/england/leeds/forum/962.aspx/england/leeds/forum/962.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-09-30 10:09
lufcforever 07:28,artikeln jag syftade på låg inne i lördags på newsnowleeds 12:34, för de som är hågade att läsa, men liksom leeds så klart 19:02 skall jag nu ta en välbehövlig paus, dock inte från att åka över och stötta min klubb arrividerci
Hartey
2015-09-30 09:26
Terry// 80 % av allt smicker som finns inom fotbollen är skitsnack och det visar sig ofta vid övergångar och när det går bra för laget. På 60-70-80 talet fanns det lojala spelare i varje lag som kunde vara i en klubb hela sin karriär. Deras ord var värt något .
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United terry cooper
2015-09-30 09:11
Spelare som jublar o kysser klubbmärket.
Spelare som säger att de aldrig spelat i en bättre klubb.
Tränare som säger han är den bäste spelaren jag tränat.
Tränare som säger han är den bästa ägare jag har haft.
Listan går att göra hur lång som helst av personer som säger vad de förväntas att säga.
Tycker det har blivit väldigt utvattnat vad som tycks.
Svårt att vet vad personen tycker egentligen.
Leeds United lufc4ever
2015-09-30 07:28
SportCarl // Fight fire with fire. Har Oves intervju om att Cellino är det bästa han jobbat med länkats hit ? Man ser inte allt och hittar inte allt på nätet men själv har jag inte snappat upp några sådana uttalande. Hade varit kul och läsa. Varför inte länka sånt om du nu hittar det ? Som jag upplever det så handla det inte mer om vad Linus skriver utan det räcker att han skriver. Du har bestämt dej att vad det än är så är det negativt och ska skjutas ned. Tror knappt du läser hälften av vad han skriver längre utan det ska bara huggas så fort hans namn dyker upp. LSK reaktion köper jag inte. Så otroligt dramatiskt för ingenting så det blir bara komiskt. Vi kan titta på vad Linus skrev..... "Skönt, om nu Cellino kan hålla sitt löfte." - Neutral ställning. Hoppas men tror inte på det helt. Reserverad. Inte bara negativt i min mening. “He needs help, he needs help to relax a bit and to let the players relax, but believe me I’m going to let this work." - Enbart vad Massimo själv sagt. Jättebra om detta kan infrias. "Då blir det väl inte bättre om man går ut i Sky Sports och sågar Byram?" - Håller med fullständigt. Jag kan inte se att man kan koppla av på en arbetsplats om chefen springer runt och snackar skit om dej eller dina kamrater.Är du missnöjd. Ta det privat. "Vidare säger Cellino att vi ska gå för steget upp nästan år men det sa han förra året också så det lägger jag inte stor vikt i. " - Litar inte på Massimos ord kring detta. Helt förståligt eftersom det faktiskt är sant att han sa att förra säsongen att målet var att gå upp i år. Det ändra han nu till denna säsongen. Såna statements har han flera på sin lyra. Lovar eller dementerar och sen infrias eller gör han tvärtom. Är allt detta 100% negativt ? Ja, om man vill att det ska vara det så blir det väl det.
Leeds United BullenKarlsson
2015-09-30 01:02
Vill bara inflika att det må vara trist för vissa här inne att höra negativa åsikter och jag tror vi har många olika åsikter angående Cellinos betyg som ägare. Men det måste finnas gränser på vad som är ok på ett forum.

Att åsikter skiljer sig och att man inte håller med är roligt. Det skapar dynamik. Alla har rätt att kritisera vad som skrivs, men ingen har rätt att kritisera att någon skriver. Censur på ett diskussionsforum kan aldrig vara någon bra idé.

För mig som är ganska neutral i frågan angående Cellino så är det trevligt att höra olika åsikter, fakta och länkar. Sen är jag, och säkert alla andra här inne intelligenta nog att vara källkritiska, begrunda och hitta en egen åsikt utan smutskastning. Ni får väldigt gärna skriva mot varandra, men försök inte tysta varandra.
Leeds United sportcarl
2015-09-30 00:11
lufc 21:31 , då är vi oense, jag tycker det är lika illa om man skriver konstant varje dag hur dåligt cellino är och hur fel han har är lika illa som om jag påpekar gång på gång varför man inte kan ge en objektiv bild, det handlar inte om att jag inte accepterar att andra tycker illa om cellino som hartey skrev, det är ju inläggen som ständigt klipps in här, alla som en viss person lägger in är ju för att misskreditera och negativa mot cellino, fine, men lika säkert som amen i kyrkan skulle han adrig lägga in en intervju som den med rösler i söndags läggas ut där han berättde att cellino är den bäste ägaren han någonsin jobbat med,jag kommer fortsätta påpeka detta gång på gång hur det vinklas och bara skall hittas negativt och dr positiva märkligt nog inte läggs ut, och skulle hartey tycka det är illa och hemskt får han väl stänga av mig som han hotat med innan, mina avskedsord för idag läs gärna leeds så klart inlägg 19:02 och begrunda
Leeds United Silvestri the King /
2015-09-29 23:15
På tal om tjatiga skribenter, så minns jag för nåt år sen,någon här som inte gillade Johnny s. you,tub låtar.Påstod , att det var tröttsamt att läsa dessa. sidaa upp o sida ner.
Nu har vi något liknade, med två fans, men jag skulle inte behandla dem olika.
Båda förtjänar att bli ombedda att , skriva sina inlägg utan att provocera, mot varandra. Det betyder att , ta hänsyn och undvika onödigt käbbel .
Det är inte ens fel att två träter.
Båda två är som jag ser det lika goda k-supare, och ska behandlas lika av
domaren !! Alltså lika ,"tjatiga". båda två !!
Hartey
2015-09-29 22:42
Åby// det kan vi, Iggy Pop är kungen !!!!
Leeds United Åby.Krona
2015-09-29 22:22
Celinos uppgång o fall kan vi älta hur mycket som helst här tydligen .Men vi kan möjligen komma överens om att han är en wild one
Leeds United terry cooper
2015-09-29 21:55
Hur var det nu.
Vem skulle kasta första stenen ????
Leeds United lufc4ever
2015-09-29 21:31
Jag ser inte det som förföljelse. Mycket av det som Linus skriver om Massimo håller jag med om och tycker är befogat. Massimo Cellino är en följetong och på många sätt en intressant person. Bra och dåligt.

Att påpeka hur fel en person på ett fotbollforum har varje dag vad han än skriver är inte samma sak tycker jag. Det är bara sorgligt.
Hartey
2015-09-29 21:18
Sportcarl// du behöver inte påpeka att man inte gillar Cellino, det gör säkert hälften av alla Leeds supporter inklusive mig själv. Du har sagt det 1000 gånger och det tillför inget och är bara irriterande. Du är ju väldigt kunnig när det gäller allt runt Leeds så hjälp Linus att skriva artiklar eller varför inte en krönika med dina tankar runt LUFC. Vill du ha ett inlogg så säg bara till.
Leeds United sportcarl
2015-09-29 20:48
Lufc 2043 , finns ju en till du kan nämna det för, en person som konstant förföljt cellino i 1 åroch gjort det till en följetong, men det kanske inte du märkt, kanske lättare se att jag påpekar det varje dag,
Leeds United lufc4ever
2015-09-29 20:43
@sportcarl:

Och det bidrar ju till att förbättra stämningen här inne att påpeka det om och om och om och om....
Leeds United Linus.M
2015-09-29 20:22
Rättegångarna är i oktober. Vi får se hur dessa går :)
Leeds United sportcarl
2015-09-29 20:13
Duke 1943, instämmer då känns det ju som Linus ständigt kastar sten i glashus, han har ju haft fel hur många gånger som helst,
Leeds United lufc4ever
2015-09-29 20:13
Då drömde vi stora drömmar.

Örk, så fel allt blev sen. Måtte vi få chansen igen.
Leeds United lufc4ever
2015-09-29 19:57
Snickers ?
Leeds United Duke
2015-09-29 19:43
Sportcarl// Cellino håller inga löfte varför ska ingen kunna ha fel här heller då? Doukara, visst fint mål och han började bra förra säsongen med men han är för dålig. Ingen krigare överhuvudtaget så han ser jag gärna lämna tillsammans med Beluschi och Sloth.
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-29 19:02
En bra artikel med mycket positiva signaler, och ändå sågas det friskt. Bara här som det händer..... Näpp, nu är jag trött på denna skitkastning, och den negativ attityd som frodas här. Jag går någon annanstans. Siste man släcker ljuset. Lycka till. EDIT: Tänkte avboka LUSS-resan, men nej, fan heller. Jag behåller min plats på LUSS-resan då det är en gammal dröm att besöka ER som ingen här ska få förstöra, men ni slipper se mig på SF. Adios!
Leeds United sportcarl
2015-09-29 18:40
Var det inte cellino som skulle sälja för längesedan Linus? Eller var det bara påhitt eller önsketänkande från din sida?
Leeds United Linus.M
2015-09-29 18:21
Skönt, om nu Cellino kan hålla sitt löfte.

“He needs help, he needs help to relax a bit and to let the players relax, but believe me I’m going to let this work."

Då blir det väl inte bättre om man går ut i Sky Sports och sågar Byram?

Vidare säger Cellino att vi ska gå för steget upp nästan år men det sa han förra året också så det lägger jag inte stor vikt i.
Leeds United lufc4ever
2015-09-29 18:12
Nu är ju u21 gåfotboll många gånger men jag tror han blivit använd fel många gånger. Han känns som klassisk target men utan huvudspel tyvärr. Han kom också i kläm när Redders fick för sig att Morison skulle vara kungen förra säsongen. T.o.m Zlatans självförtroende hade hamnat på noll om man får veta att Morison är före i ledet.
Leeds United Ballsmash
2015-09-29 17:08
Den vänsterbacken var ju tom uslare än bellusci! Imponerande av doukara får man medge.
Leeds United PutteBJ
2015-09-29 17:06
Ja vafan har han inte visat de takterna förut för :-) hoppas han kan tagga till av det nu. Han är ju fortfarande ung.
Leeds United lufc4ever
2015-09-29 15:35
The Duke kreatör till de andra 2 också. Vänsterbacken är nog inte helt nöjd med sin insats :)
Leeds United PutteBJ
2015-09-29 14:04
Vilket jävla mål av Doukara igår för U21 laget. För helevte visa lite sånna takter för a-laget oxå. Det behöver dem mängder av.
Leeds United Silvestri the King /
2015-09-28 20:34
Mitt tips 2-1.........!_?.......
Leeds United BullenKarlsson
2015-09-28 17:21
Kapacitet till topp 10 tycker jag absolut.

Svårt att ställa högre krav än så just nu. Vi har nog inte tillräckligt bra lag för att spela ut nåt lag i den här divisionen.
Leeds United lufc4ever
2015-09-28 14:55
Det som oroar mej är att vi känns inte killer. Plan B finns liksom inte. Motståndarna tar ledningen och vi spelar på som om inget har hänt.
Boro matchen blir såklart speciell när dom tar ledningen så tidigt och kan backa hem och köra det dom förmodligen är bäst på i hela ligan,försvara.
Men det man såg i går känns som man har sett i flera säsonger nu. Uddlöst och idéfattigt. Rulla runt fint funkar men att sen sätta tänderna i motståndarna och försöka övermanna dem finns liksom inte där. Framförallt märker man det på ER. Vi trycker inte ner några motståndare i målvaktens knä. Iaf inte under längre perioder.
Frågan är om detta unga lag har karaktär till att ändra på detta. Jag tvivlar.
Annons: