/england/leeds/forum/979.aspx/england/leeds/forum/979.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-07-13 22:34
vi får väl se vilka som är snabbast, cellino att köpa tbx ER eller LLP att skramla ihop summan som krävs för att köpa GFH:s del
Hartey
2015-07-13 21:41
@Leeds så klart!:

Leeds så klart// Kommit in 400.000 Pund hittills, ändå har ingen annan supportersamling samlat in mera på den tid det hållit på.
Silvestri -the King ..........
2015-07-13 21:05
Leeds ///
Tack för dina 11 inlägg sensate dygnet.
Ligger folket på stranden hela dagarna eller vad i H. HÅLLER ALLA HUS...
Leeds United Leeds så klart!
2015-07-13 20:52
En spelare ni minns kanske?

Former Celtic defender Darren O’Dea has taken to social networking site Twitter to express his delight at joining Mumbai City FC.

Mumbai... Stackare. Han platsar alltså inte ens i HBK.
2015-07-13 20:50
With Raheem Sterling leaving Liverpool for £49 million, what is the market value for Leeds United's highly rated talent Lewis Cook?
If Sterling is worth just short of £50 million, there is a fair argument to make that Cook's value is upwards of £10 million, and even in the region of £15 million.

Galna priser på engelska spelare. Nja, inte Cook då, han är värd varje penny, men Sterling...
2015-07-13 20:46
Leeds United's new striker Chris Wood has praised the side's fans and revealed he was surprised to see so many supporters at a pre-season friendly against Harrogate Town on Friday.

"Credit to them for turning out and showing their support. I’ve heard it’s a great club with great support and Friday night was my first taste of it, which was great", Wood added.

He's seen nothing yet...
2015-07-13 20:44
@Duke:

Ha! Jag gillar oddset bättre vad det gäller ER ;)
2015-07-13 20:42
Jordi Hiwula kanske?
Leeds United Duke
2015-07-13 20:35
Leeds så klart// Det går ungefär lika snabbt som Cellinos Elland Road köp :)
Postat via SvenskaFans-appen
2015-07-13 20:19
Hur går det för LLP/Leeds Fans Utd?
Snart borde väl utlovade £10M var inskramlat, eller?
By the way...GFH har fortfarande inte kursat.
2015-07-13 19:56
A row with their shirt sponsors may damage Leeds United’s finances but it has also resulted in them having the best kit in the whole of English football.

Leeds are currently embroiled in a legal dispute with shirt sponsors Enterprise Insurance which means that they will not have the company’s logo on their kit this season.

This has resulted in a giving their new Kappa kit a clean, minimalistic and traditional feel. Plain white, with a blue trim and a definite Italian influence, this is the best kit in the land and will make you wish that your club would ditch the shirt sponsors.
2015-07-13 19:54
"Owning our own conference and banqueting business again is a significant move towards making Leeds United Football club financially viable on a long-term basis. "The Elland Road Stadium is another important asset that is high on the list of priorities for me to bring back into club ownership."

Leeds sold Elland Road stadium to property developer Jacob Adler for B£8million in 2004 when they were struggling to pay off huge debts.
Adler negotiated a 25-year lease while Leeds retained the right to buy the ground back for a set fee at any stage before 2029.
Both the rent and the buy-back costs rise three per cent each year and Leeds currently pay an annual fee of around B£1.4million to use Elland Road.
2015-07-13 19:51
Leeds United owner Massimo Cellino has re-affirmed his commitment to buy back the club's stadium.
It is now the club’s intention to be in control of all its own assets as soon as possible.

Håll ut Terry ;)
2015-07-13 19:49

Leeds United FC
? ?@LUFC
STATEMENT | #lufc has re-purchased the catering and beverage rights for Elland Road Stadium: http://bit.ly/1HXLS32

Ännu en inkomstkälla.
Nu kan besökare kanske få smaka på något gott?

2015-07-13 19:47
The club have today announced that Global Autocare will sponsor the South Stand at Elland Road. It has been described by the club as a “record-breaking” deal and will see the company have the rights to advertising in, on and around the famous end. It marks another positive move at the club this summer.

Många "record deals" numera så antingen har Leeds varit urusla tidigare, eller så är Il Duce en jäkel på att sälja
Leeds United Åby.Krona
2015-07-12 22:26
Sterling Liverpool / Man c för 49 milj pund o vi ska upp till Pl va rär oligarken eller sheken
Leeds United Åby.Krona
2015-07-12 18:34
Var annars där den ska va fixar nåt till norge så vi slipper skämmas.
Hartey
2015-07-12 17:23
Kenneth// LUSS-flaggan sitter permanent på South Stand på Elland Road :-)
Leeds United Åby.Krona
2015-07-12 15:17
Har vi ingen fixar en själv ett måste i norge
Leeds United Åby.Krona
2015-07-12 14:48
Hartey LUSS flaga ett måste i norge skika till mig om ingen annan bär
Hartey
2015-07-12 14:36
Bosse Bergman kommer att se Hoffenheim i Oslo, han kommer upp vid lunchtid matchdagen
Leeds United Åby.Krona
2015-07-12 01:16
M kan säkert vara flex
Leeds United PutteBJ
2015-07-12 01:05
@Åby.Krona:

Jag kmr att bila till hoffenheim-matchen. Vilken sektion kmr du/ni vara på?
Leeds United Åby.Krona
2015-07-12 00:45
Kommer att åka till norge via Örebro Karlstad 24/7 hem 26/7 Om någon vill åka med så okej skriv här vi kan nog få kontakt

MOT
Leeds United sportcarl
2015-07-11 18:18
tar vi in andy johnson och antingen barton/sidwell tror jag på direktuppryck men det lär aldrig hända att vi får in 2 av dessa 3 spelare
Leeds United Duke
2015-07-11 16:50
Borde kunna hitta två snabba yttrar på lån från bra PL-klubbar utan att det kostar massor. Vi har ju haft bra spelare på lån de senaste åren t ex Townsend, Barkley och Andy Johnson men inte gett dom speltid.
Leeds United Ballsmash
2015-07-11 16:41
Ja det minns jag, matchen mot Swindon hade dessutom kunnat slutat 6-0, minns att den var total katastrof
Leeds United sportcarl
2015-07-11 16:21
Ballsmash 15:14, åren går och minnet sviktar så jag var tvungen att kolla upp vad jag hade i bakhuvudet, var ungefär som jag sa men inte exakt, det jag tänkte på var efter den fjärde omgångenFA-cupen 23:e januari 2010 då vi spelade 2 -2 borta mot Tottenham efter 2 mål av Beckford, tre dagar senare förlorade vi med 3-0 i league one hemma mot inte märkvärdiga Swindon, den klassiska matchen i tredje omg av FA-cupen mot MU den 3:e jan 2010 följdes upp i league one med svaga 1-1 hemma mot Wycombe för att därefter åka på torsk borta mot Exeter med 2-0
Leeds United Ballsmash
2015-07-11 15:14
Tror det var Brighton vi fick stryk av direkt efter hemma, dom var ett pisslag på den tiden.
Leeds United sportcarl
2015-07-11 14:02
motivation slår klass, vi kan torska mot york och kanske vinna mot något av bundesligalgen eller everton, detta är typiskt leeds för övrigt, vem minns inte leeds bragd borta mot MU i januari 2010 i FA-cupen för att veckan efter i legue one förlora hemma mot bottenlaget Southend om jag inte minns fel, just nu är det väl den vanliga visan som varit sedan gradel och snodgrass dagar att vi måste få in minst en ytter av klass, plus gärna en innermittfältare som är bättre än austin och murphy sedan är det bara att spela ihop laget och hitta rätt system
Annons: