/england/leeds/forum/959.aspx/england/leeds/forum/959.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2015-09-02 07:09
Undrar hur Byram tänker nu.
Inget lag verkar ju vara värst intresserade av han.
Han hamnar ju i ett hyfsat förhandlingsläge nästa sommar om han spelar bra denna säsongen .....
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-09-02 00:22
Tror min första artikel sträcker sig tillbaka till 2003. Tiden går fort..
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Plyma
2015-09-02 00:06
Det har varit ett spännande dygn.
Även om vi har en skaplig trupp som känns bra, men det hade varit häftigt med nån "Dyring" vilket iochförsig som väntat inte kom.
Hoppas att J Botaka, is The Magic One som tänder alla våra
"slumrande Stjärnor"
Linus.M//
Sicken go brorssa du har; ) Dömd till evigt lidande, ha ha ;)))
Hälsa.
M O T
Leeds United sportcarl
2015-09-01 23:57
hände ovanligt lite tycker jag på innan transferfönstret stängde, derby verkar gå all in för att gå upp denna säsong med jacob butterfield och brad johnson in, sedan fick reading in vydra på säsongslångt lån, det är en sådan anfallare vi skulle gått efter om vi skulle förstärkt framåt
Hartey
2015-09-01 23:05
@Kristoffer:

Legend :-)
Hartey
2015-09-01 22:26
LUFC Stokes and Phillips on target in Leeds win

Leeds United development squad continued their decent start to the season with a 2-1 win at Birmingham City.

Leeds included Kalvin Phillips and Souleymane Doukara in their side, the pair having both featured for the first team this season.

Young striker Lee Erwin also started as he looks to push himself into the first team plans of head coach Uwe Rosler.

Erwin came close to giving Leeds the lead inside the opening ten minutes but his effort was pushed wide by experienced goalkeeper Adam Legzdins.

Leeds keeper Eric Grimes was forced into action for the first time just past the quarter-hour mark when he kept out a low strike from Viv Solomon-Otabor.

The home side were causing Leeds problems and both Koby Arther and Alex Jones went close to opening the scoring for the home side.

Grimes then made a superb save to deny Jones, keeping out his effort from point-blank range.

Leeds went ahead just before the break when Republic of Ireland under-21 international fired home following a corner by Phillips.

Phillips scored Leeds second goal just past the hour when he fired home from the penalty spot after Legzdins had brought him down inside the area.

Jones finally beat Grimes with just twelve minutes remaining when he poked home a Solomon-Otabor cross.

Leeds had to hang on towards the end and both Alex Purver and Jack Vann threw their bodies on the line to block efforts from Birmingham as Leeds won their first away game of the season.

Teams

Birmingham
Legzdins, Eardley, Hancox, Adams, Cogley, Harding, Arthur, Baba (McDonald 60), Jones, Truslove (O'Neill 73), Solomon-Otabor

Subs
Trueman, McFarlane, Seddon

Leeds
Grimes, Coyle, Skelton, Vann, Denton, Purver, Phillips, Doukara, Erwin, Stokes (Parkin 74), Mulhern (Walters 67)

Subs:
Richardson, Pearce, Lyman

Leeds United Kristoffer
2015-09-01 22:15
Såg på den nya redaktionssidan att man skulle fylla i när man blev medlem i redaktionen. Min äldsta artikel jag kunde hitta här på svenskafans är från mars 2003. Minst 12 och halvt år har jag alltså varit med i redaktionen. Dock är det inte mitt tidigaste artikel då jag fick låna Harteys konto en gång före det för att lägga upp en artikel om Viduka.
Hartey
2015-09-01 21:55
Grimes, Coyle, Skelton, Vann, Denton, Purver, Phillips, Doukara, Erwin, Stokes, Mulhern.
Leeds vinner 2-1 mot Brums!!
Leeds United Linus.M
2015-09-01 21:51
:::::FARSIDE::::: Du har PM :)
Leeds United Rob.
2015-09-01 21:48
Hartey du har pm :)
Hartey
2015-09-01 21:40
Birmingham U-21-Leeds 1-2 Stokes och Phillips gjort målen tid 82 min
Hartey
2015-09-01 21:14
Birmingham -Leeds U-21 0-1 57 min
Leeds United Linus.M
2015-09-01 20:59
Läs gärna den uppdaterade redaktionssidan! Mer info kommer komma där under de kommande dagarna. :)

MOT!
Leeds United PutteBJ
2015-09-01 20:44
Stokes sätter 1-0 till Leeds U21 på volley efter hörna av Phillips. MOT
Leeds United PutteBJ
2015-09-01 20:02
@Linus.M:

Hahahahhaha han är ba för bra :-D
2015-09-01 19:57
@sportcarl:

Vill inte dra igång någon för eller emot Mr C men jag tycker han fick vad han förtjänade.
Leeds United Danne K
2015-09-01 19:40
För första gången på ganska många år känner jag ett inre lugn över Leeds. Det känns som om det är en struktur på de olika kontoren vilket påverkar stämning i laget och därmed resultatet. Pearson har gjort ett bra jobb samtidigt som Cellino verkar ha lugnat sig och slutat ta in 5-7 lånespelare från serie B. Ibland gillar jag Berardi och ibland inte. Tycker inte han får till det offensiva spelet så mycket. Om nu Botaka kommer in på en vinge så hoppas jag byram ges chansen på höger back och då kan det bli farligt på den kanten då jag ser byram mer offensiv än Berardi. Dallas har redan samlat på sig några assist. Wood några mål (trots urusel bollbehandling senast) och bamba/cooper hoppas jag ges fortsatt förtroende. Sen är det jävligt kul att se Taylor prestera på sin vänsterkant. En spelare vi har följt genom åren gå ut på lån. Mycket kul att han får chansen och tar den. Sjukt laddad till nästa match och hoppas detta massivt tråkiga landslagsuppehåll är snart slut MOT!!!
Leeds United Danne K
2015-09-01 19:33
Hoppas derby floppar ännu mer nu med deras senaste nyförvärv
Leeds United lufc4ever
2015-09-01 19:26
Nu ska Byram bara ta tag i sig själv och signa på.
Leeds United sportcarl
2015-09-01 19:17
Linus 19:11, klart han skall ha cred, han fick konstant skit både befogat och obefogat i säkert ett halvår vareviga dag, allt dåligt var hans fel, nu får det väl bli tvärtom här,lovsånger varje dag:-)
Leeds United Linus.M
2015-09-01 19:11
@sportcarl:
Fast vi kan inte jämföra med Bates och GFH. Han har gjort det bra, men det är inget sensationellt att lägga £5m på en satsning mot Premier League :) Man får väl vänja sig vid att han ibland är en totalidi** och ibland alldeles underbar...
Leeds United BullenKarlsson
2015-09-01 19:09
Wow, Jönsson för 6 millar. Visst han är bra, men inte så bra.
Leeds United sportcarl
2015-09-01 19:08
Leeds så klart 17:50, en får väl säga: tack Massimo Cellino, han gör verkligen skillnad
Leeds United Linus.M
2015-09-01 19:07
Jisses. Derby har köpt Bradley Johnson för £6m!
2015-09-01 19:02
Mycket kommer att hänga på Wood o Ante nu.
Inga skador , inga svackor , inga avstängningar nu tack.
Leeds United sportcarl
2015-09-01 19:00
Det bidde en idag iaf med batoka, nöjd med truppen, vi har en hyfsad bänk med, bra täckning överallt förutom vänsterbacken
Leeds United Linus.M
2015-09-01 18:51
Är riktigt nöjd med denna sommar.

Det enda jag skulle vilja haft in är en till mittback, annars är jag helnöjd. Nu har vi äntligen en trupp som kan ta oss till playoff.

MOT!
Leeds United Linus.M
2015-09-01 18:48
Phil Hay ?@PhilHayYEP 10 sför 10 sekunder sedan
Cellino: "We've cleaned the club out. We have players here who want to be in the project, every one of them." #lufc
Leeds United Linus.M
2015-09-01 18:47
Hahhahahahahaha detta är Cellino i ett nötskal. Humor på hög nivå!
Leeds United Kristoffer
2015-09-01 18:44
Phil Hay: Just spoken to Cellino. He says that's that for the transfer window. Sounds content with it all. #lufc
Annons: