/england/leeds/forum/964.aspx/england/leeds/forum/964.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-07-28 16:06
en sak är säker vad vi än gör så kommer en del vara nöjda och en del väldigt missnöjda
Leeds United BullenKarlsson
2015-07-28 16:02
Nä 10 mille låter lite väl faktiskt. Trots att det skulle vara negativt symboliskt på grund av att han tillhör den fantastiska fyran, så hade jag fan nog skeppat honom för den summan.

Men om det handlar om runt 5miljoner, så kan vi lika gärna försöka ta oss upp.
Nu tror inte jag vi går upp i år, så om ett jättebud hade kommin in, sälj och bygg.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-07-28 14:20
Byram är aldrig värd £10m. Han har bara 10 månader kvar på kontraktet. Får vi mellan £3-6m ska vi vara väldigt nöjda.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2015-07-28 13:24
Sportcarl// Laget ser bättre ut det håller jag med om.
Hartey
2015-07-28 13:13
Byrm har själv sagt att han helst vill spela högerback
Leeds United sportcarl
2015-07-28 13:12
Duke 13:00 det om startspelarna stämmer, borde skrivit att de har alla 2årskontrakt förutom Byram som har ett år kvar, hyfsad sommar hittills med Bamba Ade Wood och Erwin in och ingen nyckelspelare ut, 3 av dessa ser ju ut att direkt ta eller konkurera om en startplats
Leeds United Duke
2015-07-28 13:00
Sportcarl// Juniorspelarna har fått förlängt ja men av de fyra unga startspelarna så har totalt en fått förlängt i med ett år, Cook. Ang Byram så har vi knappast råd att tacka nej till ett bra bud på en spelare med 10 månader kvar. Kommer det inte ett bra bud kan vi behålla en säsong till.
Leeds United sportcarl
2015-07-28 12:25
Tycker denna sommaren visat att cellino inte vill sälja våra talanger, alla har fått förlängt utan Byram, varför det har gått i stå och om det är cellino fel Byrams fel agentens fel Pearson fel eller Byrams pappas fel överlåter jag åt andra att avgöra, vad man vet är att vi ekonomiskt inte behöver sälja längre,rösler och cellino har ju gång på gång sagt att våra lovande spelare inte är till salu, plus att Byram trivs i klubben, och att han har kontrakt ett år till, för att ett ev köp skall gå igenom krävs en klubb som är intresserad av att köpa, ägare som vill sälja och spelare som vill lämna, tycker inte man fått tydliga indikationer om något av detta utan snarare tvärtom. Sedan är det ju en annan sak att allt har sitt pris, märkte man ju mccormack men då visste ju alla hur ekonomin såg ut, mccormack kom i dålig form till preseason och var inte med på träningslägret i Italien, plus att cellino dräpte till med en summa han aldrig trodde Fulham skulle gå med på
Leeds United Ballsmash
2015-07-28 11:49
Trevligt mål mot west ham för några år sedan :)
Leeds United Linus.M
2015-07-28 11:15
Om vi nu antar att Cellino vill sälja Byram. Varför inte istället satsa rejält på att gå upp denna säsong istället? Få in en riktigt bra vänsterytter och kanske en riktigt bra högerytter som Byram kan fightas med. Istället för att sälja Byram för £10m (som jag fått höra att Cellino vill ha)? Går vi upp till PL är det värt £90-£100m. Tröttsamt att vi ska sälja våra bästa spelare för att sedan ligga o sprattla i mitten av tabellen. Vill vi gå upp måste vi behålla våra BÄSTA spelare, särskilt i en position där vi inte har fler än Byram.
Leeds United terry cooper
2015-07-28 10:38
Först tycker jag Byram används helt fel. Jag ser inte han som en anfallare/forward.
Som back eller yttermittfältare ja men inte högre upp.
Som Leeds spelar nu är det ju meningen att defensivt så är det 451 o offensivt 433 o i 433 blir Byram anfallare o som det tycker jag inte han platsar.

Om han ska säljas eller inte är jag mycket kluven till. Finns ju ingen anledning till att sälja han om vi satsar på att ta steget upp i PL. Helt fel signaler.
Så då måste Leeds ge han ett okay kontrakt.
Om det inte funkar av någon anledning , så ser jag ingen annan väg än att sälja han.
Tycker inte vi kan släppa spelare grattis om det går att få X antal mille för dem.
Leeds United sportcarl
2015-07-28 10:33
närmast kommande tvsändningar från skysport
lördag 8:e aug Leeds United-Burnley 13:00
tisdag 13.e aug Doncaster-Leeds United 20:00 (ligacupen)
lördag 22:a aug Leeds United-Shefffield W 13:00
lördag 29:e aug Derby-Leeds United 13:00
söndag 27:e sept M-boro-Leeds United 14:00

sedan får man hoppas någon svensk kanal nappar och sänder
Leeds United lufc4ever
2015-07-28 09:17
@PhilHayYEP: @DingleburtDev @CraigRouse1 loft is finished. No-one I've been in touch with knows anything about a Byram bid. That's all I can say.
Leeds United Bo$$e V
2015-07-28 01:17
Hoppas att alla kommer in och kan tippa?
Leeds United Svanen75
2015-07-28 00:18
Den mest troliga att ersätta Morisson Uruguayan Under-20 international Felipe Avenatti may swap Ternana for Leeds United this summer, according to reports. The 22-year-old Ternana striker has recently been linked with a move to Aston Villa as a replacement for Christian Benteke. However, the Championship side are ready to leapfrog the Villans in the chase for Avenatti with a bid, reports Corriere dello Sport. Avenatti was part of the Uruguay squad that finished as runners up at the Under-20 World Cup in 2013. He moved to Ternana from River Plate in 2013, and scored 13 goals in Serie B last season.
Leeds United terry cooper
2015-07-28 00:16
Välkommen till RS Oscar85
Leeds United PutteBJ
2015-07-27 23:44
@Åby.Krona:

Faktum är att jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag håller med. Så tunt som det ser ut på anfallssidan nu ifall någon skulle bli skadad så vill jag faktiskt ha kvar Steve i laget. Det jag har sett på försäsongen och det jag såg i lördags mot Lilleström är tillräckligt för att övertyga mig om att han kan få stanna sista året på kontraktet? För det är väl hans sista nu?
Leeds United Åby.Krona
2015-07-27 23:10
Varför Morisson till millscum han gör mera nytta iLEEDS
Leeds United stonefree
2015-07-27 22:48
Oscar 85
Du kan alktid mejla mig. Min meljadress får du om du klickar på min alias stonefree!
Leeds United stonefree
2015-07-27 22:45
Inget larv den här gången. Såg för en stund sedan att Millval ville ha Morrison nu igen! För om jag har fattat rätt så ska en forward till bort eller?
Leeds United Linus.M
2015-07-27 22:35
Byram postade för 55 minuter sedan en bild på sig i ett Leedsställ. Det tar jag som att han kommer stanna eller att han vill stanna men kommer bli såld ändå. Hoppas på det förstnämnda :)
Leeds United Linus.M
2015-07-27 22:33
lufc4ever// PM.
Leeds United sportcarl
2015-07-27 22:30
stonefree 22:12, tror du har rätt, nu närmar det sig premiär och vi är tokladdade till max, som med allt annat är det tu eller tredelat på den här sidan om byram vara eller inte vara, för mig är det solklart, cellino och rösler har sagt att klubben inte behöver sälja våra bästa ungdommar, och byram har ju sagt att han trivs i klubben och han står ju under kontrakt, in med en vänsterytter och go for it, kommer dock inte gråta om han skulle gå för som många nämner för 8 miljoner pund nu om det investerar i bra ersättrae, kommer heller inte gråta om han skulle gå i princip for free nästa sommar om klubben gör ett riktigt bra satsning på att utmana, 4 matcher till höst lär gag inte komma upp i, men räknar med 2 hemmamatcher till att börja med vid nyår
Leeds United oscar85
2015-07-27 22:28
Hej, nog första gången jag skriver här, men anledningen är att jag ska göra mitt första besök på Elland road denna säsong, då jag har dålig koll på allt med resa o hotell o biljetter, så tänkte jag kolla om någon har bra tips? Någon jag kan mejla till.
Leeds United lufc4ever
2015-07-27 22:22
Det är så enkelt att stirra sig blind på det ryktade £8m kring Byram. Om verkligheten hade varit som spelet Football Manager så kan jag förstå att man bör sälja. Men nu är det inte riktigt så.

Att sälja Byram nu, när man äntligen har fått lite fart på det positiva kring klubben vore hål i huvudet och skulle innebära ett kliv tillbaka till samma ruta som förra sommaren. Byram må inte vara världens största kioskvältare rent fotbollsmässigt men han betyder verkligen något för merparten av fanbasen. Om man inte tror på att Cellino är avskydd nu så räkna kallt med att han kommer bli det om Byram lämnar. Hur lite Cellinos "fel" det än skulle vara.
Leeds United Linus.M
2015-07-27 22:20
Sportcarl// Detta börjar bli löjligt. Jag har förklarat längre ner vart ryktet kom ifrån. Nu släpper vi det, ok? Du får självklart fortsätta mala men jag släpper det iallafall. Trevlig kväll på dig.
Leeds United sportcarl
2015-07-27 22:18
22.12, bra att du ändrade dig, men ännu har jag inte fått svar på klubben han skulle till eller källan som du hade läst , hur kan någon påstå att en spelare är såld men inte kan svara på klubben han skall till ? nu obs påstår jag inte att det är du som hittat på det, men hade jag läst det på tex twitter eller chatt hade jag frågat den personen hur vet man att det är sant innan man sprider det vidare, jag personligen vill kunna stå för det jag skriver eller hänvisa till källa
Leeds United Linus.M
2015-07-27 22:12
Stonefree// Är Wootton mer värd än Byram i vårt lag? Wow.
Leeds United Linus.M
Sportcarl// Jag skrev fel och ändrade mig efter 18 minuter. Sluta hitta på anledningar för att klaga nu.
Leeds United stonefree
Ha ha nu jävla börjar det likna nåt igen, det märks på tonen här inne att vi börjar närma oss premiären, huggsexan är igång, precis som det ska vara nu, det är ju en självklarhet att vi inte är överens här inne, fan var tråkigt det skulle vara då!
Jag säger det igen sälj, Byram om vi får £8 mille, det är ju inte klokt, Vi har flera spelare som är så mycket mer värda för klubben, t.ex Mowatt, Cook, Wotton, bara för att nämna några. Jag såg Leeds live 8 matcher förra året, Byram var inte bästa man i Leeds någon utav de matcherna. För de pengarna kan vi köpa 2 spelare om vi har rätta feelingen som är minst lika bra eller bättre.
Varför går ni sådant i taket över rykten, det är ju det som är kryddan i det här spelet.
Jag hörde i dag att Ronaldo och Messi har skrivit på för Leeds och man håller på att förhandla med Snoddgrass att bryta sitt kontrakt med Hull och gå tillbaks till Leeds, eller läste jag det någonstans, eller drömde jag bara, kommer fan inte ihåg, men i mina öron lätt det som ljuv musik oavsett om det är sant eller falskt eller bara ett önsketänkande i en idiots huvud.
Nu är det bara 12 dagar kvar till man står på South Stand och ser Leeds spöa Burnley. Har redan bokat in 4 matcher nu till hösten.

MOT
Annons: