19
@Duke:

Kolla på matchen mot Doncaster igen.

Silvestris misstag passar inte ens i League 2. Plus att han lekte skadad förra säsongen.
Leeds United Duke
2015-08-20 12:00
Rösler har samma poäng som Hockaday efter tre omgångar. Väldigt viktig match på lördag.
Leeds United Duke
2015-08-20 11:57
Turnbull är en reservmålvakt inget annat. Han spelade i league 1 förra året av en anledning. Ger ingen stabilitet att byta målvakt fram och tillbaka.
2015-08-20 11:52
Tursiffror
Leeds 2- Sheff 1...(lördagstipset)....
Leeds United Linus.M
2015-08-20 11:42
Positivt:

- Wood har fått göra sitt första mål.
- Rösler har hittat ett sätt att få in Antenucci i laget.
- Cook är tillbaka efter Sheffield W matchen.
- Offensiven är bra.
- Får vi tre poäng mot Sheffield W så ser det helt OK ut.

Negativt:

- Defensiven haltar
- Bellusci är ofta en fara
- Silvestri blandar och ger, vilket ibland kostar oss poäng.
- Vi har en tunn trupp.

Förövrigt så tycker jag vi ska ge Turnbull chansen på lördag.
Leeds United lufc4ever
2015-08-20 11:28
Om man har slickat på pillan med smileygubbe på så kan man ju säga att det är positivt att vi faktiskt tagit ledningen i 2 av 3 ligamatcher hittills . Jag menar det är ju trots allt bättre än att behöva jaga kvittering hela tiden :)
Leeds United Plyma
2015-08-20 10:31
Fick precis kontakt med omværlden. suck
Men det ær ju bara att bara att trampa vidare, man ær ju van ;)
M O T
Leeds United Linus.M
2015-08-20 10:03
Suck. Vem har sagt något om att ge upp? Jag skrev att det är sådana här matcher man ska vinna om man ska komma topp 6. Det håller jag fast vid. Med det menar jag inte att jag ger upp. Eller ja, för är det någon som trott ända in i det sista på topp 6 här inne genom de få åren jag vart här, så är det väl jag? Topp 6 tror ju inte ens Rösler på. Jag ger aldrig upp hoppet om Leeds. Jag ger inte upp så fort vi tappar en ledning, hur idiotiskt det än må vara att tappa den. För då hade jag kunnat supporta scum. Sedan kan det kännas så att man vill ge upp direkt efter, men det är väl inte bara jag som känner? Det är väl det som är charmen med Leeds. Att få en framgång var 10:e år och sedan bli besviken om och om igen... :) Det är därför vi sitter här och ger detta forum vår tid under matcher. MOT... Forever and ever.
Leeds United PutteBJ
2015-08-20 09:40
Jag tycker inte att Leeds ska pissa på Silvestri och peta honom nu på lördag. Sånt slutar aldrig bra. Det ger honom bara ett sargat självförtroende. Låt honom försöka hitta formen ett par matcher till sen kan vi eventuellt testa Ross.

Vi ska komma ihåg att vi kunde lirat i League One om vi inte hade haft Silvestri förra säsongen.

Nu bryter vi ihop och laddar om för lördag. En riktig ketchupeffekt hade suttit magiskt fint och mkt av den sorg och ilska vi känner idag skulle vara glömd. MOT
Leeds United stonefree
2015-08-20 09:37

@¤Thom Mattsson¤:

Jag hade aldrig skrivit det om det inte var det du skrev "go support scum" det gör man inte, aldrig, aldrig någonsin till en Leeds supporter, det är lika jävligt som att säga någonting fullt om någon annars morsa, som ni alla vet, är så populärt, tyvärr. jag hotade inte med stryk om det var det du menade, jag skulle aldrig vinna en match i någon fysiskt aktivitet mot dig, trots att jag tränar nästan varje dag, du är ju ugn, jag är gammal. Jag menade att jag om du och jag var där samtidigt, skulle jag gärna berätta för allt och alla i Leeds, vad du säger och tycker om folk med stort Leeds hjärta! Hur du trycker ner dom, inte tillåter dom att få ut sin frustration. Vi är inte så många Leeds supporter i det här landet och säg den på era jobb som orkar höra på snack om Leeds, många unga på mitt jobb vet inte ens vem Leeds är, vilket i och för sig är en katastrof. Men vi har inte många andra ställen att prata av oss och diskutera få utlopp för sin frustration. Ska man då dessutom få släng i ansiktet att om man inte masar sig in i leden så kan man gå till det värsta av allt på jorden. SCUM.
Stort av dig att säga förlåt till Linus. Jag själv är säkert ett lika stort rövhåll som du och spyr min galla vid fel tillfällen, jag har säkert också svårt att se mina egna övertramp här inne.
Men jag säger det igen och det kommer att sitta djupt inom mig att när Leeds supporter ber folk gå till Scum och bli supporter där. Jag kommer inte att glömma det på länge!
Annons: