/england/leeds/forum/966.aspx/england/leeds/forum/966.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-10-20 19:03
@¤Thom Mattsson¤:

Tänk efter hur du själv skriver ibland då.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-20 18:30
Linus// Ja, jag kommer här och pratar om aggressivitet.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United terry cooper
2015-10-20 18:10
Har Dansken fattat att Redbull är röda o svarta o inte röda o vita :)
Leeds United stonefree
2015-10-20 18:02
Jag är en av dom som alltid får på käften för att vara negativ. Vem som äger klubben nu eller i framtiden, har nog inte så står betydelse, det finns inte många som går in och köper en fotbollsklubb i dagens läge, utan att vilja tjäna pengar på det. Allt handlar om pengar i dagens samhälle. Ska man komma det till livs, då måste hälften av ägarskapet gå till Leeds, medlemmar/supporter runt om i världen med styrelse platser i potten och de andra 50% av affärsvärlden. Men strunt i det. Jag tror att Evans kan bli riktigt jävla bra för Leeds, egentligen är det inte många som vill ha honom, han har sagt skit saker om Leeds, som man kanske ska göra när man coachar andra lag. Han har ju det mesta emot sig innan han börjar i morgon kväll, han har ett språk och sätt att jobba, där han inte gömmer sig bakom alla möjliga bortförklaringar, tror och hoppas på några riktig roliga minnen på Elland Road i framtiden. Han bjuder ju på sig själv under matcherna och man är ju inte sämre coach eller människa bara för man är tjock. Så i denna eländiga stunden vill jag passa på att önska Evans lycka till. Sedan vem som äger Leeds nu och i framtiden vet jag inte, det enda som jag säger 100% nej till är Redbull
2015-10-20 18:01
@Duke:

Var inte det lite väl högt :)
Leeds United Duke
2015-10-20 17:45
Cellino får betyg 1 av 5 av mig. Är han bättre än att ha ingen ägare alls? Ja det kan jag gå med på.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 17:28
Thom// Cellino får mig att var aggressiv. Blir galen på att han förstör klubben. Sen ska inte du komma här o säga något om aggressivitet...... Förövrigt har det inte så mycket med aggressivitet att göra att jag säger hur han är en cancer för klubben. Man behöver inte vara aggressiv för att se det :)
2015-10-20 17:22
Linus// Herregud vad patetiskt aggressiv du är.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 16:19
Thom//

Du älskar verkligen att vrida och vända på saker och ting. Nej, Redfearn sparkades inte men Cellino kallade honom en bebis och gav honom inte ett nytt kontrakt när det var HAN och ingen annan som räddat oss från League 1.

Cellino är en cancer som vi snart kommer vara av med. Då kanske vi kan komma någonstans med en normal ägare som inte sparkar tränare stup i kvarten, något du verkar stödja.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 16:13
Thom //

Yepp, man är som en trasig skiva men för mej är det en väldigt talande liknelse med hur vi blir behandlade av Massimo.

2015-10-20 16:09
Thom //

Det är så enkelt. De som Cellino sprang förbi när han köpte leeds för 3-4 ggr så mycket som de andra var villiga att ge.
De andra visst på ett ungefär hur det stod till i klubben o vilket skick den var i.
Annars hade de inte varit så försiktiga i sina bud.
Det var väl tal på 7-10 m.
Tror de hade mer än 7-10 m att satsa.
Annars tror jag inte att de hade givit sig in ev köp.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 16:05
Phil Hay ?@PhilHayYEP 45s45 seconds ago

Confirmed - Chris Wood has withdrawn from the squad for tomorrow's game.
2015-10-20 16:03
lufc4ever//

Anmärkningsvärt hur du allt som oftast använder kvinnomisshandel som en jämförelse när vi diskuterar, hehe..

Okey, nu var ju inte min förklaring på sund förnuft något som hade någonting alls med Cellino att göra som du säkert kan se om du läser igenom de senaste kommentarerna utan det var ju Linus som nämnde sund förnuft och inte jag.

Linus menade ju på att det är sund förnuft att förstå att någon annan säkert hade kommit in i klubben och gjort ett minst lika bra jobb som Cellino. Min poäng var ju att det inte finns något sund förnuft som säger det. För mig handlar det inte någonting om de 2000 biljetterna (för det är inte sund förnuft, vilket visar att min poäng är solid), det handlar heller inte någonting om sparkningen av Uwe Rösler utan vad det handlade om från början var att för mig finns det inget sund förnuft som säger att det kryllade av intressenter som ville köpa klubben och som hade gjort Leeds bättre än klubben är idag.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 15:53
Sund förnuft att leva i nuet.....

Ok,

Är det sunt förnuft att hindra tusentals av dina kunder att kunna åtnjuta produkten du säljer ?

Är det sunt förnuft att för 2 veckor sedan ( jag hoppas det är skapligt i nuet) gå ut offentligt och säga att coachen jag har nu är det bästa som har hänt mej. Han ska vi ge tid.
2 veckor senare sparkas samme person och ersätts med någon som KANSKE kan göra det bättre. Samma metod har jag använt åtminstone vid 2 tillfälle tidigare under det senaste 1,5året och blev det bättre då ?

Är det detta sunda förnuft i nuet som vi ska stötta ? Detta som återupprepar sig gång på gång på gång ....

" Ja,jo....han slog mej igen men han har lovat att bättra sig igen. Det var bra en stund. Gjort är gjort. Nu ser vi framåt "
2015-10-20 15:31
Linus// Fast Redfearn sparkades ju inte? Kaos har vi ju haft i klubben i över 12 år så det är ju ingenting nytt heller. Att vi ligger på 18 plats just nu kan fortfarande ändras på 2-3 matcher eller hur? Jag hoppas som alla andra på en lycklig framtid.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 15:10
Samt att när vi får en tränare som vinner matcher (Redders) så sparkas den assisterande och sedan sparkas även tränaren.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 15:07
Vad vi iallafall ser med Cellino är massa kaos med ett lag som ligger på 18e plats och inte några som helst bevis på att ekonomin är bra.
2015-10-20 15:06
Faktum är ju att klubben knappt rört sig en millimeter på över 10 år. Vem ska ändra på det? Cellino? Vem vet.. han är den som försöker just nu där många andra fatalt har misslyckats.
2015-10-20 15:03
Linus// Sunt förnuft. Okey.. var det också sunt förnuft att GFH kom in efter Ken Bates och skulle göra ett bättre jobb än Ken Bates? Eller Trevor Birch, professor John McKenzie och alla andra som kom in efter Peter Ridsdale? Man kan väl knappast säga att någon lyckats de senaste 10 åren och det är väl i så fall sunt förnuft att leva i nuet och se hur klubben går framåt nu och inte vad som KANSKE hade hänt om någon annan KANSKE hade tagit över klubben och KANSKE gjort den mer framgångsrik.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 14:56
Thom// Det är sunt förnuft som Terry pratar om.
Leeds United Kristoffer
2015-10-20 14:50
Little loss of internet connection there. Evans says Charlie Taylor will be out for two to three weeks. #lufc
2015-10-20 14:49
Då kan man ju också säga att alla tränare efter Revie varit värdelösa i jämförelse med det jobb han gjorde.
2015-10-20 14:48
terry// Men hur vet du det? Att någon kommit in och gjort ett likadant eller bättre jobb? Det är ju rena spekulationer. Allt vi har att gå på är ju det arbete Cellino bevisligen har gjort och där har han gjort laget och klubben starkare. Ska man spekulera kan man ju också fråga sig vart vi hade varit idag om vi inte slutat femma bakom Newcastle och missat Champions League för typ 12 år sedan.
2015-10-20 14:42
Thom //

Visst klubben o spelartruppen är betydligt bättre än för 1 o 1/2 år sedan.
Och det tror jag den hade varit med en annan ägare än Cellino åxå.
Jag tror ägarfrågan hade löst utan Cellino. På något vis.
GFH hade fått krupit till korset o rädda det som räddas kan.
Och vem som än fått tagit över hade fått ta tag i samma saker som Cellino gjort.
Om det blivit bättre vet man inte.
Ekonomin hade väl varit den samma som den är just nu. Annars hade det ju inte funkat.
Spelartruppen ?? Tja kan ha varit bättre kan ha varit sämre. Vem vet.
Leeds United stonefree
2015-10-20 14:33
Jag hoppas på följande laguppställning i morgon

Horton
Byram Cooper Bellusci Taylor
Botaka Murphy Mowatt Buckley
Wood Antenucci

Sedan hoppas vi håller fasst vid det i ett antal matcher framöver.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 14:31
RedBull har cirkulerat kring klubben i flera månader.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 14:30
Thom //

Det finns såklart inga listor och nästan inga löpsedlar med folk som skrikit ut till allmänheten " JAG VILL KÖPA LEEDS UNITED !! "
Det funkar liksom inte så. Affärer som dessa sköts i styrelserum och stängda dörrar.

Det är upp till dej om du enbart vill förlita dej på hard facts. Själv väljer jag att spekulera och läsa mellan raderna. Vem har mest rätt ? Inget jag bryr mej om.Det har aldrig handlat om det.
Jag bryr mej bara om att Leeds United ska hitta rätt igen och just nu anser jag inte att Massimo Cellino är rätt för oss. För varje bra sak gör han en dålig. Det tar oss ingenstans. Iaf inte framåt.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 14:29
Nu när Cellino är bannad så kanske Byram får spelas igen.

Silvestri
Byram, Bamba, Wootton, Berardi
Botaks, Cook, Mowatt, Dallas
Wood, Antenucci
Leeds United Linus.M
2015-10-20 14:25
Liam Cooper åker med till Fulham! YES!!!
Leeds United Linus.M
2015-10-20 14:24
Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 minför 2 minuter sedan Visa översättning
Evans: "You start to realise how frightening it is. I thought we'd take 1,000 to Fulham. It's 4,000. It's incredible."

Två veckor till så har även Massimo, den fantastiska med de ekonomiska musklerna, förstört även detta.
Annons: